Verkeerde topic.quote:
Geef eens linkjes.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:00 schreef meth1745 het volgende:
IK begin dat gezeik van die klojo firefly3 kotsbeu te worden.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:48 schreef 99.999 het volgende:
Het Is wel weer leuk geweest NWS / Meer Nederlanders willen geen Europese Unie #2
je gebruikelijk strategie, zuigen tot mensen pissig worden en dan gaan lopen janken, toen je nog mod was naaide je mensen zo een ban aan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:48 schreef 99.999 het volgende:
Het Is wel weer leuk geweest NWS / Meer Nederlanders willen geen Europese Unie #2
Okquote:Op vrijdag 11 april 2014 08:48 schreef 99.999 het volgende:
Je hebt gelijk over zijn strategie, maar pissig? Ik ben hartstikke vrolijk, neem die clown niet serieus. Hij pleitte voor interventie van de VS in de wereld, waar ie 5 jaar geleden met een GroenLinksavatar stond te schreeuwen tegen de Irakoorlog. Totaal ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
je gebruikelijk strategie, zuigen tot mensen pissig worden en dan gaan lopen janken, toen je nog mod was naaide je mensen zo een ban aan.
Op de man spelen, zoals gewoonlijkquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:08 schreef 99.999 het volgende:
Dat je in een stonede bui allerlei zaken verzint kan ik weinig aan doen
quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
je gebruikelijk strategie, zuigen tot mensen pissig worden en dan gaan lopen janken, toen je nog mod was naaide je mensen zo een ban aan.
Omdat ik openlijk voor rotte vis wordt uitgemaakt door een aantal figuren? Dacht dat ik dat dan hier moest melden?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:54 schreef timmmmm het volgende:
Probeer anders de DMknop eens te vinden!
Misschien had je in je tijd als POL-mod zélf eens je werk wat beter moeten doen. Misschien had je toen de klachten van álle users serieus moeten nemen, in plaats van alleen de bekende kliek. En nu hier in NWS komen mekkeren? Je geloofwaardigheid ligt ver beneden het nulpunt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Omdat ik openlijk voor rotte vis wordt uitgemaakt door een aantal figuren? Dacht dat ik dat dan hier moest melden?
volgens mij is het meeste weer weg en je hoeft je inderdaad niet alles te laten zeggen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Omdat ik openlijk voor rotte vis wordt uitgemaakt door een aantal figuren? Dacht dat ik dat dan hier moest melden?
Zeker, maar zolang ik netjes blijf ben ik van mening dat ik dat ook van anderen mag verwachten.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens mij is het meeste weer weg en je hoeft je inderdaad niet alles te laten zeggen.
Maar mensen op een bepaalde manier benaderen kan ook voor bepaalde reacties zorgen, dat weet je zelf ook.
Je hebt gelijk. POL hoort inderdaad in POL. En 99.999's mod-tijd is geschiedenis. Of hij in NWS "gewoon een user" is, is een ander verhaal. Meerdere voormalige ex-mods weten heel goed hoe ze in NWS een vuurtje moeten opstoken. Maar goed, daarmee vertel ik ook niks nieuws, want dat is bij jullie gewoon allang bekend.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:08 schreef Frutsel het volgende:
Zullen we POL gewoon in POL laten, net als dat 99.999's mod-tijd niet ter zake doet.
Hij is ook in NWS gewoon een user. Doe de rest ff via DM ofzo aub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |