SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan vinden die wijven het nog raar ook dat ze voor hoer uitgescholden worden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Oh, dus zelfs als een meisje een duw geeft mag je haar nog niet helemaal naar de tering rossen.
Flauw..
Emancipatie, tot het een beetje moeilijk wordtquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:35 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan vinden die wijven het nog raar ook dat ze voor hoer uitgescholden worden.
Let op mijn woorden: dit topic verandert binnen no time in een slechte film gevuld met belabberde one-liners.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Emancipatie, tot het een beetje moeilijk wordt.
De pot verwijt de ketel dat -ie zwart ziet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Let op mijn woorden: dit topic verandert binnen no time in een slechte film gevuld met belabberde one-liners.
Maar goed, dit moet natuurlijk niet kunnen enzo. Dit dat kan in Nederland blabla.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat -ie zwart ziet.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:45 schreef Wespensteek het volgende:
Mag hier toch niet missen:
Geert Wilders @geertwilderspvv 2u
Er is maar 1 taal die 't Marokkaans straattuig aanspreekt: oppakken, vastzetten en uitzetten. Ouders mogen gratis mee http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kaanse-jongens.dhtml …
Jij dacht, laat ik dan van die ouders er maar bijplakken en hoppen dat niemand het merkt?quote:Taal
PVV-leider Geert Wilders heeft op Twitter zijn misnoegen geuit over het voorval. 'Er is maar één taal die het Marokkaans straattuig aanspreekt: oppakken, vastzetten en uitzetten', schrijft hij.
Wie het laatst lacht, lacht het best.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar goed, dit moet natuurlijk niet kunnen enzo. Dit dat kan in Nederland blabla.
Kijk, het is altijd balen als iemand klappen krijgt. Vooral in dat geval slaat het nergens op. Zag afgelopen zaterdag nog iemand klappen krijgen trouwens, maar dat terzijde.
Ik vraag me alleen af of elk incident een eigen topic verdient.
Maar goed, ik zal de feiten wel weer willen ontkennen blabla jadija. Laat de shitstorm maar komen.
Wat is Marokkaans straattuig? Die generatie heeft gewoon een Nederlandse nationaliteit. Geert draagt nooit eens oplossingen aan die binnen een fatsoenlijk en realistisch kader vallen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:45 schreef Wespensteek het volgende:
Mag hier toch niet missen:
Geert Wilders @geertwilderspvv 2u
Er is maar 1 taal die 't Marokkaans straattuig aanspreekt: oppakken, vastzetten en uitzetten. Ouders mogen gratis mee http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kaanse-jongens.dhtml …
Wat valt er precies te lachen? Vind jij het soms leuk dat die knapen dat arme meisjes klappen hebben gegeven?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht, lacht het best.
Wilders denkt ook niet in het fatsoen, Wilders wil onfatsoenlijkheid met onfatsoenlijkheid te lijf gaan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:47 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Wat is Marokkaans straattuig? Die generatie heeft gewoon een Nederlandse nationaliteit. Geert draagt nooit eens oplossingen aan die binnen een fatsoenlijk en realistisch kader vallen.
Euh, ik heb gewoon gekeken naar : https://twitter.com/geertwilderspvvquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:46 schreef Chef_M het volgende:
[..]
[..]
Jij dacht, laat ik dan van die ouders er maar bijplakken en hoppen dat niemand het merkt?![]()
De enige taal die werkt bij dit soort takketuig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wilders denkt ook niet in het fatsoen, Wilders wil onfatsoenlijkheid met onfatsoenlijkheid te lijf gaan.
Boontje komt om zijn loontje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat valt er precies te lachen? Vind jij het soms leuk dat die knapen dat arme meisjes klappen hebben gegeven?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat valt er precies te lachen? Vind jij het soms leuk dat die knapen dat arme meisjes klappen hebben gegeven?
Je weet natuurlijk niet of ze de Nederlandse nationaliteit hebben, dat kan maar hoeft niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:47 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Wat is Marokkaans straattuig? Die generatie heeft gewoon een Nederlandse nationaliteit. Geert draagt nooit eens oplossingen aan die binnen een fatsoenlijk en realistisch kader vallen.
Klopt, maar meestal hebben jongeren van die leeftijd wel gewoon de Nederlandse nationaliteit. Daar ga ik althans nu vanuit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:51 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk niet of ze de Nederlandse nationaliteit hebben, dat kan maar hoeft niet.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:35 schreef Godtje het volgende:
Zonder foto??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Een volk dat dusdanig belabberd voor zichzelf en elkaar opkomt verdient dergelijke vernedering.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:44 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ik vind het sowieso al kwalijk dat mensen bepaalde delen aan een strandje moeten mijden uit pure angst voor overlast. Maar op dit soort primitief gedrag moet gewoon eens harde repressie staan. Natuurlijk wil je liever voorkomen, maar dat kan nou eenmaal niet altijd. Dit soort figuren hebben een flinke deksel tegen de neus nodig, geen buurtcoach.
Hoe wil je een Roemeense crimineel uitzetten dan? Roemenië is een EU-land, binnenkort ook Schengen, dus alle grenzen staan wagenwijd open, ook met andere EU-landen in het oosten. Ze hebben dus gewoon EU-paspoorten, en zo niet, dan komen ze (criminelen) er wel aan. We wilden met z'n allen blijkbaar 1 grote EU, dus daar plukken we nu de rotte vruchten van.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:56 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Klopt, maar meestal hebben jongeren van die leeftijd wel gewoon de Nederlandse nationaliteit. Daar ga ik althans nu vanuit.
Heb je bijvoorbeeld een Roemeense draaideurcrimineel die structureel laat zien geen enkele waarde toe te voegen aan de maatschappij en denkt dat het hier een speeltuin is waar je ongecontroleerd kan roven en stelen, vind ik uitzetting een stuk realistischer.
Vrienden van de daders neem ik aanquote:Er zijn ook verklaringen dat de vrouwen met schelden en duwen zijn begonnen
Ook dat. En de politie laat ze lopen omdat er een hoop geld in om gaat. Zonder Marokkanen was de Telegraaf nu al failliet en hadden we geen brood en spelen meer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
Marokkanen
Respect dat ze steeds geweld mogen gebruiken zonder ervoor gestraft te worden. Best knap. Maar dat heeft ws. te maken met het feit dat ze allemaal op elkaar lijken. Hierdoor is de pakkans kleiner.
Echt geen enkele realiteitszin... Let op de details.quote:'Wij zijn bij het incident geweest en de verhalen over wat er is gebeurd, lopen nogal uiteen. Er zijn ook verklaringen dat de vrouwen met schelden en duwen zijn begonnen. We hopen dat er misschien mensen zijn die zich als getuige melden.'
Ik heb de link gebruikt die onder die tweet van je stond, post dan de goede bronnen Henk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Euh, ik heb gewoon gekeken naar : https://twitter.com/geertwilderspvv
Als je dan toch een bron voor een citaat wilt gebruiken dan maar de beste dacht ik.
Meeste 'Marokkaanse probleemjeugd' is Nederlands ja, maar ze beschouwen zichzelf Marokkaan, spreken een van de talen uit Marokko en gaan vooral met Marokkanen om... Het zijn dus Marokkanen, want dat zeggen ze zelf...quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:56 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Klopt, maar meestal hebben jongeren van die leeftijd wel gewoon de Nederlandse nationaliteit. Daar ga ik althans nu vanuit.
Heb je bijvoorbeeld een Roemeense draaideurcrimineel die structureel laat zien geen enkele waarde toe te voegen aan de maatschappij en denkt dat het hier een speeltuin is waar je ongecontroleerd kan roven en stelen, vind ik uitzetting een stuk realistischer.
Dat is niet waar. Je kunt onfatsoenlijkheid ook fatsoenlijk te lijf gaan. Zet een bokser tegenover een straatvechter. De bokser zal winnen met zijn technieken, op een fatsoenlijke wijze.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wilders denkt ook niet in het fatsoen, Wilders wil onfatsoenlijkheid met onfatsoenlijkheid te lijf gaan.
Ik heb ook de link "gebruikt" die in de tweet van Wilders stond, dat het de tweet van Wilders was leek mij duidelijk en dus vond ik bron vermelding overbodig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:42 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik heb de link gebruikt die onder die tweet van je stond, post dan de goede bronnen Henk.
Ach, rot toch op met het zaaien van je cynisme. Hang jezelf gewoon op in plaats van de hele tijd andere mensen met je cynisme te besmetten. Jij bent de eerste die met one-liners begint. Jij bent de schuldige.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Let op mijn woorden: dit topic verandert binnen no time in een slechte film gevuld met belabberde one-liners.
Ik heb genoeg straatvechters boksers alle hoeken van een ring laten zienquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:44 schreef RetepV het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Je kunt onfatsoenlijkheid ook fatsoenlijk te lijf gaan. Zet een bokser tegenover een straatvechter. De bokser zal winnen met zijn technieken, op een fatsoenlijke wijze.
Serieus, ik vind het echt geniaal. En behalve Wilders die wat in het losse schreeuwt is er niemand die de algehele trend signaleert. Of ja, heel Nederland signaleert het, maar er is niemand die er iets aan doet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ook dat. En de politie laat ze lopen omdat er een hoop geld in om gaat. Zonder Marokkanen was de Telegraaf nu al failliet en hadden we geen brood en spelen meer.
Maar andersom ook. Tenslotte gaat het nog steeds om 'de beste wint', degene die het hardst en het vaakst raak slaat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:47 schreef ems. het volgende:
Ik heb genoeg straatvechters boksers alle hoeken van een ring laten zien
Wat kun je er aan doen als het probleem door de politiek luidkeels ontkend wordt? He-le-maal niets.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieus, ik vind het echt geniaal. En behalve Wilders die wat in het losse schreeuwt is er niemand die de algehele trend signaleert. Of ja, heel Nederland signaleert het, maar er is niemand die er iets aan doet.
Dus dan doe je het als bevolkingsgroep best goed i.m.o.
Lekker rellen en geen straf krijgen.
Mensje zijn veel te bang racist genoemd te worden én het zijn meestal TECHNISCH gezien Nederlanders en geen Marokkanen meer. Maar dan ook echt alleen volgens de wet. Niet volgens ctuur, gewoontes en gedrag.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieus, ik vind het echt geniaal. En behalve Wilders die wat in het losse schreeuwt is er niemand die de algehele trend signaleert. Of ja, heel Nederland signaleert het, maar er is niemand die er iets aan doet.
Dus dan doe je het als bevolkingsgroep best goed i.m.o.
Lekker rellen en geen straf krijgen.
Maar die vader van dat gezin verklaarde toch juist dat die meisjes waren begonnen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:40 schreef RetepV het volgende:
En zou je het woord van een gezin met kinderen niet meer vertrouwen dan het woord van een opgeschoten jongen uit een groep opgeschoten jongeren?
Door wie wordt het zoal ontkend eigenlijk?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat kun je er aan doen als het probleem door de politiek luidkeels ontkent wordt? He-le-maal niets.
Ze zijn in NL geboren, dus technisch gezien zijn het NL'ers. Echter voelen ze zich allemaal Marokkaan, want niet geaccepteerd en dat soort wanredenaties.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:50 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Mensje zijn veel te bang racist genoemd te worden én het zijn meestal TECHNISCH gezien Nederlanders en geen Marokkanen meer. Maar dan ook echt alleen volgens de wet. Niet volgens ctuur, gewoontes en gedrag.
Auto correct faal
Dat is toch ook zo?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
Dus eigenlijk wil niemand ze hebben, althans zo voelen ze zich.
Jij kent niet veel Marokkanen want dan zou je ze wel herkennen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze zijn in NL geboren, dus technisch gezien zijn het NL'ers. Echter voelen ze zich allemaal Marokkaan, want niet geaccepteerd en dat soort wanredenaties.
De Nl'se Marokkanen die ik ken hebben een hekel aan dat soort gasten die te beroerd zijn om er wat van te maken en die dan dus maar om ergens tegenaan te kunnen schoppen een hekel gaan krijgen aan al het Westerse. Wanneer het je niet zint vertrek je tochProbleem is dat ze in Marokko ook uitgekotst worden.... Dus eigenlijk wil niemand ze hebben, althans zo voelen ze zich.
Dat is wel vaker zo met mensen die het hebben over 'dat volk'.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:56 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jij kent niet veel Marokkanen want dan zou je ze wel herkennen.
Het juridische aspect is weer een andere keerzijde, het gaat mij meer om de argumentatie tot uitzetting, wat in dit geval mij realistischer lijkt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:27 schreef dutchgirl86 het volgende:
[..]
Hoe wil je een Roemeense crimineel uitzetten dan? Roemenië is een EU-land, binnenkort ook Schengen, dus alle grenzen staan wagenwijd open, ook met andere EU-landen in het oosten. Ze hebben dus gewoon EU-paspoorten, en zo niet, dan komen ze (criminelen) er wel aan. We wilden met z'n allen blijkbaar 1 grote EU, dus daar plukken we nu de rotte vruchten van.
Kortom, er zijn maar weinig criminelen die het land écht uitgezet kunnen worden, of het nu gaat om bepaalde (criminele) marokkanen, bulgaren of wat dan ook. De enige mensen die er wel regelmatig uitgezet worden, zijn vaak mensen die het echt verdienen hier te zijn, bijvoorbeeld dat doodzieke meisje die door Nederland keihard het land is uitgegooid. Echt onmenselijk en schandalig was dat. Die mensen laten we dus stikken, maar de criminelen houden we. Zo zijn de regeltjes nu eenmaal.
Huh.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:56 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jij kent niet veel Marokkanen want dan zou je ze wel herkennen.
Als je veel met een "vreemd" ras omgaat leer je de individuele trekken herkennen zodat je geen moeite hebt met het herkennen van een individu. Jij klaagde: "Maar dat heeft ws. te maken met het feit dat ze allemaal op elkaar lijken", dus...quote:
Is goed joh.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:02 schreef Misty_eyes het volgende:
edit: je kan zelf ook wegblijven uit deze topics hoor als je zo reageert
Wel mee eens. Het is ook geen makkelijk op te lossen situatie natuurlijk, maar ik erger me aan mensen die zeggen 'maar er is geen probleem met Marokkaanse hangjeugd hoor! Kijk maar! Amper Marokkanen in de gevangenis' en dat soort dingen (en de kranten laten het soms ook zo lijken) terwijl het wel vol zit met 'Nederlanders van Marokkaanse familie/afkomst'.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze zijn in NL geboren, dus technisch gezien zijn het NL'ers. Echter voelen ze zich allemaal Marokkaan, want niet geaccepteerd en dat soort wanredenaties.
De Nl'se Marokkanen die ik ken hebben een hekel aan dat soort gasten die te beroerd zijn om er wat van te maken en die dan dus maar om ergens tegenaan te kunnen schoppen een hekel gaan krijgen aan al het Westerse. Wanneer het je niet zint vertrek je tochProbleem is dat ze in Marokko ook uitgekotst worden.... Dus eigenlijk wil niemand ze hebben, althans zo voelen ze zich.
Maar ze waren toch niet begonnen met mensen tanden uit te slaan en bewusteloos te slaan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:51 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Maar die vader van dat gezin verklaarde toch juist dat die meisjes waren begonnen?
Even voor de goede orde maar als je kijkt naar de afkomst en niet naar de nationaliteit zoals bij "Nederlanders van Marokkaanse familie/afkomst", dan vind je het ras dus wel erg belangrijk en ben je toch weel een beetje racistisch bezig. Daar heb ik geen moeite mee want ik vind dat je dat best mag zijn maar de "wetenschappelijke" onderbouwing van de rassen leer van nazi Duitsland is ondertussen wel wat verouderd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:17 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Wel mee eens. Het is ook geen makkelijk op te lossen situatie natuurlijk, maar ik erger me aan mensen die zeggen 'maar er is geen probleem met Marokkaanse hangjeugd hoor! Kijk maar! Amper Marokkanen in de gevangenis' en dat soort dingen (en de kranten laten het soms ook zo lijken) terwijl het wel vol zit met 'Nederlanders van Marokkaanse familie/afkomst'.
Ken een paar hele leuke Marokkaanse dames en heren hoor en racistisch vind ik mezelf niet (meer), maar dat 'ontwijken van de feiten omdat het anders racisme lijkt' word ik vaak kotsmisselijk van
/back on topic
Niets bijzonders, een groep jongens die een paar meisjes kapotbeuken omdat ze iets zeiden van het gedrag.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:17 schreef Wespensteek het volgende:
Als de PVV achtige reacties een tijdje wegblijven is zo'n topic meteen niet leuk meer, gewoon een ruzie met vechtpartij, eigenlijk niets bijzonders.
Haha ja maar das nou juist het gekke: ik zou zo een Marokkaanse trouwen of een Turk of Negerin: don't care. Beste vriend kan zo een mocro zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:22 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Even voor de goede orde maar als je kijkt naar de afkomst en niet naar de nationaliteit zoals bij "Nederlanders van Marokkaanse familie/afkomst", dan vind je het ras dus wel erg belangrijk en ben je toch weel een beetje racistisch bezig. Daar heb ik geen moeite mee want ik vind dat je dat best mag zijn maar de "wetenschappelijke" onderbouwing van de rassen leer van nazi Duitsland is ondertussen wel wat verouderd.
Daar komt het wel op neer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:24 schreef RetepV het volgende:
Weet je wat het probleem is... Iedereen is bang voor dat soort groepjes omdat het een groepje is. Die jongens kennen elkaar allemaal en vertrouwen elkaar.
Daar kun je wel 50 gezinnen met sterke vaders omheen hebben, maar als al die 50 vaders er niet het vertrouwen in hebben dat ze geholpen zullen worden door die overige 49, dan zal niemand iets doen.
En sja. Eigenlijk zijn die vaders ook allemaal lafaards, want ze staan wel gewoon toe te kijken hoe een meisje de tanden uit de bek geslagen wordt. Niemand heeft ingegrepen.
Eigenlijk hebben die Marokkanen gewoon gelijk. Nederlanders zijn lafaards en je kunt hier alles maken zonder dat je er voor gestraft wordt.
Edit:
En om gezeik voor te zijn: er zijn sterke meisjes, maar dan nog zijn ze geen match voor een jongen in een gevecht. Jongens zijn nou eenmaal agressiever en slaan nou eenmaal harder. Zo zijn we nou eenmaal geëvolueerd. En uitzonderingen zijn er altijd, dat hoef je me niet te vertellen, ik ben niet achterlijk.
Dat is symptoombestrijding.. Daarnaast zijn die jongens niet zo stoer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:17 schreef dutchgirl86 het volgende:
Waar zijn die grote, sterke boerenjongens als je ze nodig hebt...
Waarom dan nog het verzet?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:35 schreef S4pphire het volgende:
[..]
Dat is symptoombestrijding.. Daarnaast zijn die jongens niet zo stoer.
Hoogst haalbare resultaat haal je met een rechtse regering, die voor langere tijd regeert. En dan nog is het hopeloos. Tevens zal die er niet komen.
Ik heb een vriend die er ooit wel op reageerde. Hij weet nog dat ze op hem af kwamen en wat begonnen te duwen. Daarna werd hij ineens in het ziekenhuis wakker met een gebroken rib, gebroken neus en een zware hersenschudding.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:29 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Ikzelf heb bv als eerste ervaring ooit (vroegahhhhhh) met Marokkanen dit gehad: liep gewoon te chillen aan de overkant van de straat, keek ff naar de overkant en zag groepje mocros lopen. Wilde net weer voor me kijken en toen begon het 'ey kanker kaas, kijk voor je met je kanker kop! We neuken dit land vriend bla bla bla bla bla'.
Heb er niet op gereageerd, was nog jong, maar dit soort vriendelijke groepjes bestaande uit Marokkaanse Nederlanders zijn er vrij veel hier in de buurt.
Ik denk het ook niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:35 schreef S4pphire het volgende:
[..]
Hoogst haalbare resultaat haal je met een rechtse regering, die voor langere tijd regeert.
Dat is dus waarom ik het negeer waar mogelijk...quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:36 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die er ooit wel op reageerde. Hij weet nog dat ze op hem af kwamen en wat begonnen te duwen. Daarna werd hij ineens in het ziekenhuis wakker met een gebroken rib, gebroken neus en een zware hersenschudding.
quote:'is dit land alleen van jou'.
Misschien geroepen....ga naar jullie eigen land? Want hoor ik ook wel eens tijdens ruzies hierquote:Michelle niet eenduidig overeenkomt met de bevindingen van andere gasten. ,,Er zijn ook verklaringen dat de vrouwen met schelden en duwen zijn begonnen."
Is wel zo ja. Maar zo zijn we ook wel een beetje gemaakt denk ik. Toen ik klein was (eind jaren 80 en in de jaren 90) leerde je onbewust/indirect dat nationalisme vreselijk slecht is. Zelf een beetje trots op Nederland was al ''verkeerd''. Ook leerde je dat als iemand je pestte of sloeg, dat je dan nooit iets terug mocht doen, maar altijd naar de juf of meester moest gaan. In principe een heel mooi streven, maar het is te zwak voor 2013 vrees ik. Met praten en lief doen kom je er in de meeste gevallen niet meer..... De ene groep heeft juist wel geleerd nationalistisch te zijn en dat geweld best mag, en de andere groep leerde het tegenovergestelde.... Tja, de een maakt dan misbruik van de softe ander. Het botst gewoon een beetje. Probleempje dus.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:24 schreef RetepV het volgende:
Eigenlijk hebben die Marokkanen gewoon gelijk. Nederlanders zijn lafaards en je kunt hier alles maken zonder dat je er voor gestraft wordt.
Ik ben meer voor achtergrond volledig te negeren en iedereen als gelijk te zien en te bestraffen. Dus geen generalisatie welke kant dan ook op, maar ik zie alleen maar meer eilandjes hierquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:40 schreef Cracka-ass het volgende:
Als weldenkend mens ga je in Nederland naar een strandje wat nauwelijks te bereizen is met OV of fiets. Daar komen die (berber)tokkies niet.
Apartheid anno 2013
Bullshit. Waarom zou je het aan een regering overlaten om jou te beschermen? Waarom zou je een fascist in de regering stemmen? Die fascist gaat jou echt niet helpen hoor. Het enige dat hij zal doen is andere mensen macht geven om dingen te doen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:35 schreef S4pphire het volgende:
[..]
Hoogst haalbare resultaat haal je met een rechtse regering, die voor langere tijd regeert. En dan nog is het hopeloos. Tevens zal die er niet komen.
Veel succes.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:45 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ben meer voor achtergrond volledig te negeren en iedereen als gelijk te zien en te bestraffen.
Onder welke steen? Hier kunnen de meeste Marokkanen zich prima verstaanbaar maken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:45 schreef RetepV het volgende:
[..]
Bullshit. Waarom zou je het aan een regering overlaten om jou te beschermen? Waarom zou je een fascist in de regering stemmen? Die fascist gaat jou echt niet helpen hoor. Het enige dat hij zal doen is andere mensen macht geven om dingen te doen.
Maar die andere mensen kunnen hun macht voor jou of tegen jou inzetten. Dus het enige dat er VOOR JOU gebeurt is dat er een andere sterke groep bij komt.
Natuurlijk zal die andere sterke groep vooral die eerste sterke groep bestrijden. Maar zo gauw dat gebeurt is hebben ze geen vijand meer. En dan gaan ze op zoek naar nieuwe vijanden. En dat gaat zo door tot mensen die in het openbaar een scheet laten al tot vijand gebombardeerd worden en iedereen in de pas moet lopen.
Er zijn precedenten, weet je. Zegt de term 'bruinhemden' je iets? Misschien ken je ze beter onder de naam 'NSB-ers'.
Het enige dat werkt is om zelf niet zo laf te zijn. Sla die Marokkanen gewoon met een eind hout op hun hoofd. Ze doen toch geen aangifte. En als ze dat wel doen, dan komt er toch niks van, want ze kunnen niet eens fatsoenlijk Nederlands spreken wanneer ze opgefokt zijn. Geen politieagent die ze kan verstaan.
Dat is een van de problemen: er wordt niet gestraft (wegens onmogelijk vast te stellen wie de dader is in groepsverband).quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:45 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ben meer voor achtergrond volledig te negeren en iedereen als gelijk te zien en te bestraffen. Dus geen generalisatie welke kant dan ook op, maar ik zie alleen maar meer eilandjes hier
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:50 schreef paddy het volgende:
Doe dan eens (want aan je fantasie mankeert niets) alsof die groep gewone blanke studenten zijn en baseer je mening dan eens opnieuw?
Ik zeg een jaartje of twaalf rechtsen aan de macht. Concentratiekampjes hier en daar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:35 schreef S4pphire het volgende:
[..]
Te gek voor woorden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zeg een jaartje of twaalf rechtsen aan de macht. Concentratiekampjes hier en daar.
Ik woon in een buurt waar bijna alleen Marokkanen wonen. Ik zie de reljeugd, maar zie net zoveel Marokkaanse jeugd die mij de deur openhouden. Mijn dochter beschermen wanneer ze werd getreiterd omdat ze gehandicapt is. Mijn zoon heet ook nog eens Geert, dus had het helemaal zwaar in het begin bij sommigen...maaaaar er waren ook jongens die het voor hem opnamen....waren OOK Marokkanen. Er is echt minder eenheid onder Marokkanen dan veel denken. En ja, net zoals dat meisje voor haar zusje opkomt, zo zal een Marokkaan ook voor zijn/haar broertje opkomen. Ik weet niet wie hier begonnen is ..wie als eerste begon te schelden etc.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:59 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat is een van de problemen: er wordt niet gestraft (wegens onmogelijk vast te stellen wie de dader is in groepsverband).
Ik loop dan ook zoveel mogelijk met een grote boog rond het stereotiepe bontkraagje, of een ieder die er op wil lijken, heen. Dat betekent het mijden van de bioscoop rond suikerfeest, de stad met koopavond, de kermis in de avonduren, steegjes met uitgaan en chillen bij de Haarrijnseplas.
Zeker als je een leuke blonde vriendin hebt maak je het jezelf op die manier een stuk plezieriger in/rond Utrecht.
[..]
Heb ik toevallig honing aan mijn billen of vind jij mijn grappig bedoelde posts gewoon helemaal geweldig?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Te gek voor woorden.
Ben het met je eens. Dit is niks. Die PVV'ers/tokkies met hun uitspraken zijn veel erger.
Geen van 3.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb ik toevallig honing aan mijn billen of vind jij mijn grappig bedoelde posts gewoon helemaal geweldig?
Allemaal mooi maar hoe houd je met jouw betoog en visie die Marokkanen telkens uit het nieuws? Dat is nog eens een mooie uitdaging, niet?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:08 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik woon in een buurt waar bijna alleen Marokkanen wonen. Ik zie de reljeugd, maar zie net zoveel Marokkaanse jeugd die mij de deur openhouden. Mijn dochter beschermen wanneer ze werd getreiterd omdat ze gehandicapt is. Mijn zoon heet ook nog eens Geert, dus had het helemaal zwaar in het begin bij sommigen...maaaaar er waren ook jongens die het voor hem opnamen....waren OOK Marokkanen. Er is echt minder eenheid onder Marokkanen dan veel denken. En ja, net zoals dat meisje voor haar zusje opkomt, zo zal een Marokkaan ook voor zijn/haar broertje opkomen. Ik weet niet wie hier begonnen is ..wie als eerste begon te schelden etc.
Ik snap alleen die generalisatie totaal niet hier, vandaar dat ik zeg...probeer je het eens voor te stellen dat die groep jongens gewone blanke jongens waren. Spiegel je eigen gedachtegang eens
OmG lees mijn posts nu eensquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Allemaal mooi maar hoe houd je met jouw betoog en visie die Marokkanen telkens uit het nieuws? Dat is nog eens een mooie uitdaging, niet?
Het enige wat ik objectief kan vaststellen is dat er één redelijk gedetailleerde verklaring is van één betrokkene en verder dat er andere verklaringen zouden zijn en die lopen nogal uiteen. Gezien de rol van het meisje verwacht ik niet dat ze verklaart wat zij heeft misdaan of wat haar zusje heeft misdaan. Dat ze iets niet meer weet kan het gevolg zijn van het geweld maar bij verklaringen komt het vaak voor dat mensen iets niet meer weten en vaak zijn dat dan belangrijke details. Verder gaat het om Marokkaanse jongens (volgens de verklaring) van onbekende leeftijd en een 21 jarige vrouw.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:21 schreef RetepV het volgende:
[..]
Maar ze waren toch niet begonnen met mensen tanden uit te slaan en bewusteloos te slaan?
Sinds wanneer is een beetje schelden en duwen een reden om iemand vol op zijn tanden te slaan? Al helemaal wanneer het om een meisje gaat?
Doe ik. Het is een gevulde koek van "lieve jongens". Toch zetten ze zich dagelijks in het nieuws. Veul meer dan de rest.quote:
Nee, jij bent een goedprater en een linkse probleemontkenner!quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:12 schreef paddy het volgende:
Ik ga deze achter neerleggen (voor sommigen is dit misschien voor NSB-er spelen) maar ik heb het wel gehad. Veel plezier allemaal
[..]
OmG lees mijn posts nu eens
Je moet dat wegkijken nog enkel op FOK toepassen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:21 schreef Re het volgende:
het is altijd hetzelfde riedeltje, de marokkanenbingokaart kan weer tevoorschijn gehaald worden, ik heb er alweer een paar kunnen afstrepen
Een oplossing maakt hem overbodig .quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:47 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
En vrouw, niet te vergeten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, jij bent een goedprater en een linkse probleemontkenner!
Als de Heer het stelt moet het wel waar zijn.quote:Maar, zo stelt de Heer: “De groep heeft niet geslagen. Het was een jongetje van een jaar of 10/11 dat er plotseling bij kwam staan en sloeg. Het is nog onbekend of hij bij de groep hoorde of niet.”
BINGOquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:21 schreef Re het volgende:
het is altijd hetzelfde riedeltje, de marokkanenbingokaart kan weer tevoorschijn gehaald worden, ik heb er alweer een paar kunnen afstrepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |