Typefout lijkt mij. Normaal schrijven ze erdoghan.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:51 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Typefout lijkt mij. Normaal schrijven ze erdoghan.
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:51 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Typefout lijkt mij. Normaal schrijven ze erdoghan.
gh is gewoon de engelse manier om een 'stille g' te schrijven...quote:Op maandag 31 maart 2014 16:13 schreef Baklava95 het volgende:
[..]![]()
Wat dacht je van Bashar Al Kalb. (Bashar de hond).
450 keer, dat is echt fantastisch.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:54 schreef firefly3 het volgende:
Weer een hoop fouten en onjuistheden van syrian perspective. Gaat lekker zo. Hoe vaak per dag zit je op die amateurssite?
Er zijn ongeveer 300 strijders gedood, hoe is dat positiefquote:Op maandag 31 maart 2014 20:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is positief over Hezbollah, daarom niet !
300 stelt geen ene fuck voor...quote:Op maandag 31 maart 2014 20:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Er zijn ongeveer 300 strijders gedood, hoe is dat positief
Omdat het er 'maar' 300 zijn waarschijnlijk. Het is een schatting, om en nabij. Het zullen er niet precies 300 zijn, maar ook geen 600.
Zou het vrijwillig zijn? En veel ervan zijn kinderen..quote:Op maandag 31 maart 2014 20:17 schreef theunderdog het volgende:
En hoe zit het eigenlijk met de steun van deze groeperingen van de bevolking?
Bedoel, nog best veel mensen zo te zien:
Denk wel dat dat vrijwillig is ja.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zou het vrijwillig zijn? En veel ervan zijn kinderen..
Ja maar dat was vóór Syrië ook al het geval. Of mensen het leuk vinden of niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
300 stelt geen ene fuck voor...
Het toont juist aan dat Hezbollah een zeer sterke militie is die zich erg goed kan aanpassen. En mensen die een hekel hebben aan Hezbollah (om welke vage reden dan ook) vinden dat niet leuk.
Mijn ogen wat doe je, zo amateuristisch. Verkeerd gebruik van hoofdletters tot aan photoshops, slecht geschreven artikelen en kinderachtige termen. Er staat zelfs bovenaan: "Help Wanted: Syrian Perspective is looking for people to help correct translations of our articles"quote:Op maandag 31 maart 2014 20:03 schreef theunderdog het volgende:
http://www.syrianperspect(...)e-coyote-moment.html
Arabieren sporen over het algemeen dan ook niet helemaal.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja maar dat was vóór Syrië ook al het geval. Of mensen het leuk vinden of niet.
In het Arabisch zeggen ze "als het je niet bevalt knal je je hoofd lekker tegen de muur aan".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |