De partij voor de dieren krijgt niks voor elkaar; dion wel...quote:Kamer neemt drie moties van PVV-er Graus aan De Tweede Kamer heeft met ruime meerderheid drie moties van het Heerlense PVV-Tweede Kamerlid Dion Graus over proefdieren aangenomen.
In één motie staat dat er een databank moet komen voor dierproeven en proefdieren. In een andere wordt de regering opgedragen onderzoek te doen naar de explosieve stijging van het aantal gedode dieren voor of tijdens proeven. Ook moeten er volgens deze motie minder dieren op voorraad worden gehouden.
In de derde motie staat dat er eindelijk werk moet worden gemaakt van de afname van het aantal proefdierapen bij een onderzoeksscentrum in Rijswijk. Daar zijn er nu nog meer dan 1400.
Apetrots
Heerlenaar Graus zegt in een reactie apetrots te zijn op het aannemen van de drie moties.
Ik denk dat die meer hebben bereikt dat Dion Grausquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:13 schreef arjan1112 het volgende:
De partij voor de dieren krijgt niks voor elkaar; dion wel...
Is dat een vak tegenwoordig?quote:Dion Graus werkte als autoverkoper, dierenartsbezoeker en als verkoopmanager
Wat dan? Ik heb ze eigenlijk vooral horen janken over het eten in de kantine van de Tweede Kamer.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat die meer hebben bereikt dat Dion Graus
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:38 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Wat dan? Ik heb ze eigenlijk vooral horen janken over het eten in de kantine van de Tweede Kamer.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:13 schreef De Speld het volgende:
Kamer neemt drie moties van PVV-er Graus aan De Tweede Kamer heeft met ruime meerderheid drie moties van het Heerlense PVV-Tweede Kamerlid Dion Graus over proefdieren en kutmarokkanen aangenomen.
In één motie staat dat er een databank moet komen voor dierproeven, proefmarokkanen en proefdieren. In een andere wordt de regering opgedragen onderzoek te doen naar de explosieve stijging van het aantal gedode dieren voor of tijdens proeven. Graus amendeerde de motie met het voorstel voortaan in plaats van proefdieren, kutmarokkanen te gebruiken. Ook moeten er volgens deze motie minder dieren op voorraad worden gehouden.
In de derde motie staat dat er eindelijk werk moet worden gemaakt van de afname van het aantal proefdierapen bij een onderzoeksscentrum in Rijswijk. Daar zijn er nu nog meer dan 1400.
Apetrots
Heerlenaar Graus zegt in een reactie apetrots te zijn op het aannemen van de drie moties en hoopt dat de nutteloze tests die nu op onschuldige apen gedaan worden, in de toekomst op kutmarokkanen gedaan kunnen worden.
Ja, is een vertegenwoordiger in bv medicijnen voor dieren.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:28 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Is dat een vak tegenwoordig?
Die niet op dieren getest worden?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, is een vertegenwoordiger in bv medicijnen voor dieren.
Of hij is toen ergens geradicaliseerdquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die niet op dieren getest worden?
Nou, wat een succes. De dierenpolitie is al afgeschaft voordat ie goed en wel was ingevoerd. Er zijn helemaal geen aparte dierenagenten gekomen, zoals Dion wilde. Er zijn een paar agenten geweest die een extra cursusje gevolgd hebben en die nu dieren als 'taakaccent' hebben.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:08 schreef arjan1112 het volgende:
Vandaag op de voorpagina van het Algemeen Dagblad:
'Dierenpolitie succes'
Die idioot is er gek genoeg voor.quote:
Ik ben het niet vaak met je eens maar nu wel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die idioot is er gek genoeg voor.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen de Penquin (Mr. Cobblepot)?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |