http://www.nu.nl/politiek(...)spraken-wilders.htmlquote:Tweede Kamerlid Joram van Klaveren is uit de PVV-fractie gestapt vanwege de uitspraken van Geert Wilders over Marokkanen. Donderdagavond stapte ook Roland van Vliet om dezelfde reden uit de fractie.
De uitspraken van Wilders over 'minder Marokkanen' zijn mede-aanleiding voor het besluit van Van Klaveren.
precies ja, optyfen met die kloteTokkies.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:42 schreef bijdehand het volgende:
Willen we meer of minder PVV?
TK: MINDER, MINDER!!
Wilders heeft te weinig mensen die hem echt intern kunnen wijzen op de gevolgen van dingen die hij doet. Volgens mij Bosma alleen, als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:45 schreef Intellectueel het volgende:
Oei. Toch zo langzamerhand een tactisch blunder van Wilders. Dit kan serieuze gevolgen hebben voor de toekomst van de partij.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:46 schreef JanJanJan het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_een_pvvstemmer.html
De enige redacteur van Geenstijl die het snapt
En Fleur.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wilders heeft te weinig mensen die hem echt intern kunnen wijzen op de gevolgen van dingen die hij doet. Volgens mij Bosma alleen, als ik me niet vergis.
Denk dat dat nog gaat tegenvallen eerlijk gezegd. Nu even ongemakkelijk voor Wilders, zeker als beide kamerleden besluiten hun zetel te behouden. Dan moet PVV het tijdelijk met 12 zetels stellen ipv 15 die ze kregen bij de Kamerverkiezingen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:45 schreef Intellectueel het volgende:
Oei. Toch zo langzamerhand een tactisch blunder van Wilders. Dit kan serieuze gevolgen hebben voor de toekomst van de partij.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wilders heeft te weinig mensen die hem echt intern kunnen wijzen op de gevolgen van dingen die hij doet. Volgens mij Bosma alleen, als ik me niet vergis.
Agema absoluut niet. Die gaat kritiekloos door het leven wanneer het aankomt op onze blonde messias. Alleen Bosma inderdaad.quote:
Hooguit 1/5e van de zetels dus. Lekker interessant zeg ik dan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Dus dan scoort hij gewoon weer tussen de 20 en 30 zetels vrees ik.
Volgens jou theorie zou hij dan 15 zetels moeten scoren ipv die 20 tot 30. Tevens heeft elke partij (helaas) wel een kudde schapen achter zich aan lopen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk dat dat nog gaat tegenvallen eerlijk gezegd. Nu even ongemakkelijk voor Wilders, zeker als beide kamerleden besluiten hun zetel te behouden. Dan moet PVV het tijdelijk met 12 zetels stellen ipv 15 die ze kregen bij de Kamerverkiezingen.
Maar Wilders heeft een massa kritiekloze volgelingen die over een paar jaar toch weer op hem stemmen, hoe bont hij het ook maakt. Dus dan scoort hij gewoon weer tussen de 20 en 30 zetels vrees ik.
Bosma schrijft echter wel de meeste PVV-dingen, omdat meneer heel lang in de States heeft gewerkt, waar met modder gooien in de politieke arena volstrekt normaal is.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:49 schreef JanJanJan het volgende:
Bosma is ook een eersterangs kneus.
Als hij een vraag krijgt van een journalist zegt hij dat hij even naar Geert wil luisteren.
Kortom, geen eigen mening maar tot aan zijn elleboog in die dikke geblondeerde reet van Greet.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:alexanderbakker twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 14:48:51Brekend - PVV-raadslid Chris van der Helm stapt op #raad070 reageer retweet
Maar het ging om intern. Ik denk wel dat Agema een van de PVV'ers is die het dichtst bij Wilders staat, samen met Bosma en misschien Van Dijck. En sta je dicht bij Wilders, dan kun je hem intern ook beïnvloeden lijkt mij.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:50 schreef Intellectueel het volgende:
Agema absoluut niet. Die gaat kritiekloos door het leven wanneer het aankomt op onze blonde messias. Alleen Bosma inderdaad.
Wilders was laatst nog boos op Agema. Noemde haar zelf een verrader(?)/iets andersquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar het ging om intern. Ik denk wel dat Agema een van de PVV'ers is die het dichtst bij Wilders staat, samen met Bosma en misschien Van Dijck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |