Nou ja, DAT het niet meer werkt is me inmiddels van meerdere kanten bevestigd... Maar sinds wanneer en waarom??quote:
zondag werkte het nogquote:Op woensdag 4 april 2012 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor net dat sinds kort Behalve allerlei streamingdiensten ook Fok geblokkeerd wordt door de Wifi-rommel in de trein, weet iemand daar meer van? Sinds wanneer en waarom bijvoorbeeld? Zo heb ik er nog geen reet aan natuurlijk
Sure?quote:
je kan nog altijd via een proxy naar FOK!quote:Op woensdag 4 april 2012 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou wel extreem kinderachtig zijn als het daaraan zou liggen. Maar het zou me ook niet echt verbazen![]()
Ja Gouda -> DH met mijn iPadquote:Op woensdag 4 april 2012 13:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
geprobeerd met de wifi van t-mobiel die in de trein zit?
eem kiekenquote:
Niets aan de hand mensen....quote:NS_online NS online
@BrendonSanou durf er geen antwoord op te geven, weet ook niet of het geblokt is of dat het simpelweg even niet functioneert
Ik heb hem gisteravond nog even verrot gescholden, die man moet mijn reactie nog even goedkeuren (laat heel lang op zich wachten, die man is vast lijkbleek geworden)...quote:Op woensdag 4 april 2012 18:38 schreef DriekOplopers het volgende:
Ow ja, over die 17 miljoen spoordeskundigen. Bert "censuur is mijn hobby" Overbeek even van repliek gediend.
http://frontpage.fok.nl/c(...)r-bert-overbeek.html
Liever te eerlijk dan volgzaam.quote:
Ook al is die gozer in dienst van de NS. Er zit toch wat waarheid in? Heb jij een oplossing waardoor 99.9% van de treinen optijd gaat rijden in deze dienstregeling met dit aantal reizigers het spoor wat er nu ligt?quote:Op woensdag 4 april 2012 18:38 schreef DriekOplopers het volgende:
Ow ja, over die 17 miljoen spoordeskundigen. Bert "censuur is mijn hobby" Overbeek even van repliek gediend.
http://frontpage.fok.nl/c(...)r-bert-overbeek.html
Wel ja, verrot schelden. Waarom ook niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteravond nog even verrot gescholden, die man moet mijn reactie nog even goedkeuren (laat heel lang op zich wachten, die man is vast lijkbleek geworden)...
Waar denk je aan?quote:Op woensdag 4 april 2012 18:47 schreef b2py het volgende:
En toch zou ik wel bij ProRail terecht willen komen uiteindelijk
Dhr. Overbeek heeft een open deur ingetrapt, zijn benen gebroken en wij willen hem hulp aanbieden.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wel ja, verrot schelden. Waarom ook niet.
Er zijn wel degelijk oplossingen, maar NS en ProRail grijpen elke clausule aan om broodnodige innovaties op de zeer lange baan te schuiven.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:51 schreef blup het volgende:
[..]
Ook al is die gozer in dienst van de NS. Er zit toch wat waarheid in? Heb jij een oplossing waardoor 99.9% van de treinen optijd gaat rijden in deze dienstregeling met dit aantal reizigers het spoor wat er nu ligt?
Heb jij een oplossing als een van de belangrijkste computers boem zegt in vlak voor de ochtendspits?
Als je dit wilt oplossen moet je naar alle grote steden en knooppunten 5 banen leggen zoals op de A2 amsterdam - utrecht. Dan kan er theoretisch gezien altijd doorgereden worden. Maar dat gaat gewoon niet gebeuren.
Ik snap het wel waarom zoiets zo uit de klauwen kan lopen. De dienstregeling is een groot dominospel..
quote:Op woensdag 4 april 2012 17:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niets aan de hand mensen....
1. Natuurlijk zijn er problemen. Ook bij ProRail. Maar Bertje doet alsof de NS nooit blaam treft. Fout.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:51 schreef blup het volgende:
[..]
Ook al is die gozer in dienst van de NS. Er zit toch wat waarheid in? Heb jij een oplossing waardoor 99.9% van de treinen optijd gaat rijden in deze dienstregeling met dit aantal reizigers het spoor wat er nu ligt?
Heb jij een oplossing als een van de belangrijkste computers boem zegt in vlak voor de ochtendspits?
Als je dit wilt oplossen moet je naar alle grote steden en knooppunten 5 banen leggen zoals op de A2 amsterdam - utrecht. Dan kan er theoretisch gezien altijd doorgereden worden. Maar dat gaat gewoon niet gebeuren.
Ik snap het wel waarom zoiets zo uit de klauwen kan lopen. De dienstregeling is een groot dominospel..
Zodra netneutraliteit effectief in de wet wordt verankerd betekent dat dat ook YouTube in de trein weer mogelijk gemaakt moet worden. Of je daar nou blij van wordt, met de toch al beperkte bandbreedte, durf ik te betwijfelen.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:11 schreef V2 het volgende:
Tijd voor kamervragen! Netneutraliteit, ook in de trein!
Een rijke fantasie, dat kan helpen.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:45 schreef dennistd het volgende:
John Leerdam is uit de tweede kamer gestapt... zou woordvoerder bij NS of ProRail niet wat voor hem zijn?
WAS ERLAUBE JOHN LEERDAM?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:45 schreef dennistd het volgende:
John Leerdam is uit de tweede kamer gestapt... zou woordvoerder bij NS of ProRail niet wat voor hem zijn?
waar haal jij dat uit dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SchattigDat seinhuis @1 minuut (1954 filmpje) in Montereau staat er nog steeds
nergens voor nodig. Aan scherp reageren heb je veel meer.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteravond nog even verrot gescholden, die man moet mijn reactie nog even goedkeuren (laat heel lang op zich wachten, die man is vast lijkbleek geworden)...
quote:
Een paar minuutjes verderopquote:Op woensdag 4 april 2012 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Okee een paar minuten verderop. Il y avait trop de bières
Nee, dat was de PB12, met dezelfde kleurtjesquote:Op woensdag 4 april 2012 21:29 schreef bork het volgende:
Kwam die Crossrail vandaag rond 16.30 door Eindhoven heengereden?
ok, thxquote:Op woensdag 4 april 2012 21:30 schreef greavy het volgende:
[..]
Nee, dat was de PB12, met dezelfde kleurtjes
Ik vind het maar moeilijk gedoe eigenlijk, ga eerst eens om de tafel zitten voordat je de media erbij gaat halen...quote:Op woensdag 4 april 2012 21:56 schreef Peterselieman het volgende:
Nog even terugkomend op de 23.058 die bij de STAR staat:
DLM zegt de loc wel op te willen halen, maar dat de STAR te veel geld voor de stalling eist. Daarnaast lijkt de STAR wel een oogje op de loc te hebben om aan de eigen collectie toe te kunnen voegen. Nu wordt er voornamelijk gereden met de TE5933, bijgenaamd De Rus.
Terecht, ik zou als stationsmedewerker ook geen zin hebben in agressieve boeren die teveel gezopen hebben.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)g-koninginnedag.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |