quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws, want "De Cock" wil het laatste woord.![]()
(vanaf 2:15 minuten)
Snap ik hem nog nietquote:
Dit dus, het zijn in elk topic over marokkanen of allochtonen precies dezelfde mensen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, i didn't start the fire, dus probeer het me ook niet in de schoenen te schuiven, modje, doe je werk gewoon beter.
Eens, sommige users maken bewust veel heisa omdat ze graag een slotje op zulk soort topics zien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:53 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dit dus, het zijn in elk topic over marokkanen of allochtonen precies dezelfde mensen.
Ja, klik dan niet joh!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:15 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zocht iets in het archief van NWS-slowchat.
Bij dit oude topic krijg ik een malware-melding: NWS / [SC] LaLaLand Nederland
welke inhoud bevalt ons niet denk je?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Eens, sommige users maken bewust veel heisa omdat ze graag een slotje op zulk soort topics zien.
Dit omdat de inhoud ze daarvan niet bevalt.
Moderatie is dan gewenst, maar deze users worden te vaak beloont met een slotje.
Hij bedoelt die users die heel krampachtig vergelijkingen zoeken met zaken waar autochtonen bij betrokken zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
welke inhoud bevalt ons niet denk je?
Hoppa!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij bedoelt die users die heel krampachtig vergelijkingen zoeken met zaken waar autochtonen bij betrokken zijn.
Maar er zijn meerdere users die toegeven dat ze een permban hebben op hun vorige account en die mogen gewoon blijven doorposten met hun huidige account?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:40 schreef timmmmm het volgende:
Doorposten met een ban=ban. Over het algemeen met een bonusweek.
Permbans bestaan niet en het hangt van hun gedrag afquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar er zijn meerdere users die toegeven dat ze een permban hebben op hun vorige account en die mogen gewoon blijven doorposten met hun huidige account?
Mwah, ik 'ken iemand' die nu toch al zo'n 5 jaar een streepje door z'n naam heeftquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Permbans bestaan niet en het hangt van hun gedrag af
Dat kan niet, die streepjes bestaan nog geen vijf jaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mwah, ik 'ken iemand' die nu toch al zo'n 5 jaar een streepje door z'n naam heeft
Dat is natuurlijk gewoon een check of iemand gebanned is. Als iemand 'voor het streepje' gebanned is en als je nu op dat profiel kijkt, hoppa! streepje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan niet, die streepjes bestaan nog geen vijf jaar.
Naja 'hij' werd lang geleden geband en heeft nu een streepje door z'n naamquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan niet, die streepjes bestaan nog geen vijf jaar.
Joh.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gewoon een check of iemand gebanned is. Als iemand 'voor het streepje' gebanned is en als je nu op dat profiel kijkt, hoppa! streepje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |