Ik heet ze van harte welkom, ik begin alvast met het bouwen van een nederzetting.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jamaar die moeten naar POL als ik bovenstaande goed begrijp.
Dan spring ik van een klifquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Schijnt dat je op je moeder gaat lijken als je ouder wordt.
Heb je een zinksnijder?quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Rotterdam en omstreken gevaarlijk.
Hier:quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:39 schreef Tem het volgende:
als je je moeder slaat groeit je hand boven je graf uit
Nooit wielrennen gekeken?quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat valt reuze mee. Dit begrip moest ik overigens googelen.
Wat een naar verhaalquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hier:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Het_eigenzinnige_kind
bij achtergronden.
Ik wil het je best uitleggen in een PM. Laat het maar via DM of PM weten als je dat op prijs stelt. Overigens kunnen de NWS-mods je achter de schermen het antwoord ook wel geven. En de Forum Admins waarschijnlijk ook wel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:21 schreef Tem het volgende:
Wie is jullie en waarom moet dat in POL? Ik snap sowieso niet dat je dat er altijd bij moet halen.
Op welk gedrag nu weer?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zou jij je medemoderator en admin op dit gedrag kunnen aanspreken?
quote:
Gewoon een petitie opzetten om mij weer mod te maken, alles was en ging beter toen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil het je best uitleggen in een PM. Laat het maar via DM of PM weten als je dat op prijs stelt. Overigens kunnen de NWS-mods je achter de schermen het antwoord ook wel geven. En de Forum Admins waarschijnlijk ook wel.
Onder mijn alleswetende toezicht hoefde de SC niet uit de publieke site te worden getrokken. Alles was pais en vree in de zwoele weides der POL. De lammetjes blaten er vrolijk op los, de vogeltjes vlogen vrolijk rond, de users huppelden door het lange gras en de zon lachte ons allen toe, dat alles langs een kabbelend beekje waar ik, de Messias, ook aankwam in een mandje.quote:
Alleen was er toen een mod die openlijk hele bevolkingsgroepen discrimineerde.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onder mijn alleswetende toezicht hoefde de SC niet uit de publieke site te worden getrokken. Alles was pais en vree in de zwoele weides der POL. De lammetjes blaten er vrolijk op los, de vogeltjes vlogen vrolijk rond, de users huppelden door het lange gras en de zon lachte ons allen toe, dat alles langs een kabbelend beekje waar ik, de Messias, ook aankwam in een mandje.
Halve bevolkingsgroepen discrimineren gaat dan ook nogal lastig.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen was er toen een mod die openlijk hele bevolkingsgroepen discrimineerde.
Kan best.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Halve bevolkingsgroepen discrimineren gaat dan ook nogal lastig.
Nee, alles over 1 kam of niet.quote:
Aanwijzen, nu. Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof je dat niet weet. Vermoorde onschuld.
Wij als FOK! hebben toch een groot aandeel in het aantal autisten in ons land. Zeker 50% van de autisten. Je zou dus best een halve autistische bevolkingsgroep discrimineren.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn homofiele bankiers een halve bevolkingsgroep?
Wijzen is onbeleefd.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aanwijzen, nu. Ik heb geen idee waar je het over hebt.
En 3-voud leefde nog.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onder mijn alleswetende toezicht hoefde de SC niet uit de publieke site te worden getrokken. Alles was pais en vree in de zwoele weides der POL. De lammetjes blaten er vrolijk op los, de vogeltjes vlogen vrolijk rond, de users huppelden door het lange gras en de zon lachte ons allen toe, dat alles langs een kabbelend beekje waar ik, de Messias, ook aankwam in een mandje.
Oh en vergeet de gay regenboog niet die natuurlijk straalde in de kraakheldere hemel.
Wie denk jij wel niet dat je bent? Denk je dat je hier de dienst uitmaakt ofzo? Ga je ouders maar zo commanderen - of je hondje. Je wilt niet weten hoeveel mensen zich aan jouw gedrag ergeren. Pot-ketel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ten eerste: laat sp3c maar schuiven. Die is al 47 jaar NWS-mod, dus hij doet ongetwijfeld iets goed.
Ten tweede: je moet de woorden "persoonlijke vete" eens op stal laten; die haal je er te pas te onpas bij. Ik heb geen "vete" tegen de rest van het forum. Ik erger me hooguit uit het irritante gedrag van een bepaald kliekje, waarvan ik de naam niet noem.
Tot slot: open lekker in POL een centraal topic over de Marokkanen-problematiek. Kunnen jullie daar discussiėren over de gewenste politieke oplossingen, etc. Blijf gewoon lekker weg uit NWS; niemand verplicht je om hier te posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |