Mensje zijn veel te bang racist genoemd te worden én het zijn meestal TECHNISCH gezien Nederlanders en geen Marokkanen meer. Maar dan ook echt alleen volgens de wet. Niet volgens ctuur, gewoontes en gedrag.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieus, ik vind het echt geniaal. En behalve Wilders die wat in het losse schreeuwt is er niemand die de algehele trend signaleert. Of ja, heel Nederland signaleert het, maar er is niemand die er iets aan doet.
Dus dan doe je het als bevolkingsgroep best goed i.m.o.
Lekker rellen en geen straf krijgen.
Maar die vader van dat gezin verklaarde toch juist dat die meisjes waren begonnen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:40 schreef RetepV het volgende:
En zou je het woord van een gezin met kinderen niet meer vertrouwen dan het woord van een opgeschoten jongen uit een groep opgeschoten jongeren?
Door wie wordt het zoal ontkend eigenlijk?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat kun je er aan doen als het probleem door de politiek luidkeels ontkent wordt? He-le-maal niets.
Ze zijn in NL geboren, dus technisch gezien zijn het NL'ers. Echter voelen ze zich allemaal Marokkaan, want niet geaccepteerd en dat soort wanredenaties.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:50 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Mensje zijn veel te bang racist genoemd te worden én het zijn meestal TECHNISCH gezien Nederlanders en geen Marokkanen meer. Maar dan ook echt alleen volgens de wet. Niet volgens ctuur, gewoontes en gedrag.
Auto correct faal
Dat is toch ook zo?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
Dus eigenlijk wil niemand ze hebben, althans zo voelen ze zich.
Jij kent niet veel Marokkanen want dan zou je ze wel herkennen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze zijn in NL geboren, dus technisch gezien zijn het NL'ers. Echter voelen ze zich allemaal Marokkaan, want niet geaccepteerd en dat soort wanredenaties.
De Nl'se Marokkanen die ik ken hebben een hekel aan dat soort gasten die te beroerd zijn om er wat van te maken en die dan dus maar om ergens tegenaan te kunnen schoppen een hekel gaan krijgen aan al het Westerse. Wanneer het je niet zint vertrek je tochProbleem is dat ze in Marokko ook uitgekotst worden.... Dus eigenlijk wil niemand ze hebben, althans zo voelen ze zich.
Dat is wel vaker zo met mensen die het hebben over 'dat volk'.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:56 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jij kent niet veel Marokkanen want dan zou je ze wel herkennen.
Het juridische aspect is weer een andere keerzijde, het gaat mij meer om de argumentatie tot uitzetting, wat in dit geval mij realistischer lijkt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:27 schreef dutchgirl86 het volgende:
[..]
Hoe wil je een Roemeense crimineel uitzetten dan? Roemenië is een EU-land, binnenkort ook Schengen, dus alle grenzen staan wagenwijd open, ook met andere EU-landen in het oosten. Ze hebben dus gewoon EU-paspoorten, en zo niet, dan komen ze (criminelen) er wel aan. We wilden met z'n allen blijkbaar 1 grote EU, dus daar plukken we nu de rotte vruchten van.
Kortom, er zijn maar weinig criminelen die het land écht uitgezet kunnen worden, of het nu gaat om bepaalde (criminele) marokkanen, bulgaren of wat dan ook. De enige mensen die er wel regelmatig uitgezet worden, zijn vaak mensen die het echt verdienen hier te zijn, bijvoorbeeld dat doodzieke meisje die door Nederland keihard het land is uitgegooid. Echt onmenselijk en schandalig was dat. Die mensen laten we dus stikken, maar de criminelen houden we. Zo zijn de regeltjes nu eenmaal.
Huh.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:56 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jij kent niet veel Marokkanen want dan zou je ze wel herkennen.
Als je veel met een "vreemd" ras omgaat leer je de individuele trekken herkennen zodat je geen moeite hebt met het herkennen van een individu. Jij klaagde: "Maar dat heeft ws. te maken met het feit dat ze allemaal op elkaar lijken", dus...quote:
Is goed joh.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:02 schreef Misty_eyes het volgende:
edit: je kan zelf ook wegblijven uit deze topics hoor als je zo reageert
Wel mee eens. Het is ook geen makkelijk op te lossen situatie natuurlijk, maar ik erger me aan mensen die zeggen 'maar er is geen probleem met Marokkaanse hangjeugd hoor! Kijk maar! Amper Marokkanen in de gevangenis' en dat soort dingen (en de kranten laten het soms ook zo lijken) terwijl het wel vol zit met 'Nederlanders van Marokkaanse familie/afkomst'.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze zijn in NL geboren, dus technisch gezien zijn het NL'ers. Echter voelen ze zich allemaal Marokkaan, want niet geaccepteerd en dat soort wanredenaties.
De Nl'se Marokkanen die ik ken hebben een hekel aan dat soort gasten die te beroerd zijn om er wat van te maken en die dan dus maar om ergens tegenaan te kunnen schoppen een hekel gaan krijgen aan al het Westerse. Wanneer het je niet zint vertrek je tochProbleem is dat ze in Marokko ook uitgekotst worden.... Dus eigenlijk wil niemand ze hebben, althans zo voelen ze zich.
Maar ze waren toch niet begonnen met mensen tanden uit te slaan en bewusteloos te slaan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:51 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Maar die vader van dat gezin verklaarde toch juist dat die meisjes waren begonnen?
Even voor de goede orde maar als je kijkt naar de afkomst en niet naar de nationaliteit zoals bij "Nederlanders van Marokkaanse familie/afkomst", dan vind je het ras dus wel erg belangrijk en ben je toch weel een beetje racistisch bezig. Daar heb ik geen moeite mee want ik vind dat je dat best mag zijn maar de "wetenschappelijke" onderbouwing van de rassen leer van nazi Duitsland is ondertussen wel wat verouderd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:17 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Wel mee eens. Het is ook geen makkelijk op te lossen situatie natuurlijk, maar ik erger me aan mensen die zeggen 'maar er is geen probleem met Marokkaanse hangjeugd hoor! Kijk maar! Amper Marokkanen in de gevangenis' en dat soort dingen (en de kranten laten het soms ook zo lijken) terwijl het wel vol zit met 'Nederlanders van Marokkaanse familie/afkomst'.
Ken een paar hele leuke Marokkaanse dames en heren hoor en racistisch vind ik mezelf niet (meer), maar dat 'ontwijken van de feiten omdat het anders racisme lijkt' word ik vaak kotsmisselijk van
/back on topic
Niets bijzonders, een groep jongens die een paar meisjes kapotbeuken omdat ze iets zeiden van het gedrag.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:17 schreef Wespensteek het volgende:
Als de PVV achtige reacties een tijdje wegblijven is zo'n topic meteen niet leuk meer, gewoon een ruzie met vechtpartij, eigenlijk niets bijzonders.
Haha ja maar das nou juist het gekke: ik zou zo een Marokkaanse trouwen of een Turk of Negerin: don't care. Beste vriend kan zo een mocro zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:22 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Even voor de goede orde maar als je kijkt naar de afkomst en niet naar de nationaliteit zoals bij "Nederlanders van Marokkaanse familie/afkomst", dan vind je het ras dus wel erg belangrijk en ben je toch weel een beetje racistisch bezig. Daar heb ik geen moeite mee want ik vind dat je dat best mag zijn maar de "wetenschappelijke" onderbouwing van de rassen leer van nazi Duitsland is ondertussen wel wat verouderd.
Daar komt het wel op neer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:24 schreef RetepV het volgende:
Weet je wat het probleem is... Iedereen is bang voor dat soort groepjes omdat het een groepje is. Die jongens kennen elkaar allemaal en vertrouwen elkaar.
Daar kun je wel 50 gezinnen met sterke vaders omheen hebben, maar als al die 50 vaders er niet het vertrouwen in hebben dat ze geholpen zullen worden door die overige 49, dan zal niemand iets doen.
En sja. Eigenlijk zijn die vaders ook allemaal lafaards, want ze staan wel gewoon toe te kijken hoe een meisje de tanden uit de bek geslagen wordt. Niemand heeft ingegrepen.
Eigenlijk hebben die Marokkanen gewoon gelijk. Nederlanders zijn lafaards en je kunt hier alles maken zonder dat je er voor gestraft wordt.
Edit:
En om gezeik voor te zijn: er zijn sterke meisjes, maar dan nog zijn ze geen match voor een jongen in een gevecht. Jongens zijn nou eenmaal agressiever en slaan nou eenmaal harder. Zo zijn we nou eenmaal geëvolueerd. En uitzonderingen zijn er altijd, dat hoef je me niet te vertellen, ik ben niet achterlijk.
Dat is symptoombestrijding.. Daarnaast zijn die jongens niet zo stoer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:17 schreef dutchgirl86 het volgende:
Waar zijn die grote, sterke boerenjongens als je ze nodig hebt...
Waarom dan nog het verzet?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:35 schreef S4pphire het volgende:
[..]
Dat is symptoombestrijding.. Daarnaast zijn die jongens niet zo stoer.
Hoogst haalbare resultaat haal je met een rechtse regering, die voor langere tijd regeert. En dan nog is het hopeloos. Tevens zal die er niet komen.
Ik heb een vriend die er ooit wel op reageerde. Hij weet nog dat ze op hem af kwamen en wat begonnen te duwen. Daarna werd hij ineens in het ziekenhuis wakker met een gebroken rib, gebroken neus en een zware hersenschudding.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:29 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Ikzelf heb bv als eerste ervaring ooit (vroegahhhhhh) met Marokkanen dit gehad: liep gewoon te chillen aan de overkant van de straat, keek ff naar de overkant en zag groepje mocros lopen. Wilde net weer voor me kijken en toen begon het 'ey kanker kaas, kijk voor je met je kanker kop! We neuken dit land vriend bla bla bla bla bla'.
Heb er niet op gereageerd, was nog jong, maar dit soort vriendelijke groepjes bestaande uit Marokkaanse Nederlanders zijn er vrij veel hier in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |