nee jij wil een NWS cafe oprichten, dat is een klacht voor NWS Feedback, heeft hier niets te zoekenquote:Op maandag 2 september 2013 15:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor. Ten eerste is het geen klacht, maar een observatie. Ten tweede heeft die observatie niks te maken met posts in NWS, maar posts in dit topic, in POL dus, over NWS.
Het is ze laatst zowaar gelukt om een heel topic niet over NWS te praten. Dat is tegenwoordig al bijzonder.
Dat leer je de komende twee jaar wel af.quote:
... aldus ex-mod Friek_ die voorop loopt in het afzeiken van NWS en het vertonen van irritant trollgedrag in NWS.quote:
het was een slecht topic en het moest dicht, Friek_ vond het ook stomquote:Op maandag 2 september 2013 15:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overigens snap ik niet goed wat iedereen nou zit te zaniken. Het was een grappig topic over die Taliban-koters en aangezien ik moeilijk kan linken naar een nieuwsbericht, deed ik het zo.
Druktemakers
quote:Op maandag 2 september 2013 15:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
altijd zo langzaam of alleen met het keyboard?
nou?quote:
Het ging mij vooral om het 'nieuws' an sich. Heb ook geen idee wat je hier nou precies komt doen.quote:Op maandag 2 september 2013 15:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
het was een slecht topic en het moest dicht, Friek_ vond het ook stom
reageren op je feedbackquote:Op maandag 2 september 2013 15:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het ging mij vooral om het 'nieuws' an sich. Heb ook geen idee wat je hier nou precies komt doen.
Nee, ik wil geen NWS-café oprichten; het bestaat al. Het heet alleen ten onrechte POL-café en is per abuis in het verkeerde subforum geplaatst.quote:Op maandag 2 september 2013 15:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee jij wil een NWS cafe oprichten, dat is een klacht voor NWS Feedback, heeft hier niets te zoeken
weet je zelf ook wel
Trein, internet, connectie valt weg langs de polders met koeien. Wilde ik zeggen.quote:
ok dan heb ik niets gezegdquote:Op maandag 2 september 2013 15:11 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Trein, internet, connectie valt weg langs de polders met koeien. Wilde ik zeggen.
Maar ik ben normaal ook gehandicapt ja.
dan zou ik het in POL feedback proberen, die spelen het dan door naar ons en wij zeggen dan neequote:Op maandag 2 september 2013 15:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen NWS-café oprichten; het bestaat al. Het heet alleen ten onrechte POL-café en is per abuis in het verkeerde subforum geplaatst.
Zegt de meneer die al meerdere malen heeft aangegeven zich niet meer in de POL SC te vertonen, maar psychisch zodanig verknipt en zelfkastijdend in elkaar steekt dat hij het toch elke keer doet.quote:Op maandag 2 september 2013 15:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
... aldus ex-mod Friek_ die voorop loopt in het afzeiken van NWS en het vertonen van irritant trollgedrag in NWS.
Beetje om zich heen schoppen om territorium af te bakenen.quote:Op maandag 2 september 2013 15:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het ging mij vooral om het 'nieuws' an sich. Heb ook geen idee wat je hier nou precies komt doen.
Welke feedback. Ik wees mijn POL-vrienden alleen op een grappig nieuwtje.quote:
Elfje is ietwat wispelturig, maar altijd welkom.quote:Op maandag 2 september 2013 15:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zegt de meneer die al meerdere malen heeft aangegeven zich niet meer in de POL SC te vertonen, maar psychisch zodanig verknipt en zelfkastijdend in elkaar steekt dat hij het toch elke keer doet.
hey ik schop niemand, ik reageer gewoon netjes omdat het over NWS gaat en ik daar de baas van ben, zie het als webcarequote:Op maandag 2 september 2013 15:12 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Beetje om zich heen schoppen om territorium af te bakenen.
Hoi. Kom je hier wel vaker?quote:Op maandag 2 september 2013 15:06 schreef waht het volgende:
[..]
Vriendelijkheid is hier niet te vinden inderdaad. Het lot van anderen interesseert niemand.
nee man je vond het een slecht topic en vond dat het dicht moest maar plaatste het in het verkeerde topicquote:Op maandag 2 september 2013 15:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke feedback. Ik wees mijn POL-vrienden alleen op een grappig nieuwtje.
Het ging niet over NWS, het ging over die met een doek om hun kop aan het spelen waren.quote:Op maandag 2 september 2013 15:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
hey ik schop niemand, ik reageer gewoon netjes omdat het over NWS gaat en ik daar de baas van ben, zie het als webcare
ben toch geen tokkie ofzo
het ging over NWSquote:Op maandag 2 september 2013 15:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het ging niet over NWS, het ging over die met een doek om hun kop aan het spelen waren.
Nee. Ik vond het een absurd nieuwtje dat op mijn lachspieren werkte. Topics hoeven van mij sowieso nooit dicht.quote:Op maandag 2 september 2013 15:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee man je vond het een slecht topic en vond dat het dicht moest maar plaatste het in het verkeerde topic
je moeder is zwaar kutquote:Op maandag 2 september 2013 15:14 schreef Friek_ het volgende:
NWS is maar zwaar kut. De mods trouwens ook, al is Specularium wel grappig.
nee je vond echt dat het dicht moest, Frutsels heeft het voor je geslotenquote:Op maandag 2 september 2013 15:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee. Ik vond het een absurd nieuwtje dat op mijn lachspieren werkte. Topics hoeven van mij sowieso nooit dicht.
Op kliko's zitten telt niet als balkon!quote:Op maandag 2 september 2013 14:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zit jij eigenlijk wel eens op je balkon?
Ik zag laatst een foto van zijn huis en 3-voud heeft echt een prachtig balkon. Neusje van de zalm.quote:Op maandag 2 september 2013 15:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Op kliko's zitten telt niet als balkon!
Ik zoek soms op NWS en kom dan elke keer hier weer terecht. Enig idee hoe dat komt? Heb je mij gezien in de "POL"-slowchats waarin het woord NWS niet viel?quote:Op maandag 2 september 2013 15:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zegt de meneer die al meerdere malen heeft aangegeven zich niet meer in de POL SC te vertonen, maar psychisch zodanig verknipt en zelfkastijdend in elkaar steekt dat hij het toch elke keer doet.
Vind je het zelf ook niet wat droevig dat je dat topic blijkbaar in de gaten hebt gehouden?quote:Op maandag 2 september 2013 15:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zoek soms op NWS en kom dan elke keer hier weer terecht. Enig idee hoe dat komt? Heb je mij gezien in de "POL"-slowchats waarin het woord NWS niet viel?
Kijk: een heel topic geen woord over NWS: POL / [POLCAFE #4383]EI!
En ik ben nergens te bekennen. Ik zie het graag zo.
Met die mooie handgemaakte balustrade?quote:Op maandag 2 september 2013 15:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto van zijn huis en 3-voud heeft echt een prachtig balkon. Neusje van de zalm.
Oke, dan heb ik niets gezegd. Heb ook helemaal geen zin om moeilijk te doen.quote:Op maandag 2 september 2013 15:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
hey ik schop niemand, ik reageer gewoon netjes omdat het over NWS gaat en ik daar de baas van ben, zie het als webcare
ben toch geen tokkie ofzo
Bevalt het leven verder als kanonnenvoer?quote:Op maandag 2 september 2013 15:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
et tu brute?
http://forum.fok.nl/user/history/107365/1/filtersc
Elfletterig heeft een script gemaakt waarin hij een melding krijgt wanneer het woordje "NWS" of "Elfletterig" naar voren komt.quote:Op maandag 2 september 2013 15:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind je het zelf ook niet wat droevig dat je dat topic blijkbaar in de gaten hebt gehouden?
beviel primaquote:Op maandag 2 september 2013 15:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bevalt het leven verder als kanonnenvoer?
Missie geslaagd.quote:Op maandag 2 september 2013 15:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Elke dag, maar niemand reageert ooit op mij. Zo onvriendelijk.
Hou gewoon je bek, teringmongool.quote:Op maandag 2 september 2013 15:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zoek soms op NWS en kom dan elke keer hier weer terecht. Enig idee hoe dat komt? Heb je mij gezien in de "POL"-slowchats waarin het woord NWS niet viel?
Kijk: een heel topic geen woord over NWS: POL / [POLCAFE #4383]EI!
En ik ben nergens te bekennen. Ik zie het graag zo.
quote:Op maandag 2 september 2013 15:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto van zijn huis en 3-voud heeft echt een prachtig balkon. Neusje van de zalm.
Vakwerk!quote:Op maandag 2 september 2013 15:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Met die mooie handgemaakte balustrade?
Hallo.quote:Op maandag 2 september 2013 15:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Elke dag, maar niemand reageert ooit op mij. Zo onvriendelijk.
Iets creatiever graag.quote:Op maandag 2 september 2013 15:22 schreef De_Coulance het volgende:
Er zijn veel slimme NWS-users en domme POL-users (zoals Voorschrift)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |