Daar weet ik verder niks van natuurlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, hoewel de reden bull is uiteraard, maar dat ter zijde...
Jawel, in mijn geval wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
"Nooit" bestaat niet, zeker niet op FOK!
Ow dat weet ik dan weer niet... dat het zo erg is met jequote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel, in mijn geval wel..
Is ook niet erg hoor.
Ryan is wel een kletskous he?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:08 schreef remlof het volgende:
Maar goed, dit zou beter in de gezellige POL SC kunnen natuurlijk
Ja, ik weet ook de reden niet, maar het gebeurt nooit iig.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar weet ik verder niks van natuurlijk
Kennelijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dat weet ik dan weer niet... dat het zo erg is met je
Ik durf er niks meer van te zeggen, straks vragen ze mij nogquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Tijd dat er een nieuwe mod komt, het is nu idd net de SC
RobonHood007 hè, lijkt me aardig experiment iig.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Tijd dat er een nieuwe mod komt, het is nu idd net de SC
Ja ik ken het probleem, dat doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te aardig, ik antwoord altijd wel....
Ja, doe jij het maar gewoon weer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik durf er niks meer van te zeggen, straks vragen ze mij nog
Ja, jij bent ook een kletskous idd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ken het probleem, dat doe ik ook altijd
Zeg je toch nee?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik durf er niks meer van te zeggen, straks vragen ze mij nog
Ja maar jij blijft maar aan de gang nu he? Dan kan ik het niet laten om weer wat te zeggenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook een kletskous idd..
Volgende keer, buddy, want als jij aan de beurt bent dan is je carrière al weg en heb je genoeg tijd over.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:12 schreef GSbrder het volgende:
Ik nomineer mezelf, passend in de D66-traditie hier.
Ik heb het nooit gedaan en ik denk niet dat ik de beste keus zou zijn als POLmod.quote:
Ik wilde al stoppen hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar jij blijft maar aan de gang nu he? Dan kan ik het niet laten om weer wat te zeggen
Welke carrière?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgende keer, buddy, want als jij aan de beurt bent dan is je carrière al weg en heb je genoeg tijd over.
En een beetje begeleiding van mij, dan gaat het wel...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gedaan en ik denk niet dat ik de beste keus zou zijn als POLmod.
Maar Robin zou het wel kunnen denk ik, mits ie genoeg tijd heeft.
Je wooncarrièrequote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welke carrière?
U weet meer dan ik.
Jij gaat toch 3 ton verdienen in het stenen stapelen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welke carrière?
U weet meer dan ik.
Daar komt nooit een einde aan dankzij onze glorieuze verzorgingsstaat.quote:
Jij komt uit Amsterdam-Noord zeker?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
OK doe dat maar, ik wil wel graag altijd het laatste woord hebben
Ik ben niet zo veeleisend, modaal lijkt me voorlopig een ambitieus doel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij gaat toch 3 ton verdienen in het stenen stapelen?
Origineel niet maar wel gewoondquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij komt uit Amsterdam-Noord zeker?.
Als bijbaan tijdens je studie toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben niet zo veeleisend, modaal lijkt me voorlopig een ambitieus doel.
Amsterdammers in het algemeen denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Amsterdam-Noord, die gasten willen altijd het laatste woord toch?
Nee, daar zit ik momenteel niet op.quote:
Nou, ik heb er 1 in huis, ze kunnen goed foeteren, dat weet ik wel...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Amsterdammers in het algemeen denk ik.
Ja dat kan ik ook wel op zijn tijdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, ik heb er 1 in huis, ze kunnen goed foeteren, dat weet ik wel...
Ben je al afgestudeerd joh?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, daar zit ik momenteel niet op.
Geld maakt niet gelukkig, Ryan.
Dan ga ik even plassen, doe hem de groeten...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook wel op zijn tijd
Oh de baas is er
Die zag je toch al nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:18 schreef 99.999 het volgende:
Zo kan ik tussen het geleuter de feedback toch niet meer terugvinden?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan ga ik even plassen, doe hem de groeten....
Nee, denk dat het me binnen 7,5 jaar gaat lukken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben je al afgestudeerd joh?
Duurt ook niet zo lang meer tegenwoordig hè een universitaire studie...
Ik stop al, collega.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:18 schreef 99.999 het volgende:
Zo kan ik tussen het geleuter de feedback toch niet meer terugvinden?
Da fuq zeg, dat is wel een FBtje waard, du_ke deed in dezelfde tijd HBO en uni...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, denk dat het me binnen 7,5 jaar gaat lukken.
Goed punt, dan wachten we nu even op het commentaar van Robin hè... de beoogde opvolger van Joac.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan niks verzinnen, behalve dan dat deze FB wel een SC lijkt, sjezus.
Dan is dit gewoon de 'ontgroening', beetje de FB bezemenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Goed punt, dan wachten we nu even op het commentaar van Robin hè... de beoogde opvolger van Joac.
Yep, maar dan moet-ie ook even de gracht inspringen natuurlijk...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan is dit gewoon de 'ontgroening', beetje de FB bezemen
Dan ga ik dat filmenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Yep, maar dan moet-ie ook even de gracht inspringen natuurlijk...
Ik niet in ieder geval, ik heb er zelfs 1 minder opeens zie ikquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En btw?
Hebben we al een paar notes te pakken?
Jij kunt ze zelf weghalen, denk ik hè?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval, ik heb er zelfs 1 minder opeens zie ik
Oh ik weet al welke dat was.
Ja klopt maar dat heb ik niet gedaan. Is ook niet nodig, ik heb alleen leuke notesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij kunt ze zelf weghalen, denk ik hè?
Toch is het leuk dat je je notes kunt editten, toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja klopt maar dat heb ik niet gedaan. Is ook niet nodig, ik heb alleen leuke notes
Een note editten heb ik nog nooit gedaan, goed idee welquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch is het leuk dat je je notes kunt editten, toch?
Je kan notes wel weghalen, maar voor FA's en A's blijven ze gewoon zichtbaar en die kunnen ze ook terugzettenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja klopt maar dat heb ik niet gedaan. Is ook niet nodig, ik heb alleen leuke notes
Ja, of je plaatst er 100 bij hè...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Een note editten heb ik nog nooit gedaan, goed idee wel
Maar jij was FA toch? Dus eh...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan notes wel weghalen, maar voor FA's en A's blijven ze gewoon zichtbaar en die kunnen ze ook terugzetten
Weet ik schat...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan notes wel weghalen, maar voor FA's en A's blijven ze gewoon zichtbaar en die kunnen ze ook terugzetten
Zit je nu naar een note te vissen Ryan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, of je plaatst er 100 bij hè....
Krijgen we anders een note?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:40 schreef 99.999 het volgende:
Maar goed, ga hier maar mee verder in de SC. Dit blijft het FB Topic.
Ik heb er iig nu al 1.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik schat...
[..]
Zit je nu naar een note te vissen Ryan?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
POL / Verkoper Mein Kampf 'gaat door tot aan de rechter'
Waarom staat dit in POL? Hoort het niet eerder in NWS? Of C&H? Of als je echt diep gaat in TTK of WGR?
Ik zie er geen politiek in. Het is strafrecht.
Ah, sorry. Inderdaad gemist maar de discussie gaat er best aardig. Past op deze manier prima in POL wat ons betreft. Bescheiden branchevervaging is geen ramp.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mijn vraag stond boven het geneuzel, maar is blijkbaar toch ondergesneeuwd. Dus nog maar even...
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |