Zou jij je medemoderator en admin op dit gedrag kunnen aanspreken?quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens mij is het meeste weer weg en je hoeft je inderdaad niet alles te laten zeggen.
Maar mensen op een bepaalde manier benaderen kan ook voor bepaalde reacties zorgen, dat weet je zelf ook.
kom nou zeg, je laat zelf ook geen kans onbenut, ik mod het niet, ik note het niet, ik laat je gewoon doorrazenquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:18 schreef Mutant01 het volgende:
Waar bemoeit Elfletterig zich mee? Volgens mij zijn het de mods die bepalen wat ze met mijn suggestie doen. Dan kan je wel gaan huilen of een epistel gaan zitten schrijven, maar dat heeft geen enkele zin.
Verder siert het sp3c niet dat hij het niet kan laten om de persoonlijke vete weer naar boven te halen. Wees eens een volwassen vent man.
Er valt niets te modden, er valt niets te noten - en er wordt nergens geraasd. Ik kom met een suggestie, wegens bepaalde actuele omstandigheden en een wildgroei aan topics met een bepaald onderwerp. Vervolgens wordt die suggestie op een normale manier beoordeeld door Specularium (want jij bent kennelijk niet in staat om dat op een normale manier te doen) en leg ik het onderwerp (na nog naar de achterliggende redenering gevraagd te hebben en er een fatsoenlijk antwoord op te hebben gekregen van Specularium) naast mij neer.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:53 schreef sp3c het volgende:
kom nou zeg, je laat zelf ook geen kans onbenut, ik mod het niet, ik note het niet, ik laat je gewoon doorrazen
iedere keer, al jarenlang
wees dan zelf een keer een man en leer ook een keer incasseren als ik je een keer voorben hoor
dit dansje hebben we al gedanst, je hebt je antwoord hier al meerdere malen op gehad
als je het dan na zoveel tijd nog een keer probeerten er nog over door blijft gaan nadat je wederom het antwoord gehad hebt dat iedereen van kilometers afstand aan zag komen dan ben je gewoon aan het drammen
mij best maar dan moet je ook niet gaan lopen mieten hoor
quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of is nuchter denken wellicht wat teveel gevraagd voor je....
Hij geeft slechts aan dat de desbetreffende user niet zuiver argumenteert.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:
99.999 is weer eens aan het zuigen
[..]
Vast, maar dat kan ook op een andere manier.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:49 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hij geeft slechts aan dat de desbetreffende user niet zuiver argumenteert.
pot/ketel dit hequote:Op zaterdag 12 april 2014 08:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er valt niets te modden, er valt niets te noten - en er wordt nergens geraasd. Ik kom met een suggestie, wegens bepaalde actuele omstandigheden en een wildgroei aan topics met een bepaald onderwerp. Vervolgens wordt die suggestie op een normale manier beoordeeld door Specularium (want jij bent kennelijk niet in staat om dat op een normale manier te doen) en leg ik het onderwerp (na nog naar de achterliggende redenering gevraagd te hebben en er een fatsoenlijk antwoord op te hebben gekregen van Specularium) naast mij neer.
Jij meent mij echter op basis van die suggestie mij tot tweemaal toe persoonlijk aan te moeten vallen en mee te doen met een persoonlijke vete van Elfletterig tegen de rest van het forum. De enige die vervolgens fatsoenlijk reageert: Frutsel.
Leer gewoon eens fatsoenlijk te reageren, je bent geen vijftien meer. Dat puberale gedrag mag je wel achterwege laten. Kijk eens naar hoe de andere moderators het afhandelen. Je persoonlijke aversie jegens mij moet je maar ergens begraven, want het begint ernstige vormen aan te nemen.
Ten eerste: laat sp3c maar schuiven. Die is al 47 jaar NWS-mod, dus hij doet ongetwijfeld iets goed.quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:06 schreef Mutant01 het volgende:
Jij meent mij echter op basis van die suggestie mij tot tweemaal toe persoonlijk aan te moeten vallen en mee te doen met een persoonlijke vete van Elfletterig tegen de rest van het forum. De enige die vervolgens fatsoenlijk reageert: Frutsel.
Leer gewoon eens fatsoenlijk te reageren, je bent geen vijftien meer. Dat puberale gedrag mag je wel achterwege laten. Kijk eens naar hoe de andere moderators het afhandelen. Je persoonlijke aversie jegens mij moet je maar ergens begraven, want het begint ernstige vormen aan te nemen.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:21 schreef Tem het volgende:
Wie is jullie en waarom moet dat in POL? Ik snap sowieso niet dat je dat er altijd bij moet halen.
'Jullie' is Jodenvolk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:21 schreef Tem het volgende:
Wie is jullie en waarom moet dat in POL? Ik snap sowieso niet dat je dat er altijd bij moet halen.
Mijn vader ook altijd. Vond het altijd maar een irritant zinnetje.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
'Jullie' is Jodenvolk.
Zei m'n moeder altijd.
En ik weet nog steeds niet wat het betekent.
Ik vond m'n moeder irritant.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn vader ook altijd. Vond het altijd maar een irritant zinnetje.
Jamaar die moeten naar POL als ik bovenstaande goed begrijp.quote:
Huhquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:38 schreef yvonne het volgende:
'als je je moeder slaat groeit je hand boven je graf uit'
Wat moet je ermee.
sterkte in leidenquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Rotterdam en omstreken gevaarlijk.
Joden moeten naar het Ajaxtopic komen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jamaar die moeten naar POL als ik bovenstaande goed begrijp.
Ik heet ze van harte welkom, ik begin alvast met het bouwen van een nederzetting.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jamaar die moeten naar POL als ik bovenstaande goed begrijp.
Dan spring ik van een klifquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Schijnt dat je op je moeder gaat lijken als je ouder wordt.
Heb je een zinksnijder?quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Rotterdam en omstreken gevaarlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |