Ik zeg toch ook niet dat ze niet lief is? Ik zeg alleen dat zij op een gegeven moment de orde komt herstellen. Want als jij dat probeert te doen, is het gewoon niet geloofwaardig.quote:
Maar we weten nu wel dat het een grote cup C maat is. Lijkt me dus toch wel relevant ipv slowchatquote:
quote:
In mijn herinnering waren ze groterquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat mag je wel weten hoor, al vraag ik jou ook niet hoe lang ie is: gewoon een C.
feedback wordt in de regel niet gemodquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:52 schreef Disana het volgende:
Ik sta erop dat bovenstaande gewist wordt.
Ik heb als FA nog wel eens slowchat in feedbacktopics gewist.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
feedback wordt in de regel niet gemod
dat laatste lijkt me nogal een sterk verhaal of het moet nog van voor mijn tijd zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb als FA nog wel eens slowchat in feedbacktopics gewist.
Alleen als ik dat in NWS deed kreeg ik commentaar
Jij hebt als mod berichten over tetters gewist? En je kreeg vervolgens niet direct commentaar van Danny?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb als FA nog wel eens slowchat in feedbacktopics gewist.
Alleen als ik dat in NWS deed kreeg ik commentaar
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Wacht maar tot paddy het ziet. Jullie gaan ervan lusten.
fixedquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:04 schreef Disana het volgende:
NWS / man claimt dat hij van zijn geloof een zeef op zijn hoofd moet dragen
NWS / Vanwege religie met vergiet op paspoortfoto
Mafketels vergieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |