Dat is wel het enige wat ooit ECHT geleken heeft op "marktwerking op het spoor"quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Lovers Rail (1996-1999) is een treurig voorbeeld.
Nee.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
En in alle gevallen wordt je keuze eigenlijk bepaald door het moment dat je je op het perron meldt, aangezien het toch geen fuck uitmaakt. Niet in reistijd, niet in comfort, niet in prijs.
Marktwerking in het reizigersvervoer per spoor is totale onzin. Nou, dan waarom niet alles gewoon in 1 hand stoppen? Ben je iig af van al dat gezeik met uit- en inbliepen als Prutsclubje X het van Prutsclubje Y overneemt etc. Doe je tenminste IETS aan reizigersvriendelijkheid.
is dat nou zo raar gedacht van mij dan?
Ik bedoel niet treurig als in 'kutbedrijf dat niets toevoegt', maar treurig als in 'initiatief dat op de meest ordinaire manieren is afgeschoten'.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel het enige wat ooit ECHT geleken heeft op "marktwerking op het spoor"
Precies. Probeer dan ook niet te doen alsof.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:52 schreef James1988 het volgende:
Je hebt twee soorten marktwerking. Wat jij schrijft is marktwerking OP het spoor, en dat is bijzonder lastig.
Waar investeert NS in gloednieuw materieel? Die gerefurbishte afgetrapte dubbeldekkers? Die pleeloze en zomaar kapotgaankunnende SLT's? De railhummer? Investeren is iets anders dan "miljarden in de put flikkeren"quote:Het is géén onzin. Marktwerking werkt. Concurrentie houdt vervoerders scherp (waarom denk je dat NS ineens zoveel investeert in gloednieuw materieel? Omdat de rest het ook doet!) en het geeft de aanbestedende overheden keuzevrijheid.
Over dat gesproken: zijn kukidentsecondant wil bedrijven verplichten om de zoveel jaar van accountant te wisselen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Anders vraag ik ook wel aan Mark Rutte bij welke turk ik op de Markt op dinsdag mijn paprika's dien te kopen
Daar zijn we het helemaal eens. Maar misschien was dat omdat het ook de EERSTE poging tot was. NS had geen idee wat ze overkwam. Dus ja, verzet met alle krqacht en dus met veel meer kracht dan objectief gerechtvaardigdquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik bedoel niet treurig als in 'kutbedrijf dat niets toevoegt', maar treurig als in 'initiatief dat op de meest ordinaire manieren is afgeschoten'.
Anders gezegd: NS probeert te investeren. Dat ze twee grote miskopen op rij doen (V250 en SLT)... tsja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar investeert NS in gloednieuw materieel? Die gerefurbishte afgetrapte dubbeldekkers? Die pleeloze en zomaar kapotgaankunnende SLT's? De railhummer? Investeren is iets anders dan "miljarden in de put flikkeren"
Nou, tot zover jouw standpunt dus danquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
Anders gezegd: NS probeert te investeren. Dat ze twee grote miskopen op rij doen (V250 en SLT)... tsja.
Ik noem ze eerder overhaaste aankopen. Iets met 'pumped up kicks'...quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
Anders gezegd: NS probeert te investeren. Dat ze twee grote miskopen op rij doen (V250 en SLT)... tsja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt niet ontkennen dat ze het proberen. De revisies van ICRm en ICMm vind ik wel goed gelukt. DDZ kan ik nog niet over oordelen omdat ik er nog geen rit mee heb gemaakt.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, tot zover jouw standpunt dus dan
quote:Op woensdag 4 april 2012 00:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik noem ze eerder overhaaste aankopen. Iets met 'pumped up kicks'...Daar heb je eigenlijk wel een punt, ja. Vooral de V250-soap is doodzonde. SLT, mja... zet er een plee in en het wordt misschien nog wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik ook nietquote:Op woensdag 4 april 2012 00:04 schreef James1988 het volgende:
Je kunt niet ontkennen dat ze het proberen.
Schattigquote:Op woensdag 4 april 2012 00:51 schreef James1988 het volgende:
SNCF heeft een lijstje met video's online gezet van de wereldrecords die zij gevestigd hebben met TGV. Leuk!
Playlist: Nos records de vitesse
Over engelse wissels. In Utrecht willen ze liever niet dat je dat met 80 km/h doet..quote:Op woensdag 4 april 2012 10:01 schreef Peterselieman het volgende:
die van 1955
331 km/h rijden op conventioneel spoor
jezus, what the fuck is daaaar nou weer mis meequote:Op dinsdag 3 april 2012 23:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Over dat gesproken: zijn kukidentsecondant wil bedrijven verplichten om de zoveel jaar van accountant te wisselen.
Er lopen teveel stommelingen rond die Reaganomics verheerlijken, het lijken net sektarische Apple-fanboys...
zal zo effe checken voor jequote:Op woensdag 4 april 2012 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor net dat sinds kort Behalve allerlei streamingdiensten ook Fok geblokkeerd wordt door de Wifi-rommel in de trein, weet iemand daar meer van? Sinds wanneer en waarom bijvoorbeeld? Zo heb ik er nog geen reet aan natuurlijk
bron?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor net dat sinds kort Behalve allerlei streamingdiensten ook Fok geblokkeerd wordt door de Wifi-rommel in de trein, weet iemand daar meer van? Sinds wanneer en waarom bijvoorbeeld? Zo heb ik er nog geen reet aan natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |