done dealquote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uhum, dit dus.
Volledig met je eens; net als met je andere posts op pagina 6 van dat topic.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:39 schreef timmmmm het volgende:
In NWS kan iedereen zijn mening geven. En ik durf inderdaad te stellen: als dat je niet bevalt, kan je beter weggaan. Als dit beleid ooit verandert en ik wel allerlei meningen moet gaan weghalen, omdat het niet mainstream is en voor onrust zorgt, ben ik ook weg. Want dan is NWS mijn NWS niet meer.
Soms klaag ik zelf ergens over, of wijs ik ergens op (vaker via topic report dan in FB). Ik bemoei me verder zelden met de moderatie. En als ik dat al doe, is dat doorgaans positief.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:57 schreef sp3c het volgende:
of je laat feedback voor de mods over aan de mods want dit verhaal gaat natuurlijk helemaal nergens over
niemand is verplicht topics te openen en aan de hand van de reacties op die topics op die topics kun je echt geen waardeoordeel verbinden
* sp3c opende volgens mij in al die tijd 1 NWS topic
verder alleen vervolgdelen na lapo's
hoe zoek je dat eigenlijk uit?
Ik heb - oprecht - waardering voor hoe jullie NWS runnen. Ik weet uit (korte) ervaring hoe lastig het is en bepaalde users zouden jullie vrijwillige inzet wel wat meer mogen waarderen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:25 schreef sp3c het volgende:
er wordt ook best wat van gezegd door ons en er vliegen ook best wat mensen af die niet kunnen/willen luisteren maar er lopen ook best wat mensen rond in NWS en zeker op drukke dagen is dat zelfs met 5 man moeilijk te behappen
op een gegeven moment moet de community ook zelf regulerend kunnen werken
quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:06 schreef sp3c het volgende:
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NWS / B.R.Oekhorst is een lul
whut?
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
ow nice, dan is het geen userbashquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:09 schreef Ryan3 het volgende:
Schrijffout in TT:
NWS / B.R.Oekhorst is een lul
Moet zijn B.R.Oekhoest is een L.ul
het is iig bewezen dat de kwaliteit hier vroegah hoger wasquote:
In ieder geval was het nieuws wat grappigerquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is iig bewezen dat de kwaliteit hier vroegah hoger was![]()
![]()
![]()
quote:
Mijn allereerste topic in NWS leverde direct commentaar op en een slotjequote:Op woensdag 31 juli 2013 12:17 schreef sp3c het volgende:
nu wil ik eigenlijk de context wel weten, ik weet zeker dat het funny was at the time
Is golfer mod geweest hier?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mijn allereerste topic in NWS leverde direct commentaar op en een slotje
NWS / Cursus zelfmoordaanslagen voor kinderen - Deel 2
Yep, en op gegeven moment vroeg hij of ik mod wilde worden op toen nog "nieuws en achtergronden"... (ergens nog in 2002, denk ik).quote:
Ja, wie niet trouwensquote:
Iedereen maakt fouten, zelfs Golferquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Yep, en op gegeven moment vroeg hij of ik mod wilde worden op toen nog "nieuws en achtergronden"... (ergens nog in 2002, denk ik).
Inderdaad, hield er ook nog een note aan overquote:
Mutie was toen nog een blaag in korte broek die met zijn matties lekker aan het buitenspelen was, vermoed ik.quote:
Hij had moeten aandringen idd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Iedereen maakt fouten, zelfs Golfer
[..]
ja en iets met Gronk ofzo, ik lees het nooitquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:50 schreef Tem het volgende:
Heeft Elflettering al verteld dat hij ooit een blauwe maandag mod is geweest?
Hoezo op toen nog Nieuws en Achtergronden? Zo heet het forum nog steeds...quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Yep, en op gegeven moment vroeg hij of ik mod wilde worden op toen nog "nieuws en achtergronden"... (ergens nog in 2002, denk ik).
Kon toen niet vanwege te weinig tijd.
Het is eigenlijk anders.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:21 schreef sp3c het volgende:
tl;dr: sp3c = baas, gronk was mod, elf pestte het volgens elf helemaal weg, elf werd mod, elf werd mod af, elf vind zich een hele peer, sp3c = baas
Ik verdenk SCH ervan dat hij in alle stilte aan een boek werkt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:19 schreef Karina het volgende:
Ik wil het wel weten hoor. "De Historie van NWS".
terecht denk ikquote:
Is dit een-tweetje met Tem onderdeel van één of andere geniale campagne om Forum Admin te worden ofzo?quote:
Dat ene topic is een smet op mijn reputatie, inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Aldus iemand die zich bijna 10 jaar geleden registreerde en slechts één topic in NWS heeft geopend. Ik zou het bijna als compliment gaan zien.
sp3c for FAquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is dit een-tweetje met Tem onderdeel van één of andere geniale campagne om Forum Admin te worden ofzo?
Ja als TS vervolgens ook nog met kanker begint te smijten houdt het wel op.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:12 schreef sp3c het volgende:
mweh gewoon dicht
zo heel moeilijk is het niet om een fasoenlijk topic te brouwen
ik wil helemaal geen FA worden, dan magik niet meer trollen in FCquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het allemaal best hoor, maar dan moeten jullie er nog een mod bij zoeken.
Alsof ik dat niet deed als FAquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wil helemaal geen FA worden, dan magik niet meer trollen in FC
Ik ben nu jouw gelijke.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben je nu mod dan?
Bouwer van de Titanic?
kanker betekent meer dan alleen maar een ziekte en was taalkundig gezien correct gebruiktquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja als TS vervolgens ook nog met kanker begint te smijten houdt het wel op.
Elfletterig = Gronk?quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en iets met Gronk ofzo, ik lees het nooit
Onzin. Moet gewoon kunnen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:12 schreef remlof het volgende:
Ja maar je kan het beter niet gebruiken als je een zinnige discussie wil.
voortwoekerend kwaad was de betekenis die daar gold, jij maakt er duidelijk de betekenis als in 3(vulgair; in samenstellingen) om een grote hekel aan het genoemde uit te drukken: kankerherrie, kankervent , van.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Onzin. Moet gewoon kunnen.
Als ik iets een kankerzooi vind, vind ik dat een kankerzooi. Of die 'zooi' nou kanker heeft of niet.
Vergelijk het met tering, tyfus, enz.
Gebrek aan waardering waarschijnlijk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben je nu mod dan?
Bouwer van de Titanic?
Ja het is gelezen zie ik, hij was vervelendquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:04 schreef Mutant01 het volgende:
Is er nog iets met mijn melding over het gedrag van Ryan3 gebeurd?
Dat is vrij lastig, aangezien zijn gezuig meerdere postings / pagina's beslaat. Maar goed dat er naar gekeken is, ik hoop dat er voortaan ook wat aan gedaan wordt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja het is gelezen zie ik, hij was vervelend
maar het zou fijner zijn als je specifiek in zon melding zet waar of hoe dmv een linkje en wat de klacht is zodat iemand niet het hele topic hoeft door te spitten naar wat je eventueel bedoelde.
Bewaar dat soort taalgebruik nou gewoon voor telegraaf.nl.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Als ik iets een kankerzooi vind, vind ik dat een kankerzooi. Of die 'zooi' nou kanker heeft of niet.
leuk die pink ribbon in je avatar!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:05 schreef Gia het volgende:
[..]
ja de jouwe ook nolamoetwegblijvenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:44 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
leuk die pink ribbon in je avatar!
Maar de onderste gaat over de PVV.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:10 schreef Specularium het volgende:
Bovenste was eerder.
NWS / Lagerhuis Uruguay legaliseert wiet
NWS / Wiet is nu legaal in Uruguay
Fok-Frontpage redactie welquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:58 schreef De_Coulance het volgende:
NWS / Turken deporteren.
.....
Kohl heeft het nergens over deporteren. Hoe lang laten jullie deze user nog haat spuien?
Zij moeten ook leren lezen dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:11 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Fok-Frontpage redactie wel![]()
![]()
Het is midden in de nacht, wat verwacht je van de NWS mods? Die slapenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:18 schreef De_Coulance het volgende:
Wat zegt het over NWS als we een topic hebben waar de deportatie van Turken serieus wordt besproken door een openlijke racist?
Het zegt niks. TS citeerde een artikel op de Frontpage, met de titel "Duitsland wilde Turken deporteren". Inmiddels is dat veranderd in: Duitsland wilde van Turken afquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:18 schreef De_Coulance het volgende:
Wat zegt het over NWS als we een topic hebben waar de deportatie van Turken serieus wordt besproken door een openlijke racist?
Dat komt redelijk overeen met het Duitse artikel. Depoteren kan gewoon écht niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zegt niks. TS citeerde een artikel op de Frontpage, met de titel "Duitsland wilde Turken deporteren". Inmiddels is dat veranderd in: Duitsland wilde van Turken af
Dat Kohl destijds van de Turken af wilde, is kennelijk een feit.
Damn, ik wou er net reageren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is midden in de nacht, wat verwacht je van de NWS mods? Die slapen
Dat kan en mag, maar het is niet fair ze dat te vragen als ze slapen, het is nu ook weer niet dat ze dat expres doen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:45 schreef De_Coulance het volgende:
Dat is veranderd op de FP omdat ik er over heb geklaagd, Elfletterig.
En excuses aan de slapende NWS mods die ik in de vlaag van verbijstering erbij betrokken heb. (hoewel ik wel blijf vinden dat dergelijke figuren iets te vaak hier over de grens durven te gaan, maar die discussie hebben we vaker gevoerd)
Dat is helemaal waar natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kan en mag, maar het is niet fair ze dat te vragen als ze slapen, het is nu ook weer niet dat ze dat expres doen.
Nou ja, gelukkig waren er nog wat mensen wakkerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:47 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar natuurlijk.
Heel veel plezier alvast. Niet naar Syrië gaan hèquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:50 schreef De_Coulance het volgende:
True en gelukkig voor mijn bloeddruk ga ik over een paar dagen op vakantie!
Bedankt en never nooit natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heel veel plezier alvast. Niet naar Syrië gaan hè
Is inmiddels opgelostquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 07:43 schreef Perrin het volgende:
TheThirdMark heeft misschien ook wat aandacht en liefde van een blauw iemand nodig..
NWS / Advocaat wil moordenaars van Jezus Christus voor de rechter slepen
En dees is ook niet bepaald fraai:
NWS / Russische antihomowet geldt ook tijdens Spelen
Joequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:19 schreef roos85 het volgende:
Nu de uitspraak is geweest, kan de TT wel aangepast worden:'
NWS / Doodrijder Donnie krijgt 9 maanden cel #13
Virtuele high fivequote:Op zondag 4 augustus 2013 22:11 schreef Dance99Vv het volgende:
NWS / Kinderen van gebouw gegooid
Dit is oud nieuws en is in andere topics uitvoerig behandeld , blijkt zelfs fake te zijn.
komkommertopic![]()
Twee zusjes op slotquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:30 schreef Disana het volgende:
NWS / Strandbezoeker mishandeld door voetballers
NWS / Zusjes doodsbang na ruzie met Marokkaanse jongens
Vier zusjes?
Wie van de vier is het leukst?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:30 schreef Disana het volgende:
Vier zusjes?
Doe eens linkjes naar users, dropjepopje, zo kan ik hier toch niks mee. Dan kijk ik er naar, als ik ook denk dat het een kloon is, zal ik het doorspelen aan de FA'squote:Op maandag 5 augustus 2013 17:55 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zeg NWS mods, Vraagje, schijten jullie je in je broek voor marokkaanse users die geband zijn en toch hun kots uitspugen onder een kloonnaan wat meer dan overduidelijk is?
Graag opheldering en enige duidelijkheid want zover ik weet is tijdens een ban posten onder een kloonnaam op Fok absoluut niet toegestaan.
bans worden helaas niet besprokenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:55 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zeg NWS mods, Vraagje, schijten jullie je in je broek voor marokkaanse users die geband zijn en toch hun kots uitspugen onder een kloonnaan wat meer dan overduidelijk is?
Graag opheldering en enige duidelijkheid want zover ik weet is tijdens een ban posten onder een kloonnaam op Fok absoluut niet toegestaan.
Het spijt me dat ik je sip gestemd heb. Zit hier nog een vraag in verpakt, of wil je dat ik het gewoon even je mening lees?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:12 schreef superniger het volgende:
Triest dat de linkse modjes het marokkanen probleem ontkennen
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe eens linkjes naar users, dropjepopje, zo kan ik hier toch niks mee. Dan kijk ik er naar, als ik ook denk dat het een kloon is, zal ik het doorspelen aan de FA's
Ik vraag om opheldering over mijn constatering.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe eens linkjes naar users, dropjepopje, zo kan ik hier toch niks mee. Dan kijk ik er naar, als ik ook denk dat het een kloon is, zal ik het doorspelen aan de FA's
Volgens mij is datgene wat je bedoelt (waar je mij gisteren een PM over stuurde) (en wat aan mij gericht was; vandaar mijn bemoeienis hier) al wél aangepakt. De betreffende kloon is in elk geval geband.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag om opheldering over mijn constatering.
Overigens had ik het al met link en al gisteren gemeld aan Paddy maar er is niets mee gebeurd, zelfs geen antwoord.
En Spec, het heeft niets met bans bespreken te maken maar wel alles met het Fokbeleid.waar jij en ik ons aan moeten houden.
Ik heb het niet over links of rechts maar over een marokkaanse user, zo moeilijk is het toch niet of wel?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:18 schreef timmmmm het volgende:
Oke als je daar enkel een reactie op wil: nee, ik schijt niet in mijn pantalon voor linkse gebande users.
Klopt volkomen. Maar ik heb die kloon vandaag nog gewoon zien posten en daarom hier mijn vraag.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij is datgene wat je bedoelt (waar je mij gisteren een PM over stuurde) (en wat aan mij gericht was; vandaar mijn bemoeienis hier) al wél aangepakt. De betreffende kloon is in elk geval geband.
Verder is het spijtig om te moeten zien dat sommige mensen tot zo'n bedenkelijk niveau kunnen afzakken.
okquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:22 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Klopt volkomen. Maar ik heb die kloon vandaag nog gewoon zien posten en daarom hier mijn vraag.
Onzin.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:27 schreef timmmmm het volgende:
We kunnen hierover praten tot we een ons wegen (ik vermoed dat het bij mij langer duurt dan bij jou dan), maar ik heb geen idee over wie je het hebt, en linkjes wil je niet geven dus dan kan ik niet kijken war je het over hebt.
Volslagen nutteloos dus.
Ja. Mochten er wat reacties gemist zijn, voel je vrij die even de TRen oidquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:28 schreef Mutant01 het volgende:
Houden de modjes actief dat Ebru Umar topic in de gaten. Ondanks dat het over Turken gaat dreigt het een Marokkanen-bash topic te worden.
Dank u vriendelijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja. Mochten er wat reacties gemist zijn, voel je vrij die even de TRen oid
Paddy is weg voor vandaag dus als je gelijk hebt wordt het iets van morgenochtend ofzoquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Onzin.
Je kan het ook aan Paddy vragen over wie ik het heb. Ik heb nog een beetje fatsoen en een enorme hekel aan om publiekelijk anderen voor lul te zetten.
Moet ... niet ... reageren ........... is ... sterker.... dan ...ik.... WRAAAAaaaaahquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik heb nog een beetje fatsoen en een enorme hekel aan om publiekelijk anderen voor lul te zetten.
Oké, bedankt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:40 schreef timmmmm het volgende:
Doorposten met een ban=ban. Over het algemeen met een bonusweek.
Zeker niet, maar ik denk dat ik het wel kan tolereren. Maar bij de eerste persoonlijke aanval komt er weer een slot op.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:13 schreef Disana het volgende:
Was het de bedoeling dat er een nieuw topic geopend zou worden nadat het originele werd gesloten?
Hey, i didn't start the fire, laat dat duidelijk zijn, meneer de mod!quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:41 schreef Frutsel het volgende:
nou ook dit topic is zon beetje wel weer verkloot... ook al was onze JianChinees best grappig.
Morgen weer een dag.
We hebben het twee keer geprobeerd. Twee keer loopt het uit op bashen en sneren. Verwijderen helpt dan dus niet meer en iedereen heeft zijn gebruikelijke poepje al gedaan. Dan maar niet, erg jammer voor de serieuze mensen en de slachtoffers.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:55 schreef LXIV het volgende:
Waarom mag er nu geen topic zijn mbt dat geweld bij die recreatieplas? Blijkbaar is er wel behoefte om erover te discussiëren. Loopt het uit de hand, dan kunnen toch wel seperate postings verwijderd worden?
Ok. Zag alleen de laatste 2 topics meteen dicht gaan, waarbij er nog niets bijzonders in die betreffende topics gebeurd was.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
We hebben het twee keer geprobeerd. Twee keer loopt het uit op bashen en sneren. Verwijderen helpt dan dus niet meer en iedereen heeft zijn gebruikelijke poepje al gedaan. Dan maar niet, erg jammer voor de serieuze mensen en de slachtoffers.
Was ook gewoon beroerde moderatie. Het laatste was gewoon een volledig off-topic verhaal waar geen echte harde woorden vielen hoor, beetje balorig meer niet. Mods gaat het dan laten doorgaan tot het eigenlijk is afgelopen waarna ze het topic sluiten. Kijk je grijpt in het begin meteen in, dan is het klaar en kan het on-topic verder of je laat het uitwoeden, zoals nu en dan kan het ook gewoon verder, maar nee, als het eigenlijk is afgelopen en het on-topic verder kan, wellicht met de mededeling van de mod "Okee, klaar nu verder on-topic". Maar nee, dan sluit men het topic, wat ik al zei; beroerde moderatie in mijn ogen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok. Zag alleen de laatste 2 topics meteen dicht gaan, waarbij er nog niets bijzonders in die betreffende topics gebeurd was.
Als je nou eerst eens bij jezelf begint met je te gedragen want mede door je eigen achterlijke posts draai je het topic de nek om en dat is niet voor het eerst. (en nee dat heeft niets met die Chinees te maken)quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Was ook gewoon beroerde moderatie. Het laatste was gewoon een volledig off-topic verhaal waar geen echte harde woorden vielen hoor, beetje balorig meer niet. Mods gaat het dan laten doorgaan tot het eigenlijk is afgelopen waarna ze het topic sluiten. Kijk je grijpt in het begin meteen in, dan is het klaar en kan het on-topic verder of je laat het uitwoeden, zoals nu en dan kan het ook gewoon verder, maar nee, als het eigenlijk is afgelopen en het on-topic verder kan, wellicht met de mededeling van de mod Okee, klaar nu verder on-topic. Maar nee, dan sluit met het topic, wat ik al zei; beroerde moderatie in mijn ogen.
Zoals ik al zei, i didn't start the fire, dus probeer het me ook niet in de schoenen te schuiven, modje, doe je werk gewoon beter.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je nou eerst eens bij jezelf begint met je te gedragen want mede door je eigen achterlijke posts draai je het topic de nek om en dat is niet voor het eerst. (en nee dat heeft niets met die Chinees te maken)
Er was in het tweede lange topic al gewaarschuwd door een mod dat we het zouden aankijken en dat bij de eerstvolgende sneer er een slot op kwam.. .en nee dan gaan we niet opnieuw opruimen... maar goed, je doet wel lekker mee aan de fire, waarna je je komt beklagen over de moderatiequote:Op maandag 5 augustus 2013 23:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, i didn't start the fire, dus probeer het me ook niet in de schoenen te schuiven, modje, doe je werk gewoon beter.
Je weet zelf wellicht wel wat het voor de argumentatie betekent wanneer dit soort dreigementen geuit worden, hè, qft.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar goed, vooral volhouden... je merkt vanzelf wanneer genoeg genoeg is. Fijne avond
Ja inderdaad, je merkt gauw genoeg wanneer genoeg genoeg is, dan gaat er een slot op.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Je weet zelf wellicht wel wat het voor de argumentatie betekent wanneer dit soort dreigementen geuit worden, hè, qft.
Oeh, die is volgens mij meerduidigquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, je merkt gauw genoeg wanneer genoeg genoeg is, dan gaat er een slot op.
Okay, Fijne avondquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Oeh, die is volgens mij meerduidig![]()
Oh, en nu mag je het laatste woord hebben, daar schijn je aan te hechten, ik ben klaar
Ik had gezegd dat Frutsel het laatste woord mocht hebben, maar voor deze statement kom ik nog even van de bank gewoon omdat ie zo verrassend is. Ik bedoel ik had eigenlijk verwacht dat je zou gaan melden dat je het helemaal niet eens was met je medemod.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:27 schreef paddy het volgende:
Jullie maken of breken de topics zelf, dus sta in deze achter mijn medemods. Genoeg is genoeg.
Ik heb slecht nieuws, want "De Cock" wil het laatste woord.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had gezegd dat Frutsel het laatste woord mocht hebben, maar voor deze statement kom ik nog even van de bank gewoon omdat ie zo verrassend is. Ik bedoel ik had eigenlijk verwacht dat je zou gaan melden dat je het helemaal niet eens was met je medemod.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws, want "De Cock" wil het laatste woord.![]()
(vanaf 2:15 minuten)
Snap ik hem nog nietquote:
Dit dus, het zijn in elk topic over marokkanen of allochtonen precies dezelfde mensen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, i didn't start the fire, dus probeer het me ook niet in de schoenen te schuiven, modje, doe je werk gewoon beter.
Eens, sommige users maken bewust veel heisa omdat ze graag een slotje op zulk soort topics zien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:53 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dit dus, het zijn in elk topic over marokkanen of allochtonen precies dezelfde mensen.
Ja, klik dan niet joh!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:15 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zocht iets in het archief van NWS-slowchat.
Bij dit oude topic krijg ik een malware-melding: NWS / [SC] LaLaLand Nederland
welke inhoud bevalt ons niet denk je?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Eens, sommige users maken bewust veel heisa omdat ze graag een slotje op zulk soort topics zien.
Dit omdat de inhoud ze daarvan niet bevalt.
Moderatie is dan gewenst, maar deze users worden te vaak beloont met een slotje.
Hij bedoelt die users die heel krampachtig vergelijkingen zoeken met zaken waar autochtonen bij betrokken zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
welke inhoud bevalt ons niet denk je?
Hoppa!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij bedoelt die users die heel krampachtig vergelijkingen zoeken met zaken waar autochtonen bij betrokken zijn.
Maar er zijn meerdere users die toegeven dat ze een permban hebben op hun vorige account en die mogen gewoon blijven doorposten met hun huidige account?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:40 schreef timmmmm het volgende:
Doorposten met een ban=ban. Over het algemeen met een bonusweek.
Permbans bestaan niet en het hangt van hun gedrag afquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar er zijn meerdere users die toegeven dat ze een permban hebben op hun vorige account en die mogen gewoon blijven doorposten met hun huidige account?
Mwah, ik 'ken iemand' die nu toch al zo'n 5 jaar een streepje door z'n naam heeftquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Permbans bestaan niet en het hangt van hun gedrag af
Dat kan niet, die streepjes bestaan nog geen vijf jaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mwah, ik 'ken iemand' die nu toch al zo'n 5 jaar een streepje door z'n naam heeft
Dat is natuurlijk gewoon een check of iemand gebanned is. Als iemand 'voor het streepje' gebanned is en als je nu op dat profiel kijkt, hoppa! streepje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan niet, die streepjes bestaan nog geen vijf jaar.
Naja 'hij' werd lang geleden geband en heeft nu een streepje door z'n naamquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan niet, die streepjes bestaan nog geen vijf jaar.
Joh.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gewoon een check of iemand gebanned is. Als iemand 'voor het streepje' gebanned is en als je nu op dat profiel kijkt, hoppa! streepje.
Er zijn er maar twee of drie die een permban hebben waarvan er misschien een paar onder een gedoogkloon stilletjes doorposten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:38 schreef hugecooll het volgende:
Mwah, ik 'ken iemand' die nu toch al zo'n 5 jaar een streepje door z'n naam heeft
Ik denk dat het 'kloon van gebande' was of zoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er zijn er maar twee of drie die een permban hebben waarvan er misschien een paar onder een gedoogkloon stilletjes doorposten.
Nordcore, calvobbes, SCH en wellicht akersloot.
Die is hier nog geweest in het overlijdenstopic van Loedertje:quote:
Ik kan er zo nog wel 5 opnoemen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er zijn er maar twee of drie die een permban hebben waarvan er misschien een paar onder een gedoogkloon stilletjes doorposten.
Nordcore, calvobbes, SCH en wellicht akersloot.
Dat zullen dan eerder mensen zijn die niet om een unban gevraagd hebben.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 06:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik kan er zo nog wel 5 opnoemen.
Het is niet belangrijk wie. Ik vind het gewoon vreemd dat die regel niet altijd wordt toegepast.
Open er een topic over: Klaagbaakquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:45 schreef arjan1212 het volgende:
Mijn klacht is dat er in dit topic users posten die geen klacht hebben.
Don't blame the messenger, de berichten hebben het over haar postuur.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:23 schreef sp3c het volgende:
het hoeft niet allemaal maatje fotomodel te zijn Disana
En trouwens, meneertje, gisteren wou je m'n cupmaat nog weten, het kon niet groot genoeg zijn... dus size mattersquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:26 schreef sp3c het volgende:
ok omdat het over de hersenspoelende westerse media hebben heb ik er 1 gesloten
Want sp3c zorgt nooit voor slowchat in het feedback topicquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:39 schreef sp3c het volgende:
kijk hem denken dat hij wat ontdekt heeft
dat is het al vanafwerd het nadat dat ik mod werd
Ik zeg ook niet dat het nieuw is... Het is meer het ouderwetse NWS-gevoel. Het wachten is op paddy, die komt klagen dat tussen dit gebagger door de klachten van de users niet kan vinden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:39 schreef sp3c het volgende:
kijk hem denken dat hij wat ontdekt heeft
dat is het al vanaf dat ik mod werd
Ik zeg toch ook niet dat ze niet lief is? Ik zeg alleen dat zij op een gegeven moment de orde komt herstellen. Want als jij dat probeert te doen, is het gewoon niet geloofwaardig.quote:
Maar we weten nu wel dat het een grote cup C maat is. Lijkt me dus toch wel relevant ipv slowchatquote:
quote:
In mijn herinnering waren ze groterquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat mag je wel weten hoor, al vraag ik jou ook niet hoe lang ie is: gewoon een C.
feedback wordt in de regel niet gemodquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:52 schreef Disana het volgende:
Ik sta erop dat bovenstaande gewist wordt.
Ik heb als FA nog wel eens slowchat in feedbacktopics gewist.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
feedback wordt in de regel niet gemod
dat laatste lijkt me nogal een sterk verhaal of het moet nog van voor mijn tijd zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb als FA nog wel eens slowchat in feedbacktopics gewist.
Alleen als ik dat in NWS deed kreeg ik commentaar
Jij hebt als mod berichten over tetters gewist? En je kreeg vervolgens niet direct commentaar van Danny?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb als FA nog wel eens slowchat in feedbacktopics gewist.
Alleen als ik dat in NWS deed kreeg ik commentaar
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Wacht maar tot paddy het ziet. Jullie gaan ervan lusten.
fixedquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:04 schreef Disana het volgende:
NWS / man claimt dat hij van zijn geloof een zeef op zijn hoofd moet dragen
NWS / Vanwege religie met vergiet op paspoortfoto
Mafketels vergieten.
Oh ja. Als jij iets bedenkt, zet ik het erbij.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik mis de begeleidende tekst die je er meestal bij zet, als je dubbele topics post
Ow....ik dacht dat je die teksten altijd zelf bedacht.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja. Als jij iets bedenkt, zet ik het erbij.
Je weet dus gewoon niks. Dan doe ik het zelf welquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow....ik dacht dat je die teksten altijd zelf bedacht.![]()
Was voor mij altijd het hoogtepunt van dit topic.
Ik kan niet altijd briljant zijn hè.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had gewoon deze gerecycled als ik jou was
De verwachtingen liggen nu eenmaal hoog. Ga je best alvast maar doen om iets te vinden wat bij opgeblazen honden past.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan niet altijd briljant zijn hè.
Nee, nu speel ik maar even op safe.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De verwachtingen liggen nu eenmaal hoog. Ga je best alvast maar doen om iets te vinden wat bij opgeblazen honden past.
Ik zal je een creditcard cadeau doen. Niet de kleine lettertjes lezen aub.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:21 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb een dubbel topic gesloten zonder melding! Helemaal zelf!
Ik ben zo trots op mezelf
Ik heb je goed getraind.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:21 schreef timmmmm het volgende:
Ik zag dat de discussie eigenlijk ook in het andere topic liep. Ze daarheen verwezenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:47 schreef DeToffifee het volgende:
Jammer dat je het topic gesloten hebt Paddy, je had toch ook de off topic posts kunnen verwijderen?
Of zie ik dat verkeerd?
Okee!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zag dat de discussie eigenlijk ook in het andere topic liep. Ze daarheen verwezen
Niet goed genoeg, want er zijn opeens wel heel veel mannen die het lijk van hun vermoorde vrouw op FB plaatsen.quote:
Ik nomineer je bij deze voor een Yvonne Awardquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:21 schreef timmmmm het volgende:
Gezien zijn pohi voorspel ik een kort Fok-leven.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Aagifte doen of niet? (Enorm Geld Bedrag)
Ondanks de huidige crisis zeg ik:
Hoe wist jij dat Disana zich nu zou melden dan?quote:
Topiclawines op slotquote:
één krijgt een helig Slotje!quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:37 schreef Disana het volgende:
NWS / Kind mag van rechter geen messias heten
NWS / Rechter VS: Alleen Jezus heeft het recht om 'Messias' te heten
Welke zou de echte heiland zijn?
Respectloze woordgrap dit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoe wist jij dat Disana zich nu zou melden dan?
[..]
Topiclawines op slot
[..]
één krijgt een helig Slotje!
Pff,quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Respectloze woordgrap dit.
Ik walg hiervan. Heb je dan werkelijk geen greintje respect in je donder?
Misselijkmakend en nog zo onverwachts.
Rust in vrede, zoete prins.
Ik las Disana, ik schrok even.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Pff,
Het Koninklijk huis wordt bedolven onder een lawine van medeleven..
Dat is een fout grapje, maar nog niets vergeleken wat er rondging na het overlijden van Diana,
Dat het gewoon verder gaat in deel #4 als straks deel #3 vol is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:10 schreef Jian het volgende:
in NWS / Prins Friso overleden #3
Voordat je reageert
Na dit deel toch maar verder hier NWS / Prins Johan Friso ernstige hersenschade #43 Overleden 12-08-2013. Bedankt alvast
aldaar;
NWS / Prins Friso overleden #3
daar verder pls
* Wat is nu de bedoeling?
okéquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat het gewoon verder gaat in deel #4 als straks deel #3 vol is.
beetje langs elkaar heengewerkt vrees ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:10 schreef Jian het volgende:
in NWS / Prins Friso overleden #3
Voordat je reageert
Na dit deel toch maar verder hier NWS / Prins Johan Friso ernstige hersenschade #43 Overleden 12-08-2013. Bedankt alvast
aldaar;
NWS / Prins Friso overleden #3
daar verder pls
* Wat is nu de bedoeling?
Fijn, bedankt!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:02 schreef sp3c het volgende:
de nieuwe reeks is aan de oude reeks toegevoegd, hij is niet dichtgegooid
nu heb je dus alle Friso topics samen in 1 reeks ... maar als het te verwarrend is zo wil ik de 3 nieuwe topics best omnummeren
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:02 schreef sp3c het volgende:
de nieuwe reeks is aan de oude reeks toegevoegd, hij is niet dichtgegooid
nu heb je dus alle Friso topics samen in 1 reeks ... maar als het te verwarrend is zo wil ik de 3 nieuwe topics best omnummeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |