twitter:fritswester twitterde op donderdag 20-03-2014 om 17:53:12BREKEND: PVV-Kamerlid Roland van Vliet stapt per direct uit fractie vanwege uitlatingen Wilders over Marokanen. Zie #RTLNIEUWS 18.00 uur reageer retweet
quote:PVV-Kamerlid Roland van Vliet stapt per direct uit de PVV-fractie. Hij kan zich niet vinden in de uitlatingen die Geert Wilders gisteren deed over Marokkanen.
"Het voelt als een bevrijding," aldus Van Vliet tegenover RTL Nieuws. "Ik moest voor mezelf iets goedpraten. Dat kan ik niet. Er zijn zoveel Marokkanen die het goed doen in Nederland."
"Eerst ging het over islamitische uitwassen, toen ging het over criminelen en nu gaat het over de hele groep. Het is een glijdende schaal. Dit is de druppel die de emmer doet overlopen. Per direct stap ik uit de fractie."
Hij zegt wel wat nieuws. En dan ook nog lobbyclubs voor Marokkanen, hoofdredacteuren en andere prominenten wegzetten als 'idioten'.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:09 schreef John5 het volgende:
Sukkel. Wilders zegt niets nieuws, maar nu een hoop idioten extra opheft veroorzaken word het meneer te heet onder de voeten. Daar heb je wat aan, zulke mensen
Tsja, wat is normaal in deze tijd. Ben het iig niet met hem eens.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij zegt wel wat nieuws. En dan ook nog lobbyclubs voor Marokkanen, hoofdredacteuren en andere prominenten wegzetten als 'idioten'.
Jij vindt die uitspraken van Wilders zeker heel normaal?
Het gaat helemaal niet over een hele groep. Iedereen doet net alsof Wilders riep dat alle Marokkanen gedeporteerd moeten worden.quote:Eerst ging het over islamitische uitwassen, toen ging het over criminelen en nu gaat het over de hele groep.
Hij ziet niet dat hij dat niet wil! Net als dat hij niet zei dat hij alleen criminele Marokkanen bedoeldequote:Op donderdag 20 maart 2014 18:14 schreef John5 het volgende:
[..]
Tsja, wat is normaal in deze tijd. Ben het iig niet met hem eens.
[..]
Het gaat helemaal niet over een hele groep. Iedereen doet net alsof Wilders riep dat alle Marokkanen gedeporteerd moeten worden.
En hondstrouwe Dion Graus natuurlijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:14 schreef Mint_Clansell het volgende:
Uiteindelijk verlaten alle PVV-ratten het zinkende schip. Behalve Fleur Goebbels.
En Martin Himmler.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:15 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
En hondstrouwe Dion Graus natuurlijk.
quote:Guus Valk @apjvalk · 3 min.
Vertrekmeter: Marokkanen: 0. PVV: 1.
Ik zie hem er wel voor aan om Wilders een loer te draaien wanneer hij zijn kans rijk ziet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:15 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
En hondstrouwe Dion Graus natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |