Dat is de volgende stap inderdaad.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:26 schreef slashdotter3 het volgende:
Betekent hopelijk ook dat er minder met dat bijen uitroeiende gif wordt gespoten...
Ze hebben al lang dochters opgezet via ondoorzichtige constructies die dit klaar gaan spelen. Goede PR move dit groot in de kranten te vermelden, scheelt veel negatief nieuws voor Monsanto.quote:
Eindelijk die laat die vieze winst gierig bedrijven maar lekker in Amerika blijven.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:25 schreef slashdotter3 het volgende:
Monsanto blijft weg uit EU
De Amerikaanse biotechnologiemoloch Monsanto ziet af van het verbouwen van genetisch gemanipuleerde gewassen in de EU. Een verzoek daartoe is ingetrokken omdat 'het project niet commercieel interessant' meer zou zijn. Dat schrijft het Parool.
Hoewel Monsanto in Europa wel mais verbouwt, waren er nieuwe verzoeken gedaan met betrekking op suikerbieten, soja en andere gewassen. Over de mogelijke toestemming om méér gemodificeerde Monsantogewassen toe te laten op de Europese markt werden kritische vragen gesteld door verschillende parlementen.
Veel boeren, milieubeschermers en mensen die weleens gewassen eten keken ook niet bepaald uit naar de komst van het Amerikaanse bedrijf en kunnen opgerust ademhalen nu Monsanto haar gewassen, dwangcontracten en prijsafspraken voorlopig netjes aan de overkant van de oceaan houdt.
Juist meer natuurlijk en we blijven zo een achterlijk gebied.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:26 schreef slashdotter3 het volgende:
Betekent hopelijk ook dat er minder met dat bijen uitroeiende gif wordt gespoten...
Steuntrekkers zullen als eerste de gevolgen voelen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:23 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Eindelijk die laat die vieze winst gierig bedrijven maar lekker in Amerika blijven.
Maar ja het kapitalistisch systeem blijft niet bestaan. Dat kan de aarde niet aan dus het stort op een gegeven moment een keer in.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:32 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Steuntrekkers zullen als eerste de gevolgen voelen.
Het enige wat me tegenhoudt de petitie op die site te ondertekenen is dat ik er weinig in geloof dat een krabbel zetten iets gaat helpen... hetzelfde als waarom ik ook niet meedoe met demonstraties op straat of stille tochten...quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:33 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar ja het kapitalistisch systeem blijft niet bestaan. Dat kan de aarde niet aan dus het stort op een gegeven moment een keer in.
Ja lach maar als er straks geen eten in de supermarkt zit weet je niet hoe je moet reden. Ik weet dat wel en ik lach jullie allemaal uit. Niet serieus bedoelt eigenlijk is het best triest.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:37 schreef ems. het volgende:
[..]Alsof de aarde ook maar een fuck geeft om wat voor financieel stelsel we hebben.
Wellicht dat de mensen er op een gegeven moment tabak van hebben, ja, maar de aarde lacht zich rot.
Ik weet niet zo goed waarom je mij quote als je niet op mij reageert. Ik wees alleen uit dat je statement over dat 'de aarde' het niet zou volhouden belachelijk is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:55 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja lach maar als er straks geen eten in de supermarkt zit weet je niet hoe je moet reden. Ik weet dat wel en ik lach jullie allemaal uit. Niet serieus bedoelt eigenlijk is het best triest.
Idd, Monsanto is een v/d machtigste bedrijven ter wereld die letterlijk miljarden kan uitgeven aan lobby, politici ompraten/omkopen en anders hun Blackwater mannetjes inzetten voor wat wetworks.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:04 schreef Nemephis het volgende:
Hopelijk wordt er gepubliceerd via welke achterdeurtjes Monsanto binnen wil komen.. want ik geloof er niks van dat ze hun rotzooi hier niet willen opdringen/verkopen..
Blijf maar lachen dat zal je in de toekomst wel vergaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed waarom je mij quote als je niet op mij reageert. Ik wees alleen uit dat je statement over dat 'de aarde' het niet zou volhouden belachelijk is.
De wereld zal wel een stuk minder bevolking hebben. problemen lossen zich van zelf op als er niks aan gedaan wordt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |