Gebrek aan waardering waarschijnlijk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben je nu mod dan?
Bouwer van de Titanic?
Ja het is gelezen zie ik, hij was vervelendquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:04 schreef Mutant01 het volgende:
Is er nog iets met mijn melding over het gedrag van Ryan3 gebeurd?
Dat is vrij lastig, aangezien zijn gezuig meerdere postings / pagina's beslaat. Maar goed dat er naar gekeken is, ik hoop dat er voortaan ook wat aan gedaan wordt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja het is gelezen zie ik, hij was vervelend
maar het zou fijner zijn als je specifiek in zon melding zet waar of hoe dmv een linkje en wat de klacht is zodat iemand niet het hele topic hoeft door te spitten naar wat je eventueel bedoelde.
Bewaar dat soort taalgebruik nou gewoon voor telegraaf.nl.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Onzin. Moet gewoon kunnen.
Als ik iets een kankerzooi vind, vind ik dat een kankerzooi. Of die 'zooi' nou kanker heeft of niet.
Vergelijk het met tering, tyfus, enz.
leuk die pink ribbon in je avatar!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Onzin. Moet gewoon kunnen.
Als ik iets een kankerzooi vind, vind ik dat een kankerzooi. Of die 'zooi' nou kanker heeft of niet.
Vergelijk het met tering, tyfus, enz.
ja de jouwe ook nolamoetwegblijvenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:44 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
leuk die pink ribbon in je avatar!
Maar de onderste gaat over de PVV.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:10 schreef Specularium het volgende:
Bovenste was eerder.
NWS / Lagerhuis Uruguay legaliseert wiet
NWS / Wiet is nu legaal in Uruguay
Fok-Frontpage redactie welquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:58 schreef De_Coulance het volgende:
NWS / Turken deporteren.
.....
Kohl heeft het nergens over deporteren. Hoe lang laten jullie deze user nog haat spuien?
Zij moeten ook leren lezen dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:11 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Fok-Frontpage redactie wel![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |