Zie welke walgelijke gevolgen het gehad heeft toen ik werd weggestuurd, heel POL in wanorde, censuur voor de wereld en zelfs een dode. Als dat geen argument is mij terug te nemen weet ik het ook niet meer.quote:
Dit is grappig uit jouw mond.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel mensen zich aan jouw gedrag ergeren. Pot-ketel.
Mijn DM is uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aanwijzen, nu. Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Daar zit weinig verschil in, ik praat altijd poep namelijk.quote:
Het vloeit rijkelijk over je toetsenbord.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar zit weinig verschil in, ik praat altijd poep namelijk.
Zijn we het daarover eens.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar zit weinig verschil in, ik praat altijd poep namelijk.
Guess who.quote:
Quote die posts dan, het ging toch om deze 2?quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:43 schreef yvonne het volgende:
Ga je nu alle items opzoeken waar de vermoedelijke daders blank zijn?
Nou ja, als je daar een stijfje van krijgt, succes dan.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:10 schreef sp3c het volgende:
het zijn allemaal verschillende onderwerpen
marokkaan schopt schensrechter dood
marokkaan steelt oud vrouwtje arm
marokkaan verkoopt exames duur
marokkaan trekt broek uit
marokkaan zeikt feedback vol
allemaal verschillende totaal verschillende ongerelateerde zaken, als je daar een soort index van wilt hebben dan raad ik je de filters op telegraaf.nl aan
Al mijn typen bans van de laatste paar jaar hebben met jou te makenquote:
Hoogtepunt van mijn Fok-carrière.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zie welke walgelijke gevolgen het gehad heeft toen ik werd weggestuurd, heel POL in wanorde, censuur voor de wereld en zelfs een dode. Als dat geen argument is mij terug te nemen weet ik het ook niet meer.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Al mijn typen bans van de laatste paar jaar hebben met jou te maken
Precies, en sp3c had er nog een in dit topic. Gewoon persoonlijke aanvallen, niets meer niets minder.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Quote die posts dan, het ging toch om deze 2?
[..]
[..]
Ik weet hoe impopulair ik hier ben. Dat verandert niks aan de inhoud van mijn opmerkingen. Je zit gewoon als ex-mod te stoken. Dat weet iedereen hier. Dat weten de huidige NWS-mods, dat weten ex-NWS-mods (quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wie denk jij wel niet dat je bent? Denk je dat je hier de dienst uitmaakt ofzo? Ga je ouders maar zo commanderen - of je hondje. Je wilt niet weten hoeveel mensen zich aan jouw gedrag ergeren. Pot-ketel.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:44 schreef Mutant01 het volgende:
Wat zou er gebeuren als ik tegen Yvonne zou zeggen:
'Ga je nu in elk topic zo reageren als het om Marokkanen gaat?
Nou ja als je daar een natte kut van krijgt, succes dan'.
En nu nog even aanwijzen waar ik schandelijk taalgebruik bezig of over de schreef ga en we kunnen weer door met onze gewone bezigheden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Quote die posts dan, het ging toch om deze 2?
[..]
[..]
Helemaal niks, ik haal m'n schouders op.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:44 schreef Mutant01 het volgende:
Wat zou er gebeuren als ik tegen Yvonne zou zeggen:
'Ga je nu in elk topic zo reageren als het om Marokkanen gaat?
Nou ja als je daar een natte kut van krijgt, succes dan'.
Hahaha, dat heb jij hen aangesmeerd ja. Omdat jij er niet tegen kan dat ik je continu wijs op je achterlijke retoriek in Marokkanentopics. Je houdt niet van tegenspraak, je wil alleen maar dat ik ja en amen zeg. Nou dan kan ik je wat vertellen, zo ben ik niet. Daar waar ik het nodig vind om er tegenin te gaan, ga ik er tegenin. Daar waar iemand met redelijke argumenten komt, zoals Specularium, ben ik zeker bereid om een stap terug te doen. Ik had allang het onderwerp afgerond, maar toen kwam jij nog als een spuit Elf lekker STOKEN. Lees maar terug.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:44 schreef Elfletterig het volgende:
Ik weet hoe impopulair ik hier ben. Dat verandert niks aan de inhoud van mijn opmerkingen. Je zit gewoon als ex-mod te stoken. Dat weet iedereen hier. Dat weten de huidige NWS-mods, dat weten ex-NWS-mods (), dat weet Yvonne, dat weet iedereen die jouw verleden hier kent.
Jij weet net zo goed als ik dat ik geband zou worden onder het mom van crewbash. Maar moet je niet de vermoorde onschuld gaan spelen. Je bent wat, in de 50? En dan reageer je zo? Vind je dat normaal? Is dat bevorderlijk voor het topic? Is het bevorderlijk voor de discussie? Wat maakt dan dat je zo'n reactie plaatst?quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Helemaal niks, ik haal m'n schouders op.
Moet jij ook eens wat vaker doen.
Ooooooh, we gaan die kaart uitspelenquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat ik geband zou worden onder het mom van crewbash. Maar moet je niet de vermoorde onschuld gaan spelen. Je bent wat, in de 50? En dan reageer je zo? Vind je dat normaal? Is dat bevorderlijk voor het topic? Is het bevorderlijk voor de discussie? Wat maakt dan dat je zo'n reactie plaatst?
Ik vermoed dat jij advocaat bent geweest voor het ongedaan maken van z'n permban.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:50 schreef Specularium het volgende:
Waarom zit Mutant zoveel veren in mijn anus te doen?
Ja, daar heb ik wel vaker last van, sterke terugkomers. Moet je zelf ook niet gaan stoken als admin he. Dan krijg je op een gegeven moment zelf de deksel op je neus.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ooooooh, we gaan die kaart uitspelen
Sterke terugkomer.
It's soft and fuzzy.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:50 schreef Specularium het volgende:
Niet de aandacht verleggen nu.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hahaha, dat heb jij hen aangesmeerd ja. Omdat jij er niet tegen kan dat ik je continu wijs op je achterlijke retoriek in Marokkanentopics. Je houdt niet van tegenspraak, je wil alleen maar dat ik ja en amen zeg. Nou dan kan ik je wat vertellen, zo ben ik niet. Daar waar ik het nodig vind om er tegenin te gaan, ga ik er tegenin. Daar waar iemand met redelijke argumenten komt, zoals Specularium, ben ik zeker bereid om een stap terug te doen. Ik had allang het onderwerp afgerond, maar toen kwam jij nog als een spuit Elf lekker STOKEN. Lees maar terug.
Oh als dat al een deksel op de neus is dan kunnen we nog wel even.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik wel vaker last van, sterke terugkomers. Moet je zelf ook niet gaan stoken als admin he. Dan krijg je op een gegeven moment zelf de deksel op je neus.
Om aan te tonen hoe onredelijk en gemeen ik ben. Zo zie je maar weer: zo ben je de niet voor rede vatbare NWS-mod, zo ben je ineens de redelijkheid zelve.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:50 schreef Specularium het volgende:
Onzin, ik heb duidelijk argumenten gegeven waarom 1 centraal topic. Er liepen er diverse over dezelfde onderwerpen - er was sprake van overlap. Sterker nog - ik heb aangegeven dat ik JUIST in dergelijke topics post. Iedereen kan het nalezen meneer spuit-elf. Specularium gaf een aantal argumenten waarom niet, waarop ik de discussie eindigde met 'Oke, helder'.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:52 schreef Elfletterig het volgende:
Niet de aandacht verleggen nu.
Het ging je niet over de discussies op zich, het ging je om een apart Marokkanentopic dat er moest komen. Want je kunt er kennelijk niet mee omgaan dat er in één week toevallig 3-4 zaken in het nieuws (ja, het nieuws) zijn rondom Marokkanen. En dat mensen daarover topics openen in NWS (ja, echt... dit forum heet NWS).
En waarom zei je het? Niet omdat je er écht niet mee kunt omgaan of omdat je niet om die topics heen kunt klikken, maar omdat je even wilde etteren in NWS-feedback. Wat is er zo raar aan de gedachte dat je gewoon lekker wegblijft uit NWS als het je hier niet zint? Ga naar POL, zoek andere nieuwsfora op internet; het staat je allemaal vrij om dat te doen.
Jij weet net zo goed als ik dat die reactie nergens op sloeg.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh als dat al een deksel op de neus is dan kunnen we nog wel even.
Ach Yvonne, je selectiviteit spreekt boekdelen. Slashdotter, Elfletterig, Whateverwhatever ring a bell? Of moet ik nog 80 andere users opnoemen. Of nee, laat ik wat leden van de FP-redactie opnoemen, of mag dat niet?quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:56 schreef yvonne het volgende:
En omdat ik jammer genoeg geen tijd heb.
Ouderdom hè, dan moet je een middagdutje gaan doen van de zuster.
Het is vrij simpel M, je trollt, je zoekt topics uit tietsjterkstradeelga om aan te tonen de de Grote Witte Man niet onschuldig is.
Als jou dat pleziert, ga vooral je gang.
Die fase heeft Gelly een keer gehad, en ik meen Jellereppe of Woestijnvis die dezelfde fase hebben gehad.
Van mij mogen ze, wie ben ik om iemand z'n stijfje te verbieden.
Nee, jouw verontwaardiging spreekt boekdelen. NWS is een forum waarin veel mag; is (bijna) altijd zo geweest. Resultaat is een forum dat veel users trekt en waar veel en scherp gediscussieerd wordt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach Yvonne, je selectiviteit spreekt boekdelen. Slashdotter, Elfletterig, Whateverwhatever ring a bell? Of moet ik nog 80 andere users opnoemen. Of nee, laat ik wat leden van de FP-redactie opnoemen, of mag dat niet?
Dan is tante Yvonne spoorloos.
Dat klopt én gelukkig.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:02 schreef Elfletterig het volgende:
Nee, jouw verontwaardiging spreekt boekdelen. NWS is een forum waarin veel mag; is (bijna) altijd zo geweest. Resultaat is een forum dat veel users trekt en waar veel en scherp gediscussieerd wordt.
Ik denk dat niemand een niet-beschaafd forumwereld wil hebben nee. Dat maakt dat je ook geband kan worden voor veel dingen. Fok kent gewoon regels, ook NWS.quote:Wat jij en sommige anderen willen, is een soort overzichtelijke, beschaafde forum-wereld creëren, want daar valt je gemekker over een Marokkanentopic ook onder.
POL een flop, hoe kom jij daar bij? Omdat er minder gepost wordt en minder users actief zijn? Dat was ALTIJD al het geval. Dat hangt samen met het beperkte thema van het subforum.quote:In POL is dat een bewezen flop geweest met de centrale partijtopics, in NWS is het een bewezen flop geweest met wereldverbeteraars als Gronk die nieuwswaardige topics ging sluiten omdat hij er persoonlijk niet mee kon leven.
In NWS kan ik prima mijn ei kwijt, hoe kom jij erbij dat ik mijn ei hier niet kwijt zou kunnen? Waarom ben je dingen bij elkaar aan het liegen? Waarom ben je aan het stoken in de NWS Feedback? Waarom bemoei jij je überhaupt met zaken die je helemaal niet aangaan?quote:Als je in NWS je ei niet kwijt kunt of als je niet kunt leven met hoe NWS in elkaar steekt, waarom vertrek je dan niet? Kwel jezelf (en velen hier) niet langer.
Mijn God zegquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach Yvonne, je selectiviteit spreekt boekdelen. Slashdotter, Elfletterig, Whateverwhatever ring a bell? Of moet ik nog 80 andere users opnoemen. Of nee, laat ik wat leden van de FP-redactie opnoemen, of mag dat niet?
Dan is tante Yvonne spoorloos. Dan valt ze de betreffende TS zeker niet aan, maar owee als Mutant01 maarliefst drie topics opent waar de dadertjes blank zijn. Dan is Mutant01 de grote troll, want ja -- hij opent topics waar blanken de daders zijn. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
Als een vis op het droge.quote:
Precies, staart tussen je benen. Valt me tegen Yvonne, zo ken ik je helemaal niet. De manier hoe jij tegen mij nu praat en doet - dat was wel anders toen we live tegenover elkaar stonden. Jij bent extreem veranderd.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mijn God zeg
Nou, veel plezier verder.
Live is alles altijd anders, zie mij en Vs bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, staart tussen je benen. Valt me tegen Yvonne, zo ken ik je helemaal niet. De manier hoe jij tegen mij nu praat en doet - dat was wel anders toen we live tegenover elkaar stonden. Jij bent extreem veranderd.
VS is een ander verhaal remlof, dat weet iedereen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Live is alles altijd anders, zie mij en Vs bijvoorbeeld
Eigenlijk zou ik hier gewoon een punt kunnen zetten. Einde discussie dus.quote:
Dat er regels zijn, staat buiten kijf. Ik hoef je niet uit te leggen hoe hierop wordt toegezien. Waar het om gaat, is dat NWS geen forum moet zijn waar bepaalde onderwerpen taboe worden verklaard.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:06 schreef Mutant01 het volgende:
Ik denk dat niemand een niet-beschaafd forumwereld wil hebben nee. Dat maakt dat je ook geband kan worden voor veel dingen. Fok kent gewoon regels, ook NWS.
Moet naar jouw idee NWS dan vooral een subforum zijn waar minderbegaafde primaten heel boos op nieuwsberichten reageren en ook nieuws zo uitzoeken dat hun verontwaardiging op peil blijft?quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet de aandacht verleggen nu.
Het ging je niet over de discussies op zich, het ging je om een apart Marokkanentopic dat er moest komen. Want je kunt er kennelijk niet mee omgaan dat er in één week toevallig 3-4 zaken in het nieuws (ja, het nieuws) zijn rondom Marokkanen. En dat mensen daarover topics openen in NWS (ja, echt... dit forum heet NWS).
En waarom zei je het? Niet omdat je er écht niet mee kunt omgaan of omdat je niet om die topics heen kunt klikken, maar omdat je even wilde etteren in NWS-feedback. Wat is er zo raar aan de gedachte dat je gewoon lekker wegblijft uit NWS als het je hier niet zint? Ga naar POL, zoek andere nieuwsfora op internet; het staat je allemaal vrij om dat te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |