quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:48 schreef Tchock het volgende:
Ter ere van nog steeds een van mijn favoriete indie-albums
Solex is geen hem, maar een haar.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:37 schreef TWP het volgende:
Iemand hier bekend met Solex? Ik zag hem op de eerder genoemde *kuch*-site staan. De plaat "Solex Ahoy The Sound Map Of The Netherlands". Met de volgende tracklist:
01 – Noord Holland
02 – Friesland
03 – Groningen
04 – Drenthe
05 – Overijssel
06 – Gelderland
07 – Limburg
08 – Noord Brabant
09 – Zeeland
10 – Zuid Holland
11 – Utrecht
12 – Flevoland
Klinkt, uhm, interessant.
Ik had nog nooit van ze gehoordquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:06 schreef Felagund het volgende:
De nieuwe Foals is trouwens ook fijn, echt een goed jaar tot nu toe.
2010! Ik luisterde er in 2010 al naar!!!11 Toen maakten ze chillwave, bij "melancholische gitaar-elektro" denk ik aan iets anders (Mount Kimbie). kciR noemde "alternatieve R&B", weer iets anders. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nope, ze zijn Brits. Ze maken hele fijne melancholische gitaar-elektro. Het is echt super chill. Eerste EP in 2011, vorige in 2012 en 1 april komt het debuutalbum uit.
Vorig jaar live gezien, was ook heel erg tof ondanks dat de tent bijna leeg was.
Ik moest eerst aan dit denkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:53 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
WauwIk luister 'm nu voor het eerst en het is echt heel erg mooi. Het wordt nooit dansmuziek of iets wat je aanzet als je even snel wat wil horen maar ik hou zo van zulke sfeermuziek
Nou, ik luister zelden naar nieuwe muziek, maar in dit geval wilde ik mijn eer toch halen.quote:
Serieus? Moet je de eerste twee albums ook eens beluisteren, pareltjes.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van ze gehoord
Klinkt wel aardig ja
Foals is toch niet echt een hype? Die doen al heel wat jaren meequote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:10 schreef Moody het volgende:
Foals is inderdaad een hype die het uithouden waard is. Aanstekelijke deuntjes zonder dat het vervelend of zeurderig wordt. (zoals bij een vergelijkbare hype als Bastille wel het geval is)
Ik hoor ze voor het eerst om het uur op de radio en ze staan op alle mogelijke festivals. Er is wel wat gaande zeg maar sinds hun laatste plaatquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:14 schreef kciR het volgende:
[..]
Foals is toch niet echt een hype? Die doen al heel wat jaren mee
The Boxer Rebellion! Goed om te horen dat die weer wat nieuws doen. Voor het eerst gehoord op London Calling een paar jaar geleden en dat was leuk. Maar daarna bijna nooit meer op gezet. Moet ik toch maar weer eens gaan doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:54 schreef Merge het volgende:
Nieuwste single van The Boxer Rebellion, erg fijn nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |