Lekker met gay SM de woede eruit spanken.quote:
Een picknick!quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:38 schreef sp3c het volgende:
geen strandwandeling iig want als er nog meer zand in de vagina's kruipt dan gaat de hele wereld kapot denk ik
Overal in.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:41 schreef sp3c het volgende:
krijgen we dat homofiele gedoe nu ook al in het feedback topic?
THAT'S WHAT SHE SAID!!!!!!34!!#$!#quote:
Was gewoon een observatie (en ik zag dat plaatjequote:Op dinsdag 8 april 2014 20:04 schreef Specularium het volgende:
[..].
Corrie denkt dat ze iets te zeggen heeft hier.
Een van de twee zou prima zijn.quote:Op woensdag 9 april 2014 18:13 schreef Specularium het volgende:
We kunnen er inmiddels een apart forum voor openen.
Dat is een slowchat. Ik heb het over een centraal topic over Marokkanen.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:21 schreef sp3c het volgende:
loopt er niet al ergens een leuke Marokkanen SC??
die van de Turken op fok! is reuze gezellig
Want? Hebben we toch ook gedaan voor Israel/Syrie/Fyra/etc etc topics?quote:
En die tellen niet ofzo? Het is toch duidelijk dat er sprake is van ernstige problematiek met Marokkanen en dat er veel topics over lopen. Ben je nu de problematiek aan het bagatelliseren?quote:
Het is toch supermakkelijk ? Hoef je ook niet in elk Marokkanen topic dezeflde reacties meer te lezen. Zoals "Dat is zeker steeds hetzelfde groepje..." of "keihard aanpakken !" en zulks. En aangezien toch elk topic hetzelfde verloop heeft merkt niemand het. Zeker niet de figuren die steeds dat soort opmerkingen maken. Win-win.quote:
Maar ik wil ze graag lezen. Het zijn er alleen zoveel dat het wellicht handiger is om het centraal te houden.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:49 schreef Specularium het volgende:
Je kan er ook voor kiezen die topics niet te lezen.
Jammer hoor.quote:Verder gaat het niet gebeuren.
Waarom gaat het niet gebeuren? Kan je daar een reden voor geven? En ik lees juist die topics, maar het is gemakkelijker als alles onder één dak valt. Overzicht en nadere ontwikkelingen worden dan centraal gepost.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:49 schreef Specularium het volgende:
Je kan er ook voor kiezen die topics niet te lezen.
Verder gaat het niet gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |