Is dit een-tweetje met Tem onderdeel van één of andere geniale campagne om Forum Admin te worden ofzo?quote:
Dat ene topic is een smet op mijn reputatie, inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Aldus iemand die zich bijna 10 jaar geleden registreerde en slechts één topic in NWS heeft geopend. Ik zou het bijna als compliment gaan zien.
sp3c for FAquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is dit een-tweetje met Tem onderdeel van één of andere geniale campagne om Forum Admin te worden ofzo?
Ja als TS vervolgens ook nog met kanker begint te smijten houdt het wel op.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:12 schreef sp3c het volgende:
mweh gewoon dicht
zo heel moeilijk is het niet om een fasoenlijk topic te brouwen
ik wil helemaal geen FA worden, dan magik niet meer trollen in FCquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het allemaal best hoor, maar dan moeten jullie er nog een mod bij zoeken.
Alsof ik dat niet deed als FAquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wil helemaal geen FA worden, dan magik niet meer trollen in FC
Ik ben nu jouw gelijke.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben je nu mod dan?
Bouwer van de Titanic?
kanker betekent meer dan alleen maar een ziekte en was taalkundig gezien correct gebruiktquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja als TS vervolgens ook nog met kanker begint te smijten houdt het wel op.
Elfletterig = Gronk?quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en iets met Gronk ofzo, ik lees het nooit
Onzin. Moet gewoon kunnen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:12 schreef remlof het volgende:
Ja maar je kan het beter niet gebruiken als je een zinnige discussie wil.
voortwoekerend kwaad was de betekenis die daar gold, jij maakt er duidelijk de betekenis als in 3(vulgair; in samenstellingen) om een grote hekel aan het genoemde uit te drukken: kankerherrie, kankervent , van.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Onzin. Moet gewoon kunnen.
Als ik iets een kankerzooi vind, vind ik dat een kankerzooi. Of die 'zooi' nou kanker heeft of niet.
Vergelijk het met tering, tyfus, enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |