Daarom hebben wij ook geen messen in huis. Brood smeren doen we met de wijsvinger.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:04 schreef superdrufus het volgende:
Als je wapens in je huis toelaat dan krijg je dit soort toestanden. Wel luguber dit.
Ik doelde ook meer op het wettelijke grondrecht van Amerikanen om vuurwapens te hebben. Daar komt meer narigheid dan goeds van.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:04 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Daarom hebben wij ook geen messen in huis. Brood smeren doen we met de wijsvinger.
Helemaal gelijk heb je!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:52 schreef NickGrouwen het volgende:
Vreselijk, arme vrouw
RIP
Ik heb een hekel aan fucking klootzakken als deze meneer
En ongelooflijk (nou ja, ongelooflijk...) dat sommigen hier zo graag een bloederige foto willen hebbe hebbe om hun gore-fetisj te voeden
Jullie hebben vast jullie metaforische penis al in de aanslag terwijl jullie het internet afstormen voor die foto
Heb wat respect voor familie van het slachtoffer
Hoezo metaforisch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:52 schreef NickGrouwen het volgende:
Vreselijk, arme vrouw
RIP
En ongelooflijk (nou ja, ongelooflijk...) dat sommigen hier zo graag een bloederige foto willen hebbe hebbe om hun gore-fetisj te voeden
Jullie hebben vast jullie metaforische penis al in de aanslag terwijl jullie het internet afstormen voor die foto
In een ander land was ze waarschijnlijk gewoon met een vleesmes behandeld of kreeg ze een staafmixer in haar oogkas gepropt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:04 schreef superdrufus het volgende:
Als je wapens in je huis toelaat en dit gaat vastleggen in de grondwet, dan krijg je dit soort toestanden. Wel luguber dit.
En als je idioten op forums toelaat, die zich niet kunnen bedenken dat dit ook met messen en nog meer gereedschap in huis kan, krijg je zulke reacties.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:04 schreef superdrufus het volgende:
Als je wapens in je huis toelaat en dit gaat vastleggen in de grondwet, dan krijg je dit soort toestanden. Wel luguber dit.
Mja, je hebt gelijk. Ik stel dan ook voor dat we Facebook en internet gaan verbieden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:04 schreef superdrufus het volgende:
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:52 schreef NickGrouwen het volgende:
Vreselijk, arme vrouw
RIP
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |