Link??quote:Op zondag 6 november 2011 00:11 schreef Utca het volgende:
Sounds good @ QORE 3.0 livestream. Zou het alleen geen nacht volhouden denk ik.. Ik zou gewoon geen pauze kunnen nemen.
haha, ziet er leuk uit manquote:Op zondag 6 november 2011 02:46 schreef nattermann het volgende:
AAAAAAAH, in februari een dorp verderop:
[ afbeelding ]
Line-up
B-Front
Frequencerz
Innovators
The Pitcher
Titan
Toneshifterz
MC: DV8![]()
Zaaltje van plusminus 1000 man
Een late felicitatie, ook van mijn kant!quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 11:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Komende woensdag komt de Hard Bass line-up trouwens.
Nais! Al wordt dat toch wel een must-go, line-up wordt toch wel vetquote:Op zondag 6 november 2011 11:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Komende woensdag komt de Hard Bass line-up trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn tracks komen 28 nov. uit op The Magic Show Records. Morgen is de 1e release van ons door Tartarosquote:Op zondag 6 november 2011 15:03 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nais! Al wordt dat toch wel een must-go, line-up wordt toch wel vet
Luister nu naar Juized @ Magic Show, best lekkere nummertjes, voor een nieuwkomer!
Jeejquote:Op zondag 6 november 2011 16:05 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Zijn tracks komen 28 nov. uit op The Magic Show Records. Morgen is de 1e release van ons door Tartaros
Volgens mij was er in de Maassilo zelf een ander feestje. Hoorde in ieder geval ook andere muziek, buiten. Overigens apart "Rond 4 uur had de politie de situatie onder controle". Dat wil dus zeggen dat het daarvoor al bezig was. Ik heb tussen half 4 en kwart voor 4 helemaal niks gezien (op de 10e verdieping en buiten)quote:Op zondag 6 november 2011 17:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Negen gewonden door massale vechtpartij Rotterdam
ROTTERDAM - Door een massale vechtpartij met tientallen deelnemers zijn zondagochtend in Rotterdam negen gewonden gevallen. Dat heeft de politie laten weten.
De vechtpartij met twee groepen van bij elkaar 50 tot 60 mensen vond rond half vier plaats tijdens een feest in de Maassilo, een uitgaansgelegenheid aan de Maashaven in Rotterdam-Zuid.
De beveiliging probeerde de vechtende partijen aanvankelijk zelf uit elkaar te halen. Toen dat niet lukte werd de politie erbij gehaald die het gevecht wist te beëindigen.
De aanleiding voor de knokpartij is nog onduidelijk. De politie had de situatie rond vier uur onder controle hoewel het buiten het pand nog enige tijd onrustig bleef. Er werd niemand gearresteerd.
Snijwonden
Van de gewonden werden er zes naar het ziekenhuis gebracht, voornamelijk met snijwonden. Een van hen had een slagaderlijke bloeding opgelopen.
De wonden zijn volgens de politie vermoedelijk het gevolg van glaswerk dat tijdens de vechtpartij werd gegooid.
http://www.nu.nl/binnenla(...)artij-rotterdam.html
Bij Remember?Of was er in de Maassilo beneden een ander feestje?
https://partyflock.nl/party/208398:Lunapark.htmlquote:Op zondag 6 november 2011 18:00 schreef Levitas het volgende:
[..]
Volgens mij was er in de Maassilo zelf een ander feestje. Hoorde in ieder geval ook andere muziek, buiten. Overigens apart "Rond 4 uur had de politie de situatie onder controle". Dat wil dus zeggen dat het daarvoor al bezig was. Ik heb tussen half 4 en kwart voor 4 helemaal niks gezien (op de 10e verdieping en buiten)
Leuk! Moet wel zeggen dat het Twentse publiek even wennen was. Het was een vrij jong publiek, overduidelijk meer in de mood voor rauwer werk. Bij Vecino (toen ik binnen kwam) durfde niemand voor het podium te staan, behalve bij Hard Bass en Wake Up. Daarna Jack Of Sound, had een mooie gevarieerde Fusion set met als bijzonderheden Church Of The Darkside, Worship en Crystal. Verder veel Fusion-werk gehoord en wat bekendere tracks ala Unborn en Suckcess.quote:
Zo! Die gasten van Intents Festival zetten voortaan mooie producties neer, zeg! Mainstage van dit jaar was ook prachtigquote:Op zondag 6 november 2011 18:57 schreef ElDani het volgende:
Dit zijn toch wel shows van formaat dit jaar zeg!
Mooie locatie vind ik hetquote:Op zondag 6 november 2011 20:02 schreef ElDani het volgende:
[..]
Bla bla
Lichtshow was echt dik in orde. De twee multicolorlasers werden niet heel veel gebruikt maar het gaf niet zo. Geluid was hard, maar loepzuiver. Het meeste van de avond was ook wel goed geregeld, dus gewoon heel goed vermaakt.
Was echt absurd hard! Vanochtend toen we naar buiten liepen, deed ik mijn gehoorbescherming uit en ik had gewoon een hele lichte piep in mijn orenquote:Op zondag 6 november 2011 20:19 schreef haakon het volgende:
Alleen was het geluid in de HMH gister wel wat harder
Inderdaad. Locatie is echt goed. Van buiten best wel indrukwekkend en vlak naast een station mocht je met de trein willen. Het enige echt onhanidge zijn de trappen, die heb je best wel nodig, maar goed, als dat het ergste is..quote:Op zondag 6 november 2011 20:19 schreef haakon het volgende:
[..]
Mooie locatie vind ik het
Geluid inderdaad erg fijn! Alleen was het geluid in de HMH gister wel wat harder
Huh? Snap m niet helemaalquote:Op zondag 6 november 2011 16:05 schreef Mind.Illusion het volgende:
Morgen is de 1e release van ons door Tartaros
Van Tartaros bij Magic Show label (M.I)quote:Op zondag 6 november 2011 22:35 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Huh? Snap m niet helemaalVan jou én Tartaros, van jou alleen of van alleen Tartaros?
quote:Op zondag 6 november 2011 22:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Van Tartaros bij Magic Show label (M.I)
Toch?
Lichtshow van Fusion is inderdaad erg vet! En dat zonder lasers.quote:Op zondag 6 november 2011 18:57 schreef ElDani het volgende:
Ons als wij in The Magic Show jahquote:Op zondag 6 november 2011 22:35 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Huh? Snap m niet helemaalVan jou én Tartaros, van jou alleen of van alleen Tartaros?
Zo, ziet er ook nog eens heel vet uit! Genoeg lichten, lasers en visualsquote:Op maandag 7 november 2011 01:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Klinkt goed, jammer dat ik er niet bij was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond deze set zo gruwelijk! Die breaks vond ik eigenlijk geen probleem, want het tweede deel van zijn set knalde dubbel zo hard![]()
quote:Op maandag 7 november 2011 11:13 schreef T-Force het volgende:
Dat setje van Ophidian vond ik te mainstream!Toch behoorlijk anders als ik van Hellfish gewend ben, maar daarom niet minder vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond deze set zo gruwelijk! Die breaks vond ik eigenlijk geen probleem, want het tweede deel van zijn set knalde dubbel zo hard
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Dat setje van Ophidian vond ik te mainstream!Hellfish is dik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond deze set zo gruwelijk! Die breaks vond ik eigenlijk geen probleem, want het tweede deel van zijn set knalde dubbel zo hard
Hoorde wisselende reacties van zijn set. meeste negatief, eerst maar eens luisteren en dan oordelen
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
Dat setje van Ophidian vond ik te mainstream!Je moet ook geen industrial van Ophidian verwachten maar snoeiharde hardcore.. en dat heeft ie gedraaid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond deze set zo gruwelijk! Die breaks vond ik eigenlijk geen probleem, want het tweede deel van zijn set knalde dubbel zo hard
[ Bericht 0% gewijzigd door haakon op 07-11-2011 17:44:05 ]The Outside Agency
quote:
Zo blijft er weinig over in Rotterdam als Aboutaleb alles gaat verbieden/sluiten.quote:Op maandag 7 november 2011 16:07 schreef eQuaL het volgende:
![]()
And now for something completely different:
Rotterdamse Maassilo dicht na massale knokpartij
Slechte zaak, maar wel logisch gevolg. Hopelijk komen ze er wel mee weg, zou jammer zijn als Loudness niet door ging door dit soort onzin
Erg gaaf idd, al hoeven die lange verhalen van 2-3 min met zo'n "in outer space" stem voor mij niet zo. Neemt niet weg dat iedere show er goed uit zag, feest zelf ook een dikke prima weer, super gezellig!quote:Op zondag 6 november 2011 18:57 schreef ElDani het volgende:
quote:Noisecult @ Fusion 6-11-'11
1. DJ Isaac - Bitches (Qlub Underground Mix)
2. Activator - Theppar
3. Geal - Losing My Feelin' (The Beholder & Balistic Remix)
4. Julian DJ & Davide Sonar - Go Go Go (Tatanka & Peter Damir Rmx)
5. The Pitcher - Pump It Loud !! (Cenoginerz Mix)
6. Showtek - Early Soundz
7. Josh & Wesz - Houze Muzik
8. Abyss & Judge - Hardstyle Revolution (Showtek Remix)
9. Scope DJ - Wave Pattern
10. Headhunterz vs Wildstylez - Project 1
11. Organ Donors - Throw A Diva (Isaac Remix)
12. The Pitcher - I Just Can't Stop
13. Noisecult - We Will Go Home
14. Maxter - You're Not Alone (Original Mix)
15. Alphaverb & Intractable One - Triangle Of Life (Quake Dance Anthem 2010)
Vind zo'n filmpjes veel mooier dan een normale aftermovie waar je alleen maar een paar aandachtsgeile mensen onder een platgedraaid nummer zietquote:Op maandag 7 november 2011 01:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Klinkt goed, jammer dat ik er niet bij was...
In welk early nummer zitten die vocals? Heb `m zaterdag namelijk ook gehoord @ Remember.quote:Op maandag 7 november 2011 17:35 schreef Sethje het volgende:
Organ Donors - Throw A Diva (Isaac Remix)
?quote:Op maandag 7 november 2011 18:02 schreef Levitas het volgende:
[..]
In welk early nummer zitten die vocals? Heb `m zaterdag namelijk ook gehoord @ Remember.
Monumental gooide vandaag nog een vet filmpje online. Het was van de show tijdens Jeff Mills toen hij live iets ging maken met/op zijn 909quote:Op maandag 7 november 2011 17:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Vind zo'n filmpjes veel mooier dan een normale aftermovie waar je alleen maar een paar aandachtsgeile mensen onder een platgedraaid nummer zietMonumental Productions (Awakenings) doet dat ook altijd goed
Kzag het net in het technotopic ja, maar het is gewoon een bezoeker en 2 jaar geleden?quote:Op maandag 7 november 2011 18:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Monumental gooide vandaag nog een vet filmpje online. Het was van de show tijdens Jeff Mills toen hij live iets ging maken met/op zijn 909
Mooi lijstje van Noisecult, alleen Bitches is dan een beetje eenquote:Op maandag 7 november 2011 17:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
Erg gaaf idd, al hoeven die lange verhalen van 2-3 min met zo'n "in outer space" stem voor mij niet zo. Neemt niet weg dat iedere show er goed uit zag, feest zelf ook een dikke prima weer, super gezellig!
Noisecult draaide ook een leuke openingsset en de zaal reageerde goed op hun nummer wat wel kicken was om te zien.
[..]
Haha ja dat kloptquote:Op maandag 7 november 2011 18:40 schreef Levitas het volgende:
Crap.. Ben vol goede moed begonnen aan de Remember review. Tot ik op het punt kwam waar ik over Zany wilde schrijven, toen dacht ik "Oh ja.. Toen liepen wij al naar de auto"
Twijfel of ik `m dan wel online moet zetten
En ben nog steeds benieuwd naar die plaat van Noisecult. Kan hier niet echt iets uithalen tbh, dus ik wacht wel even tot ik de HQ versie hoor
Geen wonderen, opsich wel logisch. Jongens zijn nog niet zo heel lang bezig met produceren. Dacht dat ze op Emporium dit jaar zeiden dat ze toen pas net bezig waren? Overigens is dat voor een eerste plaatje niet zo heel erg. Zullen er vanzelf wel beter in wordenquote:Op maandag 7 november 2011 18:43 schreef Sethje het volgende:
[..]
Haha ja dat kloptverwacht geen wonderen overigens, als het goed is komt die hq preview binnenkort op youtube
Jep geen officiele after maar ong zelfde vantagepoint, en gewoon vetquote:Op maandag 7 november 2011 18:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Kzag het net in het technotopic ja, maar het is gewoon een bezoeker en 2 jaar geleden?
quote:Op zondag 6 november 2011 23:21 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ons als wij in The Magic Show jah
HALLO niet iedereen over één kam scheren want ik sta ook regelmatig op die aftermovies!!quote:Op maandag 7 november 2011 17:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
een paar aandachtsgeile mensen
quote:Op maandag 7 november 2011 19:47 schreef Krulliewullie het volgende:
HALLO niet iedereen over één kam scheren want ik sta ook regelmatig op die aftermovies!!![]()
quote:
Ook maar omdat je aandachtsgeil bent..quote:
Welke minuut?quote:Op maandag 7 november 2011 20:46 schreef haakon het volgende:
Ik kan er ook niets aan doen dat ik op de Decibel 2010 dvd sta!
en hoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
tijdje niks van gehoord inderdaad, maar deze vind ik wel tofquote:Op maandag 7 november 2011 21:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe release / artist bij AVIO:
Schijnt nieuwe naam van Hyperdrive te zijn![]()
Hahaha, net als die foto van ons toen.. Nondeju zeg, wat schrok ik me kapot toen ik mezelf zo zagquote:Op maandag 7 november 2011 21:40 schreef robuust89 het volgende:
Ik sta op de Hard Bass 2011 DVD, in heel vrolijke toestand
Is inderdaad Hyperdrive! Wel aardige plaat eigenlijkquote:Op maandag 7 november 2011 21:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe release / artist bij AVIO:
Schijnt nieuwe naam van Hyperdrive te zijn![]()
Geen idee wat dit is btwquote:Cap'n The R3belz
OPEN YOUR MIND -----> http://wtrns.fr/cyFbrXZ41oWf05W
Word hem niet hier helaasquote:Op maandag 7 november 2011 21:58 schreef T-Force het volgende:
Gaan er nog mensen van hier naar Hard Classics trouwens?
Nice, leuke trackquote:
Heb een gig 30 km verderopquote:Op maandag 7 november 2011 21:58 schreef T-Force het volgende:
Gaan er nog mensen van hier naar Hard Classics trouwens?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:09 schreef 16meter het volgende:
Haakon, 22 jaar alweer! Gefeliciteerd!
Waarschijnlijk een nieuwe track met de lyrics geripped uit die documentaire.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:25 schreef Levitas het volgende:
"Watch this and stay tuned this week. Something is coming up" - Noisecontrollers
WTF moeten we hier uit halen?
Of de black hole als in de black box van de HMH. Geen idee, wel interessant filmpie overigensquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:25 schreef Levitas het volgende:
"Watch this and stay tuned this week. Something is coming up" - Noisecontrollers
WTF moeten we hier uit halen?
Nu ik het het met geluid kijk, kan dat heel goed ja..quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:26 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een nieuwe track met de lyrics geripped uit die documentaire.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:09 schreef 16meter het volgende:
Haakon, 22 jaar alweer! Gefeliciteerd!
Of eehm... titeltrack van het album. "Universe was born" was het begin van iets speciaals, nu weer zo`n soort filmpje..quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:01 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nu ik het het met geluid kijk, kan dat heel goed ja..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |