Whatever? Hoe oud ben je? 8?quote:
joh, na een avond in de kroeg zijn niet alle finesses direct herleidbaar. Blij dat er direct diverse huilbuien Door losbarsten hier.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 01:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Interessante stelling wel. En TS zet even het verschil tussen pedofielen en pedoseksuelen in de OP want blijkbaar zijn er mensen die het nog steeds niet (willen) snappen.
Ik denk dat hij dan heel wat minder kritiek had gehad, wat denk jij?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:11 schreef Handheld het volgende:
Ik vraag mij nu al een tijdje af wat er was gebeurd als Wilders had geroepen
"Willen jullie meer of minder pedofielen??
En iedereen had minder gescandeerd.
Wat waren dan de gevolgen voor de beste man?
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:08 schreef Pokkelmans het volgende:
Inwoners van Deventer hebben furieus gereageerd op het bericht dat er een Marokkaan in hun stad kwam wonen. Verontruste buurtbewoners hebben een gesprek met de burgemeester aangevraagd en hem in de populaire talkshow Pauw en Witteman een ultimatum gesteld. "De Marokkaan verdwijnt, op de manier van de burgemeester, en anders op onze manier". De woordvoerder van de burgemeester liet weten dat de burgemeester van mening was dat Marokkanen ook ergens moeten worden gehuisvest. Vooralsnog blijft het onrustig in de Overijsselse stad.
Dat is verkrachting sowieso.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee pedoseksualiteit is een misdrijf. idioot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |