Link??quote:Op zondag 6 november 2011 00:11 schreef Utca het volgende:
Sounds good @ QORE 3.0 livestream. Zou het alleen geen nacht volhouden denk ik.. Ik zou gewoon geen pauze kunnen nemen.
haha, ziet er leuk uit manquote:Op zondag 6 november 2011 02:46 schreef nattermann het volgende:
AAAAAAAH, in februari een dorp verderop:
[ afbeelding ]
Line-up
B-Front
Frequencerz
Innovators
The Pitcher
Titan
Toneshifterz
MC: DV8![]()
Zaaltje van plusminus 1000 man
Een late felicitatie, ook van mijn kant!quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 11:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Komende woensdag komt de Hard Bass line-up trouwens.
Nais! Al wordt dat toch wel een must-go, line-up wordt toch wel vetquote:Op zondag 6 november 2011 11:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Komende woensdag komt de Hard Bass line-up trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn tracks komen 28 nov. uit op The Magic Show Records. Morgen is de 1e release van ons door Tartarosquote:Op zondag 6 november 2011 15:03 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nais! Al wordt dat toch wel een must-go, line-up wordt toch wel vet
Luister nu naar Juized @ Magic Show, best lekkere nummertjes, voor een nieuwkomer!
Jeejquote:Op zondag 6 november 2011 16:05 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Zijn tracks komen 28 nov. uit op The Magic Show Records. Morgen is de 1e release van ons door Tartaros
Volgens mij was er in de Maassilo zelf een ander feestje. Hoorde in ieder geval ook andere muziek, buiten. Overigens apart "Rond 4 uur had de politie de situatie onder controle". Dat wil dus zeggen dat het daarvoor al bezig was. Ik heb tussen half 4 en kwart voor 4 helemaal niks gezien (op de 10e verdieping en buiten)quote:Op zondag 6 november 2011 17:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Negen gewonden door massale vechtpartij Rotterdam
ROTTERDAM - Door een massale vechtpartij met tientallen deelnemers zijn zondagochtend in Rotterdam negen gewonden gevallen. Dat heeft de politie laten weten.
De vechtpartij met twee groepen van bij elkaar 50 tot 60 mensen vond rond half vier plaats tijdens een feest in de Maassilo, een uitgaansgelegenheid aan de Maashaven in Rotterdam-Zuid.
De beveiliging probeerde de vechtende partijen aanvankelijk zelf uit elkaar te halen. Toen dat niet lukte werd de politie erbij gehaald die het gevecht wist te beëindigen.
De aanleiding voor de knokpartij is nog onduidelijk. De politie had de situatie rond vier uur onder controle hoewel het buiten het pand nog enige tijd onrustig bleef. Er werd niemand gearresteerd.
Snijwonden
Van de gewonden werden er zes naar het ziekenhuis gebracht, voornamelijk met snijwonden. Een van hen had een slagaderlijke bloeding opgelopen.
De wonden zijn volgens de politie vermoedelijk het gevolg van glaswerk dat tijdens de vechtpartij werd gegooid.
http://www.nu.nl/binnenla(...)artij-rotterdam.html
Bij Remember?Of was er in de Maassilo beneden een ander feestje?
https://partyflock.nl/party/208398:Lunapark.htmlquote:Op zondag 6 november 2011 18:00 schreef Levitas het volgende:
[..]
Volgens mij was er in de Maassilo zelf een ander feestje. Hoorde in ieder geval ook andere muziek, buiten. Overigens apart "Rond 4 uur had de politie de situatie onder controle". Dat wil dus zeggen dat het daarvoor al bezig was. Ik heb tussen half 4 en kwart voor 4 helemaal niks gezien (op de 10e verdieping en buiten)
Leuk! Moet wel zeggen dat het Twentse publiek even wennen was. Het was een vrij jong publiek, overduidelijk meer in de mood voor rauwer werk. Bij Vecino (toen ik binnen kwam) durfde niemand voor het podium te staan, behalve bij Hard Bass en Wake Up. Daarna Jack Of Sound, had een mooie gevarieerde Fusion set met als bijzonderheden Church Of The Darkside, Worship en Crystal. Verder veel Fusion-werk gehoord en wat bekendere tracks ala Unborn en Suckcess.quote:
Zo! Die gasten van Intents Festival zetten voortaan mooie producties neer, zeg! Mainstage van dit jaar was ook prachtigquote:Op zondag 6 november 2011 18:57 schreef ElDani het volgende:
Dit zijn toch wel shows van formaat dit jaar zeg!
Mooie locatie vind ik hetquote:Op zondag 6 november 2011 20:02 schreef ElDani het volgende:
[..]
Bla bla
Lichtshow was echt dik in orde. De twee multicolorlasers werden niet heel veel gebruikt maar het gaf niet zo. Geluid was hard, maar loepzuiver. Het meeste van de avond was ook wel goed geregeld, dus gewoon heel goed vermaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |