Oh ja. Als jij iets bedenkt, zet ik het erbij.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik mis de begeleidende tekst die je er meestal bij zet, als je dubbele topics post
Ow....ik dacht dat je die teksten altijd zelf bedacht.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja. Als jij iets bedenkt, zet ik het erbij.
Je weet dus gewoon niks. Dan doe ik het zelf welquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow....ik dacht dat je die teksten altijd zelf bedacht.![]()
Was voor mij altijd het hoogtepunt van dit topic.
Ik kan niet altijd briljant zijn hè.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had gewoon deze gerecycled als ik jou was
De verwachtingen liggen nu eenmaal hoog. Ga je best alvast maar doen om iets te vinden wat bij opgeblazen honden past.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan niet altijd briljant zijn hè.
Nee, nu speel ik maar even op safe.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De verwachtingen liggen nu eenmaal hoog. Ga je best alvast maar doen om iets te vinden wat bij opgeblazen honden past.
Ik zal je een creditcard cadeau doen. Niet de kleine lettertjes lezen aub.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:21 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb een dubbel topic gesloten zonder melding! Helemaal zelf!
Ik ben zo trots op mezelf
Ik heb je goed getraind.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:21 schreef timmmmm het volgende:
Ik zag dat de discussie eigenlijk ook in het andere topic liep. Ze daarheen verwezenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:47 schreef DeToffifee het volgende:
Jammer dat je het topic gesloten hebt Paddy, je had toch ook de off topic posts kunnen verwijderen?
Of zie ik dat verkeerd?
Okee!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zag dat de discussie eigenlijk ook in het andere topic liep. Ze daarheen verwezen
Niet goed genoeg, want er zijn opeens wel heel veel mannen die het lijk van hun vermoorde vrouw op FB plaatsen.quote:
Ik nomineer je bij deze voor een Yvonne Awardquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:21 schreef timmmmm het volgende:
Gezien zijn pohi voorspel ik een kort Fok-leven.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Aagifte doen of niet? (Enorm Geld Bedrag)
Ondanks de huidige crisis zeg ik:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |