Klopt nog steeds, zoals je ziet zijn de meeste lieden hier extreem links.quote:Op maandag 25 november 2013 14:25 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
en je zegt altijd dat je een hekel aan links hebt
Heb ik ookquote:Op maandag 25 november 2013 14:25 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
en je zegt altijd dat je een hekel aan links hebt
Nee. Deze test doet dat juist niet. Economische en sociale thema's zijn strikt gescheiden op de 2 assen. Lees nog even hun filosofie door.quote:Op maandag 25 november 2013 14:29 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Heb ik ook.
Maar dit is een Amerikaanse site dus dan ben je gelijk links als je invult dat seks voor het huwelijk acceptabel is en zo.
You are a Neo-Conservative. 3 percent of the test participators are in the same category and 86 percent are more extremist than you.quote:Op maandag 25 november 2013 14:29 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Heb ik ook.
Maar dit is een Amerikaanse site dus dan ben je gelijk links als je invult dat seks voor het huwelijk acceptabel is en zo.
www.politicaltest.net is beter want Europees en je kunt uitslagen vergelijken per land, geslacht en leeftijdsgroep...
Tja, een beperkte visie op de wereld kan ik geen pluspunt noemen.quote:Op maandag 25 november 2013 14:35 schreef Stranger het volgende:
Economic Left/Right: -6.62
Social Libertarian/Authoritarian: -7.08
[ afbeelding ]
Ik kan me met deze stellingen en vragen niet voorstellen dat iemand niet in dit kwadrant valt.
You are a Leftist-Fascist.quote:Op maandag 25 november 2013 14:39 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
You are a Neo-Conservative. 3 percent of the test participators are in the same category and 86 percent are more extremist than you.
[ afbeelding ]
ik had ditquote:Op maandag 25 november 2013 14:41 schreef IPA35 het volgende:
[..]
You are a Leftist-Fascist.
![]()
[ afbeelding ]
Wat waren je waardes?quote:Op maandag 25 november 2013 14:43 schreef jogy het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt wel hoor, ik ben wel van de vredige persoonlijke vrijheid en wat bescherming tegen de grotere corporaties die zich nu honderden jaren hebben kunnen voeden op de samenleving.
Alleen IPA35 is bereid er wat aan te doen met wat geweld.quote:Op maandag 25 november 2013 14:44 schreef arjan1112 het volgende:
We zijn beiden tegen geloof en tegen het milieu ...
wheheh
Klopt. Jullie 2 staan het hoogst op de "ik wil weten wat jij in jouw slaapkamer doet en met wie en oh wee als het me niet bevalt" lijst.quote:Op maandag 25 november 2013 14:46 schreef IPA35 het volgende:
Woestijnvos en ik zijn de enige eckte fascisten.
Maar ik heb juist tegen dat soort dingen gestemdquote:Op maandag 25 november 2013 14:49 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Klopt. Jullie 2 staan het hoogst op de "ik wil weten wat jij in jouw slaapkamer doet en met wie en oh wee als het me niet bevalt" lijst.
Exact.quote:Op maandag 25 november 2013 14:52 schreef arjan1112 het volgende:
Kijk ik heb de meeste vragen met 'voor' of 'tegen' beantwoord , als je steeds 'erg voor' of 'erg tegen' invult, dan kom je er extremer uit, denk ik
Machthebbers worden vanzelf autoritair.quote:Op maandag 25 november 2013 14:53 schreef arjan1112 het volgende:
Waar blijven de mensen die in de midden van het paarse vak scoren?
Blauw blijft helemaal leeg... toch zit daar merkel, Obama en Cameron
klopt wel aardig, toch? Ik had je iig in die hoek verwacht.quote:
Het viel me ook nog wel mee. Op een vraag als: "If economic globalisation is inevitable, it should primarily serve humanity rather than the interests of trans-national corporations." kun je alleen maar antwoorden "serve humanity", of je moet een hart van steen hebben, maar ondertussen zou ik wel graag zien dat trans-national corporations geen (daar is tie weer) steen in de weg worden gelegd.quote:Op maandag 25 november 2013 15:00 schreef SpecialK het volgende:
[..]
klopt wel aardig, toch? Ik had je iig in die hoek verwacht.
Geen idee meer, test is allang weggeklikt.quote:
Er klopt helemaal niets van dat plaatje. Die Hollande zou zich het beste thuisvoelen in een gesticht, en het is kolder dat Barack Obama ook maar iets met rechts zou hebben. Die man is met zijn achtergrond als community organizer nog linkser dan du_ke.quote:Op maandag 25 november 2013 14:27 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]
ik sta het dichtste bij Hollande, hoe is het mogelijk
ik ben op veel gebieden dan ook helemaal niet zo links hoorquote:Op maandag 25 november 2013 15:12 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Er klopt helemaal niets van dat plaatje. Die Hollande zou zich het beste thuisvoelen in een gesticht, en het is kolder dat Barack Obama ook maar iets met rechts zou hebben. Die man is met zijn achtergrond als community organizer nog linkser dan du_ke.
Het testje laat wat anders zien.quote:Op maandag 25 november 2013 15:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
ik ben op veel gebieden dan ook helemaal niet zo links hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |