SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan vinden die wijven het nog raar ook dat ze voor hoer uitgescholden worden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Oh, dus zelfs als een meisje een duw geeft mag je haar nog niet helemaal naar de tering rossen.
Flauw..
Emancipatie, tot het een beetje moeilijk wordtquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:35 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan vinden die wijven het nog raar ook dat ze voor hoer uitgescholden worden.
Let op mijn woorden: dit topic verandert binnen no time in een slechte film gevuld met belabberde one-liners.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Emancipatie, tot het een beetje moeilijk wordt.
De pot verwijt de ketel dat -ie zwart ziet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Let op mijn woorden: dit topic verandert binnen no time in een slechte film gevuld met belabberde one-liners.
Maar goed, dit moet natuurlijk niet kunnen enzo. Dit dat kan in Nederland blabla.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat -ie zwart ziet.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:45 schreef Wespensteek het volgende:
Mag hier toch niet missen:
Geert Wilders @geertwilderspvv 2u
Er is maar 1 taal die 't Marokkaans straattuig aanspreekt: oppakken, vastzetten en uitzetten. Ouders mogen gratis mee http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kaanse-jongens.dhtml …
Jij dacht, laat ik dan van die ouders er maar bijplakken en hoppen dat niemand het merkt?quote:Taal
PVV-leider Geert Wilders heeft op Twitter zijn misnoegen geuit over het voorval. 'Er is maar één taal die het Marokkaans straattuig aanspreekt: oppakken, vastzetten en uitzetten', schrijft hij.
Wie het laatst lacht, lacht het best.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar goed, dit moet natuurlijk niet kunnen enzo. Dit dat kan in Nederland blabla.
Kijk, het is altijd balen als iemand klappen krijgt. Vooral in dat geval slaat het nergens op. Zag afgelopen zaterdag nog iemand klappen krijgen trouwens, maar dat terzijde.
Ik vraag me alleen af of elk incident een eigen topic verdient.
Maar goed, ik zal de feiten wel weer willen ontkennen blabla jadija. Laat de shitstorm maar komen.
Wat is Marokkaans straattuig? Die generatie heeft gewoon een Nederlandse nationaliteit. Geert draagt nooit eens oplossingen aan die binnen een fatsoenlijk en realistisch kader vallen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:45 schreef Wespensteek het volgende:
Mag hier toch niet missen:
Geert Wilders @geertwilderspvv 2u
Er is maar 1 taal die 't Marokkaans straattuig aanspreekt: oppakken, vastzetten en uitzetten. Ouders mogen gratis mee http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kaanse-jongens.dhtml …
Wat valt er precies te lachen? Vind jij het soms leuk dat die knapen dat arme meisjes klappen hebben gegeven?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht, lacht het best.
Wilders denkt ook niet in het fatsoen, Wilders wil onfatsoenlijkheid met onfatsoenlijkheid te lijf gaan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:47 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Wat is Marokkaans straattuig? Die generatie heeft gewoon een Nederlandse nationaliteit. Geert draagt nooit eens oplossingen aan die binnen een fatsoenlijk en realistisch kader vallen.
Euh, ik heb gewoon gekeken naar : https://twitter.com/geertwilderspvvquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:46 schreef Chef_M het volgende:
[..]
[..]
Jij dacht, laat ik dan van die ouders er maar bijplakken en hoppen dat niemand het merkt?![]()
De enige taal die werkt bij dit soort takketuig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wilders denkt ook niet in het fatsoen, Wilders wil onfatsoenlijkheid met onfatsoenlijkheid te lijf gaan.
Boontje komt om zijn loontje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat valt er precies te lachen? Vind jij het soms leuk dat die knapen dat arme meisjes klappen hebben gegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |