Daar dacht ik ook aan bij het lezen van den TTquote:
Mijn wat?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:20 schreef T-Force het volgende:
Am I stealing ur thunder mstx?
U jelly?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Ooh die vond ik vroeger zo GE-NI-AAL! Nog in de tijd dat ik elke woensdag avond stiekem naar Hardhouse generation luisterdequote:Op woensdag 2 november 2011 19:56 schreef ReMcOrE het volgende:
het klinkt allemaal zo simpel, maar wat heerlijk blijf ik deze vinden
Oude Alphaverb-plaatjengsquote:Op woensdag 2 november 2011 19:56 schreef ReMcOrE het volgende:
De tracks maken het wel leukquote:Op woensdag 2 november 2011 22:17 schreef Levitas het volgende:
Aftermovie Thrillogy.
Leuk, maar geen "WOW!" gevoel..
vette plaat inderdaad, bpm lag destijds wel een stukje lager merk ik weer...quote:Op woensdag 2 november 2011 19:56 schreef ReMcOrE het volgende:
Bij het Headhunterz stuk voel je de energie. Goed in elkaar gezet, leuke beelden. Bij B-Front en Promo vallen de beelden dan weer mee. Zeker bij Promo. Zo'n nummer moeten de beelden energiek als de pest zijn, maar helaas.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:17 schreef Levitas het volgende:
Aftermovie Thrillogy.
En de editors van de Quake Dance after moviequote:Op donderdag 3 november 2011 09:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Bij het Headhunterz stuk voel je de energie. Goed in elkaar gezet, leuke beelden. Bij B-Front en Promo vallen de beelden dan weer mee. Zeker bij Promo. Zo'n nummer moeten de beelden energiek als de pest zijn, maar helaas.
Daar zijn de Belgen beter in
Goed om te zien dat MC Flo zich weer voor de camera heeft weten te wurmenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:17 schreef Levitas het volgende:
Aftermovie Thrillogy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
Yo G, heb nog een goede shoppa voor je gear te hosseleng.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik prik hem m'n kniffi (kniffa ?) en anders pop ik hem met mijn pipa! BOTS!
ik ookquote:Op donderdag 3 november 2011 11:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik vind hem behoorlijk strak, ook netjes dat ze hem nu al af hebben
Ze hebben er nu in ieder geval alweer eentje minderquote:Op donderdag 3 november 2011 13:08 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Yo G, heb nog een goede shoppa voor je gear te hosseleng.
Nu weer OT: Gaat de verkoop van Loudness kaartjes snel?
Vetquote:Op woensdag 2 november 2011 22:17 schreef Levitas het volgende:
Aftermovie Thrillogy.
Kan mij 't bommen... Ik vind hem gruwelijkquote:Op donderdag 3 november 2011 16:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
[Happy Hardstyle #1] Gwn keihard stampuhh!!11
Moet zeggen dat ik de kick voor het refrein wel tof vindquote:
Ik ergerde me altijd enorm aan dat ‘T is de hemel op aaaaard . Technisch gezien zit de track wel goed in elkaar maar die break verneukt het helemaal voor mijquote:Op donderdag 3 november 2011 16:39 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik de kick voor het refrein wel tof vind
ik ookquote:Op donderdag 3 november 2011 16:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Kan mij 't bommen... Ik vind hem gruwelijk
Wat zijn de fees dan voor volgend jaar? En wie bepaalt de hoogte van die fees?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:53 schreef Sethje het volgende:
[..]
ik ook
pfff ik zit me hier zo te frustreren op de fee's van het festivalseizoen 2012...........echt ongelooflijk hoeveel duurder het ieder jaar weer word.....het word de kleine feestjes die VRIJWILLIG EN ZONDER WINSTOOGMERK worden georganiseerd zo ontzettend moeilijk gemaakt. Jammer.
Als je die maar niet gaat draaien vrijdag!!quote:
Hoe heet dat nummer tijdens B-front?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:17 schreef Levitas het volgende:
Aftermovie Thrillogy.
Das B-Front - Virus. Geoden plaatjeng gr grquote:Op donderdag 3 november 2011 18:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoe heet dat nummer tijdens B-front?
Klinkt baas
Virusquote:Op donderdag 3 november 2011 18:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoe heet dat nummer tijdens B-front?
Klinkt baas
quote:Op donderdag 3 november 2011 18:49 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Das B-Front - Virus. Geoden plaatjeng gr gr
Thanks iigquote:
Fee's, als in?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:53 schreef Sethje het volgende:pfff ik zit me hier zo te frustreren op de fee's van het festivalseizoen 2012...........echt ongelooflijk hoeveel duurder het ieder jaar weer word.....het word de kleine feestjes die VRIJWILLIG EN ZONDER WINSTOOGMERK worden georganiseerd zo ontzettend moeilijk gemaakt. Jammer.
http://www.themagicshow.nl/the-magic-show-bookings/quote:Op donderdag 3 november 2011 17:53 schreef Sethje het volgende:
[..]
ik ook
pfff ik zit me hier zo te frustreren op de fee's van het festivalseizoen 2012...........echt ongelooflijk hoeveel duurder het ieder jaar weer word.....het word de kleine feestjes die VRIJWILLIG EN ZONDER WINSTOOGMERK worden georganiseerd zo ontzettend moeilijk gemaakt. Jammer.
Wat is er in godesnaam mis met de track?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:46 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Als je die maar niet gaat draaien vrijdag!!![]()
Dat mag je wel ná of vóór je act doen in een van de breezer-cafeetjes op Stratum
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:52 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Wat is er in godesnaam mis met de track?
Ik vind hardstyle gewoon leuker als het meer techno-achtig is (zoals vroeger was) ipv pop (wat het nu zoveel is).quote:Op donderdag 3 november 2011 19:54 schreef Levitas het volgende:
Rap (of weet ik veel wat het is) hoort niet bij hardstyle. Hardstyle hoort hardstyle te blijven, en we hebben helemaal geen veranderingen als dubstep, rap of andere troep nodig!!!11
Ik vind licht uit ook best wel leuk hoor! notroll!
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:44 schreef 16meter het volgende:
mooien nr ja netals van breanan
gr gr
Zeg, waar blijft de nieuwe prijsvraag?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik vind hardstyle gewoon leuker als het meer techno-achtig is (zoals vroeger was) ipv pop (wat het nu zoveel is).
Hierquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:31 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Zeg, waar blijft de nieuwe prijsvraag?
Beetje onsamenhangend is het welquote:Jij kent mijn verhaaltje, niet?
De dag wist niet dat de nacht was gevallen tussen hemel en aarde
Maar er was een geheime groep
Die iedere keer op de straat liep met hun instrumenten
Het enige licht scheen op hen
De angst overweldigde me wanneer ik op een donkere weg liep
Meneer Roos zei: Aanvaard het cadeau
De donkere kamer werd zelfs donkerder, ik was ver van de realiteit
Ik stond op, vergat het verleden, en zag sterretjes
Ik zou eerst gaan, maar niemand wil meequote:Op vrijdag 4 november 2011 15:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
Goeie originele prijsvraag weer
Kan heel Nederland verzinnen-een-prijsvraag-mensen nog wat van leren![]()
@Haakon... Kwam jij nou vanavond ook naar de Dieka?
Ojee pand 3quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:20 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik zou eerst gaan, maar niemand wil meeEn een kameraad van me moet in Deventer draaien op dit feestje:
http://partyflock.nl/party/206174:Final_Resolution.html
Dus daar gaan we dan maar heen.. Heel jammer al zeg ik het zelf, maar goed..
Veel plezier in dieka en doe die boeren de groet'n
Één keer was voor mij genoegquote:
Op die manierquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:14 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Één keer was voor mij genoeg![]()
Wel leuk zaaltje opzich, alleen stond de tent blauw van het geblow en waren de kisten en bomberjacks nogal aanwezig
Gast die het organiseert is wel een aardige kerel.
zou zomaar kunnen kerel, zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:32 schreef haakon het volgende:
Is het nou waar dat In Qontrol terug komt?
Volgens mij hoorde ik dat laatst ergens..
Of heb ik dat gedroomd?
Het is een euforische track met een mooie vrouwen vocal, mid is lekker zomers, beetje ala scope met een dikke reversed bass, melo is wel in ordequote:Op vrijdag 4 november 2011 19:30 schreef Levitas het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar die track van Noisecult, Sethje! Doe `m eens omschrijven, of op Fusion een filmpje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Cijfertjes van de maand oktober, altijd leuk:Wat een spammert die LevitasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Cijfertjes van de maand oktober, altijd leuk:Een steady top 10 plekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tim gefeliciteerd!quote:
U vraagt, wij draaien:quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
26 posts represent!
Vergelijk deze stats eens met die van 1.5 jaar geleden oid. Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
In principe weinig gemist. Was wel leuk, maar niet super druk ofzoquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:41 schreef T-Force het volgende:
T-Killer congrats!![]()
M.I. hoe was Strangerz gisteren nog?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:53 schreef NLS04 het volgende:
Heren het gaat wat betreft posting om de kwaliteit ipv kwantiteit![]()
T-killer gefeli!
* NLS04 Zet T-killers verjaardagsmix op
quote:
Nope.. Remembaah!quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:35 schreef Sethje het volgende:
vanavond fusion, wie nog?
en natuurlijk congrats aan onze blonde god
Ben niet zo weg van kinderfeestjesquote:
Vorige keren Fusion waren gewoon vet hoor, ondanks de jongere mensen die er warenquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:10 schreef Baronpilsener het volgende:
Ben niet zo weg van kinderfeestjes![]()
T-killah, gefeliciteerd en bedankt voor de geweldige hardstyle mix!
Heujquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:51 schreef T-Force het volgende:
[..]
Vorige keren Fusion waren gewoon vet hoor, ondanks de jongere mensen die er waren![]()
Ik ga vanavond hakkeuh op QORE 3.0
Hier kan ik weer een jaartje op teren.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:35 schreef Sethje het volgende:
en natuurlijk congrats aan onze blonde god
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder iedereen veel plezier op Qore/Fusion/watdanook."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
Had je vanavond al naar Remember moeten gaan, had je al een avondje reverse kunnen bassen!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Krijg nu wel zin in Hardclassics door die achterstevoren bassen
Gaat em helaas niet worden, HC trouwens ook nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:35 schreef Levitas het volgende:
[..]
Had je vanavond al naar Remember moeten gaan, had je al een avondje reverse kunnen bassen!
Link??quote:Op zondag 6 november 2011 00:11 schreef Utca het volgende:
Sounds good @ QORE 3.0 livestream. Zou het alleen geen nacht volhouden denk ik.. Ik zou gewoon geen pauze kunnen nemen.
haha, ziet er leuk uit manquote:Op zondag 6 november 2011 02:46 schreef nattermann het volgende:
AAAAAAAH, in februari een dorp verderop:
[ afbeelding ]
Line-up
B-Front
Frequencerz
Innovators
The Pitcher
Titan
Toneshifterz
MC: DV8![]()
Zaaltje van plusminus 1000 man
Een late felicitatie, ook van mijn kant!quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 11:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Komende woensdag komt de Hard Bass line-up trouwens.
Nais! Al wordt dat toch wel een must-go, line-up wordt toch wel vetquote:Op zondag 6 november 2011 11:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Komende woensdag komt de Hard Bass line-up trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn tracks komen 28 nov. uit op The Magic Show Records. Morgen is de 1e release van ons door Tartarosquote:Op zondag 6 november 2011 15:03 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nais! Al wordt dat toch wel een must-go, line-up wordt toch wel vet
Luister nu naar Juized @ Magic Show, best lekkere nummertjes, voor een nieuwkomer!
Jeejquote:Op zondag 6 november 2011 16:05 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Zijn tracks komen 28 nov. uit op The Magic Show Records. Morgen is de 1e release van ons door Tartaros
Volgens mij was er in de Maassilo zelf een ander feestje. Hoorde in ieder geval ook andere muziek, buiten. Overigens apart "Rond 4 uur had de politie de situatie onder controle". Dat wil dus zeggen dat het daarvoor al bezig was. Ik heb tussen half 4 en kwart voor 4 helemaal niks gezien (op de 10e verdieping en buiten)quote:Op zondag 6 november 2011 17:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Negen gewonden door massale vechtpartij Rotterdam
ROTTERDAM - Door een massale vechtpartij met tientallen deelnemers zijn zondagochtend in Rotterdam negen gewonden gevallen. Dat heeft de politie laten weten.
De vechtpartij met twee groepen van bij elkaar 50 tot 60 mensen vond rond half vier plaats tijdens een feest in de Maassilo, een uitgaansgelegenheid aan de Maashaven in Rotterdam-Zuid.
De beveiliging probeerde de vechtende partijen aanvankelijk zelf uit elkaar te halen. Toen dat niet lukte werd de politie erbij gehaald die het gevecht wist te beëindigen.
De aanleiding voor de knokpartij is nog onduidelijk. De politie had de situatie rond vier uur onder controle hoewel het buiten het pand nog enige tijd onrustig bleef. Er werd niemand gearresteerd.
Snijwonden
Van de gewonden werden er zes naar het ziekenhuis gebracht, voornamelijk met snijwonden. Een van hen had een slagaderlijke bloeding opgelopen.
De wonden zijn volgens de politie vermoedelijk het gevolg van glaswerk dat tijdens de vechtpartij werd gegooid.
http://www.nu.nl/binnenla(...)artij-rotterdam.html
Bij Remember?Of was er in de Maassilo beneden een ander feestje?
https://partyflock.nl/party/208398:Lunapark.htmlquote:Op zondag 6 november 2011 18:00 schreef Levitas het volgende:
[..]
Volgens mij was er in de Maassilo zelf een ander feestje. Hoorde in ieder geval ook andere muziek, buiten. Overigens apart "Rond 4 uur had de politie de situatie onder controle". Dat wil dus zeggen dat het daarvoor al bezig was. Ik heb tussen half 4 en kwart voor 4 helemaal niks gezien (op de 10e verdieping en buiten)
Leuk! Moet wel zeggen dat het Twentse publiek even wennen was. Het was een vrij jong publiek, overduidelijk meer in de mood voor rauwer werk. Bij Vecino (toen ik binnen kwam) durfde niemand voor het podium te staan, behalve bij Hard Bass en Wake Up. Daarna Jack Of Sound, had een mooie gevarieerde Fusion set met als bijzonderheden Church Of The Darkside, Worship en Crystal. Verder veel Fusion-werk gehoord en wat bekendere tracks ala Unborn en Suckcess.quote:
Zo! Die gasten van Intents Festival zetten voortaan mooie producties neer, zeg! Mainstage van dit jaar was ook prachtigquote:Op zondag 6 november 2011 18:57 schreef ElDani het volgende:
Dit zijn toch wel shows van formaat dit jaar zeg!
Mooie locatie vind ik hetquote:Op zondag 6 november 2011 20:02 schreef ElDani het volgende:
[..]
Bla bla
Lichtshow was echt dik in orde. De twee multicolorlasers werden niet heel veel gebruikt maar het gaf niet zo. Geluid was hard, maar loepzuiver. Het meeste van de avond was ook wel goed geregeld, dus gewoon heel goed vermaakt.
Was echt absurd hard! Vanochtend toen we naar buiten liepen, deed ik mijn gehoorbescherming uit en ik had gewoon een hele lichte piep in mijn orenquote:Op zondag 6 november 2011 20:19 schreef haakon het volgende:
Alleen was het geluid in de HMH gister wel wat harder
Inderdaad. Locatie is echt goed. Van buiten best wel indrukwekkend en vlak naast een station mocht je met de trein willen. Het enige echt onhanidge zijn de trappen, die heb je best wel nodig, maar goed, als dat het ergste is..quote:Op zondag 6 november 2011 20:19 schreef haakon het volgende:
[..]
Mooie locatie vind ik het
Geluid inderdaad erg fijn! Alleen was het geluid in de HMH gister wel wat harder
Huh? Snap m niet helemaalquote:Op zondag 6 november 2011 16:05 schreef Mind.Illusion het volgende:
Morgen is de 1e release van ons door Tartaros
Van Tartaros bij Magic Show label (M.I)quote:Op zondag 6 november 2011 22:35 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Huh? Snap m niet helemaalVan jou én Tartaros, van jou alleen of van alleen Tartaros?
quote:Op zondag 6 november 2011 22:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Van Tartaros bij Magic Show label (M.I)
Toch?
Lichtshow van Fusion is inderdaad erg vet! En dat zonder lasers.quote:Op zondag 6 november 2011 18:57 schreef ElDani het volgende:
Ons als wij in The Magic Show jahquote:Op zondag 6 november 2011 22:35 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Huh? Snap m niet helemaalVan jou én Tartaros, van jou alleen of van alleen Tartaros?
Zo, ziet er ook nog eens heel vet uit! Genoeg lichten, lasers en visualsquote:Op maandag 7 november 2011 01:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Klinkt goed, jammer dat ik er niet bij was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond deze set zo gruwelijk! Die breaks vond ik eigenlijk geen probleem, want het tweede deel van zijn set knalde dubbel zo hard![]()
quote:Op maandag 7 november 2011 11:13 schreef T-Force het volgende:
Dat setje van Ophidian vond ik te mainstream!Toch behoorlijk anders als ik van Hellfish gewend ben, maar daarom niet minder vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond deze set zo gruwelijk! Die breaks vond ik eigenlijk geen probleem, want het tweede deel van zijn set knalde dubbel zo hard
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Dat setje van Ophidian vond ik te mainstream!Hellfish is dik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond deze set zo gruwelijk! Die breaks vond ik eigenlijk geen probleem, want het tweede deel van zijn set knalde dubbel zo hard
Hoorde wisselende reacties van zijn set. meeste negatief, eerst maar eens luisteren en dan oordelen
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
Dat setje van Ophidian vond ik te mainstream!Je moet ook geen industrial van Ophidian verwachten maar snoeiharde hardcore.. en dat heeft ie gedraaid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond deze set zo gruwelijk! Die breaks vond ik eigenlijk geen probleem, want het tweede deel van zijn set knalde dubbel zo hard
[ Bericht 0% gewijzigd door haakon op 07-11-2011 17:44:05 ]The Outside Agency
quote:
Zo blijft er weinig over in Rotterdam als Aboutaleb alles gaat verbieden/sluiten.quote:Op maandag 7 november 2011 16:07 schreef eQuaL het volgende:
![]()
And now for something completely different:
Rotterdamse Maassilo dicht na massale knokpartij
Slechte zaak, maar wel logisch gevolg. Hopelijk komen ze er wel mee weg, zou jammer zijn als Loudness niet door ging door dit soort onzin
Erg gaaf idd, al hoeven die lange verhalen van 2-3 min met zo'n "in outer space" stem voor mij niet zo. Neemt niet weg dat iedere show er goed uit zag, feest zelf ook een dikke prima weer, super gezellig!quote:Op zondag 6 november 2011 18:57 schreef ElDani het volgende:
quote:Noisecult @ Fusion 6-11-'11
1. DJ Isaac - Bitches (Qlub Underground Mix)
2. Activator - Theppar
3. Geal - Losing My Feelin' (The Beholder & Balistic Remix)
4. Julian DJ & Davide Sonar - Go Go Go (Tatanka & Peter Damir Rmx)
5. The Pitcher - Pump It Loud !! (Cenoginerz Mix)
6. Showtek - Early Soundz
7. Josh & Wesz - Houze Muzik
8. Abyss & Judge - Hardstyle Revolution (Showtek Remix)
9. Scope DJ - Wave Pattern
10. Headhunterz vs Wildstylez - Project 1
11. Organ Donors - Throw A Diva (Isaac Remix)
12. The Pitcher - I Just Can't Stop
13. Noisecult - We Will Go Home
14. Maxter - You're Not Alone (Original Mix)
15. Alphaverb & Intractable One - Triangle Of Life (Quake Dance Anthem 2010)
Vind zo'n filmpjes veel mooier dan een normale aftermovie waar je alleen maar een paar aandachtsgeile mensen onder een platgedraaid nummer zietquote:Op maandag 7 november 2011 01:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Klinkt goed, jammer dat ik er niet bij was...
In welk early nummer zitten die vocals? Heb `m zaterdag namelijk ook gehoord @ Remember.quote:Op maandag 7 november 2011 17:35 schreef Sethje het volgende:
Organ Donors - Throw A Diva (Isaac Remix)
?quote:Op maandag 7 november 2011 18:02 schreef Levitas het volgende:
[..]
In welk early nummer zitten die vocals? Heb `m zaterdag namelijk ook gehoord @ Remember.
Monumental gooide vandaag nog een vet filmpje online. Het was van de show tijdens Jeff Mills toen hij live iets ging maken met/op zijn 909quote:Op maandag 7 november 2011 17:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Vind zo'n filmpjes veel mooier dan een normale aftermovie waar je alleen maar een paar aandachtsgeile mensen onder een platgedraaid nummer zietMonumental Productions (Awakenings) doet dat ook altijd goed
Kzag het net in het technotopic ja, maar het is gewoon een bezoeker en 2 jaar geleden?quote:Op maandag 7 november 2011 18:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Monumental gooide vandaag nog een vet filmpje online. Het was van de show tijdens Jeff Mills toen hij live iets ging maken met/op zijn 909
Mooi lijstje van Noisecult, alleen Bitches is dan een beetje eenquote:Op maandag 7 november 2011 17:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
Erg gaaf idd, al hoeven die lange verhalen van 2-3 min met zo'n "in outer space" stem voor mij niet zo. Neemt niet weg dat iedere show er goed uit zag, feest zelf ook een dikke prima weer, super gezellig!
Noisecult draaide ook een leuke openingsset en de zaal reageerde goed op hun nummer wat wel kicken was om te zien.
[..]
Haha ja dat kloptquote:Op maandag 7 november 2011 18:40 schreef Levitas het volgende:
Crap.. Ben vol goede moed begonnen aan de Remember review. Tot ik op het punt kwam waar ik over Zany wilde schrijven, toen dacht ik "Oh ja.. Toen liepen wij al naar de auto"
Twijfel of ik `m dan wel online moet zetten
En ben nog steeds benieuwd naar die plaat van Noisecult. Kan hier niet echt iets uithalen tbh, dus ik wacht wel even tot ik de HQ versie hoor
Geen wonderen, opsich wel logisch. Jongens zijn nog niet zo heel lang bezig met produceren. Dacht dat ze op Emporium dit jaar zeiden dat ze toen pas net bezig waren? Overigens is dat voor een eerste plaatje niet zo heel erg. Zullen er vanzelf wel beter in wordenquote:Op maandag 7 november 2011 18:43 schreef Sethje het volgende:
[..]
Haha ja dat kloptverwacht geen wonderen overigens, als het goed is komt die hq preview binnenkort op youtube
Jep geen officiele after maar ong zelfde vantagepoint, en gewoon vetquote:Op maandag 7 november 2011 18:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Kzag het net in het technotopic ja, maar het is gewoon een bezoeker en 2 jaar geleden?
quote:Op zondag 6 november 2011 23:21 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ons als wij in The Magic Show jah
HALLO niet iedereen over één kam scheren want ik sta ook regelmatig op die aftermovies!!quote:Op maandag 7 november 2011 17:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
een paar aandachtsgeile mensen
quote:Op maandag 7 november 2011 19:47 schreef Krulliewullie het volgende:
HALLO niet iedereen over één kam scheren want ik sta ook regelmatig op die aftermovies!!![]()
quote:
Ook maar omdat je aandachtsgeil bent..quote:
Welke minuut?quote:Op maandag 7 november 2011 20:46 schreef haakon het volgende:
Ik kan er ook niets aan doen dat ik op de Decibel 2010 dvd sta!
en hoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
tijdje niks van gehoord inderdaad, maar deze vind ik wel tofquote:Op maandag 7 november 2011 21:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe release / artist bij AVIO:
Schijnt nieuwe naam van Hyperdrive te zijn![]()
Hahaha, net als die foto van ons toen.. Nondeju zeg, wat schrok ik me kapot toen ik mezelf zo zagquote:Op maandag 7 november 2011 21:40 schreef robuust89 het volgende:
Ik sta op de Hard Bass 2011 DVD, in heel vrolijke toestand
Is inderdaad Hyperdrive! Wel aardige plaat eigenlijkquote:Op maandag 7 november 2011 21:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe release / artist bij AVIO:
Schijnt nieuwe naam van Hyperdrive te zijn![]()
Geen idee wat dit is btwquote:Cap'n The R3belz
OPEN YOUR MIND -----> http://wtrns.fr/cyFbrXZ41oWf05W
Word hem niet hier helaasquote:Op maandag 7 november 2011 21:58 schreef T-Force het volgende:
Gaan er nog mensen van hier naar Hard Classics trouwens?
Nice, leuke trackquote:
Heb een gig 30 km verderopquote:Op maandag 7 november 2011 21:58 schreef T-Force het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:09 schreef 16meter het volgende:
Haakon, 22 jaar alweer! Gefeliciteerd!
Waarschijnlijk een nieuwe track met de lyrics geripped uit die documentaire.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:25 schreef Levitas het volgende:
"Watch this and stay tuned this week. Something is coming up" - Noisecontrollers
WTF moeten we hier uit halen?
Of de black hole als in de black box van de HMH. Geen idee, wel interessant filmpie overigensquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:25 schreef Levitas het volgende:
"Watch this and stay tuned this week. Something is coming up" - Noisecontrollers
WTF moeten we hier uit halen?
Nu ik het het met geluid kijk, kan dat heel goed ja..quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:26 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een nieuwe track met de lyrics geripped uit die documentaire.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:09 schreef 16meter het volgende:
Haakon, 22 jaar alweer! Gefeliciteerd!
Of eehm... titeltrack van het album. "Universe was born" was het begin van iets speciaals, nu weer zo`n soort filmpje..quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:01 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nu ik het het met geluid kijk, kan dat heel goed ja..
quote:
quote:Tonight, the 6th Episode of the Substream Show will be broadcast at Q-Dance Radio from 19:00-20:00! Remember that last month the normal broadcast was skipped as Q-Dance did a special broadcast live from HDE, so you will not find show #05 available as a podcast!
Whoppa, die is nicequote:Op dinsdag 8 november 2011 15:00 schreef yosander het volgende:
Vind dit een erg lekker plaatje blijven, The R3bels wisten/weet er altijd zo'n goed sfeertje mee neer te zetten
Sowieso is 19 uur gewoon een kuttijd voor een radioshow. Doe dan 21 uur ofzo...quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:48 schreef DjThera het volgende:
Gemeen hoor tegelijk met de Theracords Radio Show die om 19.00 uur op Fear FM komt (Harder) met een nieuwe mix van Catatonic Overload
Typische Levitas uitspraken weer, hou ons vooral lekker in spanningquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:36 schreef Levitas het volgende:
Sowieso kan ik vanavond niks luisteren @ 19:00. Heel interessant gesprek.
Meer info volgt (als de uitkomst van dat gesprek positief is in ieder geval).
StM en KrullieWullie weten als het goed is al waar het over gaat (of noem ik nu de verkeerde naam? hehe)
Zo spannend is het niet... Maar, ik wil het niet op internet zetten, aangezien ik niet weet of het doorgaat. Achteraf had ik de vorige post dan ook beter niet kunnen posten, dus: Voor degene die willen weten waar ik het vanavond over ga hebben, stuur even een DMquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:25 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Typische Levitas uitspraken weer, hou ons vooral lekker in spanning
Ik had trouwens nu toch wel een uitgelekte Hard Bass line-up verwacht, valt me toch een beetje tegen
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat er binnenkort bekend wordt gemaakt welke dj's er waarschijnlijk op de wie weet komende editie van Hard Bass mogen staan cq. draaien, van wat ik hoorde.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:25 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik had trouwens nu toch wel een uitgelekte Hard Bass line-up verwacht, valt me toch een beetje tegen
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat er binnenkort bekend wordt gemaakt welke dj's er waarschijnlijk op de wie weet komende editie van Hard Bass mogen staan cq. draaien, van wat ik hoorde.
Meer info volgt!
Oke oke.. Ik stop al met teasen!quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat er binnenkort bekend wordt gemaakt welke dj's er waarschijnlijk op de wie weet komende editie van Hard Bass mogen staan cq. draaien, van wat ik hoorde.
Meer info volgt!
Geen probleem voor Haakonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:36 schreef Levitas het volgende:
Sowieso kan ik vanavond niks luisteren @ 19:00. Heel interessant gesprek.
Meer info volgt (als de uitkomst van dat gesprek positief is in ieder geval).
StM en KrullieWullie weten als het goed is al waar het over gaat (of noem ik nu de verkeerde naam? hehe)
Nee hoor, concurrentie zorgt voor meer kwaliteit!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:48 schreef DjThera het volgende:
Gemeen hoor tegelijk met de Theracords Radio Show die om 19.00 uur op Fear FM komt (Harder) met een nieuwe mix van Catatonic Overload
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:02 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ist da wieder...!Nize!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit; shiit ik had gewoon over 'Licht uit' heen gelezen... Blij dat ik er niet bij was!! Haha
[ Bericht 25% gewijzigd door Krulliewullie op 08-11-2011 19:29:14 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Ist da wieder...!Openen met Her VoiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Licht uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op maandag 7 november 2011 21:58 schreef T-Force het volgende:
Uuuh waarbij?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:17 schreef Krulliewullie het volgende:
Nize!
Edit; shiit ik had gewoon over 'Licht uit' heen gelezen... Blij dat ik er niet bij was!! Haha
Ist da wieder...!06. Crypsis & Kold Konexion - Sonic SabotageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer van dat nummer daarna weer![]()
Iedereen maar zeiken over dat nummerquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
06. Crypsis & Kold Konexion - Sonic Sabotage
Jammer van dat nummer daarna weer
Jij bent toch een klootzak heb ik vernomen uit betrouwbare bronquote:
Sorry M.I, als je het echt wil maken als dj is een goede platenkeuze de eerste stap die je moet maken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:13 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Iedereen maar zeiken over dat nummer
[..]
Jij bent toch een klootzak heb ik vernomen uit betrouwbare bron![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:16 schreef BrennanHeart het volgende:
[..]
Sorry M.I, als je het echt wil maken als dj is een goede platenkeuze de eerste stap die je moet maken.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:16 schreef BrennanHeart het volgende:
[..]
Sorry M.I, als je het echt wil maken als dj is een goede platenkeuze de eerste stap die je moet maken.
Owh wacht dit is natuurlijk niet de tracklist van Strangerzquote:
Ik ben het niet. Ik had wel een t'tje achter 'wil' gezet en juiste interpunctie gebruikt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:19 schreef T_Killer het volgende:
[..]Bert of Dennis
Laat M.I. lekker Coone draaien als ie dat wil. Ik ben ook geen fan van t nummer, maar ken daarentegen ook veel platen die slechter zijn.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik ben het niet, ik had wel t'tje achter 'wil' gezet en juiste interpunctie gebruikt.
Ist da wieder...!is er een manier om deze set te bemachtigen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Nee, Fabianquote:
Z'n sitequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:57 schreef Convict het volgende:
[..]
is er een manier om deze set te bemachtigen?
KrullieWullie @ Hard Classics warm-up mixquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:41 schreef Utca het volgende:
![]()
Iemand tips voor leuke opwarm-setjes voor bovenstaande?
Kan gewoon op m'n sitequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:57 schreef Convict het volgende:
[..]
is er een manier om deze set te bemachtigen?
Anthem dus van HHZ, zelfde synth als Doomedquote:
Denk het ook. Dat ondertoontje in de synth (dat bel-achtige geluid) is ook typisch HHZ.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Anthem dus van HHZ, zelfde synth als Doomed
quote:Op woensdag 9 november 2011 00:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Anthem dus van HHZ, zelfde synth als Doomed
Verder is het geen bijzondere line-up. Blijft zeker staan als optie. Luna en Deepack zijn voor mij de uitschieters.twitter:djheadhunterz twitterde op woensdag 09-11-2011 om 00:10:20HARDBASS 2012! including a preview of my anthem 'Eternalize' reageer retweet
Dit was t enige grote nachtelijke Hardstylefeest waar ik misschien nog heen wou. Na t zien van de line-up.. Laatmaarrr!quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:53 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Line-up Hard Bass
Team yellow
Wildstylez
Brennan Heart
Toneshifterz
The Pitcher live
Team red
Deepack
Coone
Luna
D-Block & S-te-Fan live
Team green
Headhunterz
Psyko Punkz
Zatox
Frontliner live
Team blue
B-Front
Chris One
The R3belz
A² All Stars live
Stukje minder rauw/hard als de line-up van vorig jaar. Dit jaar wel met een duidelijke afsluiter van Team BlueWaarschijnlijk weer aanwezig...
Op Brennan, Coone en de Psyko Punkz na kan dit best leuk worden
En de anthems zijn er ook niet beter op geworden de afgelopen jaren... Deze Doomed 2.0 kan zich echt niet meten met protect en serve en be amazed, maar goed dat kon het anthem van vorig jaar ook al niet...quote:Op woensdag 9 november 2011 00:37 schreef eQuaL het volgende:
Team YellowWat een grafteam
, maar gelukkig is team Red minstens net zo erg.
Green matig, eigenlijk is alleen Blue vet.
Ik ga niet.het feest is vast leuk maar met deze line-up niet echt het geld waard imo...
quote:Op woensdag 9 november 2011 00:37 schreef eQuaL het volgende:
het feest is vast leuk maar met deze line-up niet echt het geld waard imo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Adblocker uitzetten doet vaak de trucquote:Op woensdag 9 november 2011 09:40 schreef Sc0tTy het volgende:
WTF Waar is de quote knop ? IK kan ook al geen spoilers openen :/
So true! Die editie van 2010 was echt prachtigquote:Op woensdag 9 november 2011 10:31 schreef Levitas het volgende:
Jammer, denk dat 2012 nog minder wordt dan 2011.. En 2011 was IMO al zo`n stuk minder dan 2010 (dát was echt een helden editie).
Wat dacht je van dat halfuurtje Deepack daarnaquote:Op woensdag 9 november 2011 10:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
So true! Die editie van 2010 was echt prachtigDie afsluiter van Zatox/The Prophet/Noisecontrollers was vet
![]()
Tja misschien is dat wel zo. Toch lukte het ze toch ook met de line-up van vorig jaar, en die was een stuk minder Qlimax-like...quote:Op woensdag 9 november 2011 08:52 schreef ElDani het volgende:
Ik vind de line-up voor een dergelijk groot feest eigenlijk wel prima. Ik had niet anders verwacht ook eigenlijk, op safe spelen lijkt nou eenmaal nodig als je 25000 man wil lokken.
Dat plus het feit dat het Gelredome zo relaxt dichtbij voor mij persoonlijk is. En dan gaan ze dit soort grappen uithalenquote:Op woensdag 9 november 2011 10:47 schreef eQuaL het volgende:
Erg jammer, want Hard Bass had de laatste jaren een reputatie van een hard (maar niet raw) feestje, zeker t.o.v. Qlimax.
Die liveact van HHZ in 2009 is gewoon niet meer te overtreffenquote:Op woensdag 9 november 2011 10:57 schreef eQuaL het volgende:
Ook wel vreemd: dat nummer van de trailer is van Headhunterz, maar de makers van Hard Bass anthems hebben altijd live-acts...??
QFT, die edit van Hate it or love it is echt lekkerquote:Op woensdag 9 november 2011 11:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die liveact van HHZ in 2009 is gewoon niet meer te overtreffen
Hij doet het in mijn ogen de laatste tijd weer een stukje beterquote:Op woensdag 9 november 2011 12:22 schreef Levitas het volgende:
Headhunterz lijkt er wel echt mee te zitten dat het anthem niet goed bij velen valt. Begin toch wat medelijden te krijgen, haha. Alles wat hij tegenwoordig maakt wordt standaard kut gevonden (met een enkele uitzondering)
quote:Op woensdag 9 november 2011 12:22 schreef Levitas het volgende:
Headhunterz lijkt er wel echt mee te zitten dat het anthem niet goed bij velen valt. Begin toch wat medelijden te krijgen, haha. Alles wat hij tegenwoordig maakt wordt standaard kut gevonden (met een enkele uitzondering)
twitter:djheadhunterz twitterde op woensdag 09-11-2011 om 11:42:33I thought the spell was broken. FFFFFFUUUUUUUU reageer retweet
Het is toch ook alles behalve leuk als je iets onwijs vets probeert neer te zetten waar zo ontzettend veel tijd, geld, energie en wat niet al in gaat zitten om vervolgens tot de grond toe afgezeken te worden door een groot stelletje internet helden, die vervolgens weer bijna zijn reet staan te likken als ze hem tegenkomen op een feest.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:22 schreef Levitas het volgende:
Brennan Heart post hier wel...quote:Op woensdag 9 november 2011 12:54 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat alle artiesten, ondanks dat ze bijna nergens reageren, wel alles lezen. Hier... hardtraxx...lsdb... noem maar op en een beetje meer respect over 't algemeen zou wel op zijn plaats zijn
Topkwaliteit, mwa. Productietechnisch zitten z'n meeste tracks (MEESTE, zit ook hele sterke shit tussen) zwaar onder tracks van bijvoorbeeld NC of DR. Daarnaast, in z'n nieuwe track (HWS) zitten gewoon een aantal presets uit een of ander massive pack, net als dat z'n radio faders voor die show ook gewoon uit een samplepack komen. Het is nu ook al de derde keer dat hij dezelfde synth gebruikt als in Doomed, noem maar op.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:54 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Feit is dat ongeacht het je smaak is of niet, headhunterz gewoon elke keer weer top kwaliteit aflevert. Hij produceert zijn smaak en visie op hardstyle en mocht de track je dan niet bevallen... so be it.
Bedoel je niet 1, 2, 3?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:03 schreef T_Killer het volgende:
Kom er maar in Brennan in 3...2...1....
Niet mee eens. Kritiek op een nummer is niet hetzelfde als geen respect hebben voor de artiest. Je zou het zelfs zo moeten zien, mensen hebben hoge verwachtingen bij een grote naam als Headhunterz. Kennelijk voldoet hij niet aan de verwachtingen bij een groot (of valt dat wel mee?) deel van de mensen. Voor mij zelf is het niet echt een verrassing, het laatste goede nummer van Headhunterz vond ik Megasound, en dat dateert nog uit 2009.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:54 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Het is toch ook alles behalve leuk als je iets onwijs vets probeert neer te zetten waar zo ontzettend veel tijd, geld, energie en wat niet al in gaat zitten om vervolgens tot de grond toe afgezeken te worden door een groot stelletje internet helden, die vervolgens weer bijna zijn reet staan te likken als ze hem tegenkomen op een feest.
Feit is dat ongeacht het je smaak is of niet, headhunterz gewoon elke keer weer top kwaliteit aflevert. Hij produceert zijn smaak en visie op hardstyle en mocht de track je dan niet bevallen... so be it.
Neem maar van mij aan dat alle artiesten, ondanks dat ze bijna nergens reageren, wel alles lezen. Hier... hardtraxx...lsdb... noem maar op en een beetje meer respect over 't algemeen zou wel op zijn plaats zijn
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:03 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Brennan Heart post hier wel...
Kom er maar in Brennan in 3...2...1....
quote:
De hoeveelheid moeite die in een track wordt gestoken lijkt me minder dan vroeger, aangezien de kwantiteit van releases is toegenomen.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:54 schreef Mind.Illusion het volgende:
Het is toch ook alles behalve leuk als je iets onwijs vets probeert neer te zetten waar zo ontzettend veel tijd, geld, energie en wat niet al in gaat zitten om vervolgens tot de grond toe afgezeken te worden door een groot stelletje internet helden, die vervolgens weer bijna zijn reet staan te likken als ze hem tegenkomen op een feest.
Maar dan moet hij het net zo goed accepteren dat mensen zijn track niet leuk kunnen vinden (Lees dat niet ieder mens een dom stukje klapvee op een feestje is, maar dat er ook mensen zijn die wel kritisch hebben leren denken.)quote:Feit is dat ongeacht het je smaak is of niet, headhunterz gewoon elke keer weer top kwaliteit aflevert. Hij produceert zijn smaak en visie op hardstyle en mocht de track je dan niet bevallen... so be it.
Heb ik niet, de websites die ik bekijk gun ik de adviewsquote:Op woensdag 9 november 2011 09:47 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Adblocker uitzetten doet vaak de truc![]()
Line up hardbass teleurstellend
Ik weet nog niet zo wat ik van de anthem moet vinden, maar ik denk dat ie gewoon te langzaam gaat eigenlijk. Moet 'm een keer live horen denk ik (maar niet op Hard Bass dus)quote:Op woensdag 9 november 2011 14:02 schreef eQuaL het volgende:
Anthem nog eens geluisterd. Ik vind de lead helemaal niet 'slecht' ofzo. Opbouw is wel erg doomed 2.0, dat is gewoon jammer. Het is denk ik vooral de combo met de matige line-up dat mensen sneller kritisch worden...
Even een tip voor Willem als hij meeleest, ga een mediacursus volgen en laat jezelf niet zo kennen op twitter![]()
Zeker goed te horen dat ie goede vriendjes is met Crypsisquote:Op woensdag 9 november 2011 20:21 schreef Mind.Illusion het volgende:
Gewoon ff tussendoor omdat ie zo gruwelijk is
Critici die weten waar ze het over hebben en hun mening goed onderbouwen jaquote:Op woensdag 9 november 2011 13:43 schreef mstx het volgende:
Over het algemeen heb ik meer respect voor critici dan voor ballenlikkers die onder elke youtube video "OMG OMG HEADHUNTORZZ IS ECHT GEWELDOG IEDEREEN DIE DIT STOM VINDT IS EEN STOMME HATOR!!11" posten zonder dat ze het nummer überhaupt hebben geluisterd.
Sterker nog.. Crypsis zat vroeger altijd bij de live-act van Angerfist (althans, als ik me dat goed herinner).quote:Op woensdag 9 november 2011 20:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Zeker goed te horen dat ie goede vriendjes is met Crypsis
Meh, kick is toch wel anders. Maar mainstream hardcore is en blijft tof, fijner publiek ook (ja serieus).quote:Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef Levitas het volgende:
[..]
Sterker nog.. Crypsis zat vroeger altijd bij de live-act van Angerfist (althans, als ik me dat goed herinner).
//Edit
Zo, nu ik dit nummer hoor... Ik dacht serieus dat het gewoon een crypsis plaat versneld was
Ik bedoel het begin.. Die pad (?) en de leadquote:Op woensdag 9 november 2011 21:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Meh, kick is toch wel anders. Maar mainstream hardcore is en blijft tof, fijner publiek ook (ja serieus).
Gaat weer super worden! Zoveel zin hierinquote:Op woensdag 9 november 2011 22:02 schreef Spaulding het volgende:
Wiehoei! Zaterdag Hardclassics!
Tickets ook echt exact ¤25,- zonder service/administratie kosten. Echt netjes
Kan ik me helemaal in vinden. Er wordt af en toe wel erg onterecht gezeken op dingen. Krijg je nu de verhalen dat het op Doomed lijkt, 3 nieuwe tracks met die sound en hij zou meteen op een compleet nieuwe soundbank over moeten stappen.. Allemaal een beetje onrealistisch als je het mij vraagt. Dat soort comments aan de lopende band zou ik ook niet goed trekken.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:54 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ben het ermee eens dat er vaak onterecht op dingen wordt gezeken.. Maar IMO zou zo`n grote producer wel zo gevariëerd mogelijk moeten produceren, in de zin van nieuwe synths, nieuwe kicks, etc. Dat een kick een paar keer gebruikt wordt, vind ik absoluut niks mis mee (HHZ heeft hier ook een nieuwe kick, als ik het goed heb). Maar synths keer en keer opnieuw gebruiken vind ik toch wel echt slecht. Nu zeg ik niet dat Headhunterz keer op keer dezelfde synths gebruikt, maar in het algemeen.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:36 schreef ElDani het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal in vinden. Er wordt af en toe wel erg onterecht gezeken op dingen. Krijg je nu de verhalen dat het op Doomed lijkt, 3 nieuwe tracks met die sound en hij zou meteen op een compleet nieuwe soundbank over moeten stappen.. Allemaal een beetje onrealistisch als je het mij vraagt. Dat soort comments aan de lopende band zou ik ook niet goed trekken.
Ja, daar heb je wel een beetje gelijk inquote:Op woensdag 9 november 2011 21:12 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik bedoel het begin.. Die pad (?) en de lead
Fijner publiek my ass!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Meh, kick is toch wel anders. Maar mainstream hardcore is en blijft tof, fijner publiek ook (ja serieus).
Voor een anthem zou hij best een andere stijl mogen gebruiken ja. Gewoon om te laten zien dat je die extra moeite hebt gedaan om voor dat feest iets unieks (of in ieder geval origineels) te creëren...quote:Op woensdag 9 november 2011 23:36 schreef ElDani het volgende:
Er wordt af en toe wel erg onterecht gezeken op dingen. Krijg je nu de verhalen dat het op Doomed lijkt, 3 nieuwe tracks met die sound en hij zou meteen op een compleet nieuwe soundbank over moeten stappen..
Dat vind ik juist niet, vind hem ze heel krachtig en origineel!quote:Op donderdag 10 november 2011 10:10 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik vond de synth van Doomed niet echt geweldig klinken (kwestie van smaak)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |