abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125228229
En wat is de reden dat ze zo zitten te provoceren?
  zaterdag 13 april 2013 @ 12:31:37 #2
294141 tarantism
hups in die kont
pi_125228238
tijd om eens een boek te lezen knul
pi_125228308
Omdat ze massavernietigingswapens hebben en niemand zit te wachten op WO3; daarom komen ze er mee weg.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_125228312
Wat vind jij dat we moeten doen dan? Aanvallen omdat ze een grote mond hebben :')?
pi_125228325
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Omdat ze massavernietigingswapens hebben en niemand zit te wachten op WO3; daarom komen ze er mee weg.
Ze hebben 3 kleine kernwapens en vrijwel geen middelen om ze ergens op te gooien :').
pi_125228336
quote:
5s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:30 schreef wereldvreemd83 het volgende:
ik denk dat ze een miljard per maand van zuid Korea willen hebben en dat ze daarom zo moeilijk doen
pi_125228350
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:36 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Ze hebben 3 kleine kernwapens en vrijwel geen middelen om ze ergens op te gooien :').
Uhm, ik wil niet veel zeggen hoor, maar ik heb wel een keertje de moeite genomen een uurtje rond te kijken in de bergen van noord Korea met Google maps, genoeg vlieg basissen, met grote vliegtuigen, waarschijnlijk redden ze het inmiddels wel om een bommetje op ZK te gooien.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_125228380
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ook pas sinds een paar jaar. Ze zijn al ruim 50 jaar in oorlog. Beetje flauw argument vind je ook niet?
pi_125228447
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:38 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Uhm, ik wil niet veel zeggen hoor, maar ik heb wel een keertje de moeite genomen een uurtje rond te kijken in de bergen van noord Korea met Google maps, genoeg vlieg basissen, met grote vliegtuigen, waarschijnlijk redden ze het inmiddels wel om een bommetje op ZK te gooien.
Vliegtuigen hebben kerosine en onderhoud nodig en ze moeten ook nog blijven vliegen boven de modernste luchtafweergeschut. Lijkt me lastig met vliegtuigen die decennia oud zijn.
pi_125228462
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:40 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ook pas sinds een paar jaar. Ze zijn al ruim 50 jaar in oorlog. Beetje flauw argument vind je ook niet?
Nee, eigenlijk niet, ik vind een mogelijke escalatie tussen Noord- en Zuid-Korea die mogelijk zorgt voor een oorlogsregio met Japan, China, Rusland en Amerika niet bepaald flauw te noemen.
pi_125228480
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:44 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Vliegtuigen hebben kerosine en onderhoud nodig en ze moeten ook nog blijven vliegen boven de modernste luchtafweergeschut. Lijkt me lastig met vliegtuigen die decennia oud zijn.
Wauw, je bent in Noord Korea geweest en hebt alles gezien, wat ben ik blij dat er iemand op FOK! is met zo veel kennis.
pi_125228529
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:45 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Wauw, je bent in Noord Korea geweest en hebt alles gezien, wat ben ik blij dat er iemand op FOK! is met zo veel kennis.
Zegt iemand die de oorlogssterkte van Noord-Korea beoordeelt via Google maps.

Het land is al een jaar of 20 in volledige isolatie met wat contact op China na. Het land is straat en straatarm. Jij denkt wel dat ze vliegtuigen hebben die modern luchtafweerschut kan ontwijken?
pi_125228570
Kijk maar hoeveel mensen er in Seoul wonen en wat de afstand is tussen Seoul en de Noord-Koreaanse grens.
pi_125228589
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:48 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Zegt iemand die de oorlogssterkte van Noord-Korea beoordeelt via Google maps.

Het land is al een jaar of 20 in volledige isolatie met wat contact op China na. Het land is straat en straatarm. Jij denkt wel dat ze vliegtuigen hebben die modern luchtafweerschut kan ontwijken?
Ja, eerlijk gezegd geloof ik wel dat die mogelijkheid bestaat aangezien er genoeg terroristische organisaties, laat staan landen, zijn die er baat bij zullen hebben als er een oorlog ontstaat. zorgt voor genoeg onrust in die regio en voor het geval je niet weet, er worden nog met enige regelmatig kernwapens gesmokkeld.
pi_125228855
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ja, eerlijk gezegd geloof ik wel dat die mogelijkheid bestaat aangezien er genoeg terroristische organisaties, laat staan landen, zijn die er baat bij zullen hebben als er een oorlog ontstaat. zorgt voor genoeg onrust in die regio en voor het geval je niet weet, er worden nog met enige regelmatig kernwapens gesmokkeld.
In dubbel bodem van koffers? Naast de herione?
pi_125228928
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 13:03 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

In dubbel bodem van koffers? Naast de herione?
Nee, gewoon tussen de andere containers op de grote schepen. Of gewoon apart op een boot.
pi_125228939
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk niet, ik vind een mogelijke escalatie tussen Noord- en Zuid-Korea die mogelijk zorgt voor een oorlogsregio met Japan, China, Rusland en Amerika niet bepaald flauw te noemen.
Op de vraag hoe ze ermee wegkomen gaf jij onder andere als antwoord dat ze massavernietigingswapens hebben. Nu hebben ze die niet altijd gehad, sterker nog het hele leger is nog voorzien van materieel uit de jaren 60.

Ze mogen nu dan kernwapens hebben, dat is pas sinds kort. Daarnaast, was Saddam Hoessein toch ook in het bezit van deze wapens? Dat heeft de VS volgens mij niet tegengehouden, integendeel
pi_125228987
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 april 2013 13:06 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Nee, gewoon tussen de andere containers op de grote schepen. Of gewoon apart op een boot.
En daar heb je verder bronnen van? Is er ooit al een onderschept?
pi_125228992
quote:
Aan hun eigen bevolking laten zien dat ze 'goed' zijn... Die mensen horen namelijk alleen wat ze mogen horen en dat is die spierballentaal die ze nu hanteren. Daarnaast zijn die militaire parades er ok daarvoor. Dat die wapens hopeloos verouderd zijn weten de burgers van noord korea niet en de nieuwe wapens zien ze niet van de VS.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 13 april 2013 @ 13:11:14 #20
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_125229028
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:38 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Seoul met haar 10 miljoen inwoners ligt nog geen 50 kilometer van de grens met Noord-Korea. Die stad loopt een reëel risico, 3 kleine kernwapens en de gevolgen zijn niet te overzien.

Edit: zarGon was mij voor

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:50 schreef zarGon het volgende:
Kijk maar hoeveel mensen er in Seoul wonen en wat de afstand is tussen Seoul en de Noord-Koreaanse grens.
Ok stelletje hokboeren
pi_125229084
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 13:09 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

En daar heb je verder bronnen van? Is er ooit al een onderschept?
Ja, een paar jaar geleden in Rotterdam, in Hong Kong kan ik me nog herinneren. Vast wel vaker, maar je denkt toch niet dat dat altijd maar bekend wordt gemaakt.
pi_125229144
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 april 2013 13:13 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ja, een paar jaar geleden in Rotterdam, in Hong Kong kan ik me nog herinneren. Vast wel vaker, maar je denkt toch niet dat dat altijd maar bekend wordt gemaakt.
Ow, wat jammer dat ik net op het nieuws heb gemist dat ze een atoombom een een container hebben gevonden. Tot 2 maal aan toe nog wel.
pi_125229168
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 13:16 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Ow, wat jammer dat ik net op het nieuws heb gemist dat ze een atoombom een een container hebben gevonden. Tot 2 maal aan toe nog wel.
Tja, je kan niet alles oppikken.
  Donald Duck held zaterdag 13 april 2013 @ 13:24:05 #24
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_125229301
Ook al zou NK niet in staat zijn om kernwapens te lanceren, ze kunnen alsnog veel schade aanrichten.
Ze hebben zwaar verouderd materiaal, maar wel flinke aantallen ervan. Voor hun uiteindelijke onvermijdelijke nederlaag kunnen ze veel doden veroorzaken in Seoul
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 13 april 2013 @ 13:25:40 #25
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_125229334
quote:
Ze komen ermee weg omdat buurland China ze steunt (steunde). In de Koreaanse oorlog hebben we kunnen zien wat er gebeurt als China en Noord-Korea tegen Zuid-Korea en zijn bondgenoten strijdt.

Ze provoceren (volgens een Noord-Korea deskundige (niet ik)) om de bevolking in het gareel te houden. Dit doen ze door middel van het creëren van een vijand. Al weet bijna niemand hoe ver ze daadwerkelijk willen gaan en hoe sterk ze zij qua militaire kracht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')