abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138251679
Misschien zouden we ons dan realiseren dat we allemaal een aardige leuke pedofiel in de buurt hebben, dat we allemaal een cdtje hebben van Gary Glitter en Michael Jackson en dat pedofielen ook gewoon maar mensen zijn die er niets aan kunnen doen.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 01:30:11 #27
319979 Fok-it
All is well
pi_138251726
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 01:20 schreef Skv het volgende:

[..]

whatever, stomme zak :')
Whatever? Hoe oud ben je? 8?

Maakt heel veel uit ja.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_138251742
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 01:20 schreef Skv het volgende:

[..]

whatever, stomme zak :')
mongool
pi_138251756
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 01:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Interessante stelling wel. En TS zet even het verschil tussen pedofielen en pedoseksuelen in de OP want blijkbaar zijn er mensen die het nog steeds niet (willen) snappen.
joh, na een avond in de kroeg zijn niet alle finesses direct herleidbaar. Blij dat er direct diverse huilbuien Door losbarsten hier. :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_138251968
Inwoners van Deventer hebben furieus gereageerd op het bericht dat er een Marokkaan in hun stad kwam wonen. Verontruste buurtbewoners hebben een gesprek met de burgemeester aangevraagd en hem in de populaire talkshow Pauw en Witteman een ultimatum gesteld. "De Marokkaan verdwijnt, op de manier van de burgemeester, en anders op onze manier". De woordvoerder van de burgemeester liet weten dat de burgemeester van mening was dat Marokkanen ook ergens moeten worden gehuisvest. Vooralsnog blijft het onrustig in de Overijsselse stad.
pi_138252038
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 00:11 schreef Handheld het volgende:
Ik vraag mij nu al een tijdje af wat er was gebeurd als Wilders had geroepen
"Willen jullie meer of minder pedofielen??
En iedereen had minder gescandeerd.

Wat waren dan de gevolgen voor de beste man?
Ik denk dat hij dan heel wat minder kritiek had gehad, wat denk jij?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_138252056
Beetje een kuttopic, omdat Marokkaans zijn niet strafbaar is ( :') ) en pedoseksueel zijn dat wel is.

Vind ik dat gedoe omtrent pedofielen de laatste tijd ook nogal overdreven trouwens hoor, als iemand pedofiel is maar daar niets mee doet heb ik echt geen enkel probleem met zo iemand.
pi_138252060
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 02:08 schreef Pokkelmans het volgende:
Inwoners van Deventer hebben furieus gereageerd op het bericht dat er een Marokkaan in hun stad kwam wonen. Verontruste buurtbewoners hebben een gesprek met de burgemeester aangevraagd en hem in de populaire talkshow Pauw en Witteman een ultimatum gesteld. "De Marokkaan verdwijnt, op de manier van de burgemeester, en anders op onze manier". De woordvoerder van de burgemeester liet weten dat de burgemeester van mening was dat Marokkanen ook ergens moeten worden gehuisvest. Vooralsnog blijft het onrustig in de Overijsselse stad.
:D
pi_138252519
quote:
15s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 00:32 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee pedoseksualiteit is een misdrijf. idioot
Dat is verkrachting sowieso.
ROBODEMONS..................|:(
pi_138252520
Saai topic

[ Bericht 97% gewijzigd door Joezi op 28-03-2014 07:33:55 ]
pi_138252523
ps alle vrouwen zijn pedo!
pi_138252896
Wat als mijn tante klootjes had, was ze dan mijn oom geweest?

Toedeloe

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2014 07:35:03 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')