Oh ja. Als jij iets bedenkt, zet ik het erbij.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik mis de begeleidende tekst die je er meestal bij zet, als je dubbele topics post
Ow....ik dacht dat je die teksten altijd zelf bedacht.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja. Als jij iets bedenkt, zet ik het erbij.
Je weet dus gewoon niks. Dan doe ik het zelf welquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow....ik dacht dat je die teksten altijd zelf bedacht.![]()
Was voor mij altijd het hoogtepunt van dit topic.
Ik kan niet altijd briljant zijn hè.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had gewoon deze gerecycled als ik jou was
De verwachtingen liggen nu eenmaal hoog. Ga je best alvast maar doen om iets te vinden wat bij opgeblazen honden past.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan niet altijd briljant zijn hè.
Nee, nu speel ik maar even op safe.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De verwachtingen liggen nu eenmaal hoog. Ga je best alvast maar doen om iets te vinden wat bij opgeblazen honden past.
Ik zal je een creditcard cadeau doen. Niet de kleine lettertjes lezen aub.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:21 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb een dubbel topic gesloten zonder melding! Helemaal zelf!
Ik ben zo trots op mezelf
Ik heb je goed getraind.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:21 schreef timmmmm het volgende:
Ik zag dat de discussie eigenlijk ook in het andere topic liep. Ze daarheen verwezenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:47 schreef DeToffifee het volgende:
Jammer dat je het topic gesloten hebt Paddy, je had toch ook de off topic posts kunnen verwijderen?
Of zie ik dat verkeerd?
Okee!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zag dat de discussie eigenlijk ook in het andere topic liep. Ze daarheen verwezen
Niet goed genoeg, want er zijn opeens wel heel veel mannen die het lijk van hun vermoorde vrouw op FB plaatsen.quote:
Ik nomineer je bij deze voor een Yvonne Awardquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:21 schreef timmmmm het volgende:
Gezien zijn pohi voorspel ik een kort Fok-leven.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Aagifte doen of niet? (Enorm Geld Bedrag)
Ondanks de huidige crisis zeg ik:
Hoe wist jij dat Disana zich nu zou melden dan?quote:
Topiclawines op slotquote:
één krijgt een helig Slotje!quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:37 schreef Disana het volgende:
NWS / Kind mag van rechter geen messias heten
NWS / Rechter VS: Alleen Jezus heeft het recht om 'Messias' te heten
Welke zou de echte heiland zijn?
Respectloze woordgrap dit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoe wist jij dat Disana zich nu zou melden dan?
[..]
Topiclawines op slot
[..]
één krijgt een helig Slotje!
Pff,quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Respectloze woordgrap dit.
Ik walg hiervan. Heb je dan werkelijk geen greintje respect in je donder?
Misselijkmakend en nog zo onverwachts.
Rust in vrede, zoete prins.
Ik las Disana, ik schrok even.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Pff,
Het Koninklijk huis wordt bedolven onder een lawine van medeleven..
Dat is een fout grapje, maar nog niets vergeleken wat er rondging na het overlijden van Diana,
Dat het gewoon verder gaat in deel #4 als straks deel #3 vol is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:10 schreef Jian het volgende:
in NWS / Prins Friso overleden #3
Voordat je reageert
Na dit deel toch maar verder hier NWS / Prins Johan Friso ernstige hersenschade #43 Overleden 12-08-2013. Bedankt alvast
aldaar;
NWS / Prins Friso overleden #3
daar verder pls
* Wat is nu de bedoeling?
okéquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat het gewoon verder gaat in deel #4 als straks deel #3 vol is.
beetje langs elkaar heengewerkt vrees ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:10 schreef Jian het volgende:
in NWS / Prins Friso overleden #3
Voordat je reageert
Na dit deel toch maar verder hier NWS / Prins Johan Friso ernstige hersenschade #43 Overleden 12-08-2013. Bedankt alvast
aldaar;
NWS / Prins Friso overleden #3
daar verder pls
* Wat is nu de bedoeling?
Fijn, bedankt!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:02 schreef sp3c het volgende:
de nieuwe reeks is aan de oude reeks toegevoegd, hij is niet dichtgegooid
nu heb je dus alle Friso topics samen in 1 reeks ... maar als het te verwarrend is zo wil ik de 3 nieuwe topics best omnummeren
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:02 schreef sp3c het volgende:
de nieuwe reeks is aan de oude reeks toegevoegd, hij is niet dichtgegooid
nu heb je dus alle Friso topics samen in 1 reeks ... maar als het te verwarrend is zo wil ik de 3 nieuwe topics best omnummeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |