Klopt nog steeds, zoals je ziet zijn de meeste lieden hier extreem links.quote:Op maandag 25 november 2013 14:25 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
en je zegt altijd dat je een hekel aan links hebt
Heb ik ookquote:Op maandag 25 november 2013 14:25 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
en je zegt altijd dat je een hekel aan links hebt
Nee. Deze test doet dat juist niet. Economische en sociale thema's zijn strikt gescheiden op de 2 assen. Lees nog even hun filosofie door.quote:Op maandag 25 november 2013 14:29 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Heb ik ook.
Maar dit is een Amerikaanse site dus dan ben je gelijk links als je invult dat seks voor het huwelijk acceptabel is en zo.
You are a Neo-Conservative. 3 percent of the test participators are in the same category and 86 percent are more extremist than you.quote:Op maandag 25 november 2013 14:29 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Heb ik ook.
Maar dit is een Amerikaanse site dus dan ben je gelijk links als je invult dat seks voor het huwelijk acceptabel is en zo.
www.politicaltest.net is beter want Europees en je kunt uitslagen vergelijken per land, geslacht en leeftijdsgroep...
Tja, een beperkte visie op de wereld kan ik geen pluspunt noemen.quote:Op maandag 25 november 2013 14:35 schreef Stranger het volgende:
Economic Left/Right: -6.62
Social Libertarian/Authoritarian: -7.08
[ afbeelding ]
Ik kan me met deze stellingen en vragen niet voorstellen dat iemand niet in dit kwadrant valt.
You are a Leftist-Fascist.quote:Op maandag 25 november 2013 14:39 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
You are a Neo-Conservative. 3 percent of the test participators are in the same category and 86 percent are more extremist than you.
[ afbeelding ]
ik had ditquote:Op maandag 25 november 2013 14:41 schreef IPA35 het volgende:
[..]
You are a Leftist-Fascist.
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |