SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan vinden die wijven het nog raar ook dat ze voor hoer uitgescholden worden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Oh, dus zelfs als een meisje een duw geeft mag je haar nog niet helemaal naar de tering rossen.
Flauw..
Emancipatie, tot het een beetje moeilijk wordtquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:35 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan vinden die wijven het nog raar ook dat ze voor hoer uitgescholden worden.
Let op mijn woorden: dit topic verandert binnen no time in een slechte film gevuld met belabberde one-liners.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Emancipatie, tot het een beetje moeilijk wordt.
De pot verwijt de ketel dat -ie zwart ziet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Let op mijn woorden: dit topic verandert binnen no time in een slechte film gevuld met belabberde one-liners.
Maar goed, dit moet natuurlijk niet kunnen enzo. Dit dat kan in Nederland blabla.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat -ie zwart ziet.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:45 schreef Wespensteek het volgende:
Mag hier toch niet missen:
Geert Wilders @geertwilderspvv 2u
Er is maar 1 taal die 't Marokkaans straattuig aanspreekt: oppakken, vastzetten en uitzetten. Ouders mogen gratis mee http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kaanse-jongens.dhtml …
Jij dacht, laat ik dan van die ouders er maar bijplakken en hoppen dat niemand het merkt?quote:Taal
PVV-leider Geert Wilders heeft op Twitter zijn misnoegen geuit over het voorval. 'Er is maar één taal die het Marokkaans straattuig aanspreekt: oppakken, vastzetten en uitzetten', schrijft hij.
Wie het laatst lacht, lacht het best.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar goed, dit moet natuurlijk niet kunnen enzo. Dit dat kan in Nederland blabla.
Kijk, het is altijd balen als iemand klappen krijgt. Vooral in dat geval slaat het nergens op. Zag afgelopen zaterdag nog iemand klappen krijgen trouwens, maar dat terzijde.
Ik vraag me alleen af of elk incident een eigen topic verdient.
Maar goed, ik zal de feiten wel weer willen ontkennen blabla jadija. Laat de shitstorm maar komen.
Wat is Marokkaans straattuig? Die generatie heeft gewoon een Nederlandse nationaliteit. Geert draagt nooit eens oplossingen aan die binnen een fatsoenlijk en realistisch kader vallen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:45 schreef Wespensteek het volgende:
Mag hier toch niet missen:
Geert Wilders @geertwilderspvv 2u
Er is maar 1 taal die 't Marokkaans straattuig aanspreekt: oppakken, vastzetten en uitzetten. Ouders mogen gratis mee http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kaanse-jongens.dhtml …
Wat valt er precies te lachen? Vind jij het soms leuk dat die knapen dat arme meisjes klappen hebben gegeven?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht, lacht het best.
Wilders denkt ook niet in het fatsoen, Wilders wil onfatsoenlijkheid met onfatsoenlijkheid te lijf gaan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:47 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Wat is Marokkaans straattuig? Die generatie heeft gewoon een Nederlandse nationaliteit. Geert draagt nooit eens oplossingen aan die binnen een fatsoenlijk en realistisch kader vallen.
Euh, ik heb gewoon gekeken naar : https://twitter.com/geertwilderspvvquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:46 schreef Chef_M het volgende:
[..]
[..]
Jij dacht, laat ik dan van die ouders er maar bijplakken en hoppen dat niemand het merkt?![]()
De enige taal die werkt bij dit soort takketuig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wilders denkt ook niet in het fatsoen, Wilders wil onfatsoenlijkheid met onfatsoenlijkheid te lijf gaan.
Boontje komt om zijn loontje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat valt er precies te lachen? Vind jij het soms leuk dat die knapen dat arme meisjes klappen hebben gegeven?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat valt er precies te lachen? Vind jij het soms leuk dat die knapen dat arme meisjes klappen hebben gegeven?
Je weet natuurlijk niet of ze de Nederlandse nationaliteit hebben, dat kan maar hoeft niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:47 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Wat is Marokkaans straattuig? Die generatie heeft gewoon een Nederlandse nationaliteit. Geert draagt nooit eens oplossingen aan die binnen een fatsoenlijk en realistisch kader vallen.
Klopt, maar meestal hebben jongeren van die leeftijd wel gewoon de Nederlandse nationaliteit. Daar ga ik althans nu vanuit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:51 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk niet of ze de Nederlandse nationaliteit hebben, dat kan maar hoeft niet.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:35 schreef Godtje het volgende:
Zonder foto??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Een volk dat dusdanig belabberd voor zichzelf en elkaar opkomt verdient dergelijke vernedering.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:44 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ik vind het sowieso al kwalijk dat mensen bepaalde delen aan een strandje moeten mijden uit pure angst voor overlast. Maar op dit soort primitief gedrag moet gewoon eens harde repressie staan. Natuurlijk wil je liever voorkomen, maar dat kan nou eenmaal niet altijd. Dit soort figuren hebben een flinke deksel tegen de neus nodig, geen buurtcoach.
Hoe wil je een Roemeense crimineel uitzetten dan? Roemenië is een EU-land, binnenkort ook Schengen, dus alle grenzen staan wagenwijd open, ook met andere EU-landen in het oosten. Ze hebben dus gewoon EU-paspoorten, en zo niet, dan komen ze (criminelen) er wel aan. We wilden met z'n allen blijkbaar 1 grote EU, dus daar plukken we nu de rotte vruchten van.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:56 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Klopt, maar meestal hebben jongeren van die leeftijd wel gewoon de Nederlandse nationaliteit. Daar ga ik althans nu vanuit.
Heb je bijvoorbeeld een Roemeense draaideurcrimineel die structureel laat zien geen enkele waarde toe te voegen aan de maatschappij en denkt dat het hier een speeltuin is waar je ongecontroleerd kan roven en stelen, vind ik uitzetting een stuk realistischer.
Vrienden van de daders neem ik aanquote:Er zijn ook verklaringen dat de vrouwen met schelden en duwen zijn begonnen
Ook dat. En de politie laat ze lopen omdat er een hoop geld in om gaat. Zonder Marokkanen was de Telegraaf nu al failliet en hadden we geen brood en spelen meer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
Marokkanen
Respect dat ze steeds geweld mogen gebruiken zonder ervoor gestraft te worden. Best knap. Maar dat heeft ws. te maken met het feit dat ze allemaal op elkaar lijken. Hierdoor is de pakkans kleiner.
Echt geen enkele realiteitszin... Let op de details.quote:'Wij zijn bij het incident geweest en de verhalen over wat er is gebeurd, lopen nogal uiteen. Er zijn ook verklaringen dat de vrouwen met schelden en duwen zijn begonnen. We hopen dat er misschien mensen zijn die zich als getuige melden.'
Ik heb de link gebruikt die onder die tweet van je stond, post dan de goede bronnen Henk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Euh, ik heb gewoon gekeken naar : https://twitter.com/geertwilderspvv
Als je dan toch een bron voor een citaat wilt gebruiken dan maar de beste dacht ik.
Meeste 'Marokkaanse probleemjeugd' is Nederlands ja, maar ze beschouwen zichzelf Marokkaan, spreken een van de talen uit Marokko en gaan vooral met Marokkanen om... Het zijn dus Marokkanen, want dat zeggen ze zelf...quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:56 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Klopt, maar meestal hebben jongeren van die leeftijd wel gewoon de Nederlandse nationaliteit. Daar ga ik althans nu vanuit.
Heb je bijvoorbeeld een Roemeense draaideurcrimineel die structureel laat zien geen enkele waarde toe te voegen aan de maatschappij en denkt dat het hier een speeltuin is waar je ongecontroleerd kan roven en stelen, vind ik uitzetting een stuk realistischer.
Dat is niet waar. Je kunt onfatsoenlijkheid ook fatsoenlijk te lijf gaan. Zet een bokser tegenover een straatvechter. De bokser zal winnen met zijn technieken, op een fatsoenlijke wijze.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wilders denkt ook niet in het fatsoen, Wilders wil onfatsoenlijkheid met onfatsoenlijkheid te lijf gaan.
Ik heb ook de link "gebruikt" die in de tweet van Wilders stond, dat het de tweet van Wilders was leek mij duidelijk en dus vond ik bron vermelding overbodig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:42 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik heb de link gebruikt die onder die tweet van je stond, post dan de goede bronnen Henk.
Ach, rot toch op met het zaaien van je cynisme. Hang jezelf gewoon op in plaats van de hele tijd andere mensen met je cynisme te besmetten. Jij bent de eerste die met one-liners begint. Jij bent de schuldige.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Let op mijn woorden: dit topic verandert binnen no time in een slechte film gevuld met belabberde one-liners.
Ik heb genoeg straatvechters boksers alle hoeken van een ring laten zienquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:44 schreef RetepV het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Je kunt onfatsoenlijkheid ook fatsoenlijk te lijf gaan. Zet een bokser tegenover een straatvechter. De bokser zal winnen met zijn technieken, op een fatsoenlijke wijze.
Serieus, ik vind het echt geniaal. En behalve Wilders die wat in het losse schreeuwt is er niemand die de algehele trend signaleert. Of ja, heel Nederland signaleert het, maar er is niemand die er iets aan doet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ook dat. En de politie laat ze lopen omdat er een hoop geld in om gaat. Zonder Marokkanen was de Telegraaf nu al failliet en hadden we geen brood en spelen meer.
Maar andersom ook. Tenslotte gaat het nog steeds om 'de beste wint', degene die het hardst en het vaakst raak slaat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:47 schreef ems. het volgende:
Ik heb genoeg straatvechters boksers alle hoeken van een ring laten zien
Wat kun je er aan doen als het probleem door de politiek luidkeels ontkend wordt? He-le-maal niets.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieus, ik vind het echt geniaal. En behalve Wilders die wat in het losse schreeuwt is er niemand die de algehele trend signaleert. Of ja, heel Nederland signaleert het, maar er is niemand die er iets aan doet.
Dus dan doe je het als bevolkingsgroep best goed i.m.o.
Lekker rellen en geen straf krijgen.
Mensje zijn veel te bang racist genoemd te worden én het zijn meestal TECHNISCH gezien Nederlanders en geen Marokkanen meer. Maar dan ook echt alleen volgens de wet. Niet volgens ctuur, gewoontes en gedrag.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieus, ik vind het echt geniaal. En behalve Wilders die wat in het losse schreeuwt is er niemand die de algehele trend signaleert. Of ja, heel Nederland signaleert het, maar er is niemand die er iets aan doet.
Dus dan doe je het als bevolkingsgroep best goed i.m.o.
Lekker rellen en geen straf krijgen.
Maar die vader van dat gezin verklaarde toch juist dat die meisjes waren begonnen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:40 schreef RetepV het volgende:
En zou je het woord van een gezin met kinderen niet meer vertrouwen dan het woord van een opgeschoten jongen uit een groep opgeschoten jongeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |