Ah mijn mening wordt op prijs gesteldquote:Op maandag 11 maart 2013 23:01 schreef Norrage het volgende:
Maar wat vond je nou van Rhye? Want behalve zeggen dat het op Sade meets XX lijkt, heb je nog niks gezegd
Goede tip. Maar ik snap niet wat je er over zegt. Het klinkt hartstikke donker en ik vind het niet lijken. Maar het is onafhankelijk daarvan een goede tip hahaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:13 schreef Moody het volgende:
Mensen die Rhye kunnen waarderen, zouden ook eens naar Barzin moeten luisteren. Al is Barzin wat minder donker en heeft het wat andere orkestratie.
Het ene donker is het andere niet. Ik vind Rhye wat zwaarder klinken dan Barzin, meer een tonaal verschil dan een verschil in gevoel. Barzin gebruikt daarentegen weer veel zwaardere teksten/onderwerpen. Whatever, die tuupjes zeggen meer dan dan gelul van mijquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Goede tip. Maar ik snap niet wat je er over zegt. Het klinkt hartstikke donker en ik vind het niet lijken. Maar het is onafhankelijk daarvan een goede tip haha
Als Rhye wat op Barzin lijkt en Barzin wat op Fink lijkt, lijkt Fink ook wat op Rhye. Hoppa!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:52 schreef Norrage het volgende:
Barzin is heel traag, met een heel donker stemgeluid en weinig orchestratie en met veel viool (in wat ik geluisterd heb). Dat vind ik de definitie van donker. Rhye klinkt allemaal ontzettend licht. Wel een beetje donker, ik begrijp wat je bedoelt, maar anders. Barzin zou ik bijvoorbeeld wel willen vergelijken met Fink
Nope, ik kwam hem ook toevallig tegen gisteren.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:10 schreef Norrage het volgende:
Ja, die kreeg ik als tip op musicmeter. Was jij dat?
Wel fijn ja. Dat lijkt er wel op
Ik vind dit ook wel aardig, maar in dezelfde hoek vind ik De Held twee klassen beter, vorig jaar uitgekomen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:11 schreef Moody het volgende:
Een van de betere platen van het jaar tot nu toe:
Jup goede plaatquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:56 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel aardig, maar in dezelfde hoek vind ik De Held twee klassen beter, vorig jaar uitgekomen.
Heel goed ja. Goede tip van Arn0 destijdsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:56 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel aardig, maar in dezelfde hoek vind ik De Held twee klassen beter, vorig jaar uitgekomen.
De Held is zeker goed.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:56 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |