abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129715192
UTRECHT -
Een jonge vrouw uit Utrecht is bewusteloos geslagen door een groepje jongeren bij een recreatieplas vlakbij Vleuten. De 21-jarige Michelle werd door badgasten uit het water gered.

Michelle was vrijdagmiddag samen met haar zusje bij de Haarrijnseplas toen er een bal hard tegen haar rug werd aangeschopt. Ze vroeg of de voetballende 'daders' iets verderop wilden spelen, niet tussen de zonnebadende gasten. ,,Ik kreeg meteen een grote mond. Van 'is dit land alleen van jou'. Het ging om een groep Marokkaanse jongens", zegt het meisje in het AD.

Intimiderend
De jongens gedroegen zich intimiderend en omsingelden haar zusje. ,,Ik ben ertussen gesprongen om mijn zusje te helpen. Wat allemaal geroepen is weet ik niet meer. Het volgende moment word ik wakker met een dikke lip, een pijnlijke neus en losse tanden. Ik ben door omstanders gelukkig uit het water gehaald en zij hebben me eerste hulp verleend."
De politie zegt dat de verklaring van Michelle niet eenduidig overeenkomt met de bevindingen van andere gasten. ,,Er zijn ook verklaringen dat de vrouwen met schelden en duwen zijn begonnen."
Michelle weerspreekt dat. ,,Het is niet zo dat wij dit uitgelokt hebben." Ze hoopt dat de politie de daders vindt. ,,Want dit mag echt niet meer gebeuren."
http://www.telegraaf.nl/b(...)je_mishandeld__.html
pi_129715291
Gezellig.
pi_129715294
Het is een voetbal probleem, de linkse media hadden gelijk :D :D
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:33:57 #4
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_129715323
Door je eigen pimps gehoekt worden terwijl je een vrije dag hebt. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:33:59 #5
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_129715326
Oh, dus zelfs als een meisje een duw geeft mag je haar nog niet helemaal naar de tering rossen.

Flauw..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_129715376
Zonder foto??

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129715379
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Oh, dus zelfs als een meisje een duw geeft mag je haar nog niet helemaal naar de tering rossen.

Flauw..
En dan vinden die wijven het nog raar ook dat ze voor hoer uitgescholden worden. :{w
For great justice!
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:36:32 #8
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_129715405
quote:
14s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:35 schreef Q. het volgende:

[..]

En dan vinden die wijven het nog raar ook dat ze voor hoer uitgescholden worden. :{w
Emancipatie, tot het een beetje moeilijk wordt :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_129715416
*Pakt popcorn*
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_129715430
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:36 schreef KoosVogels het volgende:
*Pakt popcorn*
Er is geen filmpje hoor.
pi_129715449
Nou nou, een blauwe lip, bel de krant!
pi_129715457
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:37 schreef Godtje het volgende:

[..]

Er is geen filmpje hoor.
Let op mijn woorden: dit topic verandert binnen no time in een slechte film gevuld met belabberde one-liners.
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:38:26 #13
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_129715462
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Emancipatie, tot het een beetje moeilijk wordt :').
_O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_129715617
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Let op mijn woorden: dit topic verandert binnen no time in een slechte film gevuld met belabberde one-liners.
De pot verwijt de ketel dat -ie zwart ziet. :Y)
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:44:34 #15
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_129715629
Ik vind het sowieso al kwalijk dat mensen bepaalde delen aan een strandje moeten mijden uit pure angst voor overlast. Maar op dit soort primitief gedrag moet gewoon eens harde repressie staan. Natuurlijk wil je liever voorkomen, maar dat kan nou eenmaal niet altijd. Dit soort figuren hebben een flinke deksel tegen de neus nodig, geen buurtcoach.
pi_129715645
Mag hier toch niet missen:

Geert Wilders ‏@geertwilderspvv 2u
Er is maar 1 taal die 't Marokkaans straattuig aanspreekt: oppakken, vastzetten en uitzetten. Ouders mogen gratis mee http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kaanse-jongens.dhtml
pi_129715667
quote:
12s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:44 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De pot verwijt de ketel dat -ie zwart ziet. :Y)
Maar goed, dit moet natuurlijk niet kunnen enzo. Dit dat kan in Nederland blabla.

Kijk, het is altijd balen als iemand klappen krijgt. Vooral in dat geval slaat het nergens op. Zag afgelopen zaterdag nog iemand klappen krijgen trouwens, maar dat terzijde.

Ik vraag me alleen af of elk incident een eigen topic verdient.

Maar goed, ik zal de feiten wel weer willen ontkennen blabla jadija. Laat de shitstorm maar komen.
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:46:28 #18
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_129715671
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:45 schreef Wespensteek het volgende:

Er is maar 1 taal die 't Marokkaans straattuig aanspreekt: oppakken, vastzetten en uitzetten. Ouders mogen gratis mee http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kaanse-jongens.dhtml
quote:
Taal
PVV-leider Geert Wilders heeft op Twitter zijn misnoegen geuit over het voorval. 'Er is maar één taal die het Marokkaans straattuig aanspreekt: oppakken, vastzetten en uitzetten', schrijft hij.
Jij dacht, laat ik dan van die ouders er maar bijplakken en hoppen dat niemand het merkt? _O- :')
pi_129715695
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar goed, dit moet natuurlijk niet kunnen enzo. Dit dat kan in Nederland blabla.

Kijk, het is altijd balen als iemand klappen krijgt. Vooral in dat geval slaat het nergens op. Zag afgelopen zaterdag nog iemand klappen krijgen trouwens, maar dat terzijde.

Ik vraag me alleen af of elk incident een eigen topic verdient.

Maar goed, ik zal de feiten wel weer willen ontkennen blabla jadija. Laat de shitstorm maar komen.
Wie het laatst lacht, lacht het best. :Y)
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:47:40 #20
Koekoek andere Atleti
pi_129715709
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:45 schreef Wespensteek het volgende:

Wat is Marokkaans straattuig? Die generatie heeft gewoon een Nederlandse nationaliteit. Geert draagt nooit eens oplossingen aan die binnen een fatsoenlijk en realistisch kader vallen.
pi_129715758
quote:
12s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:47 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wie het laatst lacht, lacht het best. :Y)
Wat valt er precies te lachen? Vind jij het soms leuk dat die knapen dat arme meisjes klappen hebben gegeven?
  Moderator maandag 5 augustus 2013 @ 14:49:35 #22
8781 crew  Frutsel
pi_129715772
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:47 schreef Quasi-intellectueel het volgende:

[..]

Wat is Marokkaans straattuig? Die generatie heeft gewoon een Nederlandse nationaliteit. Geert draagt nooit eens oplossingen aan die binnen een fatsoenlijk en realistisch kader vallen.
Wilders denkt ook niet in het fatsoen, Wilders wil onfatsoenlijkheid met onfatsoenlijkheid te lijf gaan.
pi_129715778
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:46 schreef Chef_M het volgende:

[..]

[..]

Jij dacht, laat ik dan van die ouders er maar bijplakken en hoppen dat niemand het merkt? _O- :')
Euh, ik heb gewoon gekeken naar : https://twitter.com/geertwilderspvv
Als je dan toch een bron voor een citaat wilt gebruiken dan maar de beste dacht ik.
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:50:05 #24
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_129715784
quote:
6s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:49 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Wilders denkt ook niet in het fatsoen, Wilders wil onfatsoenlijkheid met onfatsoenlijkheid te lijf gaan.
De enige taal die werkt bij dit soort takketuig.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_129715795
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat valt er precies te lachen? Vind jij het soms leuk dat die knapen dat arme meisjes klappen hebben gegeven?
Boontje komt om zijn loontje. :Y)
pi_129715810
?
pi_129715814
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

:')
pi_129715822
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:47 schreef Quasi-intellectueel het volgende:

[..]

Je weet natuurlijk niet of ze de Nederlandse nationaliteit hebben, dat kan maar hoeft niet.
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:56:00 #29
Koekoek andere Atleti
pi_129715962
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:51 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Je weet natuurlijk niet of ze de Nederlandse nationaliteit hebben, dat kan maar hoeft niet.
Klopt, maar meestal hebben jongeren van die leeftijd wel gewoon de Nederlandse nationaliteit. Daar ga ik althans nu vanuit.

Heb je bijvoorbeeld een Roemeense draaideurcrimineel die structureel laat zien geen enkele waarde toe te voegen aan de maatschappij en denkt dat het hier een speeltuin is waar je ongecontroleerd kan roven en stelen, vind ik uitzetting een stuk realistischer.
pi_129715992
Dit moeten wij niet willen met zijn allen.
pi_129716092
Leidsche Rijn olé olé *O* Kutstrandje. Nou ja, het strandje zelf is wel leuk, maar dat volk :r
Tap tap tap
pi_129716131
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:35 schreef Godtje het volgende:
Zonder foto??

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129716554
Absurd natuurlijk, maar niet verbazingwekkend.

Dit soort taferelen spelen zich nu al minimaal 25 jaar af, en zullen echt niet zomaar verdwijnen hoor. En de aanpak van Wilders als "uitzetten" etc. is simpelweg niet realistisch/haalbaar.

Dit zal in Nederland gewoon altijd blijven gebeuren..
pi_129716563
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:44 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ik vind het sowieso al kwalijk dat mensen bepaalde delen aan een strandje moeten mijden uit pure angst voor overlast. Maar op dit soort primitief gedrag moet gewoon eens harde repressie staan. Natuurlijk wil je liever voorkomen, maar dat kan nou eenmaal niet altijd. Dit soort figuren hebben een flinke deksel tegen de neus nodig, geen buurtcoach.
Een volk dat dusdanig belabberd voor zichzelf en elkaar opkomt verdient dergelijke vernedering.

Niet naar de politiek kijken, niet naar de politie. Gewoon eens een vent worden en ingrijpen.

Kun je wel met blablabla komen over de juridische gevolgen, maar dat is bullshit en geen enkel excuus.

Dus die helden die weer eens verontwaardigd toekeken mogen weer eens verontwaardigd in de spiegel kijken.

Ze zijn een haartje beter dan de daders, maar meer ook niet.

Imo.
pi_129716635
Als dat wijf d'r poten had thuisgehouden was er niets gebeurd.
pi_129716665
Oh en Geert Wilders, de legendarische praatjesmaker :D

Uitzetten van Nederlandse staatsburgers, uiteraard! Wie daar nu nog intrapt kan meteen mee naar het rifgebergte om daar voor geit te gaan spelen :')
pi_129716888
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:56 schreef Quasi-intellectueel het volgende:

[..]

Klopt, maar meestal hebben jongeren van die leeftijd wel gewoon de Nederlandse nationaliteit. Daar ga ik althans nu vanuit.

Heb je bijvoorbeeld een Roemeense draaideurcrimineel die structureel laat zien geen enkele waarde toe te voegen aan de maatschappij en denkt dat het hier een speeltuin is waar je ongecontroleerd kan roven en stelen, vind ik uitzetting een stuk realistischer.
Hoe wil je een Roemeense crimineel uitzetten dan? Roemenië is een EU-land, binnenkort ook Schengen, dus alle grenzen staan wagenwijd open, ook met andere EU-landen in het oosten. Ze hebben dus gewoon EU-paspoorten, en zo niet, dan komen ze (criminelen) er wel aan. We wilden met z'n allen blijkbaar 1 grote EU, dus daar plukken we nu de rotte vruchten van.
Kortom, er zijn maar weinig criminelen die het land écht uitgezet kunnen worden, of het nu gaat om bepaalde (criminele) marokkanen, bulgaren of wat dan ook. De enige mensen die er wel regelmatig uitgezet worden, zijn vaak mensen die het echt verdienen hier te zijn, bijvoorbeeld dat doodzieke meisje die door Nederland keihard het land is uitgegooid. Echt onmenselijk en schandalig was dat. Die mensen laten we dus stikken, maar de criminelen houden we. Zo zijn de regeltjes nu eenmaal.
  maandag 5 augustus 2013 @ 15:34:19 #38
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_129717132
quote:
Er zijn ook verklaringen dat de vrouwen met schelden en duwen zijn begonnen
Vrienden van de daders neem ik aan :')
pi_129717191
Marokkanen _O_

Respect dat ze steeds geweld mogen gebruiken zonder ervoor gestraft te worden. Best knap. Maar dat heeft ws. te maken met het feit dat ze allemaal op elkaar lijken. Hierdoor is de pakkans kleiner.
U MAD?
pi_129717322
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
Marokkanen _O_

Respect dat ze steeds geweld mogen gebruiken zonder ervoor gestraft te worden. Best knap. Maar dat heeft ws. te maken met het feit dat ze allemaal op elkaar lijken. Hierdoor is de pakkans kleiner.
Ook dat. En de politie laat ze lopen omdat er een hoop geld in om gaat. Zonder Marokkanen was de Telegraaf nu al failliet en hadden we geen brood en spelen meer.
pi_129717337
quote:
'Wij zijn bij het incident geweest en de verhalen over wat er is gebeurd, lopen nogal uiteen. Er zijn ook verklaringen dat de vrouwen met schelden en duwen zijn begonnen. We hopen dat er misschien mensen zijn die zich als getuige melden.'
Echt geen enkele realiteitszin... Let op de details.

Wij zijn bij het incident geweest

Als ze er geweest waren, waarom hadden ze dan nog die verhalen nodig? Ze waren er toch bij? Of zou die pipo bedoelen: "Wij zijn na het incident een onderzoek gestart"? Natuurlijk ben ik niet dom en begrijp ik dat hij dat laatste bedoelt. Maar waarom zegt hij dat dan niet gewoon?

Ja, natuurlijk zegt hij dat niet omdat hij dan al bij voorbaat impliciet zegt dat hij niks kan doen. En dat wil hij niet, want hij wil de boel sussen.

de verhalen over wat er is gebeurd, lopen nogal uiteen

Goed, prima, de verhalen kunnen uiteenlopen. Maar dan nog is het het woord van de één tegen het woord van de ander. En zou je het woord van een gezin met kinderen niet meer vertrouwen dan het woord van een opgeschoten jongen uit een groep opgeschoten jongeren? Nog los van dat ze Marokkaans zijn of niet.

Er zijn ook verklaringen dat de vrouwen met schelden en duwen zijn begonnen.

Ok. Maar het meisje is duidelijk mishandeld, en schelden en duwen is geen mishandeling. Dus dit doet er helemaal niet toe.

We hopen dat er misschien mensen zijn die zich als getuige melden.

En dan? Dan heb je alleen nog maar meer uiteenlopende verhalen. Je wint er helemaal niks mee.

Jawel, je wint er wel wat mee, namelijk: tijd. Tijd om je tactisch terug te trekken en de boel te laten doodbloeden. Lekker een tijdje zitten wachten, en als het meezit kraait er geen haan meer naar.

Let maar op: hier komt geen enkel gevolg op. De politie gaat over op de orde van de dag en de situatie blijft hetzelfde. Die jongens zijn namelijk te achterlijk om te begrijpen wat ze fout doen. Ze zijn niet in staat te denken vanuit een ander gezichtspunt dan hun eigen gezichtspunt. Ze snappen niets van waarom andere mensen hen lastig vinden. Ze KUNNEN het niet snappen.

Daarom werkt alleen de harde hand. Als ze het toch niet kunnen snappen, heeft het geen zin met ze te redeneren. Je kan ze alleen maar wegjagen, dat soort dingen begrijpen ze wel. En dat moet dan ook maar gebeuren.
  maandag 5 augustus 2013 @ 15:42:14 #42
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_129717365
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:49 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Euh, ik heb gewoon gekeken naar : https://twitter.com/geertwilderspvv
Als je dan toch een bron voor een citaat wilt gebruiken dan maar de beste dacht ik.
Ik heb de link gebruikt die onder die tweet van je stond, post dan de goede bronnen Henk. :')
pi_129717428
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:56 schreef Quasi-intellectueel het volgende:

[..]

Meeste 'Marokkaanse probleemjeugd' is Nederlands ja, maar ze beschouwen zichzelf Marokkaan, spreken een van de talen uit Marokko en gaan vooral met Marokkanen om... Het zijn dus Marokkanen, want dat zeggen ze zelf...

Net zo leuk als 'maar 5% van de gevangenen in NL zijn allochtonen' (fictief percentage). Heel leuk, maar als 40% van de totaalbevolking in die gevangenis (zoals bepaalde Utrecht gevangenissen) Marokkaanse Nederlanders zijn dan zie ik toch een patroon... En vind ik dat wel heel toevallig.

Let wel: ik heb niks tegen Marokkanen hoor, ook niks tegen moslims, ken er zelf een paar die super tof zijn, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet eens ben met het feit dat specifiek de Marokkaanse probleemjeugd aangepakt mag worden.

Dat verhaal van die gevangenis is namelijk nogal op waarheid gebaseerd (familielid werkt er al jaren).
pi_129717433
quote:
6s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:49 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Je kunt onfatsoenlijkheid ook fatsoenlijk te lijf gaan. Zet een bokser tegenover een straatvechter. De bokser zal winnen met zijn technieken, op een fatsoenlijke wijze.
pi_129717476
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:42 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Ik heb de link gebruikt die onder die tweet van je stond, post dan de goede bronnen Henk. :')
Ik heb ook de link "gebruikt" die in de tweet van Wilders stond, dat het de tweet van Wilders was leek mij duidelijk en dus vond ik bron vermelding overbodig.
pi_129717503
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, rot toch op met het zaaien van je cynisme. Hang jezelf gewoon op in plaats van de hele tijd andere mensen met je cynisme te besmetten. Jij bent de eerste die met one-liners begint. Jij bent de schuldige.

Ga weg, wij willen de rotting die jij verspreid niet.
pi_129717507
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:44 schreef RetepV het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Je kunt onfatsoenlijkheid ook fatsoenlijk te lijf gaan. Zet een bokser tegenover een straatvechter. De bokser zal winnen met zijn technieken, op een fatsoenlijke wijze.
Ik heb genoeg straatvechters boksers alle hoeken van een ring laten zien :P
Conscience do cost.
pi_129717519
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ook dat. En de politie laat ze lopen omdat er een hoop geld in om gaat. Zonder Marokkanen was de Telegraaf nu al failliet en hadden we geen brood en spelen meer.
Serieus, ik vind het echt geniaal. En behalve Wilders die wat in het losse schreeuwt is er niemand die de algehele trend signaleert. Of ja, heel Nederland signaleert het, maar er is niemand die er iets aan doet.
Dus dan doe je het als bevolkingsgroep best goed i.m.o.
Lekker rellen en geen straf krijgen.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 05-08-2013 16:00:13 ]
U MAD?
pi_129717532
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:47 schreef ems. het volgende:
Ik heb genoeg straatvechters boksers alle hoeken van een ring laten zien :P
Maar andersom ook. Tenslotte gaat het nog steeds om 'de beste wint', degene die het hardst en het vaakst raak slaat.
pi_129717565
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:47 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Serieus, ik vind het echt geniaal. En behalve Wilders die wat in het losse schreeuwt is er niemand die de algehele trend signaleert. Of ja, heel Nederland signaleert het, maar er is niemand die er iets aan doet.
Wat kun je er aan doen als het probleem door de politiek luidkeels ontkend wordt? He-le-maal niets.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 05-08-2013 16:00:14 ]
pi_129717574
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:47 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Mensje zijn veel te bang racist genoemd te worden én het zijn meestal TECHNISCH gezien Nederlanders en geen Marokkanen meer. Maar dan ook echt alleen volgens de wet. Niet volgens ctuur, gewoontes en gedrag.

Auto correct faal
pi_129717617
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:40 schreef RetepV het volgende:
En zou je het woord van een gezin met kinderen niet meer vertrouwen dan het woord van een opgeschoten jongen uit een groep opgeschoten jongeren?
Maar die vader van dat gezin verklaarde toch juist dat die meisjes waren begonnen?
pi_129717667
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat kun je er aan doen als het probleem door de politiek luidkeels ontkent wordt? He-le-maal niets.
Door wie wordt het zoal ontkend eigenlijk?
pi_129717737
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:50 schreef Maharajah het volgende:

[..]

Mensje zijn veel te bang racist genoemd te worden én het zijn meestal TECHNISCH gezien Nederlanders en geen Marokkanen meer. Maar dan ook echt alleen volgens de wet. Niet volgens ctuur, gewoontes en gedrag.

Auto correct faal
Ze zijn in NL geboren, dus technisch gezien zijn het NL'ers. Echter voelen ze zich allemaal Marokkaan, want niet geaccepteerd en dat soort wanredenaties.
De Nl'se Marokkanen die ik ken hebben een hekel aan dat soort gasten die te beroerd zijn om er wat van te maken en die dan dus maar om ergens tegenaan te kunnen schoppen een hekel gaan krijgen aan al het Westerse. Wanneer het je niet zint vertrek je toch :') Probleem is dat ze in Marokko ook uitgekotst worden.... Dus eigenlijk wil niemand ze hebben, althans zo voelen ze zich.
U MAD?
pi_129717758
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
Dus eigenlijk wil niemand ze hebben, althans zo voelen ze zich.
Dat is toch ook zo?
  † In Memoriam † maandag 5 augustus 2013 @ 15:55:53 #56
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_129717780
Agressief volkje. Niet paspoort afhankelijk.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_129717786
quote:

[..]

Ze zijn in NL geboren, dus technisch gezien zijn het NL'ers. Echter voelen ze zich allemaal Marokkaan, want niet geaccepteerd en dat soort wanredenaties.
De Nl'se Marokkanen die ik ken hebben een hekel aan dat soort gasten die te beroerd zijn om er wat van te maken en die dan dus maar om ergens tegenaan te kunnen schoppen een hekel gaan krijgen aan al het Westerse. Wanneer het je niet zint vertrek je toch :') Probleem is dat ze in Marokko ook uitgekotst worden.... Dus eigenlijk wil niemand ze hebben, althans zo voelen ze zich.
Jij kent niet veel Marokkanen want dan zou je ze wel herkennen.
pi_129717894
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:56 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat is wel vaker zo met mensen die het hebben over 'dat volk'.
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:01:41 #59
Koekoek andere Atleti
pi_129717985
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:27 schreef dutchgirl86 het volgende:

[..]

Hoe wil je een Roemeense crimineel uitzetten dan? Roemenië is een EU-land, binnenkort ook Schengen, dus alle grenzen staan wagenwijd open, ook met andere EU-landen in het oosten. Ze hebben dus gewoon EU-paspoorten, en zo niet, dan komen ze (criminelen) er wel aan. We wilden met z'n allen blijkbaar 1 grote EU, dus daar plukken we nu de rotte vruchten van.
Kortom, er zijn maar weinig criminelen die het land écht uitgezet kunnen worden, of het nu gaat om bepaalde (criminele) marokkanen, bulgaren of wat dan ook. De enige mensen die er wel regelmatig uitgezet worden, zijn vaak mensen die het echt verdienen hier te zijn, bijvoorbeeld dat doodzieke meisje die door Nederland keihard het land is uitgegooid. Echt onmenselijk en schandalig was dat. Die mensen laten we dus stikken, maar de criminelen houden we. Zo zijn de regeltjes nu eenmaal.
Het juridische aspect is weer een andere keerzijde, het gaat mij meer om de argumentatie tot uitzetting, wat in dit geval mij realistischer lijkt.
pi_129718004
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:56 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Huh.
U MAD?
pi_129718037
edit: je kan zelf ook wegblijven uit deze topics hoor als je zo reageert

[ Bericht 89% gewijzigd door Frutsel op 05-08-2013 16:07:40 ]
pi_129718168
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Huh.
Als je veel met een "vreemd" ras omgaat leer je de individuele trekken herkennen zodat je geen moeite hebt met het herkennen van een individu. Jij klaagde: "Maar dat heeft ws. te maken met het feit dat ze allemaal op elkaar lijken", dus...
pi_129718248
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:02 schreef Misty_eyes het volgende:
edit: je kan zelf ook wegblijven uit deze topics hoor als je zo reageert
Is goed joh.
pi_129718602
Ik vind het erg voor deze meisjes. Ze krijgen straks misschien nog de schuld ook, want zij zijn wellicht begonnen... Ze vroegen namelijk of ze ergens anders konden gaan voetballen. En ja, dan weet je dat je bij bepaalde groepen in de samenleving aan het verkeerde adres bent.

Ook jammer er niemand voor ze is opgekomen... Waar zijn die grote, sterke boerenjongens als je ze nodig hebt... :(
pi_129718615
Als de PVV achtige reacties een tijdje wegblijven is zo'n topic meteen niet leuk meer, gewoon een ruzie met vechtpartij, eigenlijk niets bijzonders.
pi_129718621
quote:

[..]

Wel mee eens. Het is ook geen makkelijk op te lossen situatie natuurlijk, maar ik erger me aan mensen die zeggen 'maar er is geen probleem met Marokkaanse hangjeugd hoor! Kijk maar! Amper Marokkanen in de gevangenis' en dat soort dingen (en de kranten laten het soms ook zo lijken) terwijl het wel vol zit met 'Nederlanders van Marokkaanse familie/afkomst'.

Ken een paar hele leuke Marokkaanse dames en heren hoor en racistisch vind ik mezelf niet (meer), maar dat 'ontwijken van de feiten omdat het anders racisme lijkt' word ik vaak kotsmisselijk van :P

/back on topic
pi_129718813
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:51 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Maar die vader van dat gezin verklaarde toch juist dat die meisjes waren begonnen?
Maar ze waren toch niet begonnen met mensen tanden uit te slaan en bewusteloos te slaan?

Sinds wanneer is een beetje schelden en duwen een reden om iemand vol op zijn tanden te slaan? Al helemaal wanneer het om een meisje gaat?
pi_129718830
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:17 schreef Maharajah het volgende:

[..]

Wel mee eens. Het is ook geen makkelijk op te lossen situatie natuurlijk, maar ik erger me aan mensen die zeggen 'maar er is geen probleem met Marokkaanse hangjeugd hoor! Kijk maar! Amper Marokkanen in de gevangenis' en dat soort dingen (en de kranten laten het soms ook zo lijken) terwijl het wel vol zit met 'Nederlanders van Marokkaanse familie/afkomst'.

Ken een paar hele leuke Marokkaanse dames en heren hoor en racistisch vind ik mezelf niet (meer), maar dat 'ontwijken van de feiten omdat het anders racisme lijkt' word ik vaak kotsmisselijk van :P

/back on topic
Even voor de goede orde maar als je kijkt naar de afkomst en niet naar de nationaliteit zoals bij "Nederlanders van Marokkaanse familie/afkomst", dan vind je het ras dus wel erg belangrijk en ben je toch weel een beetje racistisch bezig. Daar heb ik geen moeite mee want ik vind dat je dat best mag zijn maar de "wetenschappelijke" onderbouwing van de rassen leer van nazi Duitsland is ondertussen wel wat verouderd.
pi_129718935
Weet je wat het probleem is... Iedereen is bang voor dat soort groepjes omdat het een groepje is. Die jongens kennen elkaar allemaal en vertrouwen elkaar.

Daar kun je wel 50 gezinnen met sterke vaders omheen hebben, maar als al die 50 vaders er niet het vertrouwen in hebben dat ze geholpen zullen worden door die overige 49, dan zal niemand iets doen.

En sja. Eigenlijk zijn die vaders ook allemaal lafaards, want ze staan wel gewoon toe te kijken hoe een meisje de tanden uit de bek geslagen wordt. Niemand heeft ingegrepen.

Eigenlijk hebben die Marokkanen gewoon gelijk. Nederlanders zijn lafaards en je kunt hier alles maken zonder dat je er voor gestraft wordt.

Edit:

En om gezeik voor te zijn: er zijn sterke meisjes, maar dan nog zijn ze geen match voor een jongen in een gevecht. Jongens zijn nou eenmaal agressiever en slaan nou eenmaal harder. Zo zijn we nou eenmaal geëvolueerd. En uitzonderingen zijn er altijd, dat hoef je me niet te vertellen, ik ben niet achterlijk.
pi_129718937
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:17 schreef Wespensteek het volgende:
Als de PVV achtige reacties een tijdje wegblijven is zo'n topic meteen niet leuk meer, gewoon een ruzie met vechtpartij, eigenlijk niets bijzonders.
Niets bijzonders, een groep jongens die een paar meisjes kapotbeuken omdat ze iets zeiden van het gedrag.

Hoort erbij he?
pi_129719086
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:22 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Even voor de goede orde maar als je kijkt naar de afkomst en niet naar de nationaliteit zoals bij "Nederlanders van Marokkaanse familie/afkomst", dan vind je het ras dus wel erg belangrijk en ben je toch weel een beetje racistisch bezig. Daar heb ik geen moeite mee want ik vind dat je dat best mag zijn maar de "wetenschappelijke" onderbouwing van de rassen leer van nazi Duitsland is ondertussen wel wat verouderd.
Haha ja maar das nou juist het gekke: ik zou zo een Marokkaanse trouwen of een Turk of Negerin: don't care. Beste vriend kan zo een mocro zijn.

Maar door het níet erkennen van het feit dat deze Nederlandse Marokkanen toch wel degelijk een apparte groep vormen kan je ook niet gaan zoeken naar een oplossing zeg maar...

Dus als dat racistisch is: dan vind ik dat geen slecht racisme :P Geen haat in ieder geval zeg maar ;)

Ikzelf heb bv als eerste ervaring ooit (vroegahhhhhh) met Marokkanen dit gehad: liep gewoon te chillen aan de overkant van de straat, keek ff naar de overkant en zag groepje mocros lopen. Wilde net weer voor me kijken en toen begon het 'ey kanker kaas, kijk voor je met je kanker kop! We neuken dit land vriend bla bla bla bla bla'.

Heb er niet op gereageerd, was nog jong, maar dit soort vriendelijke groepjes bestaande uit Marokkaanse Nederlanders zijn er vrij veel hier in de buurt.

Andere Marokkanen schamen zich voor hen, ze willen alleen maar rellen, roken en zuipen en snuiven zichzelf de tering in en zijn wel boos als iemand ze dan vraagt waarom 'moslims' dat doen etc etc (is weer een reden om te vechten).

Dit is omgeving Utrecht.

Het heeft mij best moeite gekost om echte generalisatie en racisme los te laten hoor... Een paar jaar wel :o

En ook andere (echte), allochtonen klagen over deze jongens, maar niemand die wat durft te doen of zeggen want... 'racisme".

Als die groepjes normaal doen: alles chill. Want: ikzelf ben gek op: andere landen, andere culturen, fuck man ik heb zelfs de Qur'an gelezen...

Maar ik ben dan ook een appart persoon met groot interesse gebied :)
pi_129719260
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:24 schreef RetepV het volgende:
Weet je wat het probleem is... Iedereen is bang voor dat soort groepjes omdat het een groepje is. Die jongens kennen elkaar allemaal en vertrouwen elkaar.

Daar kun je wel 50 gezinnen met sterke vaders omheen hebben, maar als al die 50 vaders er niet het vertrouwen in hebben dat ze geholpen zullen worden door die overige 49, dan zal niemand iets doen.

En sja. Eigenlijk zijn die vaders ook allemaal lafaards, want ze staan wel gewoon toe te kijken hoe een meisje de tanden uit de bek geslagen wordt. Niemand heeft ingegrepen.

Eigenlijk hebben die Marokkanen gewoon gelijk. Nederlanders zijn lafaards en je kunt hier alles maken zonder dat je er voor gestraft wordt.

Edit:

En om gezeik voor te zijn: er zijn sterke meisjes, maar dan nog zijn ze geen match voor een jongen in een gevecht. Jongens zijn nou eenmaal agressiever en slaan nou eenmaal harder. Zo zijn we nou eenmaal geëvolueerd. En uitzonderingen zijn er altijd, dat hoef je me niet te vertellen, ik ben niet achterlijk.
Daar komt het wel op neer.
pi_129719291
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:17 schreef dutchgirl86 het volgende:
Waar zijn die grote, sterke boerenjongens als je ze nodig hebt...
Dat is symptoombestrijding.. Daarnaast zijn die jongens niet zo stoer.

Hoogst haalbare resultaat haal je met een rechtse regering, die voor langere tijd regeert. En dan nog is het hopeloos. Tevens zal die er niet komen.
pi_129719324
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:35 schreef S4pphire het volgende:

[..]

Hoogst haalbare resultaat haal je met een rechtse regering, die voor langere tijd regeert. En dan nog is het hopeloos. Tevens zal die er niet komen.
Waarom dan nog het verzet?
pi_129719326
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:29 schreef Maharajah het volgende:

[..]

Ikzelf heb bv als eerste ervaring ooit (vroegahhhhhh) met Marokkanen dit gehad: liep gewoon te chillen aan de overkant van de straat, keek ff naar de overkant en zag groepje mocros lopen. Wilde net weer voor me kijken en toen begon het 'ey kanker kaas, kijk voor je met je kanker kop! We neuken dit land vriend bla bla bla bla bla'.

Heb er niet op gereageerd, was nog jong, maar dit soort vriendelijke groepjes bestaande uit Marokkaanse Nederlanders zijn er vrij veel hier in de buurt.
Ik heb een vriend die er ooit wel op reageerde. Hij weet nog dat ze op hem af kwamen en wat begonnen te duwen. Daarna werd hij ineens in het ziekenhuis wakker met een gebroken rib, gebroken neus en een zware hersenschudding.
pi_129719408
quote:

[..]
Hoogst haalbare resultaat haal je met een rechtse regering, die voor langere tijd regeert.
Ik denk het ook niet.
pi_129719463
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 05-08-2013 17:25:31 ]
pi_129719472
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:36 schreef RetepV het volgende:

[..]

Ik heb een vriend die er ooit wel op reageerde. Hij weet nog dat ze op hem af kwamen en wat begonnen te duwen. Daarna werd hij ineens in het ziekenhuis wakker met een gebroken rib, gebroken neus en een zware hersenschudding.
Dat is dus waarom ik het negeer waar mogelijk...

Maar het punt over dat Nederlanders geen saamhorigheid meer vertonen is helemaal waar en totaal klachtwaardig! We zijn iets te veel op het individu gaan spelen...
pi_129719555
quote:
'is dit land alleen van jou'.
quote:
Michelle niet eenduidig overeenkomt met de bevindingen van andere gasten. ,,Er zijn ook verklaringen dat de vrouwen met schelden en duwen zijn begonnen."
Misschien geroepen....ga naar jullie eigen land? Want hoor ik ook wel eens tijdens ruzies hier

Voor de rest kan ik hier niets mee. Het is al jaren niet meer zo dat de regels over je blijft van een vrouw af niet meer gelden.

Wat ik dan wel weer lees is de woorden (zusje) als verkleinwoord. Hoe oud was dat zusje? Waarom grepen die badgasten niet in? Of is ze met 1 klap knock-out gegaan toen dat meisje liep te duwen en te schelden?

En enorm laf (welke paspoorten je dan ook bezit) om met een groep een ZUSJE met haar grote zus te lijf te gaan/te treiteren/te schelden.

Dit bericht is wel verschrikkelijk summier
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_129719562
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:24 schreef RetepV het volgende:
Is wel zo ja. Maar zo zijn we ook wel een beetje gemaakt denk ik. Toen ik klein was (eind jaren 80 en in de jaren 90) leerde je onbewust/indirect dat nationalisme vreselijk slecht is. Zelf een beetje trots op Nederland was al ''verkeerd''. Ook leerde je dat als iemand je pestte of sloeg, dat je dan nooit iets terug mocht doen, maar altijd naar de juf of meester moest gaan. In principe een heel mooi streven, maar het is te zwak voor 2013 vrees ik. Met praten en lief doen kom je er in de meeste gevallen niet meer..... De ene groep heeft juist wel geleerd nationalistisch te zijn en dat geweld best mag, en de andere groep leerde het tegenovergestelde.... Tja, de een maakt dan misbruik van de softe ander. Het botst gewoon een beetje. Probleempje dus.
pi_129719613
quote:
9s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waarom dan nog het verzet?
Verzet waartegen :?
pi_129719690
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:40 schreef Cracka-ass het volgende:
Als weldenkend mens ga je in Nederland naar een strandje wat nauwelijks te bereizen is met OV of fiets. Daar komen die (berber)tokkies niet.

Apartheid anno 2013 _O_
Ik ben meer voor achtergrond volledig te negeren en iedereen als gelijk te zien en te bestraffen. Dus geen generalisatie welke kant dan ook op, maar ik zie alleen maar meer eilandjes hier
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_129719698
quote:

[..]

Bullshit. Waarom zou je het aan een regering overlaten om jou te beschermen? Waarom zou je een fascist in de regering stemmen? Die fascist gaat jou echt niet helpen hoor. Het enige dat hij zal doen is andere mensen macht geven om dingen te doen.

Maar die andere mensen kunnen hun macht voor jou of tegen jou inzetten. Dus het enige dat er VOOR JOU gebeurt is dat er een andere sterke groep bij komt.

Natuurlijk zal die andere sterke groep vooral die eerste sterke groep bestrijden. Maar zo gauw dat gebeurt is hebben ze geen vijand meer. En dan gaan ze op zoek naar nieuwe vijanden. En dat gaat zo door tot mensen die in het openbaar een scheet laten al tot vijand gebombardeerd worden en iedereen in de pas moet lopen.

Er zijn precedenten, weet je. Zegt de term 'bruinhemden' je iets? Misschien ken je ze beter onder de naam 'NSB-ers'.

Het enige dat werkt is om zelf niet zo laf te zijn. Sla die Marokkanen gewoon met een eind hout op hun hoofd. Ze doen toch geen aangifte. En als ze dat wel doen, dan komt er toch niks van, want ze kunnen niet eens fatsoenlijk Nederlands spreken wanneer ze opgefokt zijn. Geen politieagent die ze kan verstaan. >:)
  † In Memoriam † maandag 5 augustus 2013 @ 16:50:30 #84
341203 3-voud
pi_129719877
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:45 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik ben meer voor achtergrond volledig te negeren en iedereen als gelijk te zien en te bestraffen.
Veel succes.

We zullen de resultaten van de afgelopen 20-30 jaar in je voordeel niet meerekenen.
pi_129719894
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:45 schreef RetepV het volgende:

[..]

Bullshit. Waarom zou je het aan een regering overlaten om jou te beschermen? Waarom zou je een fascist in de regering stemmen? Die fascist gaat jou echt niet helpen hoor. Het enige dat hij zal doen is andere mensen macht geven om dingen te doen.

Maar die andere mensen kunnen hun macht voor jou of tegen jou inzetten. Dus het enige dat er VOOR JOU gebeurt is dat er een andere sterke groep bij komt.

Natuurlijk zal die andere sterke groep vooral die eerste sterke groep bestrijden. Maar zo gauw dat gebeurt is hebben ze geen vijand meer. En dan gaan ze op zoek naar nieuwe vijanden. En dat gaat zo door tot mensen die in het openbaar een scheet laten al tot vijand gebombardeerd worden en iedereen in de pas moet lopen.

Er zijn precedenten, weet je. Zegt de term 'bruinhemden' je iets? Misschien ken je ze beter onder de naam 'NSB-ers'.

Het enige dat werkt is om zelf niet zo laf te zijn. Sla die Marokkanen gewoon met een eind hout op hun hoofd. Ze doen toch geen aangifte. En als ze dat wel doen, dan komt er toch niks van, want ze kunnen niet eens fatsoenlijk Nederlands spreken wanneer ze opgefokt zijn. Geen politieagent die ze kan verstaan. >:)
Onder welke steen? Hier kunnen de meeste Marokkanen zich prima verstaanbaar maken.

Ik geloof niet dat iemand een discussie wil hier? Liever weer op een hele bevolkingsgroep afgeven zonder naar tegenargumenten te luisteren? Doe dan eens (want aan je fantasie mankeert niets) alsof die groep gewone blanke studenten zijn en baseer je mening dan eens opnieuw?
pi_129720263
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:45 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik ben meer voor achtergrond volledig te negeren en iedereen als gelijk te zien en te bestraffen. Dus geen generalisatie welke kant dan ook op, maar ik zie alleen maar meer eilandjes hier
Dat is een van de problemen: er wordt niet gestraft (wegens onmogelijk vast te stellen wie de dader is in groepsverband).

Ik loop dan ook zoveel mogelijk met een grote boog rond het stereotiepe bontkraagje, of een ieder die er op wil lijken, heen. Dat betekent het mijden van de bioscoop rond suikerfeest, de stad met koopavond, de kermis in de avonduren, steegjes met uitgaan en chillen bij de Haarrijnseplas.

Zeker als je een leuke blonde vriendin hebt maak je het jezelf op die manier een stuk plezieriger in/rond Utrecht.

quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:50 schreef paddy het volgende:
Doe dan eens (want aan je fantasie mankeert niets) alsof die groep gewone blanke studenten zijn en baseer je mening dan eens opnieuw?
pi_129720452
quote:

[..]

Ik zeg een jaartje of twaalf rechtsen aan de macht. Concentratiekampjes hier en daar.
  † In Memoriam † maandag 5 augustus 2013 @ 17:05:37 #88
341203 3-voud
pi_129720535
quote:
6s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik zeg een jaartje of twaalf rechtsen aan de macht. Concentratiekampjes hier en daar.
Te gek voor woorden.
Ben het met je eens. Dit is niks. Die PVV'ers/tokkies met hun uitspraken zijn veel erger.
pi_129720575
Er is geen marokkanen probleem

groetjes
Pvda en GL
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_129720644
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:59 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Dat is een van de problemen: er wordt niet gestraft (wegens onmogelijk vast te stellen wie de dader is in groepsverband).

Ik loop dan ook zoveel mogelijk met een grote boog rond het stereotiepe bontkraagje, of een ieder die er op wil lijken, heen. Dat betekent het mijden van de bioscoop rond suikerfeest, de stad met koopavond, de kermis in de avonduren, steegjes met uitgaan en chillen bij de Haarrijnseplas.

Zeker als je een leuke blonde vriendin hebt maak je het jezelf op die manier een stuk plezieriger in/rond Utrecht.

[..]

Ik woon in een buurt waar bijna alleen Marokkanen wonen. Ik zie de reljeugd, maar zie net zoveel Marokkaanse jeugd die mij de deur openhouden. Mijn dochter beschermen wanneer ze werd getreiterd omdat ze gehandicapt is. Mijn zoon heet ook nog eens Geert, dus had het helemaal zwaar in het begin bij sommigen...maaaaar er waren ook jongens die het voor hem opnamen....waren OOK Marokkanen. Er is echt minder eenheid onder Marokkanen dan veel denken. En ja, net zoals dat meisje voor haar zusje opkomt, zo zal een Marokkaan ook voor zijn/haar broertje opkomen. Ik weet niet wie hier begonnen is ..wie als eerste begon te schelden etc.

Ik snap alleen die generalisatie totaal niet hier, vandaar dat ik zeg...probeer je het eens voor te stellen dat die groep jongens gewone blanke jongens waren. Spiegel je eigen gedachtegang eens
pi_129720688
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:05 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Te gek voor woorden.
Ben het met je eens. Dit is niks. Die PVV'ers/tokkies met hun uitspraken zijn veel erger.
Heb ik toevallig honing aan mijn billen of vind jij mijn grappig bedoelde posts gewoon helemaal geweldig?
  † In Memoriam † maandag 5 augustus 2013 @ 17:10:07 #92
341203 3-voud
pi_129720712
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heb ik toevallig honing aan mijn billen of vind jij mijn grappig bedoelde posts gewoon helemaal geweldig?
Geen van 3.
pi_129720717
Jezus...stelletje kleuters hier ook -O-
  † In Memoriam † maandag 5 augustus 2013 @ 17:11:32 #94
341203 3-voud
pi_129720765
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:08 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik woon in een buurt waar bijna alleen Marokkanen wonen. Ik zie de reljeugd, maar zie net zoveel Marokkaanse jeugd die mij de deur openhouden. Mijn dochter beschermen wanneer ze werd getreiterd omdat ze gehandicapt is. Mijn zoon heet ook nog eens Geert, dus had het helemaal zwaar in het begin bij sommigen...maaaaar er waren ook jongens die het voor hem opnamen....waren OOK Marokkanen. Er is echt minder eenheid onder Marokkanen dan veel denken. En ja, net zoals dat meisje voor haar zusje opkomt, zo zal een Marokkaan ook voor zijn/haar broertje opkomen. Ik weet niet wie hier begonnen is ..wie als eerste begon te schelden etc.

Ik snap alleen die generalisatie totaal niet hier, vandaar dat ik zeg...probeer je het eens voor te stellen dat die groep jongens gewone blanke jongens waren. Spiegel je eigen gedachtegang eens
Allemaal mooi maar hoe houd je met jouw betoog en visie die Marokkanen telkens uit het nieuws? Dat is nog eens een mooie uitdaging, niet?
pi_129720815
Ik ga deze achter neerleggen (voor sommigen is dit misschien voor NSB-er spelen) maar ik heb het wel gehad. Veel plezier allemaal
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:11 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Allemaal mooi maar hoe houd je met jouw betoog en visie die Marokkanen telkens uit het nieuws? Dat is nog eens een mooie uitdaging, niet?
OmG lees mijn posts nu eens :{
pi_129720841
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:21 schreef RetepV het volgende:

[..]

Maar ze waren toch niet begonnen met mensen tanden uit te slaan en bewusteloos te slaan?

Sinds wanneer is een beetje schelden en duwen een reden om iemand vol op zijn tanden te slaan? Al helemaal wanneer het om een meisje gaat?
Het enige wat ik objectief kan vaststellen is dat er één redelijk gedetailleerde verklaring is van één betrokkene en verder dat er andere verklaringen zouden zijn en die lopen nogal uiteen. Gezien de rol van het meisje verwacht ik niet dat ze verklaart wat zij heeft misdaan of wat haar zusje heeft misdaan. Dat ze iets niet meer weet kan het gevolg zijn van het geweld maar bij verklaringen komt het vaak voor dat mensen iets niet meer weten en vaak zijn dat dan belangrijke details. Verder gaat het om Marokkaanse jongens (volgens de verklaring) van onbekende leeftijd en een 21 jarige vrouw.

Volgens mij te weinig onafhankelijke info om een oordeel te vellen.
  † In Memoriam † maandag 5 augustus 2013 @ 17:15:16 #97
341203 3-voud
pi_129720914
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:12 schreef paddy het volgende:
Doe ik. Het is een gevulde koek van "lieve jongens". Toch zetten ze zich dagelijks in het nieuws. Veul meer dan de rest.
Wat is dat? Toeval? Geluk? Of is er toch iets structureels mis met die groep? Kun je dat eens aangeven?
pi_129720951
Ik ben geloof ik immuun geworden voor dit soort topics. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_129721126
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:12 schreef paddy het volgende:
Ik ga deze achter neerleggen (voor sommigen is dit misschien voor NSB-er spelen) maar ik heb het wel gehad. Veel plezier allemaal

[..]

Nee, jij bent een goedprater en een linkse probleemontkenner!
  maandag 5 augustus 2013 @ 17:21:16 #100
262 Re
Kiss & Swallow
pi_129721182
het is altijd hetzelfde riedeltje, de marokkanenbingokaart kan weer tevoorschijn gehaald worden, ik heb er alweer een paar kunnen afstrepen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † maandag 5 augustus 2013 @ 17:22:30 #101
341203 3-voud
pi_129721248
quote:
3s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:21 schreef Re het volgende:
het is altijd hetzelfde riedeltje, de marokkanenbingokaart kan weer tevoorschijn gehaald worden, ik heb er alweer een paar kunnen afstrepen
Je moet dat wegkijken nog enkel op FOK toepassen.
pi_129721291
quote:

[..]

Een oplossing maakt hem overbodig .
pi_129721309
quote:
9s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, jij bent een goedprater en een linkse probleemontkenner!
En vrouw, niet te vergeten.
pi_129721448
http://www.duic.nl/nieuws(...)n-10-jarige-jongetje

quote:
Maar, zo stelt de Heer: “De groep heeft niet geslagen. Het was een jongetje van een jaar of 10/11 dat er plotseling bij kwam staan en sloeg. Het is nog onbekend of hij bij de groep hoorde of niet.”
Als de Heer het stelt moet het wel waar zijn.
  maandag 5 augustus 2013 @ 17:30:14 #105
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_129721537
quote:
3s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:21 schreef Re het volgende:
BINGO

Alle trolls en oneliners zijn weer langsgekomen, we hebben het allemaal gezien en de inhoudelijke discussie is er niet en niet geweest.

Volgende van dit soort topics hebben jullie allemaal weer een kans, ik hoop alleen van harte dat dat wel inhoudelijk gaat, anders is het topic hetzelfde lot beschoren als dit topic
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')