mja ach, ik had willen uitslapenquote:Op maandag 10 juni 2013 06:55 schreef b2py het volgende:
Toen ik ging slapen waren er nog 2 reacties nodig, niet verwacht dat dat vannacht niet even opgelost werd
quote:Op maandag 10 juni 2013 06:23 schreef Darkwing_Duck het volgende:
2 Spoorcollumns![]()
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)en-magneetzweeftrein
Kutcolumn. Eindhoven >> Delft + Twente.quote:Onvoorstelbaar, dat een technisch hoogbegaafd (Delft! Twente!), welvarend land als Nederland
Prima column. En dat hij Eindhoven vergeet, doet daar weinig aan af.quote:Op maandag 10 juni 2013 08:19 schreef Ireyon het volgende:
[..]
[..]
Kutcolumn. Eindhoven >> Delft + Twente.
Afgelopen nacht waren daar nog werkzaamheden... toeval? Of haastwerk geweest?twitter:NS_online twitterde op maandag 10-06-2013 om 09:03:59Rotterdam-Den Haag C: er rijden minder treinen door een seinstoring. http://t.co/hysDWicrPi #RtdGvc reageer retweet
quote:Op maandag 10 juni 2013 09:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Hoogwater legt treiinverkeer Amsertdam - Berlijn plat.
Dat meldt de Duitse nieuwssite N24 maandag.
De IC van Amsterdam naar Berlijn rijdt niet verder dan Hannover.
De dijk bij Fischbeck hield het in de nacht van zondag op maandag niet meer en vormt sindsdien een gevaar voor een belangrijke spoorbrug. De breuk is ongeveer 50 meter lang.
Hoe lang de verschillende trajecten nog gesloten zullen blijven is niet bekend en afhankelijk van het hoogwater. Op sommige plekken wordt het treinverkeer omgeleid.
Bron:Nu.nl
Is dat bericht inclusief spelfouten? Of is het een parafrasering van jou op je mobiel?quote:Op maandag 10 juni 2013 09:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Hoogwater legt treiinverkeer Amsertdam - Berlijn plat.
Dat meldt de Duitse nieuwssite N24 maandag.
De IC van Amsterdam naar Berlijn rijdt niet verder dan Hannover.
De dijk bij Fischbeck hield het in de nacht van zondag op maandag niet meer en vormt sindsdien een gevaar voor een belangrijke spoorbrug. De breuk is ongeveer 50 meter lang.
Hoe lang de verschillende trajecten nog gesloten zullen blijven is niet bekend en afhankelijk van het hoogwater. Op sommige plekken wordt het treinverkeer omgeleid.
Bron:Nu.nl
Daar zat ik net in, riepen ook geen reden om ofzoquote:Op maandag 10 juni 2013 09:09 schreef James1988 het volgende:
Afgelopen nacht waren daar nog werkzaamheden... toeval? Of haastwerk geweest?twitter:NS_online twitterde op maandag 10-06-2013 om 09:03:59Rotterdam-Den Haag C: er rijden minder treinen door een seinstoring. http://t.co/hysDWicrPi #RtdGvc reageer retweet
Duidelijke briefquote:Op maandag 10 juni 2013 10:03 schreef DriekOplopers het volgende:
Vandaag heeft Voor Beter OV het verzoek om een onderzoek in te stellen naar de gang van zaken rond het HSL-Zuid dossier, bij de Europese Commissie ingediend. Voor Beter OV is van mening dat er sprake is van door de Staat in stand gehouden machtsmisbruik door HSA (NS en KLM), van illegale staatssteun aan HSA en van kartelvorming door de Staat en HSA.
Voor Beter OV vindt dat de overheid door het nog steeds niet intrekken van de concessie en door nog steeds niet op zoek te gaan naar een andere exploitant van de treindiensten op de HSL Zuid, de NS bevoordeelt en de reiziger aan het lijntje houdt. Daarom vraagt Voor Beter OV aan de Europese Commissie om de zaak te onderzoeken, en zich een oordeel te vormen.
Lees de brief aan de Europese Commissie: http://www.voorbeterov.nl/130606.php
Nee het is gekopieerd, vanaf een nieuwssite op een mobiel, maar ik zie dat er een alinea overgeslagen is.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:55 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Is dat bericht inclusief spelfouten? Of is het een parafrasering van jou op je mobiel?
SPOILER: Dienstregeling met afkortingen (pas op!!!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Oei oei oeiquote:Op maandag 10 juni 2013 09:31 schreef bork het volgende:
[..]Als het zondag maar weer werkt, heen gaan we via Frankfurt, Braunschweig, maar nog even billen knijpen want het is nog niet voorbij geloof ik
.
Niet dus:
Unwetter: Auf der Strecke Berlin Ostbahnhof - Wolfsburg Hbf zwischen Berlin Ostbahnhof und Wolfsburg Hbf.
Es kommt zu großen Betriebsbeeinträchtigungen in beide Richtungen im Fernverkehr der Deutschen Bahn
Crap ben in de IC naar Almere gestapt...quote:Op maandag 10 juni 2013 12:17 schreef Fiorano het volgende:
Nee heh schommelboten zitten nu ook al in de IC schiphol - Amersfoort
je hebt mazzel dat een paar minuten na je aankomst op Almere de sprinter naar Utrecht vertrekt.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:54 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Crap ben in de IC naar Almere gestapt...
Toeval, anders was hij direct wel ontstaan denk ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:09 schreef James1988 het volgende:
Afgelopen nacht waren daar nog werkzaamheden... toeval? Of haastwerk geweest?twitter:NS_online twitterde op maandag 10-06-2013 om 09:03:59Rotterdam-Den Haag C: er rijden minder treinen door een seinstoring. http://t.co/hysDWicrPi #RtdGvc reageer retweet
het is iig wel opvallend dat na werkzaamheden regelmatig storingen ontstaan rond plaatsen waar gewerkt is.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:12 schreef b2py het volgende:
[..]
Toeval, anders was hij direct wel ontstaan denk ik.
Het blijft mij verbazen hoe die kerel zichzelf iedere keer weer nog een niveau van onkundiger verklaart.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:11 schreef Aardappelscheermes het volgende:
En nog meer geschop tegen wat scheenbenen: http://www.rtlnieuws.nl/e(...)-nederland-fout-gaat
Zondermeer.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is iig wel opvallend dat na werkzaamheden regelmatig storingen ontstaan rond plaatsen waar gewerkt is.
mja, hij heeft qua kern van zijn betoog wel gelijk. Hij stelt terecht dat Nederland terecht is gekomen in een managementcultuur, terwijl de mensen die de handen uit de mouwen steken het weer meer voor het zeggen moeten krijgen.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Het blijft mij verbazen hoe die kerel zichzelf iedere keer weer nog een niveau van onkundiger verklaart.
Deze scheet hadden we pas 80 keer gehoord toch?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:11 schreef Aardappelscheermes het volgende:
En nog meer geschop tegen wat scheenbenen: http://www.rtlnieuws.nl/e(...)-nederland-fout-gaat
De landen met de machtigste vakbonden zijn de landen die wij regelmatig als bananenrepublieken bestempelen. Ik denk niet dat dit heel erg te maken heeft met een managementcultuur en wat dan ook, bij de HSL is er door heel veel partijen verkeerd geanticipeerd en verkeerd beleid gevoerd, maar dit heeft veel meer met de staat te maken plus daarna struisvogelpolitiek bij iedereen dan wat hij hier stelt. Neem project Betuweroute. Bijna niemand weet dat dat project een schoolvoorbeeld is van hoe je met kostenmanagement om moet gaan, nauwelijks tot geen overschrijding en het wordt op HBO's en universiteiten regelmatig aangehaald van hoe het wel moet. De reden dat 'ie zo duur lijkt is vanwege alle gevechten in de rechtszaal die er zijn geweest om iedere fucking meter. Maar projectmatig kunnen we dergelijke dingen dus overduidelijk allemaal wel. Hanzelijn is hetzelfde verhaal. Deltawerken? Check. We kunnen het wel maar het is gewoon vooral hierbij fout gegaan.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, hij heeft qua kern van zijn betoog wel gelijk. Hij stelt terecht dat Nederland terecht is gekomen in een managementcultuur, terwijl de mensen die de handen uit de mouwen steken het weer meer voor het zeggen moeten krijgen.
Dogmatisch en onwaar.quote:Dan krijg je vaak meer voor elkaar tegen lagere kosten, omdat er veel minder overhead is.
Dat er vakbonden zijn is goed, maar in principe zouden ze niet nodig hoeven zijn als alles goed zou gaan.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:32 schreef DeaDLocK2K het volgende:
De landen met de machtigste vakbonden zijn de landen die wij regelmatig als bananenrepublieken bestempelen.
Het is wel onderdeel van de managementcultuur: mensen die op de bepalende posities zitten weten niet voldoende wat de situatie in het veld is. Door het gebrek aan informatie en technische kennis worden besluiten genomen die de situatie onnodig complex kunnen maken, terwijl korte lijnen veel ellende kunnen voorkomen.quote:Ik denk niet dat dit heel erg te maken heeft met een managementcultuur en wat dan ook, bij de HSL is er door heel veel partijen verkeerd geanticipeerd en verkeerd beleid gevoerd, maar dit heeft veel meer met de staat te maken plus daarna struisvogelpolitiek bij iedereen dan wat hij hier stelt.
Het kan alleen als de lijntjes kort zijn en de afspraken duidelijk. Je moet niet te veel lagen er tussen hebben zitten. Die extra lagen zorgen voor én meer complexiteit én maken het geheel onnodig duur.quote:Neem project Betuweroute. Bijna niemand weet dat dat project een schoolvoorbeeld is van hoe je met kostenmanagement om moet gaan, nauwelijks tot geen overschrijding en het wordt op HBO's en universiteiten regelmatig aangehaald van hoe het wel moet. De reden dat 'ie zo duur lijkt is vanwege alle gevechten in de rechtszaal die er zijn geweest om iedere fucking meter. Maar projectmatig kunnen we dergelijke dingen dus overduidelijk allemaal wel. Hanzelijn is hetzelfde verhaal. Deltawerken? Check. We kunnen het wel maar het is gewoon vooral hierbij fout gegaan.
Voor een simpele fabriek heb je gelijk, maar zodra de zaken complexer worden of de producten minder tastbaar dan geldt een andere waarheid.quote:[..]
Dogmatisch en onwaar.
Ja klopt. Dat is met politie ook. En het leger. Als de hele wereld één groot bijtjes- en bloemetjesparadijs wasquote:Op maandag 10 juni 2013 14:00 schreef Peterselieman het volgende:
Dat er vakbonden zijn is goed, maar in principe zouden ze niet nodig hoeven zijn als alles goed zou gaan.
zeker. Het is de idealist in mij die dan boven komt drijvenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt. Dat is met politie ook. En het leger. Als de hele wereld één groot bijtjes- en bloemetjesparadijs was
Dat is niet zo erg, maar ze lijken welhaast trots te zijn op hun onkunde in plaats van zich te laten informeren. Wat dat betreft kan ik me wel voorstellen dat ze een band met Melanie en Wilma voelenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:00 schreef Peterselieman het volgende:
Het is wel onderdeel van de managementcultuur: mensen die op de bepalende posities zitten weten niet voldoende wat de situatie in het veld is.
Ja, helaas is het zo dat die libertarische droomeconomie waarin die bonden niet nodig zijn niet kan bestaan doordat mensen ongelofelijk competitief zijn en iedereen een ander beeld heeft van goed en slecht en het hele spectrum daartussen.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat er vakbonden zijn is goed, maar in principe zouden ze niet nodig hoeven zijn als alles goed zou gaan.
Middenmanagers kunnen heel effectief ingezet worden om een groot project in hapklare brokken te gieten. Gebrek aan technische kennis hoeft geen probleem te zijn. Ik geloof niet in het principe van "de beste minister van landbouw is een boer". Dat geeft een vertekend en eenzijdig perspectief op de zaak, maar een leger adviseurs met vakinhoudelijke kennis kan een veel euhhh egaler advies neerleggen. Dan moet je natuurlijk wel naar die adviseurs luisteren.quote:Het is wel onderdeel van de managementcultuur: mensen die op de bepalende posities zitten weten niet voldoende wat de situatie in het veld is. Door het gebrek aan informatie en technische kennis worden besluiten genomen die de situatie onnodig complex kunnen maken, terwijl korte lijnen veel ellende kunnen voorkomen.
Ga ik doen (y) Danku!quote:Ik raad je aan om deze docu eens te kijken: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1341495
Een praktijkvoorbeeld betekent niet dat iets niet dogmatisch isquote:Goed Nederlands voorbeeld is buurtzorg waar geen complexe en dure organisatie achter zit, maar waar de mensen uit het veld het voor het zeggen hebben.
http://tegenlicht.vpro.nl/nieuws/2013/februari/Semco-in-NL-2.html
Absoluut. ik ben er alleen voorstander van om het aantal mensen in hogere posities zoveel mogelijk te beperkt te houden.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:36 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Middenmanagers kunnen heel effectief ingezet worden om een groot project in hapklare brokken te gieten.
Dat is ook waar het vaak mis gaat, omdat dan per se de eigen zin doorgedrukt moet worden, terwijl het aannemen van zaken van anderen op dat soort momenten helemaal geen kwaad kan.quote:Gebrek aan technische kennis hoeft geen probleem te zijn. Ik geloof niet in het principe van "de beste minister van landbouw is een boer". Dat geeft een vertekend en eenzijdig perspectief op de zaak, maar een leger adviseurs met vakinhoudelijke kennis kan een veel euhhh egaler advies neerleggen. Dan moet je natuurlijk wel naar die adviseurs luisteren.
Yes pleasequote:Op maandag 10 juni 2013 15:21 schreef AverageJoe het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Renfe class 130 in Fyra kleuren? Wil ik best even shoppen.
Als ze de naam schrappen en vervangen door een nieuwe naam die ons de hele Fyra moet doen vergeten zou ik toch ook verwachten dat ze de bijbehorende speciale kleurstelling afschaffen.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:00 schreef KnightSolaire het volgende:
Als ze de naam Fyra schrappen snap ik dat wel, maar de hele kleurstelling veranderen lijkt me wat overdreven.
Op zich wel een goed idee. Een nieuwe verse start. Marketing bij NSH zal er vast al (lang) mee bezig zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 17:04 schreef ReisT het volgende:
[..]
Als ze de naam schrappen en vervangen door een nieuwe naam die ons de hele Fyra moet doen vergeten zou ik toch ook verwachten dat ze de bijbehorende speciale kleurstelling afschaffen.
Dat is minder overdreven dan de vorige actie om die rijtuigen van binnen én buiten een hele nieuwe kleurstelling te geven voor een "tijdelijke" inzet op de HSL.
Anders trek je gewoon alle stickers eraf dan zijn die rijtuigen weer blauw/geel.
Als ze het maar beter aanpakken dan het voorlaatste weekend, toen was het janken met de pet op qua bussenquote:
Als ik de materieelinzet zo bekijk verwachten ze er niet veel van:quote:Op maandag 10 juni 2013 17:35 schreef Viezze het volgende:
[..]
Als ze het maar beter aanpakken dan het voorlaatste weekend, toen was het janken met de pet op qua bussen
Maar.. de huidige kleurstelling is over de middelste 2 rijtuigen letterlijk het woord Fyra aan de zijkant.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:00 schreef KnightSolaire het volgende:
De Benelux reed/rijdt toch ook altijd in Hispeed-kleurstelling (nou ja, deels dan)? Als ze de naam Fyra schrappen snap ik dat wel, maar de hele kleurstelling veranderen lijkt me wat overdreven.
We gaan het meemakenquote:Op maandag 10 juni 2013 17:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Als ik de materieelinzet zo bekijk verwachten ze er niet veel van:
's-Hertogenbosch v. 06:53 VIRM-VI ipv VIRM-VI+IV
's-Hertogenbosch v. 06:53 VIRM-IV ipv VIRM-VI+IV
Kun je dan niet beter over Rotterdam reizen?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:59 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik reis de laatste tijd zo af en toe van Groningen/Zwolle naar Tilburg, al een aantal weekend last gehad van werkzaamheden
Nou je het zegt, dat geeft de reisplanner ook als advies aan (maar ook met de bus). Dat is wel beter dan. Duurt wel 43 minuten langer dan normaalquote:Op maandag 10 juni 2013 18:01 schreef James1988 het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter over Rotterdam reizen?
Wel toeslag betalen hequote:Op maandag 10 juni 2013 18:06 schreef Viezze het volgende:
Overigens geeft de reisplanner ook een optie met Fyra aan, die welgeteld 0 minuten sneller is dan zonder Fyra
ja okee, maar dat is alleen maar voor deze werkzaamheden. Ik had het meer over de "normaal gesproken" situatie.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:16 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Fyra is toeslagvrij staat er op het kaartje hierboven toch?
quote:Geachte heer Fles,
NS heeft aan de staatssecretaris van IenM oplossingen aangedragen voor herstel van de treinverbindingen tussen Nederland en België. Het voorstel is een antwoord op het wegvallen van de Fyra V250-treinen. Oplossingen Nederland-België De frequentie van de Intercity Den Haag HS - Antwerpen/Brussel wordt na de zomer verhoogd van 8 naar 10 keer per dag. In overleg met de Belgische collega’s van NMBS wil NS die frequentie zo snel als realistisch mogelijk is uitbreiden naar 16 keer per dag. Ook uitbreiding van Thalys van 9 naar 11 ritten per dag zou een oplossing kunnen zijn. Wat dit betekent voor de toekomstige verbinding tussen Amsterdam en Brussel is op dit moment niet duidelijk. Fyra naar Breda rijdt onveranderd 2x per uur Fyra tussen Amsterdam, Schiphol, Rotterdam en Breda blijft onveranderd 2x per uur rijden. Op het traject tussen Amsterdam en Breda wordt met een ander treintype gereden. Via deze nieuwsbrief zullen wij u op de hoogte houden van nieuws over de alternatieve treinverbindingen tussen Nederland en België. Met vriendelijke groet, NS Hispeed
Als je een pizza hebt waar de bodemplaat onderuit tieft, dan ziet het er somber uitquote:Op maandag 10 juni 2013 18:32 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Mijn Italiaanse eten doet een Fyraatje en is ontzettend vertraagd. Hopelijk is het wel nog enigszins van eetbare kwaliteit.
Ja godverdomme kan ik weer gaan boeken. Wat denk je dat dat kost iedere keer??quote:Op maandag 10 juni 2013 18:42 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Dan klaag ik Italië aan en komt er vast een persco van Super Mario volgende week waarin alle beschuldigingen ontkent worden.
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja godverdomme kan ik weer gaan boeken. Wat denk je dat dat kost iedere keer??
Ligt er aan of je Baas bent, dan is het priceless.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja godverdomme kan ik weer gaan boeken. Wat denk je dat dat kost iedere keer??
Da's waarquote:Op maandag 10 juni 2013 18:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ligt er aan of je Baas bent, dan is het priceless.
Voor een extra-speciale trein met bijzondere bestickering die extreem gefaal uitstraalt. Dat is toch ook wat waardquote:Op maandag 10 juni 2013 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel toeslag betalen heVoor ehm niks
In dat geval toch maar eens proberen voor deze trein een stille dood sterftquote:Op maandag 10 juni 2013 18:16 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Fyra is toeslagvrij staat er op het kaartje hierboven toch?
Vooralsnog heb ik ze teruggestuurd want ik had geen pizza besteld maar wel gekregen. Samen met nog twee andere dingen. Breng me mijn pasta, eikelquote:Op maandag 10 juni 2013 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja godverdomme kan ik weer gaan boeken. Wat denk je dat dat kost iedere keer??
Filmpje dan maarquote:Op maandag 10 juni 2013 17:47 schreef WhiteJoker het volgende:
De Zweedse machinisten mogen hun rok binnenkort verruilen door een korte broek die door Arriva wordt aangeleverd, aldus NOS.nl. Tenminste, Arriva gaat in gesprek met de vakbond.
En dat doen een hoop mensenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:22 schreef arkkey het volgende:
Roslagsbanan, zonde line. Anders is het hetzelfde als HSL lijn zeggen
zo vaak staken ze toch niet?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:39 schreef Sandrvich het volgende:
Jáhoor; SNCF gaat weer eens staken donderdag. Achterlijk werkschuw tuig!
Fixed something.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:39 schreef Sandrvich het volgende:
Jáhoor; SNCF gaat weer eens staken donderdag. Achterlijk langharig werkschuw tuig!
Zijn er ergens punctualiteits- en uitvalcijfers te vinden? Voor mijn gevoel gaat het de laatste tijd wel stukken beter qua punctualiteit en uitval. Het is tenminste lang geleden dat ik een nieuwsbericht zag dat er ergens een V160 was stilgevallenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:00 schreef Viezze het volgende:
Voor een extra-speciale trein met bijzondere bestickering die extreem gefaal uitstraalt. Dat is toch ook wat waard
rijksoverheid.nl zoeken naar HSL-Zuid rapportages.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:25 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Zijn er ergens punctualiteits- en uitvalcijfers te vinden? Voor mijn gevoel gaat het de laatste tijd wel stukken beter qua punctualiteit en uitval. Het is tenminste lang geleden dat ik een nieuwsbericht zag dat er ergens een V160 was stilgevallen. Misschien dat ze er nu wat meer moeite in stoppen gezien ze er voorlopig wel aan vastzitten?
is niet gek, want op de Meer staat het spul al snel in de weg en bovendien hou je die rommel zo nog wat rolvaardigquote:Op maandag 10 juni 2013 20:50 schreef b2py het volgende:
In de vooravond heeft een V250 stel een rangeerbeweging gemaakt op de Watergraafsmeer.
ZIJN ER GEWONDEN GEVALLEN?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:50 schreef b2py het volgende:
In de vooravond heeft een V250 stel een rangeerbeweging gemaakt op de Watergraafsmeer.
Nee, tuurlijk niet. Zo gevaarlijk is zo'n ding nou ook weer niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ZIJN ER GEWONDEN GEVALLEN?
Tijd om over te stappen naar Imgur?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:01 schreef Bitlord het volgende:
Aangezien de V250-foto's van mij hier en op Skyscraperscity kennelijk dusdanig veel zijn bekeken, ben ik even door de bandbreedtelimiet van 10 gig heen van Photobucket. Een aantal foto's van mijn bezoekje aan station Utrecht Leidsche Rijn van vanmiddag staan hier:
http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Station_Utrecht_Leidsche_Rijn
Nee, alleen onderdelenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ZIJN ER GEWONDEN GEVALLEN?
Ik was eerst bij Imageshack tot die lijers opeens totaal disfunctioneerden. Ik vraag me even af wat photobucket de komende tijd gaat doen.quote:
Nou,,, volgens iedereen wel. Alleen de pastabakkers hebben er nog vertrouwen in.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:08 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Zo gevaarlijk is zo'n ding nou ook weer niet.
quote:
Op foto's waar je toch geen fuck met de rechten te maken wil hebben (screenshots en blah) gebruik ik ook altijd imgur. Oneindige opslagruimte en bandbreedte en een handige chrome-plugin waarmee je gewoon je screenshot kan ctrl-v'en of een foto kan slepen. Superhandig.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:12 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ik was eerst bij Imageshack tot die lijers opeens totaal disfunctioneerden. Ik vraag me even af wat photobucket de komende tijd gaat doen.
Ben benieuwd waar dat was. Ik weet dat er een brandmelding op station Nijmegen was rond die tijd, maar of het station echt ontruimd is durf ik niet te zeggen.quote:
Het is dat de Fyra geen testritten meer mag rijden anders was er een heel makkelijke grap te maken.quote:
Er was iets van een ontruiming op Amsterdam C.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:19 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar dat was. Ik weet dat er een brandmelding op station Nijmegen was rond die tijd, maar of het station echt ontruimd is durf ik niet te zeggen.
De dagstatistieken van @Failra? Niet officieel, maar het geeft een idee.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:25 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Zijn er ergens punctualiteits- en uitvalcijfers te vinden?
Vaker dan je denkt, maar meestal regionaal en is de overlast beperkt tot bijvoorbeeld de spitsuren...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |