Slechts compensatie voor de vorige keer toen het bij mij gebeurde.quote:Op zondag 28 april 2013 14:02 schreef Norrage het volgende:
Topickaaps zijn zieligZat ik helemaal research te doen naar een goede TT en dan opent iemand iets anders...en ik blijf er bij dat er "recente" albums in de TT moeten staan, geen oude meuk
Ok edit hem dan maar.quote:Op zondag 28 april 2013 14:02 schreef Tchock het volgende:
En je hebt ook nog een dubbele TT, prutser
MUZ / Indie has the Right to Children (Indie Central VII)
quote:Herkenbaar![]()
![]()
Ik heb me er gewoon bij neergelegd dat ik nooit wat doe op zondag. Scheelt ook dat de winkels niet open zijn (vanaf binnenkort wel in Utrecht) op zondag. Anders dan voel ik me nog gedwongen om wat errands te doen
Ik moet bijvoorbeeld al 3 jaar een nieuwe tandarts regelen maar ik heb daar doordeweeks geen zin in
Wat een baas he. zijn optreden in Lantarenvenster viel me wel lichtelijk tegen, was een beetje statisch, maar hij is wel echt heeeel erg goedquote:Op zondag 28 april 2013 13:58 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dat optreden op NSJ was geweldig. Ze flikkerden toen ook heel sneaky opeens de akkoorden van Videotape door een nummer heen.
Van levensbelang hoor.quote:Op zondag 28 april 2013 14:05 schreef DO2 het volgende:
Ik vind 't wel vermakelijk om te zien dat iets als een TT zo'n serieuze aangelegenheid kan zijn.
Idd, mij kan het niet veel schelen.quote:Op zondag 28 april 2013 14:05 schreef DO2 het volgende:
Ik vind 't wel vermakelijk om te zien dat iets als een TT zo'n serieuze aangelegenheid kan zijn.
Het kan me niks schelen maar in dit topic zitten er zulke leuke TT's tussenquote:Op zondag 28 april 2013 14:05 schreef DO2 het volgende:
Ja, het zal allemaal wel. En Indiemanie krijgt mijn stem, hoor.quote:Op zondag 28 april 2013 14:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het kan me niks schelen maar in dit topic zitten er zulke leuke TT's tussen
Hier hebben we een traditie hoog te houden
Geniaal toch
Een paar jaar geleden had ik er niet tegen gekund, maar nu vind ik het wel wat hebben, dergelijke emo. Ik vind Cap'n Jazz de meester in het genre:quote:Op zondag 28 april 2013 13:49 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ga verder met Diary van Sunny Day Real Estate
Had jij dit trouwens al gezien:quote:Op zondag 28 april 2013 14:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat een baas he. zijn optreden in Lantarenvenster viel me wel lichtelijk tegen, was een beetje statisch, maar hij is wel echt heeeel erg goed
Cap'n Jazzquote:Op zondag 28 april 2013 14:20 schreef tim. het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden had ik er niet tegen gekund, maar nu vind ik het wel wat hebben, dergelijke emo. Ik vind Cap'n Jazz de meester in het genre:
En ik vind de TT ook een zeer belangrijke aangelegenheid. Ik vind dat "Indie Central" achteraan hoort. Voor dit topic stem ik voor het zo mooi klinkende "Indie du futur", die stelde Norrage eens voor.
Ooooeh....klinkt interessantquote:Op zondag 28 april 2013 14:25 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Had jij dit trouwens al gezien:
http://www.concertgebouw.(...)tt-plays-miles-davis
Ja, SDRE is uitermate strak, Cap'n Jazz de 'rommeligste' band die ik ken, een emo-versie van Pavement. Het is trouwens die associatie die me het genre heeft leren waarderen.quote:Op zondag 28 april 2013 14:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Cap'n Jazz![]()
SDRE is iets meer, hoe noem je het, 'strakker'. Ben zelf ook groot fan van Algernon Cadwallader en nog meer van Snowing.
Ik denk dat je Dads dan ook wel kan waarderen.quote:Op zondag 28 april 2013 14:37 schreef tim. het volgende:
[..]
Ja, SDRE is uitermate strak, Cap'n Jazz de 'rommeligste' band die ik ken, een emo-versie van Pavement. Het is trouwens die associatie die me het genre heeft leren waarderen.
Die nummers die je daar noemt vind ik mooi, bedankt. Algernon Cadwallader lijkt erg op Cap'n Jazz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |