Je vindt het geen nieuws?quote:
Vind het prima in POL passen.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Je vindt het geen nieuws?
Beargumenteer dat dan eens ipv met een "neuzel niet zo dom" te komen.
En waarom?quote:
Nee, dat ben ik al lang afgeleerd, maar Hexa heeft dat topic in NWS geopend nadat we het er al over hadden in POL / [Centraal] PVV #68: gulden terug, immigratiestopquote:Op woensdag 20 november 2013 23:42 schreef 99.999 het volgende:
Niks mis met nieuws over Politiek in POL. Dat komt al jaren voor. Je bent nu gewoon aan het neuzelen om het neuzelen.
Illiberal al aangesproken?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:32 schreef SpecialK het volgende:
(zal er zo min mogelijk om vragen in dat topic maar vond dit resultaat juist wel interessant)
Moet ik hem een DM sturen?quote:
racisme....quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:13 schreef betyar het volgende:
Dom werk..... Wahtje toch. Een beetje triest om je eigen kutleven af te geven op mij. Vertel eens wat is de reden? Jaloezie?
Lijkt me logisch gezien je bloed vergiftigd is met Joodse eigenschappen.
Technisch gezien 'anti-semitisme'.quote:
Een toonbeeld van goede smaak is het zeker niet. Heb niet voor niets beide heren (of moet ik zeggen kleuters) aangesproken op hun gekissebis. Ben dat gedrag ook meer dan zat. Maar het aanpassen van de TT van de slowchat, tja dat past ook niet direct volgens mij.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:54 schreef Tem het volgende:
Fair enough, het werkt alleen niet mee aan het beeld wat er al van POL en in het bijzonder van de SC is. Het ligt in het verlengde van de De plukkende neger of De morsige moslim. Weet niet of het nou zou geweldig is allemaal.
Die is Israeli. Niet iedere Israeli is een Jood.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef 99.999 het volgende:
Die titel is nu wel actueel toepasbaar met o.a. die voetballer van Vitesse. Daar heb ik geen probleem mee.
Ik wil het resultaat van een opiniepeiling voor de Europese verkiezingen plaatsen. Welk topic heeft de voorkeur?quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:11 schreef 99.999 het volgende:
Hier ook al een topic over de EP verkiezingen POL / Verkiezingen Europees Parlement 2014 #1 ik moet er nog even over nadenken of dit als los topic kan blijven.
Ik denk die ik genoemd heb in die quote.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:08 schreef freako het volgende:
[..]
Ik wil het resultaat van een opiniepeiling voor de Europese verkiezingen plaatsen. Welk topic heeft de voorkeur?
Vreemd dat dit nergens aangegeven staat, het zal vast wel vaker voorkomen dat er klachten zijn. De mods hier blijven ook angstvallig stil. Kritiek is zeker niet welkom op dit punt.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:46 schreef Tem het volgende:
Dit is dan sowieso niet de juiste plek lijkt mij, aangezien hij mod van dit subforum is. Serieuze klachten kan je beter mailen naar forum@fok.nl.
POL / Verkiezingen Europees Parlement 2014 #1quote:Op zondag 12 januari 2014 15:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik denk die ik genoemd heb in die quote.
Kritiek is van harte welkom maar ik ben de enige polmod die online is op dit moment. Beetje gek wanneer ik mezelf zou ontslaanquote:Op zondag 12 januari 2014 15:31 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Vreemd dat dit nergens aangegeven staat, het zal vast wel vaker voorkomen dat er klachten zijn. De mods hier blijven ook angstvallig stil. Kritiek is zeker niet welkom op dit punt.
Ik stel me beschikbaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:42 schreef remlof het volgende:
Misschien hebben jullie er toch een mod bij nodig als men hier meer dan 6 uur op een antwoord moet wachten
Niks voor jou Ryan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, go ahead, buddy, maar niet te links zijn hè.
Nee, ik zou wel willen, maar andersom niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag
Ik denk niet dat dat zijn functioneren als mod zou beïnvloeden, maar als user die zijn mening uit schiet ie tegenwoordig af en toe door naar extreem-links. Maar dat deed ie een paar jaar geleden nog naar extreem-rechts dus ik denk en ik hoop dat ie z'n balans wel vindt ergens in het midden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als hij maar niet te links wordt, Remlof... eerlijk is eerlijk..
Ah op die manier andersom. Nou ik vind je een toffe kerel hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik zou wel willen, maar andersom niet.
Ik ben persona non grata daarvoor..
Ja, okee, maar dat moeten ze erbij vertellen dan: de balans...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat zijn functioneren als mod zou beïnvloeden, maar als user die zijn mening uit schiet ie tegenwoordig af en toe door naar extreem-links. Maar dat deed ie een paar jaar geleden nog naar extreem-rechts dus ik denk en ik hoop dat ie z'n balans wel vindt ergens in het midden.
Maar ik word nooit mod...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah op die manier andersom. Nou ik vind je een toffe kerel hoor![]()
maar ik kan me er wel iets bij voorstellen
Daar weet ik verder niks van natuurlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, hoewel de reden bull is uiteraard, maar dat ter zijde...
Jawel, in mijn geval wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
"Nooit" bestaat niet, zeker niet op FOK!
Ow dat weet ik dan weer niet... dat het zo erg is met jequote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel, in mijn geval wel..
Is ook niet erg hoor.
Ryan is wel een kletskous he?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:08 schreef remlof het volgende:
Maar goed, dit zou beter in de gezellige POL SC kunnen natuurlijk
Ja, ik weet ook de reden niet, maar het gebeurt nooit iig.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar weet ik verder niks van natuurlijk
Kennelijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dat weet ik dan weer niet... dat het zo erg is met je
Ik durf er niks meer van te zeggen, straks vragen ze mij nogquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Tijd dat er een nieuwe mod komt, het is nu idd net de SC
RobonHood007 hè, lijkt me aardig experiment iig.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Tijd dat er een nieuwe mod komt, het is nu idd net de SC
Ja ik ken het probleem, dat doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te aardig, ik antwoord altijd wel....
Ja, doe jij het maar gewoon weer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik durf er niks meer van te zeggen, straks vragen ze mij nog
Ja, jij bent ook een kletskous idd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ken het probleem, dat doe ik ook altijd
Zeg je toch nee?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik durf er niks meer van te zeggen, straks vragen ze mij nog
Ja maar jij blijft maar aan de gang nu he? Dan kan ik het niet laten om weer wat te zeggenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook een kletskous idd..
Volgende keer, buddy, want als jij aan de beurt bent dan is je carrière al weg en heb je genoeg tijd over.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:12 schreef GSbrder het volgende:
Ik nomineer mezelf, passend in de D66-traditie hier.
Ik heb het nooit gedaan en ik denk niet dat ik de beste keus zou zijn als POLmod.quote:
Ik wilde al stoppen hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar jij blijft maar aan de gang nu he? Dan kan ik het niet laten om weer wat te zeggen
Welke carrière?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgende keer, buddy, want als jij aan de beurt bent dan is je carrière al weg en heb je genoeg tijd over.
En een beetje begeleiding van mij, dan gaat het wel...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gedaan en ik denk niet dat ik de beste keus zou zijn als POLmod.
Maar Robin zou het wel kunnen denk ik, mits ie genoeg tijd heeft.
Je wooncarrièrequote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welke carrière?
U weet meer dan ik.
Jij gaat toch 3 ton verdienen in het stenen stapelen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welke carrière?
U weet meer dan ik.
Daar komt nooit een einde aan dankzij onze glorieuze verzorgingsstaat.quote:
Jij komt uit Amsterdam-Noord zeker?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
OK doe dat maar, ik wil wel graag altijd het laatste woord hebben
Ik ben niet zo veeleisend, modaal lijkt me voorlopig een ambitieus doel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij gaat toch 3 ton verdienen in het stenen stapelen?
Origineel niet maar wel gewoondquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij komt uit Amsterdam-Noord zeker?.
Als bijbaan tijdens je studie toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben niet zo veeleisend, modaal lijkt me voorlopig een ambitieus doel.
Amsterdammers in het algemeen denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Amsterdam-Noord, die gasten willen altijd het laatste woord toch?
Nee, daar zit ik momenteel niet op.quote:
Nou, ik heb er 1 in huis, ze kunnen goed foeteren, dat weet ik wel...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Amsterdammers in het algemeen denk ik.
Ja dat kan ik ook wel op zijn tijdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, ik heb er 1 in huis, ze kunnen goed foeteren, dat weet ik wel...
Ben je al afgestudeerd joh?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, daar zit ik momenteel niet op.
Geld maakt niet gelukkig, Ryan.
Dan ga ik even plassen, doe hem de groeten...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook wel op zijn tijd
Oh de baas is er
Die zag je toch al nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:18 schreef 99.999 het volgende:
Zo kan ik tussen het geleuter de feedback toch niet meer terugvinden?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan ga ik even plassen, doe hem de groeten....
Nee, denk dat het me binnen 7,5 jaar gaat lukken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben je al afgestudeerd joh?
Duurt ook niet zo lang meer tegenwoordig hè een universitaire studie...
Ik stop al, collega.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:18 schreef 99.999 het volgende:
Zo kan ik tussen het geleuter de feedback toch niet meer terugvinden?
Da fuq zeg, dat is wel een FBtje waard, du_ke deed in dezelfde tijd HBO en uni...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, denk dat het me binnen 7,5 jaar gaat lukken.
Goed punt, dan wachten we nu even op het commentaar van Robin hè... de beoogde opvolger van Joac.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan niks verzinnen, behalve dan dat deze FB wel een SC lijkt, sjezus.
Dan is dit gewoon de 'ontgroening', beetje de FB bezemenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Goed punt, dan wachten we nu even op het commentaar van Robin hè... de beoogde opvolger van Joac.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |