Dat is een flinke mevrouw geweest....quote:Het gat was 2 meter breed, 1 meter lang en 1 meter diep.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:01 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Dat is een flinke mevrouw geweest....
quote:Wow. Sinkhole. In Brabant zakte een vrouw door de grond in een zogenaamd sinkhole. Dat is zeg maar de geologische variant van de carrière van Frank Masmeijer.
bron:Geenstijl
de vrouw is slecht ter beenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:22 schreef kievit19 het volgende:
1 meter diep en dan door de brandweer eruit gehaald moeten worden
als het echt slecht ter been is is het te begrijpen, andere sites komen met een flink postuur, vind ik al snel een ander verhaalquote:
Ja, als gevolg van een veel te dikke pens.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:01 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Dat is een flinke mevrouw geweest....
Dat heb ik niet gezien, maar wel een nieuw artikel in de krant.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
doordat ze echt enorm te zwaar is, ze was net in een item bij hart van nederland...
Op de Bergse Plaat zijn al sinds de bebouwing grondverzakkingen. En de tuinkraan van de buren stond dagenlang aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:09 schreef El_Matador het volgende:
Nederland heeft geen sinkholes. Zeker Brabant niet. Ze had de tuinslang dagenlang (?!!) aanstaan en staat zit klem raar te kijken dat je terras instort.
Bodemverzakking is nogal iets anders dan een sinkhole, maar dat zal een volvet wijf uiteraard niet weten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:13 schreef maily het volgende:
[..]
Op de Bergse Plaat zijn al sinds de bebouwing grondverzakkingen. En de tuinkraan van de buren stond dagenlang aan.
De krant kwam met de term "sinkhole" ....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bodemverzakking is nogal iets anders dan een sinkhole, maar dat zal een volvet wijf uiteraard niet weten.
Sinkholes ontstaan in kalksteen door ondergrondse oplossing van de kalk door water. Op een gegeven moment is het "dak" te onstabiel geworden en zakt het in. Kijk voor de gein in Mexico en Guatemala waar het Yucatan-schiereiland er vol mee ligt.
De enige kalksteen aan de oppervlakte zit in Zuid-Limburg en Winterswijk. Niet in Brabant.
Domme buren dan. Maar gelijk die tokkiepaniek; "ik moet verhuizen en hullie moeten dat betalen!!!1!!"
Ik las dat die vrouw niet geloofde dat dagenlang een kraan aanzetten de grond wegspoelt...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:23 schreef maily het volgende:
[..]
De krant kwam met de term "sinkhole" ....
En dát is een absoluut understatementquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Domme journalisten zijn helaas niet in de minderheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |