Op z'n minst een aanpassing van deze TT dan, die spelvaut kan echt niet, zelfs niet voor een Roffiaan.quote:
Ok, staat genoteerd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:04 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wens een klacht in te dienen over deze post, die beledigend en kwetsend is:
POL / [POLCAFE #4261] VS als massamoordenaar
Het verwees naar een persoon (afkorting voor voorschrift) en het topic is vol en gesloten. Daar gebeurt niets meer mee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik vind dat VS in de TT al beklagenswaardig. Wat is er mis met USA? Misschien kan je nog een paar Nederlanders vinden die hun hele leven in een grot hebben geleefd en die dientengevolge niet weten wat de USA is.
>>quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:37 schreef Bluesdude het volgende:
Overigens.....
Is het best te verdedigen dat de VS een massamoordenaar is, als je een heel land als één persoon beschouwt.
Het begon met Hirosjima en Nagasaki, tientallen oorlogjes daarna en de laatste grote massamoord was in Irak. Men noemt cijfers van een paar honderdduizend mensen dood door de oorlog die de VS begon en cijfers van tienduizenden dood door Amerikaanse bombardementen.
+quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
het topic is vol en gesloten. Daar gebeurt niets meer mee.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:29 schreef De_Guidance het volgende:
• Voor slowchatten / minder serieuze discussies kan je in het POL-Café terecht
Vier woorden: valse voorwendselen, olie, feit.quote:Overigens.....
Is het best te verdedigen dat de VS een massamoordenaar is, als je een heel land als één persoon beschouwt.
Het begon met Hirosjima en Nagasaki, tientallen oorlogjes daarna en de laatste grote massamoord was in Irak. Men noemt cijfers van een paar honderdduizend mensen dood door de oorlog die de VS begon en cijfers van tienduizenden dood door Amerikaanse bombardementen.
Ik woon niet in de Randstadquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:16 schreef Don_Bramxote het volgende:
Goed dat een Brabander moderator is geworden, beter dan al die Randstedelingen en nep-bèta 99.999.
Doe niet zo dom idioot. Het is goed dat Hexagon een moderator is geworden omdat hij een geschikte persoon is voor deze taak.quote:Goed dat een Brabander moderator is geworden, beter dan al die Randstedelingen en nep-bèta 99.999.
Je plempt gewoon wat neer zonder ook maar iets te onderbouwen. Daarnaast kon je misschien iets meer je best doen in het typen van correct Nederlands.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:03 schreef arjan1212 het volgende:
POL / politieke standpunten over enkele onderwerpen
Hoezo word dat niks ?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je plempt gewoon wat neer zonder ook maar iets te onderbouwen. Daarnaast kon je misschien iets meer je best doen in het typen van correct Nederlands.
Yepquote:
Donequote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:49 schreef Ryan3 het volgende:
POL / Waarom is de moslimbroederschap zo slecht?
Moet zijn moslimbroederschap, jongens, thanx....
Het is inderdaad niet de bedoeling dat je topic na topic op de man gaat zitten spelen in plaats van inhoudelijk iets probeert bij te dragen. Als van je drie recente posts in een topic er twee op de man gaan dan heb ik weinig andere keuze dan daar wat aan te doen...quote:Op maandag 16 september 2013 11:07 schreef Kandijfijn het volgende:
99.999,..
Wat een treurigheid weer, ik mag niet in een topic zeggen dat ik niet meer met je in discussie ga?.
Half POL zal bevestigen dat je alleen maar discuteert met verkapte ad hominems en een totaal misplaatst superioriteitsgevoel.
Dat mag niet aangekaart worden in een topic omdat je blauw bent terwijl ik het gewoon netjes bracht? Kom op zeg.
Pot verwijt de ketel.quote:Op maandag 16 september 2013 12:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet de bedoeling dat je topic na topic op de man gaat zitten spelen in plaats van inhoudelijk iets probeert bij te dragen. Als van je drie recente posts in een topic er twee op de man gaan dan heb ik weinig andere keuze dan daar wat aan te doen...
Klopt, meneer speelt keer op keer op de man en klaagt, miept en zeurt vervolgens als een extremistische ideologie belachelijk wordt gemaakt. Het heeft wat treurigs.quote:
Kritiek op de moderatie kan je hier kwijt. Het topic na topic na topic gaan lopen kutten of op de man spelen is in elk geval niet de bedoeling, geloof dat ik je daar ook vaak genoeg voor gewaarschuwd heb piet.quote:Op maandag 16 september 2013 13:59 schreef Pietverdriet het volgende:
En als je kritiek op Duke hebt kan dat in de shoutbox van het feedbacktopic, toch?
Ook dat past niet keer op keer op keer in gewone discussietopics. Dat kan je hiermelden of als je er hier niet uitkomt in het FB-topic. Er elke keer topics mee verkloten voegt niks toe...quote:Op maandag 16 september 2013 14:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb geen kritiek op de moderatie, maar op de moderator zijn gedrag.
Blij dat je het zelf nu ook ziet.quote:Op maandag 16 september 2013 13:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt, meneer speelt keer op keer op de man en klaagt, miept en zeurt vervolgens als een extremistische ideologie belachelijk wordt gemaakt. Het heeft wat treurigs.
Volgens mij zie het verschil tussen kritiek op een ideologie/geloof/partij/politicus en keer op keer op de man spelen niet.quote:Op maandag 16 september 2013 14:29 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Blij dat je het zelf nu ook ziet.
Jij hebt geen enkel idee wat op de man spelen inhoudt. Toen ik dit stuk las, moest ik meteen aan jou denken.quote:Op maandag 16 september 2013 14:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens mij zie het verschil tussen kritiek op een ideologie/geloof/partij/politicus en keer op keer op de man spelen niet.
Ik heb prima door wat dat inhoudt. Ik snap dat mensen zich persoonlijk aangevallen voelen wanneer hun ideologie het moet ontzien maar dat is echt iets anders dan mensen persoonlijk aanvallen...quote:Op maandag 16 september 2013 14:37 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Jij hebt geen enkel idee wat op de man spelen inhoudt. Toen ik dit stuk las, moest ik meteen aan jou denken.
Fixed.quote:Op maandag 16 september 2013 14:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik heb prima door wat dat inhoudt. Ik snap dat mensen zich persoonlijk aangevallen voelen wanneer hun ideologie het moet ontzien ontgelden maar dat is echt iets anders dan mensen persoonlijk aanvallen...
Het enige wat ik wegmod zijn persoonlijke aanvallen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:24 schreef Kandijfijn het volgende:
Het is gewoon simpel onze ideologie van liberaal tot aan libertarisch wordt door 50%+ van FOK! Niet gewaardeerd.
Alleen jij valt keer op keer op de man aan via verkapte persoonlijke aanvallen en een misplaatst superioriteitsgevoel. Zodra je kritiek daarop krijgt van wie dan ook ga je het wegmodden.
Doe je bij vrijwel iedereen die tever bij je denkbeelden vandaan staat.
Dan zou je in ongeveer 60% van je eigen reacties moeten wegmodden. Of is het wel toegestaan met wat extra camouflage en achterbaksheid?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het enige wat ik wegmod zijn persoonlijke aanvallen.
Probeer het verschil eens te snappen tussen het hebben van stevige kritiek op een ideologie / geloof en het keer op keer op de man spelen.
Maak het eens wat concreter?quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:23 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dan zou je in ongeveer 60% van je eigen reacties moeten wegmodden. Of is het wel toegestaan met wat extra camouflage en achterbaksheid?
POL / Het Grote Libertarisme Topic #8quote:Op woensdag 18 september 2013 13:44 schreef 99.999 het volgende:
Jazeker, dat lukte mobiel niet gister
Zo goed opgelost?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:13 schreef arjan1112 het volgende:
wil er iemand deze posting editten
nu lijkt het net alsof ik dat zei, en dat is niet zo
[..]
Discussie hierover is prima maar dan wel met een fatsoenlijke openingspost en een TS DIE NIET ALLEEN ZO KAN TYPEN!!!!!!. Als je een goed topic kan leveren met een fatsoenlijke OP met bronvermelding is dat primaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:59 schreef El_Matador het volgende:
Een moderator die volkomen onnodig een interessante discussie (RM-rf had een interessant discussiepunt) de nek om draait. Niet de eerste keer, zeg maar.
POL / Dijsselbloem laat IMF vergadering links liggen.
En zelf overal en nergens oninhoudelijk bijdragen.
Het is een bug, in mijn post hierboven verschijnt ie wel goed.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:19 schreef 99.999 het volgende:
Ik zie hier alleen een punt anders. Plus ik ben mobiel online, dus dat gaat vast niet lukken. Misschien morgen
Ja ik zie het in vier varianten onderhand. Daar ga ik niet fixen gok ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is een bug, in mijn post hierboven verschijnt ie wel goed.
Nee, maar als je kan mag je die andere varianten posten in BUG / Fout in topiclijsten bij cyrillische tekens.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja ik zie het in vier varianten onderhand. Daar ga ik niet fixen gok ik
Jammer het was een topic met interessante visies en de mooiste stukjes proza van WS.quote:
Zie het niet staan maar wie weet is het forum wel niet iPad vriendelijkquote:
Cool!quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:17 schreef 99.999 het volgende:
Prima.
We hebben zoiets ook al pot eens gehad maar dat is weggezakt denk ik. Of opgegaan in een VS verkiezingentopic. Maar open het zeker als je interesse hebt.
Die ene was van synthercell, die loopt niet, die zweeft.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Eén Wilders en Le Pen topic is toch wel genoeg? Er lopen er nu twee.
Je vindt het geen nieuws?quote:
Vind het prima in POL passen.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Je vindt het geen nieuws?
Beargumenteer dat dan eens ipv met een "neuzel niet zo dom" te komen.
En waarom?quote:
Nee, dat ben ik al lang afgeleerd, maar Hexa heeft dat topic in NWS geopend nadat we het er al over hadden in POL / [Centraal] PVV #68: gulden terug, immigratiestopquote:Op woensdag 20 november 2013 23:42 schreef 99.999 het volgende:
Niks mis met nieuws over Politiek in POL. Dat komt al jaren voor. Je bent nu gewoon aan het neuzelen om het neuzelen.
Illiberal al aangesproken?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:32 schreef SpecialK het volgende:
(zal er zo min mogelijk om vragen in dat topic maar vond dit resultaat juist wel interessant)
Moet ik hem een DM sturen?quote:
racisme....quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:13 schreef betyar het volgende:
Dom werk..... Wahtje toch. Een beetje triest om je eigen kutleven af te geven op mij. Vertel eens wat is de reden? Jaloezie?
Lijkt me logisch gezien je bloed vergiftigd is met Joodse eigenschappen.
Technisch gezien 'anti-semitisme'.quote:
Een toonbeeld van goede smaak is het zeker niet. Heb niet voor niets beide heren (of moet ik zeggen kleuters) aangesproken op hun gekissebis. Ben dat gedrag ook meer dan zat. Maar het aanpassen van de TT van de slowchat, tja dat past ook niet direct volgens mij.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:54 schreef Tem het volgende:
Fair enough, het werkt alleen niet mee aan het beeld wat er al van POL en in het bijzonder van de SC is. Het ligt in het verlengde van de De plukkende neger of De morsige moslim. Weet niet of het nou zou geweldig is allemaal.
Die is Israeli. Niet iedere Israeli is een Jood.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef 99.999 het volgende:
Die titel is nu wel actueel toepasbaar met o.a. die voetballer van Vitesse. Daar heb ik geen probleem mee.
Ik wil het resultaat van een opiniepeiling voor de Europese verkiezingen plaatsen. Welk topic heeft de voorkeur?quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:11 schreef 99.999 het volgende:
Hier ook al een topic over de EP verkiezingen POL / Verkiezingen Europees Parlement 2014 #1 ik moet er nog even over nadenken of dit als los topic kan blijven.
Ik denk die ik genoemd heb in die quote.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:08 schreef freako het volgende:
[..]
Ik wil het resultaat van een opiniepeiling voor de Europese verkiezingen plaatsen. Welk topic heeft de voorkeur?
Vreemd dat dit nergens aangegeven staat, het zal vast wel vaker voorkomen dat er klachten zijn. De mods hier blijven ook angstvallig stil. Kritiek is zeker niet welkom op dit punt.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:46 schreef Tem het volgende:
Dit is dan sowieso niet de juiste plek lijkt mij, aangezien hij mod van dit subforum is. Serieuze klachten kan je beter mailen naar forum@fok.nl.
POL / Verkiezingen Europees Parlement 2014 #1quote:Op zondag 12 januari 2014 15:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik denk die ik genoemd heb in die quote.
Kritiek is van harte welkom maar ik ben de enige polmod die online is op dit moment. Beetje gek wanneer ik mezelf zou ontslaanquote:Op zondag 12 januari 2014 15:31 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Vreemd dat dit nergens aangegeven staat, het zal vast wel vaker voorkomen dat er klachten zijn. De mods hier blijven ook angstvallig stil. Kritiek is zeker niet welkom op dit punt.
Ik stel me beschikbaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:42 schreef remlof het volgende:
Misschien hebben jullie er toch een mod bij nodig als men hier meer dan 6 uur op een antwoord moet wachten
Niks voor jou Ryan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, go ahead, buddy, maar niet te links zijn hè.
Nee, ik zou wel willen, maar andersom niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag
Ik denk niet dat dat zijn functioneren als mod zou beïnvloeden, maar als user die zijn mening uit schiet ie tegenwoordig af en toe door naar extreem-links. Maar dat deed ie een paar jaar geleden nog naar extreem-rechts dus ik denk en ik hoop dat ie z'n balans wel vindt ergens in het midden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als hij maar niet te links wordt, Remlof... eerlijk is eerlijk..
Ah op die manier andersom. Nou ik vind je een toffe kerel hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik zou wel willen, maar andersom niet.
Ik ben persona non grata daarvoor..
Ja, okee, maar dat moeten ze erbij vertellen dan: de balans...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat zijn functioneren als mod zou beïnvloeden, maar als user die zijn mening uit schiet ie tegenwoordig af en toe door naar extreem-links. Maar dat deed ie een paar jaar geleden nog naar extreem-rechts dus ik denk en ik hoop dat ie z'n balans wel vindt ergens in het midden.
Maar ik word nooit mod...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah op die manier andersom. Nou ik vind je een toffe kerel hoor![]()
maar ik kan me er wel iets bij voorstellen
Daar weet ik verder niks van natuurlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, hoewel de reden bull is uiteraard, maar dat ter zijde...
Jawel, in mijn geval wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
"Nooit" bestaat niet, zeker niet op FOK!
Ow dat weet ik dan weer niet... dat het zo erg is met jequote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel, in mijn geval wel..
Is ook niet erg hoor.
Ryan is wel een kletskous he?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:08 schreef remlof het volgende:
Maar goed, dit zou beter in de gezellige POL SC kunnen natuurlijk
Ja, ik weet ook de reden niet, maar het gebeurt nooit iig.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar weet ik verder niks van natuurlijk
Kennelijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dat weet ik dan weer niet... dat het zo erg is met je
Ik durf er niks meer van te zeggen, straks vragen ze mij nogquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Tijd dat er een nieuwe mod komt, het is nu idd net de SC
RobonHood007 hè, lijkt me aardig experiment iig.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Tijd dat er een nieuwe mod komt, het is nu idd net de SC
Ja ik ken het probleem, dat doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te aardig, ik antwoord altijd wel....
Ja, doe jij het maar gewoon weer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik durf er niks meer van te zeggen, straks vragen ze mij nog
Ja, jij bent ook een kletskous idd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ken het probleem, dat doe ik ook altijd
Zeg je toch nee?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik durf er niks meer van te zeggen, straks vragen ze mij nog
Ja maar jij blijft maar aan de gang nu he? Dan kan ik het niet laten om weer wat te zeggenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook een kletskous idd..
Volgende keer, buddy, want als jij aan de beurt bent dan is je carrière al weg en heb je genoeg tijd over.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:12 schreef GSbrder het volgende:
Ik nomineer mezelf, passend in de D66-traditie hier.
Ik heb het nooit gedaan en ik denk niet dat ik de beste keus zou zijn als POLmod.quote:
Ik wilde al stoppen hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar jij blijft maar aan de gang nu he? Dan kan ik het niet laten om weer wat te zeggen
Welke carrière?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgende keer, buddy, want als jij aan de beurt bent dan is je carrière al weg en heb je genoeg tijd over.
En een beetje begeleiding van mij, dan gaat het wel...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gedaan en ik denk niet dat ik de beste keus zou zijn als POLmod.
Maar Robin zou het wel kunnen denk ik, mits ie genoeg tijd heeft.
Je wooncarrièrequote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welke carrière?
U weet meer dan ik.
Jij gaat toch 3 ton verdienen in het stenen stapelen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welke carrière?
U weet meer dan ik.
Daar komt nooit een einde aan dankzij onze glorieuze verzorgingsstaat.quote:
Jij komt uit Amsterdam-Noord zeker?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
OK doe dat maar, ik wil wel graag altijd het laatste woord hebben
Ik ben niet zo veeleisend, modaal lijkt me voorlopig een ambitieus doel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij gaat toch 3 ton verdienen in het stenen stapelen?
Origineel niet maar wel gewoondquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij komt uit Amsterdam-Noord zeker?.
Als bijbaan tijdens je studie toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben niet zo veeleisend, modaal lijkt me voorlopig een ambitieus doel.
Amsterdammers in het algemeen denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Amsterdam-Noord, die gasten willen altijd het laatste woord toch?
Nee, daar zit ik momenteel niet op.quote:
Nou, ik heb er 1 in huis, ze kunnen goed foeteren, dat weet ik wel...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Amsterdammers in het algemeen denk ik.
Ja dat kan ik ook wel op zijn tijdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, ik heb er 1 in huis, ze kunnen goed foeteren, dat weet ik wel...
Ben je al afgestudeerd joh?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, daar zit ik momenteel niet op.
Geld maakt niet gelukkig, Ryan.
Dan ga ik even plassen, doe hem de groeten...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook wel op zijn tijd
Oh de baas is er
Die zag je toch al nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:18 schreef 99.999 het volgende:
Zo kan ik tussen het geleuter de feedback toch niet meer terugvinden?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan ga ik even plassen, doe hem de groeten....
Nee, denk dat het me binnen 7,5 jaar gaat lukken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben je al afgestudeerd joh?
Duurt ook niet zo lang meer tegenwoordig hè een universitaire studie...
Ik stop al, collega.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:18 schreef 99.999 het volgende:
Zo kan ik tussen het geleuter de feedback toch niet meer terugvinden?
Da fuq zeg, dat is wel een FBtje waard, du_ke deed in dezelfde tijd HBO en uni...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, denk dat het me binnen 7,5 jaar gaat lukken.
Goed punt, dan wachten we nu even op het commentaar van Robin hè... de beoogde opvolger van Joac.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan niks verzinnen, behalve dan dat deze FB wel een SC lijkt, sjezus.
Dan is dit gewoon de 'ontgroening', beetje de FB bezemenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Goed punt, dan wachten we nu even op het commentaar van Robin hè... de beoogde opvolger van Joac.
Yep, maar dan moet-ie ook even de gracht inspringen natuurlijk...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan is dit gewoon de 'ontgroening', beetje de FB bezemen
Dan ga ik dat filmenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Yep, maar dan moet-ie ook even de gracht inspringen natuurlijk...
Ik niet in ieder geval, ik heb er zelfs 1 minder opeens zie ikquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En btw?
Hebben we al een paar notes te pakken?
Jij kunt ze zelf weghalen, denk ik hè?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval, ik heb er zelfs 1 minder opeens zie ik
Oh ik weet al welke dat was.
Ja klopt maar dat heb ik niet gedaan. Is ook niet nodig, ik heb alleen leuke notesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij kunt ze zelf weghalen, denk ik hè?
Toch is het leuk dat je je notes kunt editten, toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja klopt maar dat heb ik niet gedaan. Is ook niet nodig, ik heb alleen leuke notes
Een note editten heb ik nog nooit gedaan, goed idee welquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch is het leuk dat je je notes kunt editten, toch?
Je kan notes wel weghalen, maar voor FA's en A's blijven ze gewoon zichtbaar en die kunnen ze ook terugzettenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja klopt maar dat heb ik niet gedaan. Is ook niet nodig, ik heb alleen leuke notes
Ja, of je plaatst er 100 bij hè...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Een note editten heb ik nog nooit gedaan, goed idee wel
Maar jij was FA toch? Dus eh...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan notes wel weghalen, maar voor FA's en A's blijven ze gewoon zichtbaar en die kunnen ze ook terugzetten
Weet ik schat...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan notes wel weghalen, maar voor FA's en A's blijven ze gewoon zichtbaar en die kunnen ze ook terugzetten
Zit je nu naar een note te vissen Ryan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, of je plaatst er 100 bij hè....
Krijgen we anders een note?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:40 schreef 99.999 het volgende:
Maar goed, ga hier maar mee verder in de SC. Dit blijft het FB Topic.
Ik heb er iig nu al 1.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik schat...
[..]
Zit je nu naar een note te vissen Ryan?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
POL / Verkoper Mein Kampf 'gaat door tot aan de rechter'
Waarom staat dit in POL? Hoort het niet eerder in NWS? Of C&H? Of als je echt diep gaat in TTK of WGR?
Ik zie er geen politiek in. Het is strafrecht.
Ah, sorry. Inderdaad gemist maar de discussie gaat er best aardig. Past op deze manier prima in POL wat ons betreft. Bescheiden branchevervaging is geen ramp.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mijn vraag stond boven het geneuzel, maar is blijkbaar toch ondergesneeuwd. Dus nog maar even...
[..]
Done.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:22 schreef LogiteX het volgende:
POL / Wat er fundamenteel mis is met onze economie
meT onze economie
Nee, ik heb je de vraag gesteld of je deze niet liever in POL had. Niets hoeft. Je mocht hem ook laten staan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:43 schreef arjan1112 het volgende:
Paddy stuurt mij DM's of ik wil vragen of dit topic
NWS / laatste peiling
naar POL mag
Ik zie de noodzaak niet. Iedere week is er wel een peiling. Wanneer er behoefte is aan een centraal peilingen topicje in POL waar men zich iedere week kan verbazen over niets, vind ik het prima.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:43 schreef arjan1112 het volgende:
Paddy stuurt mij DM's of ik wil vragen of dit topic
NWS / laatste peiling
naar POL mag
Geen idee waar je het over hebt. Wanneer het blote tieten waren in je avatar is dat tegen de policy van Fok!, volgens mij is dat bij iedereen wel bekend. Voor details of overige vragen hierover kan je mailen naar forum@fok.nl of richting FB begeven.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:40 schreef Kees22 het volgende:
Wat is dat voor gezeik? Ik kon opeens niet meer reageren en na wat doorzoeken kreeg ik een opmerking over mijn avatar. Na verwijderen daarvan kan ik weer wel ergens reageren.
Wordt FOK! opeens politiek correct? Is FOK! overgenomen door de Russen? Of de christenen? Of de moslims?
De in mijn avatar geportretteerde dame begint zelf in elk interview binnen 5 minuten over haar borsten, dus wat is het probleem?
Heb je een adblocker toevallig? Dat is niet toegestaan op Fok! Misschien is dit zelfs meer het probleem dan je UI...quote:Op zondag 9 februari 2014 23:38 schreef Kees22 het volgende:
Elders ook niet.
En ik kan trouwens nog steeds (of weer) niet citeren.
Terwijl ik nu geen avatar meer heb.
Volgens mij zijn er recent wat aanpassingen geweest waardoor er betere checks worden uitgevoerd. Dus het zou goed kunnen. Het gebruik van adblockers kan je een ban opleveren volgens de regels van Fok! Dus kijk er even goed naar of vraag het iemand in je omgeving die je er mee kan helpen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:22 schreef Kees22 het volgende:
Goede tip! Ik zal eens kijken, want ik weet het niet. Maar waarom heb ik dan twee weken geleden opeens problemen gekregen? En vanwaar de problemen met de avatar?
Op dit moment willen mijn quote alerts niet meer dicht.
Ik heb hem voor FOK! uitgezet en kan nu dus weer citeren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 06:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er recent wat aanpassingen geweest waardoor er betere checks worden uitgevoerd. Dus het zou goed kunnen. Het gebruik van adblockers kan je een ban opleveren volgens de regels van Fok! Dus kijk er even goed naar of vraag het iemand in je omgeving die je er mee kan helpen.
Mooi Kees. Volgens mij is naakt verboden, maar is jouw avatar geen naakt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:15 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik heb hem voor FOK! uitgezet en kan nu dus weer citeren.
Heb ik nou voor niks mijn avatar weggehaald? Want dan zet ik haar weer terug: er zijn best een aantal mensen die haar missen.
In elk geval dank voor je service.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 07:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Mooi Kees. Volgens mij is naakt verboden, maar is jouw avatar geen naakt.
Ik vraag het even bij de FA's na.
update:
Ik heb begrepen dat je hierover al met de admins contact hebt gehad. Misschien dan toch maar een andere avatar uitzoeken? Mocht je nog vragen hebben, raad ik je aan weer via mail contact te zoeken met de admins (forum@fok.nl).
Wij kunnen vanaf hier niet veel meer voor je doen.
Er zitten al twee mods in het topic. Zo te zien kijken ze het nog even aan.quote:Op zondag 16 februari 2014 08:22 schreef Boze_Appel het volgende:
POL / VVD Amsterdam: "sociale woning op de Amsterdamse grachten, bah."
Kuttopic.
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:37 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
Hoi Tem,
jij bent de Moderator van FOK!, die mijn TOPIC heeft gesloten.
Nu wil ik je beslissing niet in twijfel trekken, maar als ik het in een O(NZ moet proberen, zou je dat een kans willen geven?
Is een slotje niet voorbarig, een tweede kans?
Bij gebrek aan goede argumenten hoort het gewoon niet in POL thuisquote:Op zondag 23 februari 2014 16:26 schreef Voorschrift het volgende:
Flauw, perfect goed topic om PvdA te bashen gewoon te sluiten.
PvdA bashen is niet enkel een goed argument, maar ook een burgerplicht.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij gebrek aan goede argumenten hoort het gewoon niet in POL thuis
Op de PVV-website misschien, om in het gevlei bij de GBL te komenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
PvdA bashen is niet enkel een goed argument, maar ook een burgerplicht.
De GBL heeft er niks mee uit te staan, diens economische beleid belachelijk maken is evengoed een burgerplicht.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Op de PVV-website misschien, om in het gevlei bij de GBL te komen
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
PvdA bashen is niet enkel een goed argument, maar ook een burgerplicht.
Bankiers door het slijk halen, dát is pas een burgerplicht.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De GBL heeft er niks mee uit te staan, diens economische beleid belachelijk maken is evengoed een burgerplicht.
Om vervolgens smekend aan het bureautje te komen zitten omdat je weer 's geld nodig hebt.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Bankiers door het slijk halen, dát is pas een burgerplicht.
Dit is geen SC, maar opbouwende kritiek en beargumentatie om het topic weer open te krijgen.quote:
Ik heb anders nog niets inhoudelijks gezien, alleen maar bagger.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit is geen SC, maar opbouwende kritiek en beargumentatie om het topic weer open te krijgen.
Post dan ook eens wat zinnigs.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb anders nog niets inhoudelijks gezien, alleen maar bagger.
Dat heb ik al in het gesloten topic gedaan, van mij hoeft het dan ook niet meer open.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Post dan ook eens wat zinnigs.
Boeiend.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik al in het gesloten topic gedaan, van mij hoeft het dan ook niet meer open.
Done, heb er gelijk centraal tagje aangekoppeld.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:12 schreef freako het volgende:
POL / [Centraal] PVV #67: De Grote Blonde Oppositieleider
POL / [Centraal] PVV #68: gulden terug, immigratiestop
Kunnen deze twee topics toegevoegd worden aan deze reeks:
Topicreeks: De PVV
Dan open je hem in V&A ofzo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:34 schreef Faux. het volgende:
POL / Hoe duur is jouw stem?
Waarom dicht? Vind het wel interessant eigenlijk, voor hoeveel verkoopt een burger zijn democratie?
quote:
Omdat het verkopen van je stem strafbaar is.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:36 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waarom is de discussie niet interessant?
Je bent bang dat er serieus stemmen verhandeld gaan worden door dat topic?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat het verkopen van je stem strafbaar is.
donequote:Op maandag 17 maart 2014 11:55 schreef Kowloon het volgende:
Wie wil even de overbodige spatie (cookie wetgeving -> cookiewetgeving) uit mijn topictitel verwijderen?
POL / Cookiewetgeving en de ziekelijke regelzucht van Kamerleden
Neuh, het lijkt mij alleen een stap in een bedenkelijke richting om dit uberhaupt te faciliteren.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:40 schreef Faux. het volgende:
[..]
Je bent bang dat er serieus stemmen verhandeld gaan worden door dat topic?
je schat de users laag in. jammer van de discussie en het interessante vraagstuk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neuh, het lijkt mij alleen een stap in een bedenkelijke richting om dit uberhaupt te faciliteren.
Ik heb deze net gemaakt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:54 schreef Karina het volgende:
Wat is het livetopic? Deze gewoon: POL / Gemeenteraadsverkiezingen #7: Woensdag stemmen. Of is het er nog niet?
Ah ik was net te vroeg dusquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb deze net gemaakt.
POL / [Live] Nederland kiest: de uitslagenavond #1
Ik ga kijken of we kunnen mergen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:46 schreef freako het volgende:
Nu er elke dag een PVV'er uit de fractie stapt, is het misschien handiger om er 1 topic van te maken?
POL / Opnieuw PVV-Kamerlid uit fractie om uitspraken Wilders
POL / PVV-er Van Vliet stapt uit PVV-fractie wegens Marokkanen uitspraak.
Klopt.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:14 schreef OeJ het volgende:
Dus het Marokkanenprobleem mag wel in een apart topic (2 zelfs!) besproken worden, maar dit niet?Heel apart.
Eens, het is hetzelfde onderwerp: een PVV-lid wat de fractie verlaat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:46 schreef freako het volgende:
Nu er elke dag een PVV'er uit de fractie stapt, is het misschien handiger om er 1 topic van te maken?
POL / PVV verliest meerdere politici
POL / PVV-er Van Vliet stapt uit PVV-fractie wegens Marokkanen uitspraak.
We houden het bovenste topic aan. Die andere zakt vanzelf weg.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Eens, het is hetzelfde onderwerp: een PVV-lid wat de fractie verlaat.
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:17 schreef Goldar het volgende:
Voor de rest kom je met een hoop kul om het goed te praten.
quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:30 schreef Tempeliertje het volgende:
De moraliteit in Mein Kampf ligt nog hoger dan in de islamitische geschriften.
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:40 schreef Goldar het volgende:
Je mist duidelijk enig historisch besef, in dat opzicht ben je net zo erg als een moslims extremist
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:42 schreef Goldar het volgende:
Dat je even je grote bek houdt. (...) Je bent zelf een racist die geen reet snapt van religie en histori
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:45 schreef Goldar het volgende:
maar als je nadenkt snap je ook dat (...)
quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:29 schreef Goldar het volgende:
Je bent echt een idioot zonder enige kennis.
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:52 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
al is dit wel heel veel onwetendheid.
quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:19 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Nadenken is kennelijk niet jouw ding.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:59 schreef Goldar het volgende:
Op stormfront horen racisten als jij thuis. (...) Jij kan duidelijk niet het verschil maken tussen wat er op papier staat en wat er in de werkelijkheid gebeurt. (...) Verder heb je schijnbaar een blinde adoratie voor het Jodendom en ben je niet in staat objectief te kijken en ga je maar met termen roepen waar je duidelijk de inhoud niet van kent. (...) Als ik jou was zou ik terug naar je LWO school gaan en wat beter opletten.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:31 schreef geavanceerd het volgende:
Ik snap dat de realiteit heel anders is dan wat jou in je geschiedenislesjes is verteld.
Mijn hemel, wat gênant.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:42 schreef Goldar het volgende:
Jou probleem is dat je niet verder kijkt naar wat de oorzaken zijn.
Tem, waarom is deze nou gesloten POL / Wat als Wilders dit had geroepen?? ?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:42 schreef Tem het volgende:
Ieder zijn stijlMaar iets vruchtbaarder en minder op de man mag inderdaad wel.
Om op deze manier voor dat soort zaken aandacht te vragen vind ik niet correct, schiet zijn doel voorbij en kan verkeerd worden geïnterpreteerd. Wat als topics zijn sowieso niet al te interessant want:quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:07 schreef Handheld het volgende:
[..]
Tem, waarom is deze nou gesloten POL / Wat als Wilders dit had geroepen?? ?
Ik vind het behoorlijk vreemd dat pedofielen bijna geen rechten hebben terwijl ze op dat moment nog niks strafbaars hebben gedaan.
Ze worden de wijk uitgepest, adres wordt publiek gemaakt en een hetze tegen ze.
Ik ben benieuwd wat de mensen hier op Fok zouden denken als hij dat had geroepen? Ik denk namelijk dat het grootste gedeelte van de bevolking dat helemaal niet erg had gevonden.
Terwijl in principe dit ook tegen artikel 1 van de grondwet zou zijn geweest, maar door de nog grotere onderbuik gevoelens tegen pedofielen en het bijna maatschappelijk geaccepteerd is om een hetze tegen ze te voeren zou dat minder slecht ontvangen zijn geweest door alle vrienden in het land.
Graag zou ik dat hier besproken hebben, waarom die dan op slot gaat is mij een raadsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |