Bij deze een bron, zelfs inclusief foto- en beeldmateriaal:quote:Op zondag 13 april 2014 13:36 schreef Specularium het volgende:
Ik kan geen normale bron vinden bij deze matige linkdump.
Dicht dicht dicht!
Pak hem eens aan dan. Die gast is overduidelijk het topic kapot aan het trollen.quote:Op zondag 13 april 2014 18:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Discussieer nou eens normaal man.
Nou nee. Er stond nog meer.quote:Op zondag 13 april 2014 20:14 schreef eight het volgende:
[..]
Jij bent moderator maar je staat erbij en kijkt ernaar
Tja, ik geloof niet meer in zijn afwijkende mening. Het is te vaak opruiend.quote:Op zondag 13 april 2014 20:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou nee. Er stond nog meer.
Voor de rest gaan de FA's daar verder over.
Het verzoek lijkt me heel redelijk.quote:
In elk geval graag verwijdering van de genoemde zin; bedankt.quote:Op maandag 14 april 2014 11:04 schreef Specularium het volgende:
Weet niet of ik daar tijd voor heb.
Heb mijn handen vol aan al die topics over agressieve Limburgers.
Heb je enig idee hoe zielig je je nu gedraagt?quote:Op maandag 14 april 2014 11:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het verzoek lijkt me heel redelijk.
En verder is dit - in tegenstelling tot voorstellen voor een centraal Marokkanentopic - puur een persoonlijke aangelegenheid tussen een andere user en mij; niks waar jij verder iets mee te maken hebt.
En dan? Gaat de vlag dan in top?quote:Op maandag 14 april 2014 11:06 schreef Xa1pt het volgende:
Het is wachten op de volgende sabbatical van Elfletterig.
Boeit me allang niet meer. Mijn populariteit op dit forum is zeer beperkt, dus ik heb bar weinig te verliezen. Verder kaart ik gewoon iets aan dat mij persoonlijk stoort, dus ik snap sowieso niet wat jij daar mee te maken hebt.quote:Op maandag 14 april 2014 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe zielig je je nu gedraagt?
Ik hang hier ook rond en post mee. Ik kan dus, net als jij, prima een mening hebben over het discussiegedrag van andere users. Ik vind het onzin dat de mods op jouw verzoek gaan ingrijpen.quote:Op maandag 14 april 2014 11:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Boeit me allang niet meer. Mijn populariteit op dit forum is zeer beperkt, dus ik heb bar weinig te verliezen. Verder kaart ik gewoon iets aan dat mij persoonlijk stoort, dus ik snap sowieso niet wat jij daar mee te maken hebt.
Je bagger willen kunnen spuien zonder tegenspraak. Wat doe je dan op een discussieforum? Daar hoort die interactie nu eenmaal bij. Kan je dat niet aan dan is het gebruiken van een forum wellicht wat te hoog voor je gegrepen.quote:Op maandag 14 april 2014 11:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het verzoek lijkt me heel redelijk.
En verder is dit - in tegenstelling tot voorstellen voor een centraal Marokkanentopic - puur een persoonlijke aangelegenheid tussen een andere user en mij; niks waar jij verder iets mee te maken hebt.
Specifiek op het punt waar hij gaat vertellen wat ik wil. Verder mag hij reageren tot hij een ons weegt. Zijn posts hoeven verder inhoudelijk niet gemodereerd te worden.quote:Op maandag 14 april 2014 11:14 schreef Specularium het volgende:
Maar het komt erop neer dat jij geen zin meer hebt om met DS4 in discussie te gaan en nu moeten wij zijn posts daarom modereren?
Hou daar dan zelf ook mee op.quote:Op maandag 14 april 2014 11:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specifiek op het punt waar hij gaat vertellen wat ik wil.
Ik denk dat je beter moet lezen. Ik vraag niet om een verandering van het discussiegedrag. Het gaat hier specifiek om een user die weet dat ik niet meer reageer en die in zijn reacties opschrijft wat ik zou vinden of zou willen. Puur dat aspect, daar gaat het om. Hij schrijft maar wat hij wil, maar zinnen als "Jij vindt zus en zo, Jij wilt zus en zo, Elfletterig wil dit of dat" kunnen achterwege blijven.quote:Op maandag 14 april 2014 11:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hang hier ook rond en post mee. Ik kan dus, net als jij, prima een mening hebben over het discussiegedrag van andere users. Ik vind het onzin dat de mods op jouw verzoek gaan ingrijpen.
Zou je ook kunnen overwegen om voor dat gedrag geen aanleiding meer te geven?quote:Op maandag 14 april 2014 11:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter moet lezen. Ik vraag niet om een verandering van het discussiegedrag. Het gaat hier specifiek om een user die weet dat ik niet meer reageer en die in zijn reacties opschrijft wat ik zou vinden of zou willen. Puur dat aspect, daar gaat het om. Hij schrijft maar wat hij wil, maar zinnen als "Jij vindt zus en zo, Jij wilt zus en zo, Elfletterig wil dit of dat" kunnen achterwege blijven.
Vind je het goed dat ik verder niet inhoudelijk op je reageer? Het lukt mij al een tijdje niet meer om jou nog serieus te nemen. Je was nog niet eens capabel genoeg om op verzoek een kwalificatie als "randmongool" weg te halen als daarom werd gevraagd.quote:Op maandag 14 april 2014 11:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je bagger willen kunnen spuien zonder tegenspraak. Wat doe je dan op een discussieforum? Daar hoort die interactie nu eenmaal bij. Kan je dat niet aan dan is het gebruiken van een forum wellicht wat te hoog voor je gegrepen.
Was een terechte observatie van DS op basis van jouw post.quote:Op maandag 14 april 2014 11:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter moet lezen. Ik vraag niet om een verandering van het discussiegedrag. Het gaat hier specifiek om een user die weet dat ik niet meer reageer en die in zijn reacties opschrijft wat ik zou vinden of zou willen. Puur dat aspect, daar gaat het om. Hij schrijft maar wat hij wil, maar zinnen als "Jij vindt zus en zo, Jij wilt zus en zo, Elfletterig wil dit of dat" kunnen achterwege blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |