Daarom hebben wij ook geen messen in huis. Brood smeren doen we met de wijsvinger.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:04 schreef superdrufus het volgende:
Als je wapens in je huis toelaat dan krijg je dit soort toestanden. Wel luguber dit.
Ik doelde ook meer op het wettelijke grondrecht van Amerikanen om vuurwapens te hebben. Daar komt meer narigheid dan goeds van.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:04 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Daarom hebben wij ook geen messen in huis. Brood smeren doen we met de wijsvinger.
Helemaal gelijk heb je!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:52 schreef NickGrouwen het volgende:
Vreselijk, arme vrouw
RIP
Ik heb een hekel aan fucking klootzakken als deze meneer
En ongelooflijk (nou ja, ongelooflijk...) dat sommigen hier zo graag een bloederige foto willen hebbe hebbe om hun gore-fetisj te voeden
Jullie hebben vast jullie metaforische penis al in de aanslag terwijl jullie het internet afstormen voor die foto
Heb wat respect voor familie van het slachtoffer
Hoezo metaforisch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:52 schreef NickGrouwen het volgende:
Vreselijk, arme vrouw
RIP
En ongelooflijk (nou ja, ongelooflijk...) dat sommigen hier zo graag een bloederige foto willen hebbe hebbe om hun gore-fetisj te voeden
Jullie hebben vast jullie metaforische penis al in de aanslag terwijl jullie het internet afstormen voor die foto
In een ander land was ze waarschijnlijk gewoon met een vleesmes behandeld of kreeg ze een staafmixer in haar oogkas gepropt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:04 schreef superdrufus het volgende:
Als je wapens in je huis toelaat en dit gaat vastleggen in de grondwet, dan krijg je dit soort toestanden. Wel luguber dit.
En als je idioten op forums toelaat, die zich niet kunnen bedenken dat dit ook met messen en nog meer gereedschap in huis kan, krijg je zulke reacties.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:04 schreef superdrufus het volgende:
Als je wapens in je huis toelaat en dit gaat vastleggen in de grondwet, dan krijg je dit soort toestanden. Wel luguber dit.
Mja, je hebt gelijk. Ik stel dan ook voor dat we Facebook en internet gaan verbieden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:04 schreef superdrufus het volgende:
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:52 schreef NickGrouwen het volgende:
Vreselijk, arme vrouw
RIP
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 04:18 schreef AlfredMehran het volgende:
Hoe vaak is de statusupdate geliked?
SPOILER: Mogelijk schokkende fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg shares in ieder geval.
[ Bericht 12% gewijzigd door Panzermaus op 09-08-2013 10:19:08 (Meike26) ]
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Genoeg shares in ieder geval.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:52 schreef NickGrouwen het volgende:
Vreselijk, arme vrouw
RIP
Niet eens #enjoylife erbij oid.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Genoeg shares in ieder geval.
Niet zo hypocriet hè?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:52 schreef NickGrouwen het volgende:
Vreselijk, arme vrouw
RIP
Wattequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:52 schreef NickGrouwen het volgende:
Vreselijk, arme vrouw
RIP
Het screenshot is nu achter een spoiler geplaatst.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:50 schreef Meike26 het volgende:
Mag dat screenshot van die vermoorde vrouw alsjeblieft achter een spoiler ? Ik kan er wel tegen, maar ik kan goed begrijpen dat er heel veel mensen ook van walgen om zoiets te zien waar ze niet om gevraagd hebben !
En ja, dat staat los van het nieuwswaarde in dit topic. Anders krijgen we weer het gezeik dat mensen dit topic niet hadden moeten openen. Die spoiler functie zit er niet voor niets !
Heb het gevoel dat die man onder erbarmelijkere omstandigheden ge-yolo'd heeft. Of je handelt gewoon in een soort van psychose ofzo?quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]YOLO!SPOILER: Mogelijk schokkende fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg shares in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die moordenaar heeft ook een E-book geschreven. Die reviews zijn hilarisch.
http://www.barnesandnoble(...)ek-medina/1114490355It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Echt? Ik vind hem wel sympathiek.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:52 schreef NickGrouwen het volgende:
quote:Miami New Times reported that Medina has published a number of self-help e-books, among them one titled: 'How I saved Someone's Life and Marriage and Family Problems Thru Communication.'
Bij huiselijk geweld zal het inderdaad niet veel verschil maken of er nou een mes of een pistool in huis ligt. Al is een pistool wel 'afstandelijker', dus de drempel misschien lager om deze te gebruiken, en heb je wellicht meer kans om een aanval met een mes te overleven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:07 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
En als je idioten op forums toelaat, die zich niet kunnen bedenken dat dit ook met messen en nog meer gereedschap in huis kan, krijg je zulke reacties.
Dit is daadwerkelijk een beschrijving van het boek.quote:The author is describing his feelings thru these animal pictures he has placed inside the book. The author wants you to see how humans are versus animals. How happy animals can be and how positive they live their lives. The author believes we can learn a few things from animals. The author is also describing his experiences with aliens, UFOs, and his comparison of humans and aliens. The author’s objective is express to the world we can learn from animals and aliens, unlike humans, that are killing one another every day. We need to change our ways.
Met zulke titels zal het me niks verbazen als hij psychotisch bleek te zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:50 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wel een mooi setje boektitels bij ekaar :
- How I Saved Someone's Life and Marriage and Family Problems Thru Communication
- Humans Who Are Gifted and Can See the Supernatural Spirit Ghost World We Live in Called Ghost Haunted Adventures
- How a Judgmental and Selfish Attitude Is Destroying the World We Live in Because the World Is Vanishing Beneath Our Eyes
- Attention World Save Yourself
- World Just Ask Yourself Why We Are Living a Life Full of Lies and How I an Emotional Writer Made All of My Professional Dreams Come True Blocking Society's Teachings
- If the World Ended Today How Would You React to Saving the World or Helping the World or Would It All Be Over for You
Meer: http://blogs.browardpalmb(...)_facebook_murder.phpquote:Derek Medina, who allegedly killed his wife in South Miami and posted pictures of her corpse on Facebook, has an unhinged and strange YouTube footprint, according to a survey of the 143 videos he's uploaded.
They range from showing Medina singing a Bill Withers' song in the car, to Googling his own name, to Medina entering a lengthy and philosophical monologue about the meaning of the word "rad."
Taken together, they paint a very bizarre portrait of a man who's accused of killing his wife, confessing to the crime, and posting an unspeakably horrific photograph on Facebook.
The videos are from as recent as yesterday. And others show personal images of Medina's family, including scenes with his grandmother and his wife, Jennifer Alfonso.
quote:According to an arrest affidavit by Miami-Dade Police, Medina told investigators he and Alfonso had a verbal dispute around 10:00 a.m., during which he grabbed a gun from a closet and pointed it at his wife. She reportedly told Medina she was leaving him before the dispute moved downstairs.
There, Medina told police, Alfonso began punching him. He retrieved the gun from upstairs and again confronted his wife, prompting her to pick up a knife. He told detectives that when he took the knife away, his wife began hitting him again, at which point he shot her several times.
After first changing his clothes and making contact with relatives, according to investigators, Medina drove to the South Miami Police Department and turned himself in.
When officers responded to the home, they found Alfonso dead from apparent gunshot wounds.
quote:A neighbor told NBC6 that Medina "walks around with a concealed gun, so he tries to be the neighborhood watchguy."
"He's always there late night and he's weird to me," said Yoshi Dade. "He's always kind of looking around and trying to be a hero."
Medina's father told WSVN that the couple had a troubled relationship, and had remarried last year after previously getting a divorce.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |