Er zitten al twee mods in het topic. Zo te zien kijken ze het nog even aan.quote:Op zondag 16 februari 2014 08:22 schreef Boze_Appel het volgende:
POL / VVD Amsterdam: "sociale woning op de Amsterdamse grachten, bah."
Kuttopic.
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:37 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
Hoi Tem,
jij bent de Moderator van FOK!, die mijn TOPIC heeft gesloten.
Nu wil ik je beslissing niet in twijfel trekken, maar als ik het in een O(NZ moet proberen, zou je dat een kans willen geven?
Is een slotje niet voorbarig, een tweede kans?
Bij gebrek aan goede argumenten hoort het gewoon niet in POL thuisquote:Op zondag 23 februari 2014 16:26 schreef Voorschrift het volgende:
Flauw, perfect goed topic om PvdA te bashen gewoon te sluiten.
PvdA bashen is niet enkel een goed argument, maar ook een burgerplicht.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij gebrek aan goede argumenten hoort het gewoon niet in POL thuis
Op de PVV-website misschien, om in het gevlei bij de GBL te komenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
PvdA bashen is niet enkel een goed argument, maar ook een burgerplicht.
De GBL heeft er niks mee uit te staan, diens economische beleid belachelijk maken is evengoed een burgerplicht.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Op de PVV-website misschien, om in het gevlei bij de GBL te komen
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
PvdA bashen is niet enkel een goed argument, maar ook een burgerplicht.
Bankiers door het slijk halen, dát is pas een burgerplicht.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De GBL heeft er niks mee uit te staan, diens economische beleid belachelijk maken is evengoed een burgerplicht.
Om vervolgens smekend aan het bureautje te komen zitten omdat je weer 's geld nodig hebt.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Bankiers door het slijk halen, dát is pas een burgerplicht.
Dit is geen SC, maar opbouwende kritiek en beargumentatie om het topic weer open te krijgen.quote:
Ik heb anders nog niets inhoudelijks gezien, alleen maar bagger.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit is geen SC, maar opbouwende kritiek en beargumentatie om het topic weer open te krijgen.
Post dan ook eens wat zinnigs.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb anders nog niets inhoudelijks gezien, alleen maar bagger.
Dat heb ik al in het gesloten topic gedaan, van mij hoeft het dan ook niet meer open.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Post dan ook eens wat zinnigs.
Boeiend.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik al in het gesloten topic gedaan, van mij hoeft het dan ook niet meer open.
Done, heb er gelijk centraal tagje aangekoppeld.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:12 schreef freako het volgende:
POL / [Centraal] PVV #67: De Grote Blonde Oppositieleider
POL / [Centraal] PVV #68: gulden terug, immigratiestop
Kunnen deze twee topics toegevoegd worden aan deze reeks:
Topicreeks: De PVV
Dan open je hem in V&A ofzo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:34 schreef Faux. het volgende:
POL / Hoe duur is jouw stem?
Waarom dicht? Vind het wel interessant eigenlijk, voor hoeveel verkoopt een burger zijn democratie?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |