Kanttekening:quote:Op zondag 23 juni 2013 19:03 schreef DriekOplopers het volgende:
Die Limburgers, met hun provincie vol chemische fabrieken, die minder "giftreinen" willen, zijn natuurlijk de weg kwijt. De trein is veel veiliger dan de (vracht)auto!
http://www.voorbeterov.nl/page3.php
Wel gek dat dat (en ook Nijmegen - Kleef) ooit onderdeel was van de links-Rijnse hoofdroute.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:06 schreef Bitlord het volgende:
Het vooroorlogse spoortje is trouwens in Kesteren, het voormalige traject Kesteren - Amersfoort.
jammer dat je het weer niet gesnapt hebt, limburg vraagt om een extra spoor buiten de kernen ipv minder treinen.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:03 schreef DriekOplopers het volgende:
Die Limburgers, met hun provincie vol chemische fabrieken, die minder "giftreinen" willen, zijn natuurlijk de weg kwijt. De trein is veel veiliger dan de (vracht)auto!
http://www.voorbeterov.nl/page3.php
Ik sluit me hier bij aan máár ik vind wel dat hij een punt heeft. Er wordt heel vaak gezegd dat het niet meer over het spoor mag terwijl de veiligheid veel hoger ligt dan bij het wegtransport.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:51 schreef icloud het volgende:
[..]
jammer dat je het weer niet gesnapt hebt, limburg vraagt om een extra spoor buiten de kernen ipv minder treinen.
Je vergeet even dat in het centrum van Venlo een groot rangeerterrein ligt waar die treinen moeten rangeren. Lekker veilig. Maar wanneer ga je eens achter Veolia aan met hun zo kort mogelijke treinen?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:03 schreef DriekOplopers het volgende:
Die Limburgers, met hun provincie vol chemische fabrieken, die minder "giftreinen" willen, zijn natuurlijk de weg kwijt. De trein is veel veiliger dan de (vracht)auto!
http://www.voorbeterov.nl/page3.php
Nee de gemeente sittard-geleen roermond weert en venlo willen een geisoleerd spoor op kosten van schultzquote:
Als. De gemeente hun zin krijgen, en ze hun eigen "betuweroute" krijgen kunnen de giftreinn juist opvoeren.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:14 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik sluit me hier bij aan máár ik vind wel dat hij een punt heeft. Er wordt heel vaak gezegd dat het niet meer over het spoor mag terwijl de veiligheid veel hoger ligt dan bij het wegtransport.
Daa lees ik niets over in het bericht dat de grondslag vormt van ons commentaar.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:51 schreef icloud het volgende:
[..]
jammer dat je het weer niet gesnapt hebt, limburg vraagt om een extra spoor buiten de kernen ipv minder treinen.
Staat dus kletspraat in, zoals het verzwijgen dat die Belgische dode pas een dag later viel door een inschattingsfout over het riool. En het verzwijgen dat spoor vele malen veiliger is dan weg.quote:Limburgse steden: minder giftreinen
Limburgse gemeenten willen dat er minder giftreinen door hun regio rijden. Ze gaan op korte termijn daarover praten met de Rijksoverheid en het Platform Transportveiligheid, schrijft burgemeester Cammaert van Roermond in een brief aan zijn gemeenteraad.
Volgens bestuurders van de gemeenten Roermond, Sittard-Geleen en Venlo zijn de burgers ongerust geworden na het ongeval met een giftrein in het Vlaamse Wetteren, begin mei. Door de hoge concentraties giftige stoffen die daarbij vrijkwamen, kwam een iemand om het leven en moesten honderden mensen zich in het ziekenhuis laten behandelen.
Speciale aandacht
Volgens burgemeester Cammaert is het vervoer van gevaarlijke stoffen over het spoor de afgelopen jaren toegenomen. Het gaat daarbij om brandbare, giftige en explosieve stoffen.
De Limburgse gemeenten willen een "permanente verbetering van de veiligheid op het spoor". Ze vragen speciale aandacht voor de trajecten die door de bebouwde kom lopen.
NOS.nl, niet nu.nlquote:Op maandag 24 juni 2013 00:24 schreef icloud het volgende:
Nu.nl is niet de meest betrouwbare bron, ik zie l1 toch als betrouwbaarder op dit dossier.
Dan nog blijf ik de berichtgeving van l1 betrouwbaarder vinden, de gemeentes zetten in op een extra spoor buiten de kernen niet op vermindering.quote:
Daarin lees ik hetzelfde als wat NOS schrijft, maar dan in minder woorden.quote:Gesprekken over vermindering giftreinen
Roermond, Venlo en Sittard-Geleen gaan praten met het Rijk praten over giftreinen die door de gemeenten rijden.
Ze willen dat het aantal giftreinen door woonwijken wordt verminderd.
Dat schrijft burgemeester Peter Cammaert van Roermond in antwoord op vragen van de raadsfractie van de VVD. Aanleiding voor de actie van de gemeenten en Veiligheidsregio Limburg Noord actie is de ramp met de giftrein begin mei in het Belgische Wetteren.
Treinen met de gevaarlijke stof acrylnitril die in Wetteren slachtoffers maakte rijden ook door Roermond, blijkt uit de antwoorden van Cammaert.
Ik vind je suggestie "Jammer dat je het weer niet gesnapt hebt" etc. wel wat vervelend, eerlijk gezegd. Er is nu naar diverse bronnen verwezen, en in al die bronnen wordt nergens verwezen naar wat jij beweert.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:51 schreef icloud het volgende:
[..]
jammer dat je het weer niet gesnapt hebt, limburg vraagt om een extra spoor buiten de kernen ipv minder treinen.
Toen had je ook concurrentie op het spoor, alleen bouwden ze dan maar gelijk een heel nieuwe spoorlijn. Meen dat HIJSM de spoorlijnquote:Op zondag 23 juni 2013 20:41 schreef Igen het volgende:
[..]
Wel gek dat dat (en ook Nijmegen - Kleef) ooit onderdeel was van de links-Rijnse hoofdroute.
Dat "toontje" is aanmatigend omdat MVBOV boze brieven uitpoept met een vaart waar de belastingdienst jaloers op kan zijn en waar regelmatig iets rammelt aan de inhoud, nog afgezien van het feit dat veel mensen het niet met MVBOV eens zijn en ook niet het idee hebben dat ze daardoor vertegenwoordigd worden. Dat roept, begrijpelijkerwijs, irritatie op bij sommige mensen.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:07 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Ik vind je suggestie "Jammer dat je het weer niet gesnapt hebt" etc. wel wat vervelend, eerlijk gezegd. Er is nu naar diverse bronnen verwezen, en in al die bronnen wordt nergens verwezen naar wat jij beweert.
Discussie is goed. Inhoudelijke aanvullingen zijn zelfs nog beter. Maar dat aanmatigende toontje van je, maakt dat het me moeite kost nog met je te praten. Doe daar eens wat aan. Da's leuker voor je omgeving en daarmee vanzelf ook leuker voor jou.
Leg eens uit. Wat heeft een goederentrein met goed ov te maken? Ja dat die dingen een reizigerstrein niet in de weg moeten rijden. Verder helemaal niets.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:03 schreef DriekOplopers het volgende:
Die Limburgers, met hun provincie vol chemische fabrieken, die minder "giftreinen" willen, zijn natuurlijk de weg kwijt. De trein is veel veiliger dan de (vracht)auto!
http://www.voorbeterov.nl/page3.php
Hoi Geldermalsen.quote:Op maandag 24 juni 2013 08:48 schreef dennistd het volgende:
Zoek de fout:tip: hij zit niet in de tekst
De Betuweroute.quote:Op maandag 24 juni 2013 08:50 schreef James1988 het volgende:
Die horizontale lijn onder Den Bosch, wat moet die voorstellen
Het is een column eah.quote:Op maandag 24 juni 2013 08:23 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Leg eens uit. Wat heeft een goederentrein met goed ov te maken? Ja dat die dingen een reizigerstrein niet in de weg moeten rijden. Verder helemaal niets.
Mooi man. ZO weinig benul hebben van waar je mee bezig bentquote:
Er gaan alleen sprinters stoppen.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:43 schreef Nielsch het volgende:
Hoe kom ik erachter welke treinen straks gaan stoppen op Utrecht Vaartsche Rijn? Het schijnt een overstapstation te moeten gaan worden voor studenten uit het zuiden en oosten, richting de Uithof. Dit om Centraal te ontlasten. Dan zou je toch verwachten dat er ook wat intercities uit Den Bosch en Nijmegen enzo stoppen, of niet? Daarnaast vast wat sprinters naar Lunetten, Houten, Zeist en Maarn enzo.
Waar vond je deze trouwens?quote:Op maandag 24 juni 2013 08:48 schreef dennistd het volgende:
Zoek de fout:tip: hij zit niet in de tekst
Dus die overstap- en ontlastingsfunctie slaat dus nergens op? Lijkt me dat je als student op weg naar de Uithof dus gewoon de intercity naar CS neemt en dan de tram naar de Uithof. Waarschijnlijk sneller namelijk.quote:
Voor de studenten die met de stoptrein vanuit de richtingen Den Bosch en Arnhem komen is het wel een aardig stukje korter hoor. En je hebt op Vaartsche Rijn een veel kortere overstapafstand dan op Centraal.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dus die overstap- en ontlastingsfunctie slaat dus nergens op? Lijkt me dat je als student op weg naar de Uithof dus gewoon de intercity naar CS neemt en dan de tram naar de Uithof. Waarschijnlijk sneller namelijk.
Heb je de rest van deze pagina al gezien?quote:Op maandag 24 juni 2013 09:55 schreef dennistd het volgende:
Die stond vandaag in de Metro, pagina 9: http://www.readmetro.com/(...)d/download/20130624/
Je pakt in elk geval de reizigers vanaf Gouda Goverwelle, Woerden, Vleuten, Utrecht Terwijde, Utrecht Leidsche Rijn, Utrecht Lunetten, Houten, Houten Castellum, Culemborg, Geldermalsen, Zaltbommel, Tiel, Bunnik, Driebergen-Zeist, Maarn, Veenendaal Centrum, Veenendaal West en Rhenen op die manier. En als er ook nog een stoppen Utrecht-Arnhem komt kan dat ook nog voor Veenendaal De Klomp, Ede-Wageningen, Wolfheze, Oosterbeek en Arnhem.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dus die overstap- en ontlastingsfunctie slaat dus nergens op? Lijkt me dat je als student op weg naar de Uithof dus gewoon de intercity naar CS neemt en dan de tram naar de Uithof. Waarschijnlijk sneller namelijk.
Bron: http://nos.nl/artikel/521673-spookthalys-in-vlaanderen.htmlquote:'Spook-Thalys' in Vlaanderen
Terwijl de NS naarstig zoekt naar een vervanging voor de Fyra, rijden er in België bijna lege Thalys-treinen. Het gaat om een zogeheten 'spook-Thalys' tussen Oostende en Brussel, die nauwelijks wordt gebruikt. Ook de Thalys vanuit Luik is vaak onderbezet.
Het gaat om volwaardige Thalys-treinen met een topsnelheid van 300 kilometer per uur. Tussen Oostende en Brussel rijdt de Thalys over normaal spoor en kan daardoor niet harder dan de reguliere trein. Ook zijn de treinkaartjes fors duurder. Daardoor blijft de trein tussen Brussel en Oostende grotendeels leeg. De bezettingsgraad ligt rond de 10 procent.
NS
Op dezelfde Thalys naar Amsterdam is het de afgelopen maanden juist bijzonder druk. De trein is vaak volgeboekt. De NS wil graag dat er meer Thalys-treinen naar Nederland gaan rijden, maar zegt dat de Belgen zelf over de invulling van hun Thalys-verbindingen gaan.
Eerder werd al bekend dat er dit najaar voor Nederland één extra Thalys beschikbaar komt; een treinstel dat nu nog in onderhoud is. Daardoor stijgt het aantal hogesnelheidsverbindingen tussen Brussel-Amsterdam van 9 naar 11 à 12 per dag.
De Belgische minister van Overheidsbedrijven Labille heeft gezegd dat hij zich dit najaar samen met de Belgische spoorwegmaatschappij NMBS over de toekomst van de Thalys naar Oostende en Luik gaat buigen.
'Wafelijzerpolitiek'
De 'spookThalys' is in België niet onomstreden. Omdat ze zelden vol zitten, draaien ze behoorlijke verliezen. De Vlaamse verbinding kost de overheid jaarlijks zo'n 1,7 miljoen euro. Het Waalse equivalent kost 4,3 miljoen euro. Toch is de trein afschaffen politiek ingewikkeld. Omdat de ene Thalys in Wallonië rijdt en de ander in Vlaanderen, steekt een aloude Belgische politieke knoop de kop op.
"De spook-Thalys is het resultaat van een typisch Belgisch fenomeen: wafelijzerpolitiek", zegt correspondent Joris van Poppel. "Toen Wallonië een Thalys wilde naar Luik, wilde Vlaanderen er ook een, naar Oostende."
Voor het afschaffen geldt hetzelfde probleem: de Vlamingen zijn alleen bereid afstand te doen van hun directe verbinding met Parijs, als ook de Walen daartoe bereid zijn.
De Thalys waar het over gaat rijdt vanaf Luik via Namen, Charleroi en Bergen naar Rijsel, die rijdt niet naar Duitsland. Zowel de Waalse als de Vlaamse rijden eenmaal daags. En zo erg is het vermoed ik echt, zo worden stations Halle en Leuven overgeslagen door bepaalde IC's tussen Brussel en Wallonië....quote:Op maandag 24 juni 2013 10:00 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Bron: http://nos.nl/artikel/521673-spookthalys-in-vlaanderen.html
Is het zo erg in Belgie dat zelf treinen exact verdeeld worden? Ik bedoel voor de Thalys naar Luik: Daar zit nog Duitsland achter... Is het dan ook zo in Belgie dat er bijvoorbeeld evenveel lijntjes in het weekend geen dienst doen aan de Waalse danwel aan de Vlaamse zijde? Zo van, "Wij op zondag geen trein hier dan daar ook ergens geen trein op zondag, kan me niet verrotte waar, als het maar ergens is..." ?
FTFY.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:02 schreef dennistd het volgende:
Over het algemeen is het Wallonië dat voordeel heeft geld verkwist van de wafelijzerpolitiek volgens mij, dus ik kan me voorstellen dat Vlaanderen in dit geval denkt: laat ons er ook eens voordeel van hebben. geld verkwisten.
Het zou toch veel te makkelijk zijn als het overal het zelfde zou werken?quote:
Nogal.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het zou toch veel te makkelijk zijn als het overal het zelfde zou werken?
Maar van de NS iig wel netjes, die borg in vrij-reizen was echt de grootste onzin.
Bij Cxxn wordt hier ook aan gewerkt, hoorde ik de afgelopen week.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het zou toch veel te makkelijk zijn als het overal het zelfde zou werken?
Maar van de NS iig wel netjes, die borg in vrij-reizen was echt de grootste onzin.
mja, er moet ook ruimte zijn voor goederenvervoer per spoor, daar kun je niet op tegen zijn. Door dat goed te regelen hoeven ze reizigerstreinen niet al te veel in de weg te rijden en zelf ook niet overal aan de kant te staan.quote:Op maandag 24 juni 2013 08:23 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Leg eens uit. Wat heeft een goederentrein met goed ov te maken? Ja dat die dingen een reizigerstrein niet in de weg moeten rijden. Verder helemaal niets.
Dat is al minstens een half jaar zo!quote:Op maandag 24 juni 2013 10:46 schreef James1988 het volgende:
Bij de NS-abonnementen wordt in de vrij reizen-periode tegenwoordig geen borg meer afgeschreven, m.u.v. Connexxion.
Watch mequote:Op maandag 24 juni 2013 11:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, er moe ook ruimte zijn voor goederenvervoer per spoor, daar kun je niet op tegen zijn.
hahaha. Het per trein vervoeren van een stel dozen tussen de Rotterdamse haven en het Ruhrgebied bespaart heel wat vrachtwagenrittenquote:
Zaterdag stonden we stil even voor Köln, en toen ik uit het raam keek zag ik iets dat me aan jou deed denken:quote:
Goed begin is het halve werkquote:Op maandag 24 juni 2013 11:25 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zaterdag stonden we stil even voor Köln, en toen ik uit het raam keek zag ik iets dat me aan jou deed denken:
Een badslipperexpress die een klein deel van zijn lading verloren is
Uit de richting Rhenen zijn het er vrij weinig. Een groot deel van de studenten heeft z'n fiets op station Bunnik staan en fietst dan het laatste stukje naar de Uithof.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:00 schreef dennistd het volgende:
[..]
Je pakt in elk geval de reizigers vanaf Gouda Goverwelle, Woerden, Vleuten, Utrecht Terwijde, Utrecht Leidsche Rijn, Utrecht Lunetten, Houten, Houten Castellum, Culemborg, Geldermalsen, Zaltbommel, Tiel, Bunnik, Driebergen-Zeist, Maarn, Veenendaal Centrum, Veenendaal West en Rhenen op die manier. En als er ook nog een stoppen Utrecht-Arnhem komt kan dat ook nog voor Veenendaal De Klomp, Ede-Wageningen, Wolfheze, Oosterbeek en Arnhem.
twitter:itsemiel twitterde op maandag 24-06-2013 om 09:42:09Wantoestanden door @NS_online Station Oisterwijk. Goederentrein blokkeert 30 min de overweg. http://t.co/CzEcBJvHAk reageer retweet
Dat gebeurt in Olst ook met enige regelmaat. Is verder natuurlijk niet voor de NS maar PrutsRail.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:53 schreef Peterselieman het volgende:
In Oisterwijk ging het vanochtend ook lekker getuige deze tweettwitter:itsemiel twitterde op maandag 24-06-2013 om 09:42:09Wantoestanden door @NS_online Station Oisterwijk. Goederentrein blokkeert 30 min de overweg. http://t.co/CzEcBJvHAk reageer retweet
twitter:treinreiziger twitterde op maandag 24-06-2013 om 11:42:18@ProRail Jullie eigen advertentie in Metro (blz8) gezien? Ook het kaartje in de advertentie? Ziet er niet echt goed uit .... reageer retweet
twitter:ProRail twitterde op maandag 24-06-2013 om 11:50:01@treinreiziger We hebben het gezien, de plaatsnamen kloppen niet. We passen dit aan in de advertenties die nog geplaatst gaan worden. reageer retweet
Sorry maar we moeten natuurlijk wel doen wat we gecommuniceerd hebbenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:05 schreef Duvel het volgende:
Ja, dat ineens Geldermalsen - Arnhem eruit ligt.
Boven of beneden?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:05 schreef Fiorano het volgende:
Waar zijn er eigenlijk mee bezig op Duivendrecht? Lijkt op perron verlenging
Verwaande kuthipsterquote:Op maandag 24 juni 2013 11:53 schreef Peterselieman het volgende:
In Oisterwijk ging het vanochtend ook lekker getuige deze tweettwitter:itsemiel twitterde op maandag 24-06-2013 om 09:42:09Wantoestanden door @NS_online Station Oisterwijk. Goederentrein blokkeert 30 min de overweg. http://t.co/CzEcBJvHAk reageer retweet
Benedenquote:
Die zijn al 340 meter, volgens mij is dat de IC-norm. En volgens mij wordt met SAAL ook alleen Riekerpolder-Duivendrecht aansl. west (aansluiting Utrechtboog) verdubbeld.quote:
perronverplaatsing: http://plannen.ouder-amst(...)station-duivendrechtquote:Op maandag 24 juni 2013 12:05 schreef Fiorano het volgende:
Waar zijn er eigenlijk mee bezig op Duivendrecht? Lijkt op perron verlenging
Dat gebeurt in België ook op RailTime. Als er via verbindingsspoor 234 ipv 235 gereden wordtquote:Op maandag 24 juni 2013 12:20 schreef Peterselieman het volgende:
ach ja, vanochtend reden de treinen tussen Groningen en Leeuwarden volgens de borden via een andere route.
Via de omroep werd gemeld dat de normale route gereden wordt
dan zijn ze daarin wat doorgeslagen.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:33 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dat gebeurt in België ook op RailTime. Als er via verbindingsspoor 234 ipv 235 gereden wordt
Toen ik een soortgelijke opmerking plaatste op Het Grote Blote TietenForum werd me dat niet geheel in dank afgenomenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan zijn ze daarin wat doorgeslagen.
Wat zal het een reiziger het roesten als onderweg via spoor x of y gereden wordt, zolang de trein maar stopt op het station waar de reiziger uit dan wel over moet stappen
wat een autistenbende is het daar danquote:Op maandag 24 juni 2013 12:38 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Toen ik een soortgelijke opmerking plaatste op Het Grote Blote TietenForum werd me dat niet geheel in dank afgenomen
dan wordt het tijd dat ze wat losser wordenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Valt verder wel mee. Ze zijn er vooral heel erg conservatief en vinden dit juist secuur. Tjah.
Er zijn er een aantal bij die tegen de automatisering en 'concentratie van de seinhuizen' zijn zoals die daar nu heel uitgebreid plaatsvindt.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan wordt het tijd dat ze wat losser worden
Ja die houden het liefst al die verborgen werkloosheid in stand.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:23 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Er zijn er een aantal bij die tegen de automatisering en 'concentratie van de seinhuizen' zijn zoals die daar nu heel uitgebreid plaatsvindt.
tsja, NMBS en InfraBel moeten de financiële touwtjes wat aanhalen, dus ja, ik snap wel dat ze voor modernisering en automatisering kiezen.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:23 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Er zijn er een aantal bij die tegen de automatisering en 'concentratie van de seinhuizen' zijn zoals die daar nu heel uitgebreid plaatsvindt.
De rest van dat Twitter gesprekquote:
twitter:itsemiel twitterde op maandag 24-06-2013 om 09:50:22.@NS_online Weet ik niet, ik ben over de trein geklommen want na een half uur had ik er genoeg van. Moet JIJ dat niet weten?! reageer retweet
twitter:itsemiel twitterde op maandag 24-06-2013 om 10:08:06@MathijsScotty De NS zou wel moeten weten dat er een trein staat, dat de reizigers geinformeerd zijn en dat er een aanspreek punt is. reageer retweet
Beetje blijven zitten kankeren op een bedrijf dat er niks mee te maken heeft en maar vol blijven houden als je erop geattendeerd wordt.twitter:itsemiel twitterde op maandag 24-06-2013 om 10:17:21@MathijsScotty @ProRail Of het NS of ProRail is, zou de reiziger niet uit moeten maken, noch voor nalatigheid moeten zorgen. reageer retweet
De trein blokkeert heel het eilandperron inclusief overweg ernaartoe. Daar is niet echt een alternatief voor.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:38 schreef KnightSolaire het volgende:
Ga gewoon naar een andere overweg als er een storing is of de overweg langdurig bezet is. Ja dat kost je extra tijd maar tussen de bomen door zwalken kost je misschien je leven.
Op Nederlands grondgebied rijdt dat ding onder de vlag van NSquote:Op maandag 24 juni 2013 13:42 schreef KnightSolaire het volgende:
Ik heb ooit iemand de NS horen beschuldigen van het niet rijden van een Belgische stoptrein. Ook zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |