Zeker niet, maar ik denk dat ik het wel kan tolereren. Maar bij de eerste persoonlijke aanval komt er weer een slot op.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:13 schreef Disana het volgende:
NWS / Zusjes doodsbang na ruzie met Marokkaanse jongens
Was het de bedoeling dat er een nieuw topic geopend zou worden nadat het originele werd gesloten?
Hey, i didn't start the fire, laat dat duidelijk zijn, meneer de mod!quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:41 schreef Frutsel het volgende:
nou ook dit topic is zon beetje wel weer verkloot... ook al was onze JianChinees best grappig.
Morgen weer een dag.
We hebben het twee keer geprobeerd. Twee keer loopt het uit op bashen en sneren. Verwijderen helpt dan dus niet meer en iedereen heeft zijn gebruikelijke poepje al gedaan. Dan maar niet, erg jammer voor de serieuze mensen en de slachtoffers.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:55 schreef LXIV het volgende:
Waarom mag er nu geen topic zijn mbt dat geweld bij die recreatieplas? Blijkbaar is er wel behoefte om erover te discussiėren. Loopt het uit de hand, dan kunnen toch wel seperate postings verwijderd worden?
Ok. Zag alleen de laatste 2 topics meteen dicht gaan, waarbij er nog niets bijzonders in die betreffende topics gebeurd was.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
We hebben het twee keer geprobeerd. Twee keer loopt het uit op bashen en sneren. Verwijderen helpt dan dus niet meer en iedereen heeft zijn gebruikelijke poepje al gedaan. Dan maar niet, erg jammer voor de serieuze mensen en de slachtoffers.
Was ook gewoon beroerde moderatie. Het laatste was gewoon een volledig off-topic verhaal waar geen echte harde woorden vielen hoor, beetje balorig meer niet. Mods gaat het dan laten doorgaan tot het eigenlijk is afgelopen waarna ze het topic sluiten. Kijk je grijpt in het begin meteen in, dan is het klaar en kan het on-topic verder of je laat het uitwoeden, zoals nu en dan kan het ook gewoon verder, maar nee, als het eigenlijk is afgelopen en het on-topic verder kan, wellicht met de mededeling van de mod "Okee, klaar nu verder on-topic". Maar nee, dan sluit men het topic, wat ik al zei; beroerde moderatie in mijn ogen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok. Zag alleen de laatste 2 topics meteen dicht gaan, waarbij er nog niets bijzonders in die betreffende topics gebeurd was.
Als je nou eerst eens bij jezelf begint met je te gedragen want mede door je eigen achterlijke posts draai je het topic de nek om en dat is niet voor het eerst. (en nee dat heeft niets met die Chinees te maken)quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Was ook gewoon beroerde moderatie. Het laatste was gewoon een volledig off-topic verhaal waar geen echte harde woorden vielen hoor, beetje balorig meer niet. Mods gaat het dan laten doorgaan tot het eigenlijk is afgelopen waarna ze het topic sluiten. Kijk je grijpt in het begin meteen in, dan is het klaar en kan het on-topic verder of je laat het uitwoeden, zoals nu en dan kan het ook gewoon verder, maar nee, als het eigenlijk is afgelopen en het on-topic verder kan, wellicht met de mededeling van de mod Okee, klaar nu verder on-topic. Maar nee, dan sluit met het topic, wat ik al zei; beroerde moderatie in mijn ogen.
Zoals ik al zei, i didn't start the fire, dus probeer het me ook niet in de schoenen te schuiven, modje, doe je werk gewoon beter.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je nou eerst eens bij jezelf begint met je te gedragen want mede door je eigen achterlijke posts draai je het topic de nek om en dat is niet voor het eerst. (en nee dat heeft niets met die Chinees te maken)
Er was in het tweede lange topic al gewaarschuwd door een mod dat we het zouden aankijken en dat bij de eerstvolgende sneer er een slot op kwam.. .en nee dan gaan we niet opnieuw opruimen... maar goed, je doet wel lekker mee aan de fire, waarna je je komt beklagen over de moderatiequote:Op maandag 5 augustus 2013 23:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, i didn't start the fire, dus probeer het me ook niet in de schoenen te schuiven, modje, doe je werk gewoon beter.
Je weet zelf wellicht wel wat het voor de argumentatie betekent wanneer dit soort dreigementen geuit worden, hč, qft.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar goed, vooral volhouden... je merkt vanzelf wanneer genoeg genoeg is. Fijne avond
Ja inderdaad, je merkt gauw genoeg wanneer genoeg genoeg is, dan gaat er een slot op.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Je weet zelf wellicht wel wat het voor de argumentatie betekent wanneer dit soort dreigementen geuit worden, hč, qft.
Oeh, die is volgens mij meerduidigquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, je merkt gauw genoeg wanneer genoeg genoeg is, dan gaat er een slot op.
Okay, Fijne avondquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Oeh, die is volgens mij meerduidig![]()
Oh, en nu mag je het laatste woord hebben, daar schijn je aan te hechten, ik ben klaar
Ik had gezegd dat Frutsel het laatste woord mocht hebben, maar voor deze statement kom ik nog even van de bank gewoon omdat ie zo verrassend is. Ik bedoel ik had eigenlijk verwacht dat je zou gaan melden dat je het helemaal niet eens was met je medemod.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:27 schreef paddy het volgende:
Jullie maken of breken de topics zelf, dus sta in deze achter mijn medemods. Genoeg is genoeg.
Ik heb slecht nieuws, want "De Cock" wil het laatste woord.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had gezegd dat Frutsel het laatste woord mocht hebben, maar voor deze statement kom ik nog even van de bank gewoon omdat ie zo verrassend is. Ik bedoel ik had eigenlijk verwacht dat je zou gaan melden dat je het helemaal niet eens was met je medemod.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws, want "De Cock" wil het laatste woord.![]()
(vanaf 2:15 minuten)
Snap ik hem nog nietquote:
Dit dus, het zijn in elk topic over marokkanen of allochtonen precies dezelfde mensen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, i didn't start the fire, dus probeer het me ook niet in de schoenen te schuiven, modje, doe je werk gewoon beter.
Eens, sommige users maken bewust veel heisa omdat ze graag een slotje op zulk soort topics zien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:53 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dit dus, het zijn in elk topic over marokkanen of allochtonen precies dezelfde mensen.
Ja, klik dan niet joh!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:15 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zocht iets in het archief van NWS-slowchat.
Bij dit oude topic krijg ik een malware-melding: NWS / [SC] LaLaLand Nederland
welke inhoud bevalt ons niet denk je?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Eens, sommige users maken bewust veel heisa omdat ze graag een slotje op zulk soort topics zien.
Dit omdat de inhoud ze daarvan niet bevalt.
Moderatie is dan gewenst, maar deze users worden te vaak beloont met een slotje.
Hij bedoelt die users die heel krampachtig vergelijkingen zoeken met zaken waar autochtonen bij betrokken zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
welke inhoud bevalt ons niet denk je?
Hoppa!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij bedoelt die users die heel krampachtig vergelijkingen zoeken met zaken waar autochtonen bij betrokken zijn.
Maar er zijn meerdere users die toegeven dat ze een permban hebben op hun vorige account en die mogen gewoon blijven doorposten met hun huidige account?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:40 schreef timmmmm het volgende:
Doorposten met een ban=ban. Over het algemeen met een bonusweek.
Permbans bestaan niet en het hangt van hun gedrag afquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar er zijn meerdere users die toegeven dat ze een permban hebben op hun vorige account en die mogen gewoon blijven doorposten met hun huidige account?
Mwah, ik 'ken iemand' die nu toch al zo'n 5 jaar een streepje door z'n naam heeftquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Permbans bestaan niet en het hangt van hun gedrag af
Dat kan niet, die streepjes bestaan nog geen vijf jaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mwah, ik 'ken iemand' die nu toch al zo'n 5 jaar een streepje door z'n naam heeft
Dat is natuurlijk gewoon een check of iemand gebanned is. Als iemand 'voor het streepje' gebanned is en als je nu op dat profiel kijkt, hoppa! streepje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan niet, die streepjes bestaan nog geen vijf jaar.
Naja 'hij' werd lang geleden geband en heeft nu een streepje door z'n naamquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan niet, die streepjes bestaan nog geen vijf jaar.
Joh.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gewoon een check of iemand gebanned is. Als iemand 'voor het streepje' gebanned is en als je nu op dat profiel kijkt, hoppa! streepje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |