Ze hebben 3 kleine kernwapens en vrijwel geen middelen om ze ergens op te gooienquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Omdat ze massavernietigingswapens hebben en niemand zit te wachten op WO3; daarom komen ze er mee weg.
ik denk dat ze een miljard per maand van zuid Korea willen hebben en dat ze daarom zo moeilijk doenquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:30 schreef wereldvreemd83 het volgende:
En wat is de reden dat ze zo zitten te provoceren?
Uhm, ik wil niet veel zeggen hoor, maar ik heb wel een keertje de moeite genomen een uurtje rond te kijken in de bergen van noord Korea met Google maps, genoeg vlieg basissen, met grote vliegtuigen, waarschijnlijk redden ze het inmiddels wel om een bommetje op ZK te gooien.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:36 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ze hebben 3 kleine kernwapens en vrijwel geen middelen om ze ergens op te gooien.
Ook pas sinds een paar jaar. Ze zijn al ruim 50 jaar in oorlog. Beetje flauw argument vind je ook niet?quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Omdat ze massavernietigingswapens hebben en niemand zit te wachten op WO3; daarom komen ze er mee weg.
Vliegtuigen hebben kerosine en onderhoud nodig en ze moeten ook nog blijven vliegen boven de modernste luchtafweergeschut. Lijkt me lastig met vliegtuigen die decennia oud zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:38 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Uhm, ik wil niet veel zeggen hoor, maar ik heb wel een keertje de moeite genomen een uurtje rond te kijken in de bergen van noord Korea met Google maps, genoeg vlieg basissen, met grote vliegtuigen, waarschijnlijk redden ze het inmiddels wel om een bommetje op ZK te gooien.
Nee, eigenlijk niet, ik vind een mogelijke escalatie tussen Noord- en Zuid-Korea die mogelijk zorgt voor een oorlogsregio met Japan, China, Rusland en Amerika niet bepaald flauw te noemen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:40 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ook pas sinds een paar jaar. Ze zijn al ruim 50 jaar in oorlog. Beetje flauw argument vind je ook niet?
Wauw, je bent in Noord Korea geweest en hebt alles gezien, wat ben ik blij dat er iemand op FOK! is met zo veel kennis.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:44 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Vliegtuigen hebben kerosine en onderhoud nodig en ze moeten ook nog blijven vliegen boven de modernste luchtafweergeschut. Lijkt me lastig met vliegtuigen die decennia oud zijn.
Zegt iemand die de oorlogssterkte van Noord-Korea beoordeelt via Google maps.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:45 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Wauw, je bent in Noord Korea geweest en hebt alles gezien, wat ben ik blij dat er iemand op FOK! is met zo veel kennis.
Ja, eerlijk gezegd geloof ik wel dat die mogelijkheid bestaat aangezien er genoeg terroristische organisaties, laat staan landen, zijn die er baat bij zullen hebben als er een oorlog ontstaat. zorgt voor genoeg onrust in die regio en voor het geval je niet weet, er worden nog met enige regelmatig kernwapens gesmokkeld.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:48 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Zegt iemand die de oorlogssterkte van Noord-Korea beoordeelt via Google maps.
Het land is al een jaar of 20 in volledige isolatie met wat contact op China na. Het land is straat en straatarm. Jij denkt wel dat ze vliegtuigen hebben die modern luchtafweerschut kan ontwijken?
In dubbel bodem van koffers? Naast de herione?quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, eerlijk gezegd geloof ik wel dat die mogelijkheid bestaat aangezien er genoeg terroristische organisaties, laat staan landen, zijn die er baat bij zullen hebben als er een oorlog ontstaat. zorgt voor genoeg onrust in die regio en voor het geval je niet weet, er worden nog met enige regelmatig kernwapens gesmokkeld.
Nee, gewoon tussen de andere containers op de grote schepen. Of gewoon apart op een boot.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:03 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
In dubbel bodem van koffers? Naast de herione?
Op de vraag hoe ze ermee wegkomen gaf jij onder andere als antwoord dat ze massavernietigingswapens hebben. Nu hebben ze die niet altijd gehad, sterker nog het hele leger is nog voorzien van materieel uit de jaren 60.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, ik vind een mogelijke escalatie tussen Noord- en Zuid-Korea die mogelijk zorgt voor een oorlogsregio met Japan, China, Rusland en Amerika niet bepaald flauw te noemen.
En daar heb je verder bronnen van? Is er ooit al een onderschept?quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:06 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, gewoon tussen de andere containers op de grote schepen. Of gewoon apart op een boot.
Aan hun eigen bevolking laten zien dat ze 'goed' zijn... Die mensen horen namelijk alleen wat ze mogen horen en dat is die spierballentaal die ze nu hanteren. Daarnaast zijn die militaire parades er ok daarvoor. Dat die wapens hopeloos verouderd zijn weten de burgers van noord korea niet en de nieuwe wapens zien ze niet van de VS.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:30 schreef wereldvreemd83 het volgende:
Seoul met haar 10 miljoen inwoners ligt nog geen 50 kilometer van de grens met Noord-Korea. Die stad loopt een reëel risico, 3 kleine kernwapens en de gevolgen zijn niet te overzien.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:38 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Uhm, ik wil niet veel zeggen hoor, maar ik heb wel een keertje de moeite genomen een uurtje rond te kijken in de bergen van noord Korea met Google maps, genoeg vlieg basissen, met grote vliegtuigen, waarschijnlijk redden ze het inmiddels wel om een bommetje op ZK te gooien.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:50 schreef zarGon het volgende:
Kijk maar hoeveel mensen er in Seoul wonen en wat de afstand is tussen Seoul en de Noord-Koreaanse grens.
Ja, een paar jaar geleden in Rotterdam, in Hong Kong kan ik me nog herinneren. Vast wel vaker, maar je denkt toch niet dat dat altijd maar bekend wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:09 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
En daar heb je verder bronnen van? Is er ooit al een onderschept?
Ow, wat jammer dat ik net op het nieuws heb gemist dat ze een atoombom een een container hebben gevonden. Tot 2 maal aan toe nog wel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:13 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, een paar jaar geleden in Rotterdam, in Hong Kong kan ik me nog herinneren. Vast wel vaker, maar je denkt toch niet dat dat altijd maar bekend wordt gemaakt.
Tja, je kan niet alles oppikken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:16 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ow, wat jammer dat ik net op het nieuws heb gemist dat ze een atoombom een een container hebben gevonden. Tot 2 maal aan toe nog wel.
Ze komen ermee weg omdat buurland China ze steunt (steunde). In de Koreaanse oorlog hebben we kunnen zien wat er gebeurt als China en Noord-Korea tegen Zuid-Korea en zijn bondgenoten strijdt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:30 schreef wereldvreemd83 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |