Het is midden in de nacht, wat verwacht je van de NWS mods? Die slapenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:18 schreef De_Coulance het volgende:
Wat zegt het over NWS als we een topic hebben waar de deportatie van Turken serieus wordt besproken door een openlijke racist?
Het zegt niks. TS citeerde een artikel op de Frontpage, met de titel "Duitsland wilde Turken deporteren". Inmiddels is dat veranderd in: Duitsland wilde van Turken afquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:18 schreef De_Coulance het volgende:
Wat zegt het over NWS als we een topic hebben waar de deportatie van Turken serieus wordt besproken door een openlijke racist?
Dat komt redelijk overeen met het Duitse artikel. Depoteren kan gewoon écht niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zegt niks. TS citeerde een artikel op de Frontpage, met de titel "Duitsland wilde Turken deporteren". Inmiddels is dat veranderd in: Duitsland wilde van Turken af
Dat Kohl destijds van de Turken af wilde, is kennelijk een feit.
Damn, ik wou er net reageren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is midden in de nacht, wat verwacht je van de NWS mods? Die slapen
Dat kan en mag, maar het is niet fair ze dat te vragen als ze slapen, het is nu ook weer niet dat ze dat expres doen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:45 schreef De_Coulance het volgende:
Dat is veranderd op de FP omdat ik er over heb geklaagd, Elfletterig.
En excuses aan de slapende NWS mods die ik in de vlaag van verbijstering erbij betrokken heb. (hoewel ik wel blijf vinden dat dergelijke figuren iets te vaak hier over de grens durven te gaan, maar die discussie hebben we vaker gevoerd)
Dat is helemaal waar natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kan en mag, maar het is niet fair ze dat te vragen als ze slapen, het is nu ook weer niet dat ze dat expres doen.
Nou ja, gelukkig waren er nog wat mensen wakkerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:47 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar natuurlijk.
Heel veel plezier alvast. Niet naar Syrië gaan hèquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:50 schreef De_Coulance het volgende:
True en gelukkig voor mijn bloeddruk ga ik over een paar dagen op vakantie!
Bedankt en never nooit natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heel veel plezier alvast. Niet naar Syrië gaan hè
Is inmiddels opgelostquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 07:43 schreef Perrin het volgende:
TheThirdMark heeft misschien ook wat aandacht en liefde van een blauw iemand nodig..
NWS / Advocaat wil moordenaars van Jezus Christus voor de rechter slepen
En dees is ook niet bepaald fraai:
NWS / Russische antihomowet geldt ook tijdens Spelen
Joequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:19 schreef roos85 het volgende:
Nu de uitspraak is geweest, kan de TT wel aangepast worden:'
NWS / Doodrijder Donnie krijgt 9 maanden cel #13
Virtuele high fivequote:Op zondag 4 augustus 2013 22:11 schreef Dance99Vv het volgende:
NWS / Kinderen van gebouw gegooid
Dit is oud nieuws en is in andere topics uitvoerig behandeld , blijkt zelfs fake te zijn.
komkommertopic![]()
Twee zusjes op slotquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:30 schreef Disana het volgende:
NWS / Strandbezoeker mishandeld door voetballers
NWS / Zusjes doodsbang na ruzie met Marokkaanse jongens
Vier zusjes?
Wie van de vier is het leukst?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:30 schreef Disana het volgende:
NWS / Zusjes doodsbang na ruzie met Marokkaanse jongens
Vier zusjes?
Doe eens linkjes naar users, dropjepopje, zo kan ik hier toch niks mee. Dan kijk ik er naar, als ik ook denk dat het een kloon is, zal ik het doorspelen aan de FA'squote:Op maandag 5 augustus 2013 17:55 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zeg NWS mods, Vraagje, schijten jullie je in je broek voor marokkaanse users die geband zijn en toch hun kots uitspugen onder een kloonnaan wat meer dan overduidelijk is?
Graag opheldering en enige duidelijkheid want zover ik weet is tijdens een ban posten onder een kloonnaam op Fok absoluut niet toegestaan.
bans worden helaas niet besprokenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:55 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zeg NWS mods, Vraagje, schijten jullie je in je broek voor marokkaanse users die geband zijn en toch hun kots uitspugen onder een kloonnaan wat meer dan overduidelijk is?
Graag opheldering en enige duidelijkheid want zover ik weet is tijdens een ban posten onder een kloonnaam op Fok absoluut niet toegestaan.
Het spijt me dat ik je sip gestemd heb. Zit hier nog een vraag in verpakt, of wil je dat ik het gewoon even je mening lees?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:12 schreef superniger het volgende:
Triest dat de linkse modjes het marokkanen probleem ontkennen
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe eens linkjes naar users, dropjepopje, zo kan ik hier toch niks mee. Dan kijk ik er naar, als ik ook denk dat het een kloon is, zal ik het doorspelen aan de FA's
Ik vraag om opheldering over mijn constatering.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe eens linkjes naar users, dropjepopje, zo kan ik hier toch niks mee. Dan kijk ik er naar, als ik ook denk dat het een kloon is, zal ik het doorspelen aan de FA's
Volgens mij is datgene wat je bedoelt (waar je mij gisteren een PM over stuurde) (en wat aan mij gericht was; vandaar mijn bemoeienis hier) al wél aangepakt. De betreffende kloon is in elk geval geband.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag om opheldering over mijn constatering.
Overigens had ik het al met link en al gisteren gemeld aan Paddy maar er is niets mee gebeurd, zelfs geen antwoord.
En Spec, het heeft niets met bans bespreken te maken maar wel alles met het Fokbeleid.waar jij en ik ons aan moeten houden.
Ik heb het niet over links of rechts maar over een marokkaanse user, zo moeilijk is het toch niet of wel?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:18 schreef timmmmm het volgende:
Oke als je daar enkel een reactie op wil: nee, ik schijt niet in mijn pantalon voor linkse gebande users.
Klopt volkomen. Maar ik heb die kloon vandaag nog gewoon zien posten en daarom hier mijn vraag.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij is datgene wat je bedoelt (waar je mij gisteren een PM over stuurde) (en wat aan mij gericht was; vandaar mijn bemoeienis hier) al wél aangepakt. De betreffende kloon is in elk geval geband.
Verder is het spijtig om te moeten zien dat sommige mensen tot zo'n bedenkelijk niveau kunnen afzakken.
okquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:22 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Klopt volkomen. Maar ik heb die kloon vandaag nog gewoon zien posten en daarom hier mijn vraag.
Onzin.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:27 schreef timmmmm het volgende:
We kunnen hierover praten tot we een ons wegen (ik vermoed dat het bij mij langer duurt dan bij jou dan), maar ik heb geen idee over wie je het hebt, en linkjes wil je niet geven dus dan kan ik niet kijken war je het over hebt.
Volslagen nutteloos dus.
Ja. Mochten er wat reacties gemist zijn, voel je vrij die even de TRen oidquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:28 schreef Mutant01 het volgende:
Houden de modjes actief dat Ebru Umar topic in de gaten. Ondanks dat het over Turken gaat dreigt het een Marokkanen-bash topic te worden.
Dank u vriendelijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja. Mochten er wat reacties gemist zijn, voel je vrij die even de TRen oid
Paddy is weg voor vandaag dus als je gelijk hebt wordt het iets van morgenochtend ofzoquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Onzin.
Je kan het ook aan Paddy vragen over wie ik het heb. Ik heb nog een beetje fatsoen en een enorme hekel aan om publiekelijk anderen voor lul te zetten.
Moet ... niet ... reageren ........... is ... sterker.... dan ...ik.... WRAAAAaaaaahquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik heb nog een beetje fatsoen en een enorme hekel aan om publiekelijk anderen voor lul te zetten.
Oké, bedankt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:40 schreef timmmmm het volgende:
Doorposten met een ban=ban. Over het algemeen met een bonusweek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |