Ja, klik dan niet joh!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:15 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zocht iets in het archief van NWS-slowchat.
Bij dit oude topic krijg ik een malware-melding: NWS / [SC] LaLaLand Nederland
welke inhoud bevalt ons niet denk je?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Eens, sommige users maken bewust veel heisa omdat ze graag een slotje op zulk soort topics zien.
Dit omdat de inhoud ze daarvan niet bevalt.
Moderatie is dan gewenst, maar deze users worden te vaak beloont met een slotje.
Hij bedoelt die users die heel krampachtig vergelijkingen zoeken met zaken waar autochtonen bij betrokken zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
welke inhoud bevalt ons niet denk je?
Hoppa!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij bedoelt die users die heel krampachtig vergelijkingen zoeken met zaken waar autochtonen bij betrokken zijn.
Maar er zijn meerdere users die toegeven dat ze een permban hebben op hun vorige account en die mogen gewoon blijven doorposten met hun huidige account?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:40 schreef timmmmm het volgende:
Doorposten met een ban=ban. Over het algemeen met een bonusweek.
Permbans bestaan niet en het hangt van hun gedrag afquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar er zijn meerdere users die toegeven dat ze een permban hebben op hun vorige account en die mogen gewoon blijven doorposten met hun huidige account?
Mwah, ik 'ken iemand' die nu toch al zo'n 5 jaar een streepje door z'n naam heeftquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Permbans bestaan niet en het hangt van hun gedrag af
Dat kan niet, die streepjes bestaan nog geen vijf jaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mwah, ik 'ken iemand' die nu toch al zo'n 5 jaar een streepje door z'n naam heeft
Dat is natuurlijk gewoon een check of iemand gebanned is. Als iemand 'voor het streepje' gebanned is en als je nu op dat profiel kijkt, hoppa! streepje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan niet, die streepjes bestaan nog geen vijf jaar.
Naja 'hij' werd lang geleden geband en heeft nu een streepje door z'n naamquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan niet, die streepjes bestaan nog geen vijf jaar.
Joh.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gewoon een check of iemand gebanned is. Als iemand 'voor het streepje' gebanned is en als je nu op dat profiel kijkt, hoppa! streepje.
Er zijn er maar twee of drie die een permban hebben waarvan er misschien een paar onder een gedoogkloon stilletjes doorposten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:38 schreef hugecooll het volgende:
Mwah, ik 'ken iemand' die nu toch al zo'n 5 jaar een streepje door z'n naam heeft
Ik denk dat het 'kloon van gebande' was of zoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er zijn er maar twee of drie die een permban hebben waarvan er misschien een paar onder een gedoogkloon stilletjes doorposten.
Nordcore, calvobbes, SCH en wellicht akersloot.
Die is hier nog geweest in het overlijdenstopic van Loedertje:quote:
Ik kan er zo nog wel 5 opnoemen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er zijn er maar twee of drie die een permban hebben waarvan er misschien een paar onder een gedoogkloon stilletjes doorposten.
Nordcore, calvobbes, SCH en wellicht akersloot.
Dat zullen dan eerder mensen zijn die niet om een unban gevraagd hebben.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 06:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik kan er zo nog wel 5 opnoemen.
Het is niet belangrijk wie. Ik vind het gewoon vreemd dat die regel niet altijd wordt toegepast.
Open er een topic over: Klaagbaakquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:45 schreef arjan1212 het volgende:
Mijn klacht is dat er in dit topic users posten die geen klacht hebben.
Don't blame the messenger, de berichten hebben het over haar postuur.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:23 schreef sp3c het volgende:
het hoeft niet allemaal maatje fotomodel te zijn Disana
En trouwens, meneertje, gisteren wou je m'n cupmaat nog weten, het kon niet groot genoeg zijn... dus size mattersquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:26 schreef sp3c het volgende:
ok omdat het over de hersenspoelende westerse media hebben heb ik er 1 gesloten
Want sp3c zorgt nooit voor slowchat in het feedback topicquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:39 schreef sp3c het volgende:
kijk hem denken dat hij wat ontdekt heeft
dat is het al vanafwerd het nadat dat ik mod werd
Ik zeg ook niet dat het nieuw is... Het is meer het ouderwetse NWS-gevoel. Het wachten is op paddy, die komt klagen dat tussen dit gebagger door de klachten van de users niet kan vinden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:39 schreef sp3c het volgende:
kijk hem denken dat hij wat ontdekt heeft
dat is het al vanaf dat ik mod werd
Ik zeg toch ook niet dat ze niet lief is? Ik zeg alleen dat zij op een gegeven moment de orde komt herstellen. Want als jij dat probeert te doen, is het gewoon niet geloofwaardig.quote:
Maar we weten nu wel dat het een grote cup C maat is. Lijkt me dus toch wel relevant ipv slowchatquote:
quote:
In mijn herinnering waren ze groterquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat mag je wel weten hoor, al vraag ik jou ook niet hoe lang ie is: gewoon een C.
feedback wordt in de regel niet gemodquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:52 schreef Disana het volgende:
Ik sta erop dat bovenstaande gewist wordt.
Ik heb als FA nog wel eens slowchat in feedbacktopics gewist.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
feedback wordt in de regel niet gemod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |