Haha, klopt. Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat het Pitchfork en die bloggers zijn die beweren dat je het per se goed moet vinden, wat natuurlijk onzin is.quote:
Moddervette plaatquote:
Ik luister nu Merriweather weer, maar tsja, het klinkt ergens wel fijn. Maar je zegt dat deze het meest toegankelijk is, maar ik zet nu Feels op en ik vind dat direct heel mooiquote:Op maandag 30 juli 2012 23:54 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha, klopt. Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat het Pitchfork en die bloggers zijn die beweren dat je het per se goed moet vinden, wat natuurlijk onzin is.
Feels is echt een fantastisch albumquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik luister nu Merriweather weer, maar tsja, het klinkt ergens wel fijn. Maar je zegt dat deze het meest toegankelijk is, maar ik zet nu Feels op en ik vind dat direct heel mooiwat rustiger en minder nerveus.
Thanks voor de tip, ga ik zeker checkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:00 schreef Arn0 het volgende:
Voor de geïnteresseerden: De nieuwe van Two Door Cinema Club zwerft sinds enkele dagen rond op het internet. Ik heb hem zelf nog niet kunnen beluisteren, anderen al wel? Eerste reacties?
Alle nummers zijn al gevondenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Iemand al begonnen aan die scavenger hunt voor nummer van het nieuwe album van Yeasayer? Ik niet, maar vind het wel een cool internet marketing idee. (Of zijn er hier verder geen fans van Yeasayer?)
Ja zeg daarna op Pitchfork ook dat die ze allemaal al hadden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:56 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Alle nummers zijn al gevonden![]()
http://oor.nl/#news/10781(...)lbum_op_het_internet
(naar beneden scrollen)
Wel coole actie trouwens, al had ik zelf totaal geen idee hoe je eraan moest beginnen.
zoiets heeft Metric ook gedaan, je moest op zoek naar 4 woorden die een link naar soundcloud beschikbaar maakten. Met een poosje stonden de woorden gewoon op hun facebook paginaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:56 schreef Arn0 het volgende:
Wel coole actie trouwens, al had ik zelf totaal geen idee hoe je eraan moest beginnen.
quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:50 schreef Z het volgende:
Ik heb geen vertrouwen in bands met een dergelijke naam. Whales in Cubicles, Bombay Bicycle Club, Two Door Cinema Club, et cetera. En deze theorie heeft me tot nu toe nog nooit in de steek gelaten.
[/snob]
Welk deel van de naam zorgt er voor dat je afhaakt? de plaatsnaam, de 'club', of iets anders?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:50 schreef Z het volgende:
Ik heb geen vertrouwen in bands met een dergelijke naam. Whales in Cubicles, Bombay Bicycle Club, Two Door Cinema Club, et cetera. En deze theorie heeft me tot nu toe nog nooit in de steek gelaten.
[/snob]
Niet een specifiek woord, meer de sfeer die zo'n naam oproept.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Welk deel van de naam zorgt er voor dat je afhaakt? de plaatsnaam, de 'club', of iets anders?
Uitzonderingen, regels, bevestigen. Zoiets.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb dat een beetje bij de Erlend and the Carnivals, Noah and the Whales, Ewert and the Two Dragons. Die namen staan me tegen. Maar de bands zijn best aardig.
Herkenbaar, ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:50 schreef Z het volgende:
[/snob]
Ik vind dat Take A Walk echt fantastisch vrolijk supernummer! En Constant Conversations ook. Zitten hele matige dingen tussen, maar de uitschieters zijn echt supertofquote:
Toch ook een rare naam voor een band.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:51 schreef Z het volgende:
Ben zeer benieuwd naar de nieuwe Grizzly Bear overigens. De eerste twee nummers van de nieuwe plaat zijn zeer sterk.
Take A Walk, Carried Away, Mirrored Sea, Hideaway, I'll Be Allright, etc. Ik kan bijna alles wel opnoemen. Bijna alleen maar goede nummers.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind dat Take A Walk echt fantastisch vrolijk supernummer! En Constant Conversations ook. Zitten hele matige dingen tussen, maar de uitschieters zijn echt supertof
Als voorzitter van de Noah and the Whale fanclub kan ik dit bericht niet goedkeurenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb dat een beetje bij de Erlend and the Carnivals, Noah and the Whales, Ewert and the Two Dragons. Die namen staan me tegen. Maar de bands zijn best aardig.
Noah en The Whale is zo'n voorbeeld van wat ik hierboven bedoel. Die naam stond me erg tegen, maar omdat het in veel jaarlijsten terugkwam toch geprobeerd. En dat was geen tegenvallerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:39 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Als voorzitter van de Noah and the Whale fanclub kan ik dit bericht niet goedkeuren
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:57 schreef Moody het volgende:
Als jullie dat al vreemde bandnamen vinden
Watch this:
- Tim and Sam’s Tim and the Sam Band with Tim and Sam
Elvis Hitler is wel goud. pianopop-act, neem ik aan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:57 schreef Moody het volgende:
Watch this:
- The Anal-Retentive Mississippi Scavenger Hunt
- Paracoccidioidomicosisproctitissarcomucosis
- Pinky Tuscadero's WhiteKnuckle AssFuck
- Elvis Hitler
Not even closequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Elvis Hitler is wel goud. pianopop-act, neem ik aan?
Dat zijn vooral lange namen. Een van de slechtste bandnamen én slechtste hoezen met wel gave muziek vind ik toch, van vorig jaar, Yuck.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:57 schreef Moody het volgende:
Watch this:
- The Anal-Retentive Mississippi Scavenger Hunt
- Paracoccidioidomicosisproctitissarcomucosis
- Pinky Tuscadero's WhiteKnuckle AssFuck
- Elvis Hitler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |