abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 april 2012 @ 13:00:32 #51
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_109891222
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:57 schreef Yreal het volgende:

[..]

zal zo effe checken voor je :)
Nou ja, DAT het niet meer werkt is me inmiddels van meerdere kanten bevestigd... Maar sinds wanneer en waarom??
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 4 april 2012 @ 13:01:41 #52
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109891285
zijn we te kritisch?
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 4 april 2012 @ 13:03:28 #53
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_109891375
quote:
11s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:01 schreef Peterselieman het volgende:
zijn we te kritisch?
Te eerlijk denk ik :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 4 april 2012 @ 13:03:53 #54
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_109891392
Zou wel extreem kinderachtig zijn als het daaraan zou liggen. Maar het zou me ook niet echt verbazen :N :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  PR/Manusje van alles woensdag 4 april 2012 @ 13:05:01 #55
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_109891443
quote:
13s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor net dat sinds kort Behalve allerlei streamingdiensten ook Fok geblokkeerd wordt door de Wifi-rommel in de trein, weet iemand daar meer van? Sinds wanneer en waarom bijvoorbeeld? Zo heb ik er nog geen reet aan natuurlijk :(
zondag werkte het nog :D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_109891615
gisteren ook
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  woensdag 4 april 2012 @ 13:09:45 #57
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_109891652
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:08 schreef JJdJ1984 het volgende:
gisteren ook
Sure? :?

Dan mogen we weleens opheldering gaan vragen lijkt me :{
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  PR/Manusje van alles woensdag 4 april 2012 @ 13:10:39 #58
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_109891693
quote:
10s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou wel extreem kinderachtig zijn als het daaraan zou liggen. Maar het zou me ook niet echt verbazen :N :')
je kan nog altijd via een proxy naar FOK! :')
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 4 april 2012 @ 13:11:01 #59
22818 V2
Deze ruimte is te huur!
pi_109891714
Tijd voor kamervragen! Netneutraliteit, ook in de trein!
As far as we know, our computer has never had an undetected error.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 4 april 2012 @ 13:14:36 #60
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109891845
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:08 schreef JJdJ1984 het volgende:
gisteren ook
geprobeerd met de wifi van t-mobiel die in de trein zit?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_109891998
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:14 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

geprobeerd met de wifi van t-mobiel die in de trein zit?
Ja Gouda -> DH met mijn iPad
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  Redactie Sport woensdag 4 april 2012 @ 13:55:35 #62
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_109893391
Zaterdag werkte het nog gewoon iig
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_109894274
Ik kom nu binnen in Gouda, haat aan het net zien wegrijden van de 4000 trouwens, elke fuckinf keer.

Maar zal zo richting Utrecht effe checken
pi_109896388
Wtf, kan inderdaad niet..
  woensdag 4 april 2012 @ 15:12:44 #65
141482 Q.
JurassiQ
pi_109896533
Ja, had het ook gehoord, waar slaat DAT nou weer op? Als er iets weinig data verbruikt is het FOK! wel.
For great justice!
pi_109898525
Dat moet dan nieuw zijn. 2 weken terug in de IC van Rotterdam naar Zwolle gezeten, en kon met laptop gewoon op FOK!
  woensdag 4 april 2012 @ 16:46:46 #67
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_109900779
Wie Twittert de NS pipo's? :P
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  PR/Manusje van alles woensdag 4 april 2012 @ 16:52:29 #68
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_109901043
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:46 schreef Fiorano het volgende:
Wie Twittert de NS pipo's? :P
eem kieken :D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  PR/Manusje van alles woensdag 4 april 2012 @ 16:54:19 #69
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_109901123
heb ze getweet :D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  PR/Manusje van alles woensdag 4 april 2012 @ 17:09:01 #70
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_109901811
quote:
NS_online NS online
@BrendonSanou durf er geen antwoord op te geven, weet ook niet of het geblokt is of dat het simpelweg even niet functioneert
Niets aan de hand mensen....
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 4 april 2012 @ 18:38:56 #71
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_109904916
Ow ja, over die 17 miljoen spoordeskundigen. Bert "censuur is mijn hobby" Overbeek even van repliek gediend.

http://frontpage.fok.nl/c(...)r-bert-overbeek.html

;)
  woensdag 4 april 2012 @ 18:40:47 #72
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_109904984
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:38 schreef DriekOplopers het volgende:
Ow ja, over die 17 miljoen spoordeskundigen. Bert "censuur is mijn hobby" Overbeek even van repliek gediend.

http://frontpage.fok.nl/c(...)r-bert-overbeek.html

;)
Ik heb hem gisteravond nog even verrot gescholden, die man moet mijn reactie nog even goedkeuren (laat heel lang op zich wachten, die man is vast lijkbleek geworden)...
  woensdag 4 april 2012 @ 18:46:59 #73
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_109905193
quote:
7s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Te eerlijk denk ik :)
Liever te eerlijk dan volgzaam.

Overigens zou ik de laptop alleen gebruiken voor basale dingen: nieuwtjes ophalen bijvoorbeeld.

Bankzaken doe ik zoveel mogelijk thuis.
pi_109905234
En toch zou ik wel bij ProRail terecht willen komen uiteindelijk ;)
  woensdag 4 april 2012 @ 18:51:09 #75
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_109905343
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:38 schreef DriekOplopers het volgende:
Ow ja, over die 17 miljoen spoordeskundigen. Bert "censuur is mijn hobby" Overbeek even van repliek gediend.

http://frontpage.fok.nl/c(...)r-bert-overbeek.html

;)
Ook al is die gozer in dienst van de NS. Er zit toch wat waarheid in? Heb jij een oplossing waardoor 99.9% van de treinen optijd gaat rijden in deze dienstregeling met dit aantal reizigers het spoor wat er nu ligt?
Heb jij een oplossing als een van de belangrijkste computers boem zegt in vlak voor de ochtendspits?

Als je dit wilt oplossen moet je naar alle grote steden en knooppunten 5 banen leggen zoals op de A2 amsterdam - utrecht. Dan kan er theoretisch gezien altijd doorgereden worden. Maar dat gaat gewoon niet gebeuren.

Ik snap het wel waarom zoiets zo uit de klauwen kan lopen. De dienstregeling is een groot dominospel..
  woensdag 4 april 2012 @ 18:51:54 #76
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_109905374
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:40 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ik heb hem gisteravond nog even verrot gescholden, die man moet mijn reactie nog even goedkeuren (laat heel lang op zich wachten, die man is vast lijkbleek geworden)...
Wel ja, verrot schelden. Waarom ook niet.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 4 april 2012 @ 18:52:19 #77
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_109905388
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:47 schreef b2py het volgende:
En toch zou ik wel bij ProRail terecht willen komen uiteindelijk ;)
Waar denk je aan?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 4 april 2012 @ 18:53:23 #78
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_109905433
quote:
15s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:51 schreef Duvel het volgende:

[..]

Wel ja, verrot schelden. Waarom ook niet.
Dhr. Overbeek heeft een open deur ingetrapt, zijn benen gebroken en wij willen hem hulp aanbieden.

Dat hij liever crepeert dan zijn Jackass-stunt toe te geven is niet onze schuld...
  woensdag 4 april 2012 @ 18:56:56 #79
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_109905576
quote:
7s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:51 schreef blup het volgende:

[..]

Ook al is die gozer in dienst van de NS. Er zit toch wat waarheid in? Heb jij een oplossing waardoor 99.9% van de treinen optijd gaat rijden in deze dienstregeling met dit aantal reizigers het spoor wat er nu ligt?
Heb jij een oplossing als een van de belangrijkste computers boem zegt in vlak voor de ochtendspits?

Als je dit wilt oplossen moet je naar alle grote steden en knooppunten 5 banen leggen zoals op de A2 amsterdam - utrecht. Dan kan er theoretisch gezien altijd doorgereden worden. Maar dat gaat gewoon niet gebeuren.

Ik snap het wel waarom zoiets zo uit de klauwen kan lopen. De dienstregeling is een groot dominospel..
Er zijn wel degelijk oplossingen, maar NS en ProRail grijpen elke clausule aan om broodnodige innovaties op de zeer lange baan te schuiven.

Let wel: ik streef niet naar perfectie, maar wel naar hervormingen die dienstprocessen moeten vereenvoudigen.

Zonder daarbij gebruik te maken van managementstijlen die hun nut nog moeten bewijzen.
  woensdag 4 april 2012 @ 19:08:51 #80
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_109906099
quote:
9s.gif Op woensdag 4 april 2012 17:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Niets aan de hand mensen....
:')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 4 april 2012 @ 19:27:05 #81
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_109907018
quote:
7s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:51 schreef blup het volgende:

[..]

Ook al is die gozer in dienst van de NS. Er zit toch wat waarheid in? Heb jij een oplossing waardoor 99.9% van de treinen optijd gaat rijden in deze dienstregeling met dit aantal reizigers het spoor wat er nu ligt?
Heb jij een oplossing als een van de belangrijkste computers boem zegt in vlak voor de ochtendspits?

Als je dit wilt oplossen moet je naar alle grote steden en knooppunten 5 banen leggen zoals op de A2 amsterdam - utrecht. Dan kan er theoretisch gezien altijd doorgereden worden. Maar dat gaat gewoon niet gebeuren.

Ik snap het wel waarom zoiets zo uit de klauwen kan lopen. De dienstregeling is een groot dominospel..
1. Natuurlijk zijn er problemen. Ook bij ProRail. Maar Bertje doet alsof de NS nooit blaam treft. Fout.

2. Bertje ontzegt ontevreden klanten het recht, te klagen. Fout.

3. Bertje kruipt wel heel diep bij zijn opdrachtgevers in hun reedt. Fout.

4. Bertje snoert opponenten de mond. Fout.

En qua ProRail en NS en naar elkaar wijzen/slecht samenwerken: ik heb onlangs een pleidooi gehouden voor betere samenhang tussen de beheerconcessie en de vervoerconcessie. Desnoods met een overkoepelend document. Dat zal helpen en een einde maken aan het wijzen naar de ander.
  Redactie Sport woensdag 4 april 2012 @ 19:45:45 #82
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_109908171
John Leerdam is uit de tweede kamer gestapt... zou woordvoerder bij NS of ProRail niet wat voor hem zijn?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  woensdag 4 april 2012 @ 19:49:25 #83
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_109908397
quote:
6s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:11 schreef V2 het volgende:
Tijd voor kamervragen! Netneutraliteit, ook in de trein!
Zodra netneutraliteit effectief in de wet wordt verankerd betekent dat dat ook YouTube in de trein weer mogelijk gemaakt moet worden. Of je daar nou blij van wordt, met de toch al beperkte bandbreedte, durf ik te betwijfelen.

Overigens denk ik niet dat FOK! geblokkeerd zal zijn in de trein, ik vermoed technische problemen. Wellicht is een kabeltje in Bonn (waar het endpoint van de lijn staat) kapot :s)
  woensdag 4 april 2012 @ 19:49:31 #84
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_109908403
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 19:45 schreef dennistd het volgende:
John Leerdam is uit de tweede kamer gestapt... zou woordvoerder bij NS of ProRail niet wat voor hem zijn?
Een rijke fantasie, dat kan helpen.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 4 april 2012 @ 19:56:25 #85
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109908852
Vandaag mijn handjes weer even vrijwillig laten wapperen bij de SSN, en even enkele foto's gemaakt van de 5 Class66'n daar, die onderhouden worden door ElectroMotive Diesels. Dit bedrijf huurt 2 spoortjes van de SSN in de loods.


HTRS 653-08


ECR 077040
Een vrij nieuwe Cl66 staat hier te wachten om een nieuw kleurtje te krijgen, en vervolgens door EMD afgeleverd te worden aan een vervoerder. Op dit moment was nog niet bekend voor wie deze gaat rijden. Het UIC-nummer is 92 87 0 077040-9 F-ECR.


ex-ERS 6612
Een Cl66 die al enige tijd(of zeer regelmatig) bij EMD vertoeft is de ex-ERS 6612. Inmiddels is er nog niet af te lezen wie de nieuwe eigenaar is van deze loc, en word er ook nog aan gesleuteld.
Op de achtergrond staat de CT CB1001.


CT CB1001


CrossRail DE6311
  woensdag 4 april 2012 @ 20:08:25 #86
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_109909596
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 19:45 schreef dennistd het volgende:
John Leerdam is uit de tweede kamer gestapt... zou woordvoerder bij NS of ProRail niet wat voor hem zijn?
WAS ERLAUBE JOHN LEERDAM? :|W
  woensdag 4 april 2012 @ 20:18:58 #87
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_109910252
quote:
17s.gif Op woensdag 4 april 2012 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Schattig O+ Dat seinhuis @1 minuut (1954 filmpje) in Montereau staat er nog steeds :D
waar haal jij dat uit dan? :)
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 4 april 2012 @ 20:29:58 #88
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109910862
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:40 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ik heb hem gisteravond nog even verrot gescholden, die man moet mijn reactie nog even goedkeuren (laat heel lang op zich wachten, die man is vast lijkbleek geworden)...
nergens voor nodig. Aan scherp reageren heb je veel meer.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 4 april 2012 @ 20:38:16 #89
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_109911298
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 20:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

waar haal jij dat uit dan? :)


Okee een paar minuten verderop. Il y avait trop de bières :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 4 april 2012 @ 20:40:22 #90
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_109911406
21 augustus 2011:

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 4 april 2012 @ 20:47:37 #91
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_109911712
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2012 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Okee een paar minuten verderop. Il y avait trop de bières :P
Een paar minuutjes verderop :')
  woensdag 4 april 2012 @ 21:29:24 #92
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_109913908
Kwam die Crossrail vandaag rond 16.30 door Eindhoven heengereden?
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  woensdag 4 april 2012 @ 21:30:15 #93
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109913960
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 21:29 schreef bork het volgende:
Kwam die Crossrail vandaag rond 16.30 door Eindhoven heengereden?
Nee, dat was de PB12, met dezelfde kleurtjes :)
  woensdag 4 april 2012 @ 21:33:12 #94
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_109914170
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 21:30 schreef greavy het volgende:

[..]

Nee, dat was de PB12, met dezelfde kleurtjes :)
ok, thx
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 4 april 2012 @ 21:56:56 #95
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109915684
Nog even terugkomend op de 23.058 die bij de STAR staat:


DLM zegt de loc wel op te willen halen, maar dat de STAR te veel geld voor de stalling eist. Daarnaast lijkt de STAR wel een oogje op de loc te hebben om aan de eigen collectie toe te kunnen voegen. Nu wordt er voornamelijk gereden met de TE5933, bijgenaamd De Rus.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 4 april 2012 @ 22:05:15 #96
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_109916179
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2012 21:56 schreef Peterselieman het volgende:
Nog even terugkomend op de 23.058 die bij de STAR staat:


DLM zegt de loc wel op te willen halen, maar dat de STAR te veel geld voor de stalling eist. Daarnaast lijkt de STAR wel een oogje op de loc te hebben om aan de eigen collectie toe te kunnen voegen. Nu wordt er voornamelijk gereden met de TE5933, bijgenaamd De Rus.
Ik vind het maar moeilijk gedoe eigenlijk, ga eerst eens om de tafel zitten voordat je de media erbij gaat halen...
  donderdag 5 april 2012 @ 07:52:08 #97
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109927435
Faillesementverslag Stichting Stoomtrein Fryslân: http://www.curatoren.nl/f(...)php?a=422&b=13838747

In 2009 was een verlies van ¤76.000 en 2010 een verlies van ¤138.000. Wat over 2011...
pi_109933561
Waarom krijg ik nooit meer dat blad Spoor eigenlijk?

Mijn verhuizing is wel doorgekomen. Zit dat soms alleen bij het VDU en niet bij WeekendVrij of zo? -O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_109933800
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_109933900
quote:
Terecht, ik zou als stationsmedewerker ook geen zin hebben in agressieve boeren die teveel gezopen hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')