quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:55 schreef D-Mon het volgende:
[..]
Goed, gisteravond wekker gezet om vannacht stoomtrein te gaan kieken..
Mijn plan was een serie foto's te maken bij de koopmans fabriek in leeuwarden, mooi dichtbij en rijdend, daarnaast redelijk veel licht van de fabriek.
Mijn vriendin werd echter voor mij wakker van de wekker en heeft deze uitgedrukt..
De NMBS is een groot log bedrijf, met een rijke historie. Ze krijgen een bepaald budget waarmee ze alle diensten in het hele land moeten verzekeren, en waarmee ze ook alle regio's moeten bedienen. De NMBS kijkt op een heel andere schaal naar de Kempen ("nog een regio waar we moeten rijden") dan de regio zelf.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja. Maar waarom zou NMBS er niet meer uit kunnen halen dan NMBS nu doet?
not sure if serious?quote:En ze hebben er bovendien een leuke directie, die verbinding met medewerkers belangrijk vindt.
quote:Overigens nu op Geschiedenis 24 een documantaire over het spoor laat jaren
'80 (Neelie Smit-Kroes was nog minister van verkeer). Exact hetzelfde gezeur als nu, 20 jaar later: Teveel geld naar de auto, te weinig naar het spoor. Te veel vertraging. Slechte informatievoorziening. Gebrekkige aansluiting op voor- en natransport.
Volgens mij niet eens sarcastisch.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
ff dat verhaal uit de lapo: Driek en James gingen daar nogal over flippen. Ik zelf kan me er eigenlijk best goed in vinden. Tot ik stuitte op de frase
[..]
not sure if serious?
Dus eigenlijk vraag ik me dan af in hoeverre het hele verhaal gewoon sarcastisch bedoeld is![]()
Oh dan zat ik er naastquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:56 schreef James1988 het volgende:
Oh, ik flipte niet over dat verhaal. Ik reageerde op
[..]
Klopt. Een deel van de problemen wordt door marktwerking wel opgelost, zeker als het op kleinschaligheid aan komt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onzin. Als je gewoon alles in 1 hand houdt gaat het ook prima. Mensen moeten eens ophouden met "marktwerking" te zien als oplossing voor alle problemen.
Als ik me niet vergis had dat betrekking op een materieelprobleem van een NS-trein, en speelden de problemen ook volledig binnen de NS. Dat is niet echt een gevolg van "marktwerking", eerder van een intern probleem.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Goed voorbeeldje van dit laatste was een filmpje dat ik hier laatst poste over de werkwijze wanneer een trein defect geraakt is. Vroeger werd even snel gekeken of er een oplossing kon worden gevonden. Nu moet het over veel schijven, waardoor een trein al opgeheven wordt voordat er iemand naar kan kijken.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Goed voorbeeldje van dit laatste was een filmpje dat ik hier laatst poste over de werkwijze wanneer een trein defect geraakt is. Vroeger werd even snel gekeken of er een oplossing kon worden gevonden. Nu moet het over veel schijven, waardoor een trein al opgeheven wordt voordat er iemand naar kan kijken.
De schrijver van dat stuk blijkt de NS als grote klant te hebben. Dat zegt me genoeg.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
ff dat verhaal uit de lapo: Driek en James gingen daar nogal over flippen. Ik zelf kan me er eigenlijk best goed in vinden. Tot ik stuitte op de frase
[..]
not sure if serious?
Dus eigenlijk vraag ik me dan af in hoeverre het hele verhaal gewoon sarcastisch bedoeld is![]()
misschien is de term marktwerking nog niet helemaal goed in dit geval, maar het gaat wel om NS, ProRail en Nedtrain. Die driehoek is met de jaren door alle regels een stuk complexer geworden, terwijl de lijnen zoveel korter kunnen ...quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:06 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis had dat betrekking op een materieelprobleem van een NS-trein, en speelden de problemen ook volledig binnen de NS. Dat is niet echt een gevolg van "marktwerking", eerder van een intern probleem.
Dan heb je DUS ongelijk of zo? Of hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:10 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
De schrijver van dat stuk blijkt de NS als grote klant te hebben. Dat zegt me genoeg.
Je gaat natuurlijk niet bijten in de hand die je voedt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan heb je DUS ongelijk of zo? Of hoe werkt dat?
Ik denk dat "Marktwerking", sensu stricto, dus echt "Zuivere marktwerking", inderdaad wel altijd zal leiden tot het beste product voor de laagste prijs.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
misschien is de term marktwerking nog niet helemaal goed in dit geval, maar het gaat wel om NS, ProRail en Nedtrain. Die driehoek is met de jaren door alle regels een stuk complexer geworden, terwijl de lijnen zoveel korter kunnen ...
In de Scandinavische landen is dit ook het geval, zij het dat de beleidsmedewerkers meer autonomie (zelfredzaamheid) vertonen en dat vervoerders kleinere percelen krijgen (risico's verkleinen c.q. elimineren).quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat "Marktwerking", sensu stricto, dus echt "Zuivere marktwerking", inderdaad wel altijd zal leiden tot het beste product voor de laagste prijs.
Alleen in het openbaar vervoer is daar totaal geen sprake van. Want "Zuivere marktwerking" betekent vrije keus voor elk individu uit het voltallige aanbod.
Wat zien we in het openbaar vervoer? Een paar honderd gechauffeerde-mercedesrijdende "volksvertegenwoordigers" beslissen even voor 15 miljoen mensen wie het OV gaat doen, en na hen de zondvloed.
Theorie en praktijk hebben nog nooit zo weinig met elkaar te maken gehad
Ik bedoel dat je op het perron staat en denkt "Okee waar ben ik? Nijmegen. Waar wil ik heen? Arnhem. Wat zijn mijn opties?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In de Scandinavische landen is dit ook het geval, zij het dat de beleidsmedewerkers meer autonomie (zelfredzaamheid) vertonen en dat vervoerders kleinere percelen krijgen (risico's verkleinen c.q. elimineren).
wat een gebelquote:
er kunnen imo makkelijk wat schijven uit zonder dat de veiligheid in het geding komt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat een gebeldie belt die en die belt die en die moet die weer bellen.
![]()
kan dat niet makkelijker?
idddquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je op het perron staat en denkt "Okee waar ben ik? Nijmegen. Waar wil ik heen? Arnhem. Wat zijn mijn opties?
1) Ik kan over 5 minuten weg met vervoerder X, die doet er 25 minuten over en stopt overal
2) Ik kan over 10 minuten weg met vervoerder Y, die doet er 22 minuten over maar godver wat is het koud en het kost hetzelfde
3) Ik kan over 12 minuten weg met vervoerder Z, die doet er maar 15 minuten over, en het is nog steeds fucking koud, maar vervoerder Z heeft gratis koffie aan boord, al kost de rit me dan een euro meer. "
DAT is Marktwerking. Niet "De komende 20 jaar zitten jullie vast aan Veolia en krijg verder de tering maar"
Klopt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je op het perron staat en denkt "Okee waar ben ik? Nijmegen. Waar wil ik heen? Arnhem. Wat zijn mijn opties?
1) Ik kan over 5 minuten weg met vervoerder X, die doet er 25 minuten over en stopt overal
2) Ik kan over 10 minuten weg met vervoerder Y, die doet er 22 minuten over maar godver wat is het koud en het kost hetzelfde
3) Ik kan over 12 minuten weg met vervoerder Z, die doet er maar 15 minuten over, en het is nog steeds fucking koud, maar vervoerder Z heeft gratis koffie aan boord, al kost de rit me dan een euro meer. "
Ja. in feite is er maar op zeer beperkte trajecten in Nederland sprake van keuze. Elst - Arnhem - Velperpoort is nog wel het langste stuk waar je wat te kiezen hebt geloof ik. Verder Maastricht - Randwyck en Heerlen - Landgraaf, dan houdt het wel op. Tot eind vorig jaar kon je ook op Enschede - Glanerbrug nog kiezen tussen twee vervoerdersquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
idddzeker als ze het spoor bij voorbaat al gunnen aan één vervoerder.
Lovers Rail (1996-1999) is een treurig voorbeeld.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
idddzeker als ze het spoor bij voorbaat al gunnen aan één vervoerder.
Je hebt twee soorten marktwerking. Wat jij schrijft is marktwerking OP het spoor, en dat is bijzonder lastig. Niet in de laatste plaats vanwege de beperkte hoeveelheid infrastructuur en het feit dat die al redelijk vol zit. Al zijn er enkele open access-vervoerders die het proberen (Italië: NTV, Duitsland: HKX).quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DAT is Marktwerking. Niet "De komende 20 jaar zitten jullie vast aan Veolia en krijg verder de tering maar"
Het is géén onzin. Marktwerking werkt. Concurrentie houdt vervoerders scherp (waarom denk je dat NS ineens zoveel investeert in gloednieuw materieel? Omdat de rest het ook doet!) en het geeft de aanbestedende overheden keuzevrijheid.quote:Marktwerking in het reizigersvervoer per spoor is totale onzin. Nou, dan waarom niet alles gewoon in 1 hand stoppen? Ben je iig af van al dat gezeik met uit- en inbliepen als Prutsclubje X het van Prutsclubje Y overneemt etc. Doe je tenminste IETS aan reizigersvriendelijkheid.
is dat nou zo raar gedacht van mij dan?
Dat is wel het enige wat ooit ECHT geleken heeft op "marktwerking op het spoor"quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Lovers Rail (1996-1999) is een treurig voorbeeld.
Nee.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
En in alle gevallen wordt je keuze eigenlijk bepaald door het moment dat je je op het perron meldt, aangezien het toch geen fuck uitmaakt. Niet in reistijd, niet in comfort, niet in prijs.
Marktwerking in het reizigersvervoer per spoor is totale onzin. Nou, dan waarom niet alles gewoon in 1 hand stoppen? Ben je iig af van al dat gezeik met uit- en inbliepen als Prutsclubje X het van Prutsclubje Y overneemt etc. Doe je tenminste IETS aan reizigersvriendelijkheid.
is dat nou zo raar gedacht van mij dan?
Ik bedoel niet treurig als in 'kutbedrijf dat niets toevoegt', maar treurig als in 'initiatief dat op de meest ordinaire manieren is afgeschoten'.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel het enige wat ooit ECHT geleken heeft op "marktwerking op het spoor"
Precies. Probeer dan ook niet te doen alsof.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:52 schreef James1988 het volgende:
Je hebt twee soorten marktwerking. Wat jij schrijft is marktwerking OP het spoor, en dat is bijzonder lastig.
Waar investeert NS in gloednieuw materieel? Die gerefurbishte afgetrapte dubbeldekkers? Die pleeloze en zomaar kapotgaankunnende SLT's? De railhummer? Investeren is iets anders dan "miljarden in de put flikkeren"quote:Het is géén onzin. Marktwerking werkt. Concurrentie houdt vervoerders scherp (waarom denk je dat NS ineens zoveel investeert in gloednieuw materieel? Omdat de rest het ook doet!) en het geeft de aanbestedende overheden keuzevrijheid.
Over dat gesproken: zijn kukidentsecondant wil bedrijven verplichten om de zoveel jaar van accountant te wisselen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Anders vraag ik ook wel aan Mark Rutte bij welke turk ik op de Markt op dinsdag mijn paprika's dien te kopen
Daar zijn we het helemaal eens. Maar misschien was dat omdat het ook de EERSTE poging tot was. NS had geen idee wat ze overkwam. Dus ja, verzet met alle krqacht en dus met veel meer kracht dan objectief gerechtvaardigdquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik bedoel niet treurig als in 'kutbedrijf dat niets toevoegt', maar treurig als in 'initiatief dat op de meest ordinaire manieren is afgeschoten'.
Anders gezegd: NS probeert te investeren. Dat ze twee grote miskopen op rij doen (V250 en SLT)... tsja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar investeert NS in gloednieuw materieel? Die gerefurbishte afgetrapte dubbeldekkers? Die pleeloze en zomaar kapotgaankunnende SLT's? De railhummer? Investeren is iets anders dan "miljarden in de put flikkeren"
Nou, tot zover jouw standpunt dus danquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
Anders gezegd: NS probeert te investeren. Dat ze twee grote miskopen op rij doen (V250 en SLT)... tsja.
Ik noem ze eerder overhaaste aankopen. Iets met 'pumped up kicks'...quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
Anders gezegd: NS probeert te investeren. Dat ze twee grote miskopen op rij doen (V250 en SLT)... tsja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt niet ontkennen dat ze het proberen. De revisies van ICRm en ICMm vind ik wel goed gelukt. DDZ kan ik nog niet over oordelen omdat ik er nog geen rit mee heb gemaakt.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, tot zover jouw standpunt dus dan
quote:Op woensdag 4 april 2012 00:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik noem ze eerder overhaaste aankopen. Iets met 'pumped up kicks'...Daar heb je eigenlijk wel een punt, ja. Vooral de V250-soap is doodzonde. SLT, mja... zet er een plee in en het wordt misschien nog wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik ook nietquote:Op woensdag 4 april 2012 00:04 schreef James1988 het volgende:
Je kunt niet ontkennen dat ze het proberen.
Schattigquote:Op woensdag 4 april 2012 00:51 schreef James1988 het volgende:
SNCF heeft een lijstje met video's online gezet van de wereldrecords die zij gevestigd hebben met TGV. Leuk!
Playlist: Nos records de vitesse
Over engelse wissels. In Utrecht willen ze liever niet dat je dat met 80 km/h doet..quote:Op woensdag 4 april 2012 10:01 schreef Peterselieman het volgende:
die van 1955
331 km/h rijden op conventioneel spoor
jezus, what the fuck is daaaar nou weer mis meequote:Op dinsdag 3 april 2012 23:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Over dat gesproken: zijn kukidentsecondant wil bedrijven verplichten om de zoveel jaar van accountant te wisselen.
Er lopen teveel stommelingen rond die Reaganomics verheerlijken, het lijken net sektarische Apple-fanboys...
zal zo effe checken voor jequote:Op woensdag 4 april 2012 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor net dat sinds kort Behalve allerlei streamingdiensten ook Fok geblokkeerd wordt door de Wifi-rommel in de trein, weet iemand daar meer van? Sinds wanneer en waarom bijvoorbeeld? Zo heb ik er nog geen reet aan natuurlijk
bron?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor net dat sinds kort Behalve allerlei streamingdiensten ook Fok geblokkeerd wordt door de Wifi-rommel in de trein, weet iemand daar meer van? Sinds wanneer en waarom bijvoorbeeld? Zo heb ik er nog geen reet aan natuurlijk
Nou ja, DAT het niet meer werkt is me inmiddels van meerdere kanten bevestigd... Maar sinds wanneer en waarom??quote:
zondag werkte het nogquote:Op woensdag 4 april 2012 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor net dat sinds kort Behalve allerlei streamingdiensten ook Fok geblokkeerd wordt door de Wifi-rommel in de trein, weet iemand daar meer van? Sinds wanneer en waarom bijvoorbeeld? Zo heb ik er nog geen reet aan natuurlijk
Sure?quote:
je kan nog altijd via een proxy naar FOK!quote:Op woensdag 4 april 2012 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou wel extreem kinderachtig zijn als het daaraan zou liggen. Maar het zou me ook niet echt verbazen![]()
Ja Gouda -> DH met mijn iPadquote:Op woensdag 4 april 2012 13:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
geprobeerd met de wifi van t-mobiel die in de trein zit?
eem kiekenquote:
Niets aan de hand mensen....quote:NS_online NS online
@BrendonSanou durf er geen antwoord op te geven, weet ook niet of het geblokt is of dat het simpelweg even niet functioneert
Ik heb hem gisteravond nog even verrot gescholden, die man moet mijn reactie nog even goedkeuren (laat heel lang op zich wachten, die man is vast lijkbleek geworden)...quote:Op woensdag 4 april 2012 18:38 schreef DriekOplopers het volgende:
Ow ja, over die 17 miljoen spoordeskundigen. Bert "censuur is mijn hobby" Overbeek even van repliek gediend.
http://frontpage.fok.nl/c(...)r-bert-overbeek.html
Liever te eerlijk dan volgzaam.quote:
Ook al is die gozer in dienst van de NS. Er zit toch wat waarheid in? Heb jij een oplossing waardoor 99.9% van de treinen optijd gaat rijden in deze dienstregeling met dit aantal reizigers het spoor wat er nu ligt?quote:Op woensdag 4 april 2012 18:38 schreef DriekOplopers het volgende:
Ow ja, over die 17 miljoen spoordeskundigen. Bert "censuur is mijn hobby" Overbeek even van repliek gediend.
http://frontpage.fok.nl/c(...)r-bert-overbeek.html
Wel ja, verrot schelden. Waarom ook niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteravond nog even verrot gescholden, die man moet mijn reactie nog even goedkeuren (laat heel lang op zich wachten, die man is vast lijkbleek geworden)...
Waar denk je aan?quote:Op woensdag 4 april 2012 18:47 schreef b2py het volgende:
En toch zou ik wel bij ProRail terecht willen komen uiteindelijk
Dhr. Overbeek heeft een open deur ingetrapt, zijn benen gebroken en wij willen hem hulp aanbieden.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wel ja, verrot schelden. Waarom ook niet.
Er zijn wel degelijk oplossingen, maar NS en ProRail grijpen elke clausule aan om broodnodige innovaties op de zeer lange baan te schuiven.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:51 schreef blup het volgende:
[..]
Ook al is die gozer in dienst van de NS. Er zit toch wat waarheid in? Heb jij een oplossing waardoor 99.9% van de treinen optijd gaat rijden in deze dienstregeling met dit aantal reizigers het spoor wat er nu ligt?
Heb jij een oplossing als een van de belangrijkste computers boem zegt in vlak voor de ochtendspits?
Als je dit wilt oplossen moet je naar alle grote steden en knooppunten 5 banen leggen zoals op de A2 amsterdam - utrecht. Dan kan er theoretisch gezien altijd doorgereden worden. Maar dat gaat gewoon niet gebeuren.
Ik snap het wel waarom zoiets zo uit de klauwen kan lopen. De dienstregeling is een groot dominospel..
quote:Op woensdag 4 april 2012 17:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niets aan de hand mensen....
1. Natuurlijk zijn er problemen. Ook bij ProRail. Maar Bertje doet alsof de NS nooit blaam treft. Fout.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:51 schreef blup het volgende:
[..]
Ook al is die gozer in dienst van de NS. Er zit toch wat waarheid in? Heb jij een oplossing waardoor 99.9% van de treinen optijd gaat rijden in deze dienstregeling met dit aantal reizigers het spoor wat er nu ligt?
Heb jij een oplossing als een van de belangrijkste computers boem zegt in vlak voor de ochtendspits?
Als je dit wilt oplossen moet je naar alle grote steden en knooppunten 5 banen leggen zoals op de A2 amsterdam - utrecht. Dan kan er theoretisch gezien altijd doorgereden worden. Maar dat gaat gewoon niet gebeuren.
Ik snap het wel waarom zoiets zo uit de klauwen kan lopen. De dienstregeling is een groot dominospel..
Zodra netneutraliteit effectief in de wet wordt verankerd betekent dat dat ook YouTube in de trein weer mogelijk gemaakt moet worden. Of je daar nou blij van wordt, met de toch al beperkte bandbreedte, durf ik te betwijfelen.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:11 schreef V2 het volgende:
Tijd voor kamervragen! Netneutraliteit, ook in de trein!
Een rijke fantasie, dat kan helpen.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:45 schreef dennistd het volgende:
John Leerdam is uit de tweede kamer gestapt... zou woordvoerder bij NS of ProRail niet wat voor hem zijn?
WAS ERLAUBE JOHN LEERDAM?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:45 schreef dennistd het volgende:
John Leerdam is uit de tweede kamer gestapt... zou woordvoerder bij NS of ProRail niet wat voor hem zijn?
waar haal jij dat uit dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SchattigDat seinhuis @1 minuut (1954 filmpje) in Montereau staat er nog steeds
nergens voor nodig. Aan scherp reageren heb je veel meer.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteravond nog even verrot gescholden, die man moet mijn reactie nog even goedkeuren (laat heel lang op zich wachten, die man is vast lijkbleek geworden)...
quote:
Een paar minuutjes verderopquote:Op woensdag 4 april 2012 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Okee een paar minuten verderop. Il y avait trop de bières
Nee, dat was de PB12, met dezelfde kleurtjesquote:Op woensdag 4 april 2012 21:29 schreef bork het volgende:
Kwam die Crossrail vandaag rond 16.30 door Eindhoven heengereden?
ok, thxquote:Op woensdag 4 april 2012 21:30 schreef greavy het volgende:
[..]
Nee, dat was de PB12, met dezelfde kleurtjes
Ik vind het maar moeilijk gedoe eigenlijk, ga eerst eens om de tafel zitten voordat je de media erbij gaat halen...quote:Op woensdag 4 april 2012 21:56 schreef Peterselieman het volgende:
Nog even terugkomend op de 23.058 die bij de STAR staat:
DLM zegt de loc wel op te willen halen, maar dat de STAR te veel geld voor de stalling eist. Daarnaast lijkt de STAR wel een oogje op de loc te hebben om aan de eigen collectie toe te kunnen voegen. Nu wordt er voornamelijk gereden met de TE5933, bijgenaamd De Rus.
Terecht, ik zou als stationsmedewerker ook geen zin hebben in agressieve boeren die teveel gezopen hebben.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)g-koninginnedag.html
Dat weet je als je aan de baan begint. Hoort erbij. Je hoort een arts toch ook niet klagen over een patiënt die stinkt, of een advocaat die iemand moet verdedigen waar hij zelf lichte bezwaren mee heeft. Part of the job.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Terecht, ik zou als stationsmedewerker ook geen zin hebben in agressieve boeren die teveel gezopen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |